Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mehaaniline pritse (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3222)
Trime
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 98kW

postitati 06.04.11 08:46 Tsiteeri
Mehaaniline pritse



Tere! pisikene küsimus Audi 90 R5 2.3 100kw kohta, et teadavasti on sellisel isendil Mehaaniline pritse, ehk kütuse edastamine käib mehaaniliselt, küsimus selles, et pannes auto tööle, hoiab pöördeid 900 jn, aga kui tahad pööret juurde anda, ei taha ta liikuda vaid puterdab, vaikselt meelitades saab pöörded ülesse ja kui mängid gaasipedaaliga siis nagu käiks paugud kapotiall, jääb ta kütuse nälga vms? vahetasin temperatuuri anduri ja läks asi paremaks,aga siiski teeb nii. Mainiti mulle, et mempraan võib läbi olla, arvati ka, et mõni pihusti võib niiöelda "kusta" aga ei tahaks kohe kõike laiale kiskuda kui ei tea midagi kindlalt või pole juhendit. ehk oskab anda keegi mingit linki kus on mehaaniliset pritsest juttu ja selle tööpõhimetest.

või on tõesti nii, et need mehaanilised pritsed nii, et kui töötavad siis on nad vägevad asjad, aga kui hakkavad läbi minema, on nendega tuuga?


jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rauntz
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a

postitati 06.04.11 09:04 Tsiteeri


Ei oleks nii kindel, et viga pritse süsteemis. Vabalt võib seda põhjustada rike süüte süsteemis või umbes bensiini-/õhufilter.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Trime
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 98kW

postitati 06.04.11 09:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rauntz
Ei oleks nii kindel, et viga pritse süsteemis. Vabalt võib seda põhjustada rike süüte süsteemis või umbes bensiini-/õhufilter.


bensufiltri vahetasin eelmine nädal ära, see oli jah omadega läbi, läks ka paremaks, nagu öeldakse, kõik uus teeb alalti paremaks. aga Õhufiltri võiks ka ülevaadata.
Aga see on jah imelik, et ta jääks nagu kütte nälga, puterdab ja siis läheb jälle.


jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 06.04.11 09:30 Tsiteeri


Pritsepease minev bensu voolik keera lahti, kui seal sõelaga polt siis puhasta ära, kui seal ei ole sõela siis võib olla ka, et pritsepea alumine kamber sodi täis. Surve regulaator maha ja siis mootori poolsemast avast saad alumise kambri läbi puhuda. Kuid jah seal võib igasugu kotermanne olla nii et targem oleks viia auto inimese juurde kes sellest pritsesüsteemist teab üht-teist. Tallinnas on selleks kohaks Speedster ja Arupo.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.11 09:59 Tsiteeri


Ma arvan, et peale minu auto tegemist ei võta Aava (Arupo) ühtegi mehaanilise pritsega autot enam kunagi ette :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Trime
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 98kW

postitati 06.04.11 13:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arro
Pritsepease minev bensu voolik keera lahti, kui seal sõelaga polt siis puhasta ära, kui seal ei ole sõela siis võib olla ka, et pritsepea alumine kamber sodi täis. Surve regulaator maha ja siis mootori poolsemast avast saad alumise kambri läbi puhuda. Kuid jah seal võib igasugu kotermanne olla nii et targem oleks viia auto inimese juurde kes sellest pritsesüsteemist teab üht-teist. Tallinnas on selleks kohaks Speedster ja Arupo.

Eks ma teen selle triki ära, vägagi võimalik,et sodi täis olla. Aga eks ma vaatan mis saab ja kui ise jagu ei saa siis läheb ajsatundja näppudevahele.
Aga tänud sellegi poolest.


jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Trime
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 98kW

postitati 06.04.11 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Ma arvan, et peale minu auto tegemist ei võta Aava (Arupo) ühtegi mehaanilise pritsega autot enam kunagi ette :)

Tohohh, miks nii siis? Oli asi nii jube?:d


jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
frosto
huviline



Registreerunud 14.01.09
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.11 13:16 Tsiteeri


Minul põhjustas (b4 2,3) sellist jama ntks lamda.Lamda ütles,et segu rikas ja pritse vastupidi.
Kütusekulu oli pm sellejamaga ca 18l/100km.
Vahest kohapeal kergelt tuuritades hakkas kapotialt samuti kerget paukumist/lärtsumist kostma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Trime
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 98kW

postitati 07.04.11 17:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: frosto
Kütusekulu oli pm sellejamaga ca 18l/100km.
Vahest kohapeal kergelt tuuritades hakkas kapotialt samuti kerget paukumist/lärtsumist kostma.


Kütet nagu palju ei võta 8-10 keskmine umbes. samas mine tea, peab tegema katseeksemeetodid, aga eks näis , homme saan eelmainitud asjad ära teha, eks näis kas läheb paremaks või ja :D

Aga tänud.


jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Trime
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 98kW

postitati 08.04.11 21:24 Tsiteeri


Nii, oli selline lugu, et võtsin bensiini dosaatorilt anduri järelt ära, ehk teoreetiliselt tegin monopritseks?! siis töötab ilusti, aga ei lähe nii kiirelt pöörde kui panen selle anduri tagasi. kas viga peitub selles ehk?


jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 09.04.11 06:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Trime
Tere! pisikene küsimus Audi 90 R5 2.3 100kw kohta, et teadavasti on sellisel isendil Mehaaniline pritse...


Parandage mind aga minuteada on mehaaniline pritse vaid vanakooli 2.2 101kw mootoritel.
2.3 peaks olema juba täispritsung ja ajuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on foorumis

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 09.04.11 07:16 Tsiteeri


2.3 on ka mehaaniline, lihtsalt elektroonikat on rohkem. (KE-Jetronic)
Vanem variant on K-Jetronic.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 09.04.11 09:01 Tsiteeri


Kõige hullem asi mis nende pritsetega teha saab, on tankimine 5 liitri kaupa ja auto seismajätmine pikemaks perioodiks.
Vesi ja vaik kütusesüsteemis lõpetab suht ruttu need mootorid ära. Kahjuks on aga varuosad enamustel inimestele vastuvõetamatu hinnaga ja nii ongi see 2,3 liitirste pritsepeade mineku legend alguse saanud.
Reeglina on ikkagi viga selles et kõikvõimalikke kruve ja asju on keeratud kuskil kellegi näpunäidete järgi ja pritsepea on viimane mis asjas süüdi.
Viimane pritse mida sai näpitud, seal oli näiteks lambda signaalile ühendatud +12V, pidurivedeliku taseme ja mootori tempi anduri pistikud omavahel vahetuses, pritseregulaatori ja külmkäivituse pistikud vahetuses, tühikäiku kruvist niipalju peale keeratud et siiber oli konstantselt 3mm avatud, süüde 45kraadi enne üss-i jne jne. Ja see auto käis:o
Ke-jetronic on minule isiklikult tunduvalt lihtsam kui vanakooli KG või MC. Lihtsalt vanakooli juhtrõhu regulaatorid on juba enamuses surnud ja igas asendis seda mootorit korralikult käimas hoida on juba suht keeruline.
Aixx-i autol oli ka juhtrõhu teemaga ikka paras jebi + hunnik muud õnnetust sinna otsa. Loodan et suutsime vähemalt rahuldaval tasemel su auto käima panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.11 09:21 Tsiteeri


Kui ausalt öelda, siis ta käib enam-vähem samamoodi kui enne Teie juurde toomist, aga eks ma lootsin ka et mingi pisem viga on ja teist auto hinda ei pea sisse panema, ehk ma olen samasugune omanik nagu kõik vanade autode omanikud- uute 1kEUR juppide ostmise jaoks lihtsalt pole isu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
wrc
huviline



Registreerunud 03.06.09
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.11 09:34 Tsiteeri
tere. kontrolli bensiinipumba surve ära.



Tsitaat:
Algselt postitas: Trime
Tere! pisikene küsimus Audi 90 R5 2.3 100kw kohta, et teadavasti on sellisel isendil Mehaaniline pritse, ehk kütuse edastamine käib mehaaniliselt, küsimus selles, et pannes auto tööle, hoiab pöördeid 900 jn, aga kui tahad pööret juurde anda, ei taha ta liikuda vaid puterdab, vaikselt meelitades saab pöörded ülesse ja kui mängid gaasipedaaliga siis nagu käiks paugud kapotiall, jääb ta kütuse nälga vms? vahetasin temperatuuri anduri ja läks asi paremaks,aga siiski teeb nii. Mainiti mulle, et mempraan võib läbi olla, arvati ka, et mõni pihusti võib niiöelda "kusta" aga ei tahaks kohe kõike laiale kiskuda kui ei tea midagi kindlalt või pole juhendit. ehk oskab anda keegi mingit linki kus on mehaaniliset pritsest juttu ja selle tööpõhimetest.

või on tõesti nii, et need mehaanilised pritsed nii, et kui töötavad siis on nad vägevad asjad, aga kui hakkavad läbi minema, on nendega tuuga?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.11 21:15 Tsiteeri


Mis jubin asub B3 80-l pumba ja filtri vahel? Rõhuregulaator? Mootoriks 2,0E 83kW. Asi selles, et auto lekkis bensiini. Viga oli läbiroostetanud tutsis. Esimese lahendusena mõtlesin selle "regulaatori" vahelt ära jätta. Pumbast läheb nüüd voolik otse filtrisse. Alguses tundus kõik OK, kuni 2min möödudes tühikäigul auto välja suri. Kui gaasi anda, siis töötab paarkümmend sekundit.
Ühesõnaga oleks vaja teada, mis otstarve sel jupil on ja kas kellelgi on pakkuda sinna otsikuid? Kuna tundub, et ilma hakkama ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Trime
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 98kW

postitati 11.04.11 17:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
möödudes tühikäigul auto välja suri. Kui gaasi anda, siis töötab paarkümmend sekundit.
Ühesõnaga oleks vaja teada, mis otstarve sel jupil on ja kas kellelgi on pakkuda sinna otsikuid? Kuna tundub, et ilma hakkama ei saa.


Tegemist on tavalise rõhku alandava ja hoidva reduktoriga.


jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Trime
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 98kW

postitati 11.04.11 17:41 Tsiteeri


Kas kellegil on sellisele isendile elektriskeemi ?


jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]