Olivajadus
huviline
Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 1996 Audi A6 2,5 td
|
postitati 29.04.11 18:15
|
|
|
Halva käivitumise müsteeria. a6 96 2.5TD
Autoks 1996 Audi a6 2,5 td
Auto ei taha siis käivituda.
Hommikuti teeb ilusti eelsoendust ja käivitamisel hakkab kohe lubama ning läheb käima umbes 3 pöörde pealt. Kui aga nt sõidan kooli 5km ja peale teist
tundi tahan nt sõitma minna, siis auto eelsoendit ei tee (vist ei peakski, kuna mootor peaks soe olema), aga auto käiab ja käiab väga pikalt ning siis
käivitub alles, tagant lööb ka rämedat tossuka välja. Olen ka märganud, et auto käivitub halvemini, kui ta on seisnud 1 tunni ja paremini kui nt 5
tundi (mõlemal juhul eelsoendit ei toimu).
Suht müstika minuaurst. Olen ise selline kodune nokitseja ja auto õppija ning jäin nüüd jänni autoga. Soovitage milles viga on ning et kas annab
käepärast vahenditega asi korda teha?
Ette tänades.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 29.04.11 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Olivajadus
Autoks 1997 Audi a6 2,5 td
Soovitage milles viga on ning et kas annab käepärast vahenditega asi korda teha?
|
Kui suudad kõrgsurvepumba koduste vahenditega korda teha, siis nagu muud muret ei tohiks olla.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 29.04.11 18:25
|
|
|
Mis sul arvuti näitab?
|
|
|
|
Olivajadus
huviline
Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 1996 Audi A6 2,5 td
|
postitati 29.04.11 18:36
|
|
|
Arvutit mul kontrollimiseks olemas ei ole...
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Kui suudad kõrgsurvepumba koduste vahenditega korda teha, siis nagu muud muret ei tohiks olla. |
Oleneb mis sellel viga on? Lihtsalt laseb küttel alla vajuda vms?
Aga miks peaks pumba viga olema, kui hommiku eelsüüdet tehes auto käivitub suht hästi? Teadagi +5 kraadi eelsüüdet ei toimu sellel masinal ning siis
käivitub nii sandilt...
|
|
|
morgeno
huviline
Registreerunud 06.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5 2,5TDI 110kW
|
postitati 30.04.11 08:23
|
|
|
Mul oli sama probleem, kuid lahendus oli väga ootamatu. Eelsüüteküünalde juhtmed olid läbi mädanenud, andsid lühist ja ajasid elektrisüsteemis midagi
nässu. Seetöttu ei suutnud ka pumba aju korralikult toimida ja nurka määrata. Peale juhtmete vahetamist kõik ok ja töötab tõrgeteta.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 30.04.11 09:30
|
|
|
Kas tegu on c4 jaga? Süüde on lihtsalt hiline ja muud polegi. Ülejäänd jama mis pakuti unusta ära. Otsi foorumis on sellest jamast juttu küll.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 30.04.11 10:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Olivajadus
Olen ka märganud, et auto käivitub halvemini, kui ta on seisnud 1 tunni ja paremini kui nt 5 tundi |
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Kas tegu on c4 jaga? Süüde on lihtsalt hiline ja muud polegi. Ülejäänd jama mis pakuti unusta ära. Otsi foorumis on sellest jamast juttu küll.
|
Mis vahet seal on mis masina peal see mootor on, kui pump on väsinud ja sooja mootoriga käivitus kehva.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 01.05.11 06:24
|
|
|
Kus kandis asud ise? Otsi mõni klubiline kes su Audi läpakaga üle vaataks, siis näeb kohe ära, kas süüde ja küttekogus on paigas.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 01.05.11 07:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: Olivajadus
Olen ka märganud, et auto käivitub halvemini, kui ta on seisnud 1 tunni ja paremini kui nt 5 tundi |
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Kas tegu on c4 jaga? Süüde on lihtsalt hiline ja muud polegi. Ülejäänd jama mis pakuti unusta ära. Otsi foorumis on sellest jamast juttu küll.
|
Mis vahet seal on mis masina peal see mootor on, kui pump on väsinud ja sooja mootoriga käivitus kehva. |
Kus on kirjas, et sooja mootoriga ei käivitu? Tund aega seisnud mootor on juba suht leige. Kui pump kulunud siis ei käivitu töösooja mootoriga. Lisaks
võib starter ka kulunud olla.
|
|
|
Olivajadus
huviline
Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 1996 Audi A6 2,5 td
|
postitati 11.05.11 16:40
|
|
|
Mõned mehed panevad siin ikka täielikult kelbast minu aurst.
Palun lugege mu postitusi, see on jah müstika kuidas mu auto käitub, aga üritage aru saada.
Esiteks, auto käivitub koguaeg. Mitte, et üldse ei käivituks.
Auto käivitub hästi, kui teeb eelsoojendust, auto käivitub halvasti, kui auto on seisnud 1-2 tundi (eelsoojendit ei toimu) ja märksa paremini kui auto
on seisnud 5 tundi (eelsoojendit taas ei toimu).
Kui pump läbi peaks olema, siis ta peaks ju koguaeg sitasti käivituma või olen mina pumba tööst kuidagi valesti aru saanud?
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Kus kandis asud ise? Otsi mõni klubiline kes su Audi läpakaga üle vaataks, siis näeb kohe ära, kas süüde ja küttekogus on paigas.
|
Järvamaa, Koeru. Eks ma üritan leida kedagi siis. Kui keegi huvitatud mind aitama võtku ühendust palun
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 11.05.11 21:22
|
|
|
Süüde hiline ja kogu muusika. Ei ole põhjust arvata, et pump on kulunud. Kui mõni tark isegi arvutiga vaatab, et süüde on okei, siis tuleb sellegi
poolest varasemaks keerata.
Miks tean? Ikka selleks, et olen ise sama tee läbi käinud. Üks "tark" mees ütles kunagi selle soojast peast halva käivitumise kohta, et pumba pea on
kulunud ja vahetas selle ära. See oli ilmselgelt mõttetu töö ja rahakulu. Minu masinal praegu süüde ok ja käivitub igas asendis täielik ilma küünlata.
Poolest pöördest...
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.05.11 06:28
|
|
|
Kui tegu oleks profiilis oleva '96a autoga, siis poleks küsimust, aga kuna '97 on tehtud nii R5-ga C4 kui V6-ga C5, siis on auto ära mainimine
ikkagi kõige alus. Nii et too see ka palun täpsemalt välja!
Kui C4, siis on ehk sellest abi.
|
|
|
|
Olivajadus
huviline
Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 1996 Audi A6 2,5 td
|
postitati 12.05.11 11:06
|
|
|
Minu vabandused, auto aasta on siiski 1996 nagu profiilis määratud... Vabandan, aga eks see fakti viga tõi just mulle kõige rohkem kahju.
Tsitaat: |
Kui C4, siis on ehk sellest abi.
|
Auto peaks ka ilma selleta hästi käivituma. Ma arvan, et enne peaks ikka vea leidma, mitte seda teist moodi lahendades.
Tsitaat: |
Süüde hiline ja kogu muusika. |
Kui süüde on hiline, kas ta ei peaks koguaeg samamoodi käivituma või siis vähemalt erinevalt? Mitte et 1 tund seisnud väga sitast ja 5 tundi seisnud
natuke paremini. Kunagi pole vastupidi olnud.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 12.05.11 20:29
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: |
Süüde hiline ja kogu muusika. |
Kui süüde on hiline, kas ta ei peaks koguaeg samamoodi käivituma või siis vähemalt erinevalt? Mitte et 1 tund seisnud väga sitast ja 5 tundi seisnud
natuke paremini. Kunagi pole vastupidi olnud. |
Kõigil asjad ei peagi vist alati 100% loogikale vastame. Olen suht kindel, et süüte keeramine aitab. Minu autol oli ju sama probleem. Kui see ei aita,
siis on teine samm starteri remont/pukside vahetus. Starteri teema oli ühel mu sõbral, peale süüte varasemaks keeramist ja starteri remonti on
paugupill. Enne ei läinud pm üldse käima.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 13.05.11 05:29
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Kus kandis asud ise? Otsi mõni klubiline kes su Audi läpakaga üle vaataks, siis näeb kohe ära, kas süüde ja küttekogus on paigas.
|
Järvamaa, Koeru. Eks ma üritan leida kedagi siis. Kui keegi huvitatud mind aitama võtku ühendust palun |
Eile saatsin Sulle u2u.
|
|
|
Olivajadus
huviline
Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 1996 Audi A6 2,5 td
|
postitati 28.05.11 16:50
|
|
|
Oeh, see jäi küll märkamata. Aga Erki lubas ka aidata.
Vahepeal siis sai avstatud, et kütusepumba tihendi vahelt lasi kütti läbi, sa see ära vahetatud ning nüüd auto käivitub märgatavalt paremini, aga
ideaalsele veel mitte ligilähedalegi. Kui enne sitematel päevadel käivitus 30 sekundit, siis nüüd 10.
Soovitusi?
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 28.05.11 19:13
|
|
|
Süüdet kontrollisid?
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 28.05.11 19:32
|
|
|
Kas arvuti oled saanud järgi ühendada? Kui Sul jätkuvalt huvi arvuti järgi panna siis helista mulle või kirjuta u2u. Aeg ajalt käin seal lähedal (nagu
tead) ja korraks arvuti taha ühendada ei ole probleem.
P.S. Homme s.o. 29.05.11 sõidan minema kell 10.00. Öösel magan
|
|
|
Pikkpoizz
huviline
Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.
|
postitati 28.05.11 20:10
|
|
|
Omalt poolt võin öelda et tehase andmete järgi on pump 3-4 kraadi peal, peale rihmavahetusi jne on alati sinna pandud töökodades. Siis olen järg päev
alati tagasi läinud, kuna auto käivitub kehvasti. Ja ma tean et minu masinale sobib kui pump on 12 kraadi peal, poolest pöörest käib alati ja minek on
hea ja tahmab mõõdukalt. Võimalik et iga masinal see ei mõju ja tuleb individuaalselt läheneda. Ühes ma olen kindel, et tehase seaded ei ole nii vanal
autol head.
Horsepower sells cars, torque wins races.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 30.05.11 06:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pikkpoizz
Omalt poolt võin öelda et tehase andmete järgi on pump 3-4 kraadi peal, peale rihmavahetusi jne on alati sinna pandud töökodades. Siis olen järg päev
alati tagasi läinud, kuna auto käivitub kehvasti. Ja ma tean et minu masinale sobib kui pump on 12 kraadi peal, poolest pöörest käib alati ja minek on
hea ja tahmab mõõdukalt. Võimalik et iga masinal see ei mõju ja tuleb individuaalselt läheneda. Ühes ma olen kindel, et tehase seaded ei ole nii vanal
autol head. |
Sul pump 12 kraadi enne ÜSS-i? Endaomal oli vahepeal 9 kandis, aga vibra ja mürin olid nii suured, et pidin natuke hilisemaks keerama. Kuigi minek ja
käivitamine oli hea..
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 30.05.11 06:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pikkpoizz
Omalt poolt võin öelda et tehase andmete järgi on pump 3-4 kraadi peal, peale rihmavahetusi jne on alati sinna pandud töökodades. Siis olen järg päev
alati tagasi läinud, kuna auto käivitub kehvasti. Ja ma tean et minu masinale sobib kui pump on 12 kraadi peal, poolest pöörest käib alati ja minek on
hea ja tahmab mõõdukalt. Võimalik et iga masinal see ei mõju ja tuleb individuaalselt läheneda. Ühes ma olen kindel, et tehase seaded ei ole nii vanal
autol head. |
Kui süüde hästi varaseks panna saab iga panni käima. Sul starter kehva arvatavasti. Käivituda võib hästi a müriseb kõvasti ja öko kindlasti pole.
Normaalne on sel 1 kraadi peal. Seadistamisest on foorumis juttu küllaga.
|
|
|
Pikkpoizz
huviline
Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.
|
postitati 30.05.11 08:53
|
|
|
Vibra ja mürina kohta ei oska vastu vaielda, starter sai sügisel korda tehtud ja paagist paagini keskmine kulu ei ole suvel kunagi üle 6 l 100. Olen
Selle autoga 4 aastat sõitnud juba. See 12 kraadi jäi sellepärast meelde, et peale ostmist lasin kõik rihmad jne ära vahetada ja siis remondi mees
tuli ,et oi mul süüde oli nii vale 12 kraadi ja tema pani nagu tehase poolt 3-4 kraadi peale. Järg hommik see auto läks käima pika meelitamisega ja
masinal minekut üle 3000 pöörde ei olnud. Läksin tagasi ütlesin et pangu 12 kraadi uuesti. Ise olen hetkeseisuga rahul minek on hea ja käivitub hästi.
Ps. Nii on mul endale asjast mulje jäänud, Võibolla on mul seal miskit muud kokku häkitud, ise ma suur mootorispets ei ole. Kes tahab täpsemalt uurida
siis kätt ette ei pane
Horsepower sells cars, torque wins races.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 30.05.11 12:10
|
|
|
Mootori vibratsioon võiks olla selline, et kui õllepurgi mootorikatte peale paned, jääks õllepurk sinna püsima mitte ei jaluta kohe minema.
|
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 13.06.11 15:53
|
|
|
2.5tdi
No nii, olete te asjale lahenduse leidnud? ja kas auto on v6 mootoriga või r5 ??
|
|
|