Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Suction Jet Pump - selle kasutus ja erinevad probleemid erinevatel Audi mootoritüüpidel. (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 5126)
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 19.02.11 14:00 Tsiteeri
Suction Jet Pump - selle kasutus ja erinevad probleemid erinevatel Audi mootoritüüpidel.



Et asi rohkem silme ees oleks, siis lisan siia kõigepealt selle juraka pildi 058133753 / 078133753 kõikvõimalike variatsioonidega lõputähes. Ja igaks juhuks ka tööpõhimõtte.
Netis veidi ringi tuhlates leian selle peamiseks põhjuseks erinevatele kindlatele muredele, mille peale Audi teenindused laiutavad käsi, sest kõik ju toimib :(.

Näiteks erinevate V6'te puhul 9x 12v, 97+30V, 1997+ 2,7 BiT jne. kasutatakse seda jurakat karteri tuulutuse + piduri võimenduse juures.
1,8 ja 1,8T puhul ei suvatsenud uurida, aga ka seal on see jurakas kasutusel.

Lähemalt konkreetsest murest, mis on mind vaevanud juba peaaegu 2 aastat, aga väga kaootiliselt ja lisaks täiendavast murest, mis -30C ilmaga tekkis.
Konkreetselt 95.a. 2,8 12V isendiga, millel see jurakas pesitseb mootori plastkatte all vasakul pool ja asub klapikambri tuulutuskanalite, sisselaske kolde ja pidurivõimendi vahel.

Esimene pikem mure algas sellest, et pidurid hakkasid vaikselt oma effektiivsust kaotama, aga samas teisel hetkel töötasid jälle perfektselt. Ketastes, klotsides, supportites ja kõiges, mis puudutas pidurite füüsilist elu oli laitmatu, ehk siis enda käe alt pidevalt läbi käinud kuni supportite vahetuseni välja. Kuna mure oli kaootiline, siis ei osanud seda enam millegi süüks panna. Vahepeal sai tehtud mootorile profülaktiline uuendus kõikvõimalike simmerite, tihendite jne. näol, mille käigus sai mootor molekulideks lammutatud ja kõikvõimalik ka enne tagasi toppimist puhastatud. Lisaks sai kakutud lilleks sisselaske kolle ning seal korrektuure tehtud klappide toimetamises (üks ei toiminud nii nagu vaja enam). Peale seda tegevust kadus ka müstilisel kombel pidurite mure pikaks ajaks, mille üle ma alles nüüd hiljem olen mõelnud. Sügise saabudes hakkas aga jälle vaikselt mingi kamm pihta ja pidurid polnud enam teabmis effektiivsed, aga seda jälle väga kaootiliselt ja väga harva.

Teine mure tekkis mõned päevad tagasi, kus esimese külmalaine käigus viskas jutuks olev masin kuskilt müstilisest kohast õli välja ja kogu välja visatud õli jõudis osaliselt käigukasti peale ja lõpuks alla põhjakattele ja maha. Loomulikult polnud mina roolis, kui kõik juhtus ja minu esimene laks oli koheselt, et karteri tuulutusega on midagi lahti kui külmad ilmad olid mure tekitaja. Õli juurde valades ja käima pannes oli selge, et selle masinaga kuhugi rohkem ei sõida, ülemise pooleni õli ei jõudnud ja hüdrod olid kuivad.

Nüüd kui masinal tahtsin kollet maha kakkuda, et süübida, kust õli tuli ja mis selle põhjustas, siis hakkasin alles sellele värdjale pumbale õige pilguga otsa vaatama - ja kümnesse, klapikambri kaane toru ja selle pumba vaheline toru oli mõrane ja kohe ära murdumise äärel (kuigi ma eriti ei mõista miks), sellest klapist ei liikunud aga eriti mitte ühtegi pidi asi läbi seni kuni olin asjale kuumapuhuriga pähe andnud ja suruõhuga läbi puhunud (poole aastaga olid need kanalid ikka mõnusalt jälle ollust täis). Loomulikult liikus õhk kõikvõimalikes suundades, ehk siis nüüd oli asi selge, miks minu pidurid mulle näkku andsid täie rauaga ja kohati masina käivitamisel ei vajunud piduripedaal peal hoides allapoole.

Mis seda klappi nüüd puudutab, siis erinevatel hinnangutel laias maailmas küll mõni vahetab seda iga 40-60tkm tagant ja teadlikult. Samas väga külmade tingimustega riikide foorumites leidus suht palju infot, et sellel klapil enne masina käima panemist käiakse kuumapuhuriga kallal :D.

Kuna kolle pole mul veel maha kakutud, siis küsingi pigem üle, milline on variant, et sisselaske kolde all olev õlikoja tihend on "lahkunud". Tuulutusest ma rohkem lõdvikuid ei leidnud, mis oleks oma töölepingu lõpetanud ja ka katkenud karteri tuulutuse torust ei avastanud otseselt midagi tulevat. Kui kellelgi on kogemusi siis jagagu, kust võiks asi selle klapi ikaldumisel mahlasid välja eritada.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heigo003
huviline



Registreerunud 01.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.11 16:04 Tsiteeri


Ilma sisselase kollektorit maha võtmata peaks taskulambiga näha olema, kas see õliluugi tihend on läbi lasknud või mitte. On olnud juhus, kus tihend väsib üsna kiirelt, umbes aastaga. Teine kogemus ütleb, et tihend võib ka väga pikalt vastu pidada.
Pole kogemust selle selle suction jet jurakaga, kuna 2.8-l on vaakum X erinevat moodi lahendatud, ja minul on ilma. Kas pole varianti see lahendus minema visata ja teisele lahendusele üle minna, kus seda jurakat pole? Skeemide järgi ei näe küll vahet, et miks see jurakas peab seal olema? Kuigi on skeemides ka kirjas, et selle juraka ülesseanne on Vacuum booster (vanemad isendid ilma selle tükita pidurdasid ja tõmbasid samamoodi nagu uuemad). Selle juraka olemasolu sõltub esi ja nelikveost, kliimast, egr-st ja ka automaat vs manuaal kastist ning muidugi ka aastast. Kuna sinu mure on, ütleks üsna spetsiifiline, siis see nõuaks jh täpselt samasuguse vaakumkompotiga ja samasuguse veaga isendit ja omanikku, kes sellest ka rääkind oleks. Mida aga on ilmselt üsna võimatu leida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaktus
huviline



Registreerunud 18.10.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant Quattro 3,0 TDI; VW Golf II 1,6

postitati 06.03.11 22:46 Tsiteeri


Nüüd siis kukkus minu masin puterdama (c5 a6 2,4) :mad:
Sai see vidinas maha katkutud ja puhutud igatpidi läbi. Otsmistest torudest puhudes klapp toimib ja tuul käib läbi aga külgmine on täiega kinni.
Arusaamtuks jääb see, mis mõju on külgmisel torul, kui igalpool mujal samas süsteemis on jämedamaid õhuvõtuks vajalike torusid. :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
emmure
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro

postitati 07.03.11 11:27 Tsiteeri


Kas tegu selle klapiga mis pildil mul punase ringiga tähistatud?

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/328/255/0821279870c690.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/328/255/08212780363a5b.jpg


Ja veel selline küsimus ,et mis voolikud need rhelise ringiga tähistatud on? Tunduvad veits räbalad:o

Ning äkki keegi oskab äelda mis jubin see on?

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/328/255/0821276137a144.jpg

Igatahes see alumine ots pole kuhgile ühendatud ja on ajanud sealt mingil määral õli välja???
Kas see on normaalne?


Project-Massacre
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 07.03.11 12:00 Tsiteeri


Rohelise ringiga on vaakumvoolikud. Neid pole just raske vahetada. Tunduvad räbalad, aga samas kui näpuga katsud ja kusagilt lödi pole, siis vaid rüü seal peal räbal.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaktus
huviline



Registreerunud 18.10.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant Quattro 3,0 TDI; VW Golf II 1,6

postitati 07.03.11 12:06 Tsiteeri


http://www.worldimpex.com/assets/partimages/044848.jpg
Sellest vidinast käib otsapidi tuul läbi aga külgmine on kinni :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaktus
huviline



Registreerunud 18.10.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant Quattro 3,0 TDI; VW Golf II 1,6

postitati 07.03.11 12:23 Tsiteeri
to emmure



Igatahes see alumine ots pole kuhgile ühendatud ja on ajanud sealt mingil määral õli välja???
Kas see on normaalne?

-Tegemist on karterituulutusega ja see peaks originaal versioonis olema ühendatud mootori taha. Nagu näha on sul ise miskid torud sinna ratsitud.
Kuna see toru sul lahtine siis karta on et mootori tagnat imetakse toorest õhku sisse ja see on paha.
Oma masinal vahetasin mõned aasta tagasi kogu torustiku välja, mille komplekt maksis ca 800.- Eesti raha.
Puhastada on neid keeruline sest need plasttorud on nii rabedaks muutunud, et need lihtsalt pudenevad näppude vahel tükkideks.

Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
emmure
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro

postitati 07.03.11 13:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaktus
Igatahes see alumine ots pole kuhgile ühendatud ja on ajanud sealt mingil määral õli välja???
Kas see on normaalne?

-Tegemist on karterituulutusega ja see peaks originaal versioonis olema ühendatud mootori taha. Nagu näha on sul ise miskid torud sinna ratsitud.
Kuna see toru sul lahtine siis karta on et mootori tagnat imetakse toorest õhku sisse ja see on paha.
Oma masinal vahetasin mõned aasta tagasi kogu torustiku välja, mille komplekt maksis ca 800.- Eesti raha.
Puhastada on neid keeruline sest need plasttorud on nii rabedaks muutunud, et need lihtasalt pudenevad näppude vahel tükkideks.

Edu!


Aii kurja.:( Peaks ka seda voolikute komplekti uurima. Kui raskelt sinna mootori taha ligi pääseb? Äkki saan midagi ajutist sinna aretada. Oleks selline asi mõeldav?


Project-Massacre
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 07.03.11 13:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaktus
http://www.worldimpex.com/assets/partimages/044848.jpg
Sellest vidinast käib otsapidi tuul läbi aga külgmine on kinni :o

Selle vidina saad Forsist mingi ~25-30 euriga. Võta lihtsalt uus ja asi korras. Täpselt sellisesse muresse need asjad surevadki, mida kirjeldad. Tulemuseks oli siis minu isendil pidurite kaootiline töö ja no talvine kinni külmumine oli "lisahüve" :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
emmure
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro

postitati 07.03.11 15:42 Tsiteeri


Kas keegi oskab öelda kas see lahtine karteri tuulutus voolik ,võis veits vingu ja benziini haisu ka salongi tekitada?

Igatahes see mis eelmine omanik seal teinud oli on täielik porr.:mad: Tuleb hakata uut süsteemi otsima.


Project-Massacre
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 07.03.11 17:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: emmure
Kas keegi oskab öelda kas see lahtine karteri tuulutus voolik ,võis veits vingu ja benziini haisu ka salongi tekitada?

Igatahes see mis eelmine omanik seal teinud oli on täielik porr.:mad: Tuleb hakata uut süsteemi otsima.


Eks mingil määral seda vastikut läbu tekitab küll.

Mida tuulutustega korda saadetud on?


Kui tohib, siis küsiksin teema alguses oleval pildil, rohelises ringis märgitud puntra kohta, et mida vigur jaotab?
Tegemist ikka 12v 2.8 v6-ga, sest nendel ka sellist "kooslust" täheldanud.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
emmure
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro

postitati 07.03.11 17:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: emmure
Kas keegi oskab öelda kas see lahtine karteri tuulutus voolik ,võis veits vingu ja benziini haisu ka salongi tekitada?

Igatahes see mis eelmine omanik seal teinud oli on täielik porr.:mad: Tuleb hakata uut süsteemi otsima.


Eks mingil määral seda vastikut läbu tekitab küll.

Mida tuulutustega korda saadetud on?


Kui tohib, siis küsiksin teema alguses oleval pildil, rohelises ringis märgitud puntra kohta, et mida vigur jaotab?
Tegemist ikka 12v 2.8 v6-ga, sest nendel ka sellist "kooslust" täheldanud.



Kuna tuulutuse see plast toru on ära mädanenud ,siis jupiti on kummi voolikuid lihtsalt ühendus kohtadeks vahele pandud. Oleks võinud siis klambritega kinnigi tõmmata. Nüüd jakkasin samamoodi praegugi aga klambritega kinni korralikult. Käisin ka korra sõitmas ,kui muidu vahel tundsid et viskab nagu kütte ja vingu haisu sisse ,siis praegu seda nagu ei olnud. Loodan et see oli sellest et voolik lahti oli. Aga jah maru mäda seal kõik:(

Kuna juba teemas on see karterituulutus värk ,et siis küsiks kuidas ma aru saan et karteri tuulutus näiteks kinni on?

Mootor peaks mul olema 5V 2,8 V6.


Project-Massacre
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 07.03.11 17:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: emmure


Kuna tuulutuse see plast toru on ära mädanenud ,siis jupiti on kummi voolikuid lihtsalt ühendus kohtadeks vahele pandud. Oleks võinud siis klambritega kinnigi tõmmata. Nüüd jakkasin samamoodi praegugi aga klambritega kinni korralikult. Käisin ka korra sõitmas ,kui muidu vahel tundsid et viskab nagu kütte ja vingu haisu sisse ,siis praegu seda nagu ei olnud. Loodan et see oli sellest et voolik lahti oli. Aga jah maru mäda seal kõik:(

Kuna juba teemas on see karterituulutus värk ,et siis küsiks kuidas ma aru saan et karteri tuulutus näiteks kinni on?

Mootor peaks mul olema 5V 2,8 V6.

u2u


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.03.11 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Selle vidina saad Forsist mingi ~25-30 euriga.

Telefoni teel anti valeinfot. ~45+km on selle jugapumba hinne forsis.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 11.03.11 20:50 Tsiteeri


Ärge nüüd jurage, mehed. See jugapump, mis ka pildil (http://www.worldimpex.com/assets/partimages/044848.jpg) ja mille koodiks on 058133753D , ei maksa kindlasti üle 30 euro. Vähemalt Revalis mitte :cool:


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 11.03.11 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Ärge nüüd jurage, mehed. See jugapump, mis ka pildil (http://www.worldimpex.com/assets/partimages/044848.jpg) ja mille koodiks on 058133753D , ei maksa kindlasti üle 30 euro. Vähemalt Revalis mitte :cool:


Maksab Revalis täpselt 27,43 raha koos KM-ga aga laos sees pole.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.03.11 21:09 Tsiteeri


:) My bad. Vahepeal juba unustasin, et ma ju kirjutasin esimesest tüübist, ehk siis mille kohta olid netis andmed olemas. Mul enda isendile käib teine isend, mis kallim :). Neid sindreid on kahte sorti, aga töötavad samal põhimõttel.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaktus
huviline



Registreerunud 18.10.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant Quattro 3,0 TDI; VW Golf II 1,6

postitati 15.03.11 18:38 Tsiteeri


Nüüdseks see va imevidin (058133753D) vahetatud ja masin toimib-sõidab nagu muiste.
Heitgaasid on puhtad, musta ei viska, tühikäik ja kütusekulu normis.
Forssist tellituna maksis nimetaud varuosa 25.- € + tellimisele kuluv 1.-
Tänud "kps" ja teised kes nõuga abiks!

Kena kevadet!
:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.16 10:47 Tsiteeri


Tere

Mootor jälle tagant pisut õline ja vaatan, et see ei saa mujalt tulla kui L-kujuga õhutorust, punase ruuduga tähistatud. Igatepidi netis kolanud ja erinevaid jooniseid vaadanud aga ei saa aru kuhu see punase ruuduga tähistatud voolik peaks ACK mootoril jooksma. Nimelt minu masinal on see pimedaks tehtud aga vaikselt immitseb õli läbi (võibolla saab ka lisaõhku sealt). Mootor on 142kw ACK, millel suction jet on algelisem kui hilisematel, kaaned on omavahel tuulutuse toruga ühenduses ja kõik. See suction jet (058133753D) kolmik on olemas, vaakum jookseb pidurivõimendisse ja teine toru jookseb rohelise kastiga märgitud otsikusse. Kuhu see õliaur peaks kogunema, kas see otsik peabki olema "pime"? Palun et mõni AC liige oma algelisel ACK (95-97) A8 või A6-l vaataks mis lahendus on, natuke kehva nähtavus sinna on aga kõik vajaliku näeb ära.

http://i64.tinypic.com/303ii9s.jpg

http://i64.tinypic.com/34fikw1.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.16 18:11 Tsiteeri


Peale pikka googeldamist leidsin, et see voolik ei saa mujale minna kui gaasiklapi külge. Vist tänu ACK algelisele suction süsteemile kipub gaasiklapp kergesti plögasest õliaurust ummistuma. Minu auto sümptomiks oli pöörete kõikumine poolsooja mootoriga, mis kadus kui mootor sai täiesti soojaks. Arvan, et külma õhu ja mootoriga see plöga lihtsalt jäätus ja takistas gaasiklapi liikumist. Gaasiklappi ma küljest ei võtnud, polnud vajadust aga õhutoru oli küll õudne. Pildid räägivad enda eest. Peale puhastamist tundus nagu oleks auto mõned kw-d tagasi saanud just pöörete alumises otsas.
Üks mure lahendatud teine asemel. Varasemalt oli gaasiklapi vaakumvoolik veetud soojendussüsteemi (HVAC) vaakumklappi. Nüüd jäi sellele vaakum leidmata ja ka hea google ning ETKA ei aita. Veelkord palun abi et mõni V6 omanik vaataks kust kohast saab HVAC oma vaakumi. Viimasel pildil tähistatud vooli. Pidurivõimedil ei ole selletarbeks jaotust.

Video pöörete kõikumisest
https://youtu.be/kOGqIlQlVXw

http://i63.tinypic.com/n5puti.jpg

See alumine kogumispaun on ainult ACK-le omane. Mingi klapike on ka seal sees, BRAKE CLEANER aitab.
http://i68.tinypic.com/o5vrrb.jpg

Kastiga märgistatud "huulik" oli samuti plöga täis. Seda saab sealt puhastamiseks eemaldada.
http://i64.tinypic.com/hsmbu9.jpg

Puhastatud, ei olnud vaja maha võtta kuna sai varem põhjaliku puhastuse mis kergendas seekord tööd. See tegevus hakkab saama tulevikus vist standardiks.
http://i67.tinypic.com/2r3bdiv.jpg

KUHU???
http://i65.tinypic.com/312k75s.jpg
http://i67.tinypic.com/2gum5hc.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 21.01.16 19:01 Tsiteeri


Kuna sai enda soojendus ahjuga hiljuti materdatud siis, minu isendil ( A6 '97 ACK) tuleb vaakum kütuseregulaatori voolikust, enne regulaatorit on kolmik.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.16 19:28 Tsiteeri


Ise mõtlesin ka, et hvac võiks oma vaakumi sealt saada. Tänan info eest!


Täiendus 23.01.16. Gaasiklapi tõrget see puhastamine ei eemaldanud. Viga täpselt ei tea aga usutavasti gaasiklapi elektrooniline pool jukerdab teatud temperatuuri vahemikus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.1% - SQL: 58.9%]