Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mis võib viga olla AT kast tagurpidi käik ja käib nõks läbi (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2688)
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 12.08.05 08:32 Tsiteeri
Mis võib viga olla AT kast tagurpidi käik ja käib nõks läbi



Nimelt kui panna tagurpidi käik sisse siis käib nagu nõks läbi.Millest võib selline asi tulla. Et käik läheks nagu pisikese viivitusega sisse???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ummi-
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.05 08:34 Tsiteeri


Endal oli selline asi siis kui parkida kallaku peale ja ilma käsipidurita siis tagurpidi käik läks jõnksuga sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vilbo
huviline



Registreerunud 24.04.05
Kasutaja on eemal

Auto: a4 v6 & bmw 750 il

postitati 12.08.05 09:01 Tsiteeri


endal oli sama asi audi 100-ga.aga mul tegi külmast peast ikka kõva nõksu.soojana kadus nagu vähemaks.vahetasin kastis õli ja filtri ära,siis kadus ära .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 12.08.05 09:49 Tsiteeri


filter ja õli on uued. MIs võiks veel olla.Muidu käike vahetab ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 13.08.05 07:50 Tsiteeri


Automaatkastidega Quattro-Audide puhul see ongi nii ja jääb tõenäoliselt igavesti nii, kui just tagasilla jõuülekandes mingeid revolutsioonilisi muudatusi välja ei mõelda. Kõlks tuleb sellest, et normaalsituatsioonis hoiab automaatkast veoskeemi edaspisi liikumise suunas pinges. Ja seda isegi käigukangi P asendis olles, aga nii õrnalt, et tegelikult auto ei liigu ja liigutada teda ei saa. D asendis hakkab juba tuntavalt edasi vedama, nagu kõik automaadiga autod. Kui nüüd lülitada sisse tagurpidikäik, siis pööratakse kogu süsteem teistpidi pingesse, st. käigukast, keskdiffer, kardaan, tagadiffer ja poolteljed. Kuna vanematel autodel on need seadmed kõik loomulikes piirides kulunud, siis tekibki teistpidi pingestamisel kokkuvõttes kõrvaga kuuldav kõlks. Põhipanuse sellesse kõlksu annab tagadiffer. Kõlksust saab lahti ainult kui kogu tagaotsa veosüsteem + käigukast (koos torseniga) välja vahetada. See aga ei ole mõistlik, kuna tegemist ei ole tehnilise probleemiga, vaid asjade loomuliku käiguga (nagu kortsud vanal inimesel).

Tean paari juhust, kus ostjad on Quattro-Audi selle kolksu pärast ostmata jätnud (üks neist peale Revalist uue aut.kasti ja tagadifri hindade kuulmist:D). Samal põhjusel võib kõlksu teha ka esiveoline Audi, kuid sellel ei tohiks kõlks eriti tugev olla, kuna jõuülekanne on lühike...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 25.2% - SQL: 74.8%]