Trime
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 98kW
|
postitati 06.04.11 08:46
|
|
|
Mehaaniline pritse
Tere! pisikene küsimus Audi 90 R5 2.3 100kw kohta, et teadavasti on sellisel isendil Mehaaniline pritse, ehk kütuse edastamine käib mehaaniliselt,
küsimus selles, et pannes auto tööle, hoiab pöördeid 900 jn, aga kui tahad pööret juurde anda, ei taha ta liikuda vaid puterdab, vaikselt meelitades
saab pöörded ülesse ja kui mängid gaasipedaaliga siis nagu käiks paugud kapotiall, jääb ta kütuse nälga vms? vahetasin temperatuuri anduri ja läks asi
paremaks,aga siiski teeb nii. Mainiti mulle, et mempraan võib läbi olla, arvati ka, et mõni pihusti võib niiöelda "kusta" aga ei tahaks kohe kõike
laiale kiskuda kui ei tea midagi kindlalt või pole juhendit. ehk oskab anda keegi mingit linki kus on mehaaniliset pritsest juttu ja selle
tööpõhimetest.
või on tõesti nii, et need mehaanilised pritsed nii, et kui töötavad siis on nad vägevad asjad, aga kui hakkavad läbi minema, on nendega tuuga?
jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
|
|
|
|
Rauntz
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a
|
postitati 06.04.11 09:04
|
|
|
Ei oleks nii kindel, et viga pritse süsteemis. Vabalt võib seda põhjustada rike süüte süsteemis või umbes bensiini-/õhufilter.
|
|
|
Trime
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 98kW
|
postitati 06.04.11 09:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rauntz
Ei oleks nii kindel, et viga pritse süsteemis. Vabalt võib seda põhjustada rike süüte süsteemis või umbes bensiini-/õhufilter. |
bensufiltri vahetasin eelmine nädal ära, see oli jah omadega läbi, läks ka paremaks, nagu öeldakse, kõik uus teeb alalti paremaks. aga Õhufiltri võiks
ka ülevaadata.
Aga see on jah imelik, et ta jääks nagu kütte nälga, puterdab ja siis läheb jälle.
jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
|
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 06.04.11 09:30
|
|
|
Pritsepease minev bensu voolik keera lahti, kui seal sõelaga polt siis puhasta ära, kui seal ei ole sõela siis võib olla ka, et pritsepea alumine
kamber sodi täis. Surve regulaator maha ja siis mootori poolsemast avast saad alumise kambri läbi puhuda. Kuid jah seal võib igasugu kotermanne olla
nii et targem oleks viia auto inimese juurde kes sellest pritsesüsteemist teab üht-teist. Tallinnas on selleks kohaks Speedster ja Arupo.
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.11 09:59
|
|
|
Ma arvan, et peale minu auto tegemist ei võta Aava (Arupo) ühtegi mehaanilise pritsega autot enam kunagi ette
|
|
|
Trime
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 98kW
|
postitati 06.04.11 13:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arro
Pritsepease minev bensu voolik keera lahti, kui seal sõelaga polt siis puhasta ära, kui seal ei ole sõela siis võib olla ka, et pritsepea alumine
kamber sodi täis. Surve regulaator maha ja siis mootori poolsemast avast saad alumise kambri läbi puhuda. Kuid jah seal võib igasugu kotermanne olla
nii et targem oleks viia auto inimese juurde kes sellest pritsesüsteemist teab üht-teist. Tallinnas on selleks kohaks Speedster ja Arupo.
|
Eks ma teen selle triki ära, vägagi võimalik,et sodi täis olla. Aga eks ma vaatan mis saab ja kui ise jagu ei saa siis läheb ajsatundja
näppudevahele.
Aga tänud sellegi poolest.
jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
|
|
|
|
Trime
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 98kW
|
postitati 06.04.11 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Ma arvan, et peale minu auto tegemist ei võta Aava (Arupo) ühtegi mehaanilise pritsega autot enam kunagi ette |
Tohohh, miks nii siis? Oli asi nii jube?:d
jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
|
|
|
|
frosto
huviline
Registreerunud 14.01.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.11 13:16
|
|
|
Minul põhjustas (b4 2,3) sellist jama ntks lamda.Lamda ütles,et segu rikas ja pritse vastupidi.
Kütusekulu oli pm sellejamaga ca 18l/100km.
Vahest kohapeal kergelt tuuritades hakkas kapotialt samuti kerget paukumist/lärtsumist kostma.
|
|
|
Trime
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 98kW
|
postitati 07.04.11 17:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: frosto
Kütusekulu oli pm sellejamaga ca 18l/100km.
Vahest kohapeal kergelt tuuritades hakkas kapotialt samuti kerget paukumist/lärtsumist kostma. |
Kütet nagu palju ei võta 8-10 keskmine umbes. samas mine tea, peab tegema katseeksemeetodid, aga eks näis , homme saan eelmainitud asjad ära teha, eks
näis kas läheb paremaks või ja
Aga tänud.
jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
|
|
|
|
Trime
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 98kW
|
postitati 08.04.11 21:24
|
|
|
Nii, oli selline lugu, et võtsin bensiini dosaatorilt anduri järelt ära, ehk teoreetiliselt tegin monopritseks?! siis töötab ilusti, aga ei lähe nii
kiirelt pöörde kui panen selle anduri tagasi. kas viga peitub selles ehk?
jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
|
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 09.04.11 06:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Trime
Tere! pisikene küsimus Audi 90 R5 2.3 100kw kohta, et teadavasti on sellisel isendil Mehaaniline pritse... |
Parandage mind aga minuteada on mehaaniline pritse vaid vanakooli 2.2 101kw mootoritel.
2.3 peaks olema juba täispritsung ja ajuga.
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on foorumis
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 09.04.11 07:16
|
|
|
2.3 on ka mehaaniline, lihtsalt elektroonikat on rohkem. (KE-Jetronic)
Vanem variant on K-Jetronic.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 09.04.11 09:01
|
|
|
Kõige hullem asi mis nende pritsetega teha saab, on tankimine 5 liitri kaupa ja auto seismajätmine pikemaks perioodiks.
Vesi ja vaik kütusesüsteemis lõpetab suht ruttu need mootorid ära. Kahjuks on aga varuosad enamustel inimestele vastuvõetamatu hinnaga ja nii ongi see
2,3 liitirste pritsepeade mineku legend alguse saanud.
Reeglina on ikkagi viga selles et kõikvõimalikke kruve ja asju on keeratud kuskil kellegi näpunäidete järgi ja pritsepea on viimane mis asjas
süüdi.
Viimane pritse mida sai näpitud, seal oli näiteks lambda signaalile ühendatud +12V, pidurivedeliku taseme ja mootori tempi anduri pistikud omavahel
vahetuses, pritseregulaatori ja külmkäivituse pistikud vahetuses, tühikäiku kruvist niipalju peale keeratud et siiber oli konstantselt 3mm avatud,
süüde 45kraadi enne üss-i jne jne. Ja see auto käis
Ke-jetronic on minule isiklikult tunduvalt lihtsam kui vanakooli KG või MC. Lihtsalt vanakooli juhtrõhu regulaatorid on juba enamuses surnud ja igas
asendis seda mootorit korralikult käimas hoida on juba suht keeruline.
Aixx-i autol oli ka juhtrõhu teemaga ikka paras jebi + hunnik muud õnnetust sinna otsa. Loodan et suutsime vähemalt rahuldaval tasemel su auto käima
panna.
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.11 09:21
|
|
|
Kui ausalt öelda, siis ta käib enam-vähem samamoodi kui enne Teie juurde toomist, aga eks ma lootsin ka et mingi pisem viga on ja teist auto hinda ei
pea sisse panema, ehk ma olen samasugune omanik nagu kõik vanade autode omanikud- uute 1kEUR juppide ostmise jaoks lihtsalt pole isu.
|
|
|
wrc
huviline
Registreerunud 03.06.09
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.11 09:34
|
|
|
tere. kontrolli bensiinipumba surve ära.
Tsitaat: | Algselt postitas: Trime
Tere! pisikene küsimus Audi 90 R5 2.3 100kw kohta, et teadavasti on sellisel isendil Mehaaniline pritse, ehk kütuse edastamine käib mehaaniliselt,
küsimus selles, et pannes auto tööle, hoiab pöördeid 900 jn, aga kui tahad pööret juurde anda, ei taha ta liikuda vaid puterdab, vaikselt meelitades
saab pöörded ülesse ja kui mängid gaasipedaaliga siis nagu käiks paugud kapotiall, jääb ta kütuse nälga vms? vahetasin temperatuuri anduri ja läks asi
paremaks,aga siiski teeb nii. Mainiti mulle, et mempraan võib läbi olla, arvati ka, et mõni pihusti võib niiöelda "kusta" aga ei tahaks kohe kõike
laiale kiskuda kui ei tea midagi kindlalt või pole juhendit. ehk oskab anda keegi mingit linki kus on mehaaniliset pritsest juttu ja selle
tööpõhimetest.
või on tõesti nii, et need mehaanilised pritsed nii, et kui töötavad siis on nad vägevad asjad, aga kui hakkavad läbi minema, on nendega tuuga?
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.11 21:15
|
|
|
Mis jubin asub B3 80-l pumba ja filtri vahel? Rõhuregulaator? Mootoriks 2,0E 83kW. Asi selles, et auto lekkis bensiini. Viga oli läbiroostetanud
tutsis. Esimese lahendusena mõtlesin selle "regulaatori" vahelt ära jätta. Pumbast läheb nüüd voolik otse filtrisse. Alguses tundus kõik OK, kuni
2min möödudes tühikäigul auto välja suri. Kui gaasi anda, siis töötab paarkümmend sekundit.
Ühesõnaga oleks vaja teada, mis otstarve sel jupil on ja kas kellelgi on pakkuda sinna otsikuid? Kuna tundub, et ilma hakkama ei saa.
|
|
|
|
Trime
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 98kW
|
postitati 11.04.11 17:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
möödudes tühikäigul auto välja suri. Kui gaasi anda, siis töötab paarkümmend sekundit.
Ühesõnaga oleks vaja teada, mis otstarve sel jupil on ja kas kellelgi on pakkuda sinna otsikuid? Kuna tundub, et ilma hakkama ei saa.
|
Tegemist on tavalise rõhku alandava ja hoidva reduktoriga.
jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
|
|
|
|
Trime
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: rapla/viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 98kW
|
postitati 11.04.11 17:41
|
|
|
Kas kellegil on sellisele isendile elektriskeemi ?
jalgratas on ikka kahe pedaaliga aga kiire auto on kolmega ja manuaal käigukastiga.
|
|
|
|