kilomeeter
huviline
Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 tdi quattro
|
postitati 25.11.10 06:08
|
|
|
uste jama
Tervitused
Talv käes ja autosse sissepääs raskendatud. Nimelt esiuksed ei avane, kesklukk avab ilusti kuid välislingid käivad "tühjalt". Seestpoolt avaneb uks
ilusti. Kui auto on läbisoojenenud elustuvad ka välislingid kuni auto on soe.
Oskab keegi miskit soovitada...
Tänud ette...
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.10 06:25
|
|
|
Eelmine talv oli sama jama, kui auto oli ülesoojenenud, sai igasse võimalikku kohta pihustatud seda lukusula, aitas aga ajutiselt(liiga krõbe talv
oli), ilmselt aitab kui polstrid ja lingid lahti ja korralikult kõik ära õlitada aga paras...
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.11.10 12:01
|
|
|
Raske pakkuda, kui pole isegi seda mainitud, mis autoga võiks tegu olla. Selleks ongi profiilis väli "auto", et seda iga kord üle kirjeldama ei
peaks ja "asukoht", et teaks pakkuda, kus on lähim koht, kust abi saab.
|
|
|
|
tfu
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 2.5TDI 2003, VW Vento 1.8 1994
|
postitati 25.11.10 12:36
|
|
|
Tuleks kõik pulkadeks võtta ja luku ja avamismehanismid õlitada.
|
|
|
viljandihull
huviline
Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6 2009, C7 2014
|
postitati 25.11.10 12:54
|
|
|
Mul 96 aasta A6-ga sama jama.. Nüüd ei saa juhiust seest ka enam lahti, ilmselt tuli mingi hoob või asi lingilt tagant ära. Polstreite lahti saamisega
vist päris hea jubimine, enne kui lahti saab.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 25.11.10 13:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: viljandihull
Mul 96 aasta A6-ga sama jama.. Nüüd ei saa juhiust seest ka enam lahti, ilmselt tuli mingi hoob või asi lingilt tagant ära. Polstreite lahti saamisega
vist päris hea jubimine, enne kui lahti saab. |
Ei ole hullu midagi, ma arvan, et tean, mis sul juhtus, tee nii: Võta juhiuksel seest käepideme kate ära ja keera sealt kaks kruvi lahti, siis peaks
ka käepideme alumine raam ära tulema ning vabanema peaks ka see metall link, sikuta seda natuke välja poole, peaksid nägema trossi oma rüüsis, tross
peab olema konksuga käepideme küljes ja tema rüüs fikseeritud käepideme juures pessa ning metall klamber peal. Arvan, et sul praegu tõmbas selle rüüsi
koha pesast välja ja tross ei liigu tõmmates rüüsi suhtes, vaid koos sellega. Pane lihtsalt tagasi. Edu nokitsemisel
|
|
|
kilomeeter
huviline
Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 tdi quattro
|
postitati 25.11.10 14:25
|
|
|
Unustasin peamise jah, autoks A6 `97 c4
|
|
|
viljandihull
huviline
Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6 2009, C7 2014
|
postitati 25.11.10 14:35
|
|
|
Teen proovi! Aitäh!
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 25.11.10 14:36
|
|
|
Eks sinna lukumehhanismi ja selle ümber ole aja jooksul kogunenud piisavalt igasugu tolmu ja muud jama, mis hästi niiskust seob ja siis temperatuuri
langedes külmub nii, et mehhanismid kinni kiiluvad. Eelmine aasta külmusid esimeste külmadega mu 100 lukud ja lingid ka kinni. Võtsin pulkadeks ja
puhastasin korralikult ära ning polnud enam terve talve jooksul mitte ühte probleemi.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
kilomeeter
huviline
Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 tdi quattro
|
postitati 25.11.10 17:19
|
|
|
...ehk, siis, hoia lukud puhtad...
tänud kõigile vastajatele.
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 25.11.10 19:29
|
|
|
Mul B3-l on aga nii, et viimasel ajal miinuskraadidega puldist lülitades kerkib juhiukse nupp korraks üles(nii et saab ukse kiirelt lahti tõmmata),
aga siis kohe liigub alla tagasi. Sama ka uste sulgemisel - juhiukse nupp liigub korraks alla ja siis üles tagasi ja uksed lukku ei lähe. Võtmest
toimib kõik ilusti. Mis pull see olla võiks? Lukk on mul laiali võetud, puhastatud ja määritud. Mingi lukusüdamiku (kuhu võti käib) juures olev lüliti
jukerdab? Proovisin millalgi linki küljest saada, ei oska.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.11.10 19:41
|
|
|
Pumba või pneumosüsteemi tiheduse viga. Üritab liigutada, kuid ei saa hakkama ja taastab mingi aja pärast vana seisu. Mina oma 100-l sain pumpa
vahetades korda.
|
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 25.11.10 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Pumba või pneumosüsteemi tiheduse viga. Üritab liigutada, kuid ei saa hakkama ja taastab mingi aja pärast vana seisu. Mina oma 100-l sain pumpa
vahetades korda. |
Aga kuidas võtmest käib ilusti ja kiiresti? Ei ole mingeid susinaid ega miskit. Vaatan, ehk leian mõne teise pumba proovimiseks.
Võtmega keerates peaks ju mingi signaal pumpa minema, misjärel pump hakkab tööle ja teeb uksed lahti. Sama peaks ka puldist vajutades toimuma,
aga...
|
|
|
Tarmiito
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C4 S6 V8 ; B4 2.0 karbussiga
|
postitati 28.11.10 15:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real1
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Pumba või pneumosüsteemi tiheduse viga. Üritab liigutada, kuid ei saa hakkama ja taastab mingi aja pärast vana seisu. Mina oma 100-l sain pumpa
vahetades korda. |
Aga kuidas võtmest käib ilusti ja kiiresti? Ei ole mingeid susinaid ega miskit. Vaatan, ehk leian mõne teise pumba proovimiseks.
Võtmega keerates peaks ju mingi signaal pumpa minema, misjärel pump hakkab tööle ja teeb uksed lahti. Sama peaks ka puldist vajutades toimuma,
aga... |
Olen ka sarnase nähtusega silmitsi, külmaga puldist ei ava aga võtmega avab Pump ise samas toimetab kui puldiga avada.
Autoks C4 S6.
|
|
|