Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 83a. coupe 1.8 mootor 2.2turbo vastu (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1512)
Tarvotu
huviline



Registreerunud 26.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Opel Vectra Caravan `98a, Audi coupe 83a. 1,8

postitati 06.10.04 20:23
83a. coupe 1.8 mootor 2.2turbo vastu



et kas sobib ilusti ja kas sillad võivad samad jääda ja mis probleeme sellega võib olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 06.10.04 22:20


Tsitaat:
Esialgne postitaja Tarvotu
et kas sobib ilusti ja kas sillad võivad samad jääda ja mis probleeme sellega võib olla?


Suurematest asjadest sillatala koos püstikute ja pooltelgedega tuleb näiteks ära vahetada. Käigukast ka.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 07.10.04 06:33


lisaks sillatala vahetamisele pead lansekate külge keevitama mootori patjade kinnitused kuna kõik 5sil mootori padjad kinnituvad sinna külge aga 4sil silla tala külge. lisaks pead viima aku kapotialt kuhugi mujale-pagassi näiteks sest tubomootori puhul ei taha ta enam oma loomulikku kohta mahtuda.
siis nipet näpet asjadest pead ära vahetama veel pedaalid kuna sidur peaks kläima hakkama õli pealt. välja pead vahetama ka kütuse torustiku juhul kui sul karpaga masin ja paigaldama kütte pumba.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vidiit
huviline



Registreerunud 23.11.03
Asukoht: Tallinn/Cincinnati
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Coupe GT

postitati 17.11.04 23:17


Ehk oskavad teadjamad mehed, kes ehk ise ka asja läbi teinud, rääkida siinkohal kui suur ette võtmine see on ja mis summade piiridesse selline ettevõtmine jääb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tarvotu
huviline



Registreerunud 26.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Opel Vectra Caravan `98a, Audi coupe 83a. 1,8

postitati 19.11.04 21:47


upiks seda viimast küsimust


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tarvotu
huviline



Registreerunud 26.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Opel Vectra Caravan `98a, Audi coupe 83a. 1,8

postitati 23.11.04 21:25


up


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 23.11.04 22:31


allans tegi vist 5 kohalise numbriga... aga tema pani kapotialla 20V turbo... ainulaadne kuubik ytleks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 23.11.04 22:43


Pakuksin omapoolse variandi.Sellest on siin foorumis ja ka chatis juba lällutatud päris mehemoodi.Kui ise olete tegijad ja teil on taskus ca 15 kilo eesti raha siis on kõik võimalik.
Kui ei ole,siis võiks selle teem lukku panna minuarust.Infoks siis niipalju et turbokonepuhul on vaja peaaegu kõik mis kapotiall väljavahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.11.04 00:13


Sellist projekti tegema hakates tuleb kõigepealt otsida maksimaalselt korralik ja suurima tehasemootoriga (millega kaasnevad paremad pidurid ja toekamad veermikudetailid) toorik. Hetkel siis oleks parim variant mingi 87-88a 2.3 R5 (quattro).
Vana auklikuks roostetanud kere ja nõrgale mootorile arvestatud agregaatidega masin on lihtsam nii nagu ta on maha müüa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tarvotu
huviline



Registreerunud 26.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Opel Vectra Caravan `98a, Audi coupe 83a. 1,8

postitati 24.11.04 17:39


Teema lukku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.04 18:08


miskipärast tundub mulle, et enamus teemaalgataja poolt tehtud teemad lähevad suhtkoht kiiresti lukku. Enamasti seetõttu, et pea kõik jututeemad on juba siin üksipulgi lahti arutatud. Egas midagi, ka see teema lukku..

Ehk on vahest viitsimist lihtsalt foorumit sügavamalt kammida, lisaks veidi üldharivat teksti lugeda, see aitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.2% - SQL: 50.8%]