Lehekülgi: 1 2 |
alfonso
huviline
Registreerunud 30.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.09 16:44
|
|
|
uks jäätub lahti
Audi A6 2001
Nii kui temperatuur veidike alla 0 kraadi langeb, tekib probleeme juhipoolse ukse sulgumisega. Ukse lukk ei lukustu, displeil näitab aga nagu oleks
uks lahti. Sulgemisel "põrkab" uks tagasi.
Kui panna kliima põhja ning oodata kuni temperatuur veidike tõuseb, siis saab ukse kinni, aga see võtab iga kord 5-10 minutit aega.
Kas kellegil on sarnaseid probleeme olnud ja kuidas oleks võimalik seda viga parandada?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.12.09 16:50
|
|
|
Lukk maha, juppideks ja vana määre seest välja pesta. Kokku tagasi, õlitada, paika, korras.
|
|
|
888
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 11.12.09 16:50
|
|
|
On ka oldud sellise probleemiga silmitsi.
Asja lahendasin sedasi, et õlitasin korralikult ukselukud ära. Sügisesed ilmad ajavad mingisugust kondentsi lukud täis ja kui vähegi külma teeb on
jama majas.
Sõitsid saanid-Sõitsid reed A Quattro sõidab ikka veel
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 11.12.09 17:26
|
|
|
Ise oman B4 mille lukud on alla arvestust, aga vältimaks seda jama talitlen järgnevalt: enne külmasi loputan wd40-ga lukud puhtaks(võtmeaugust lasen
sisse ja lukustile). Olles ära loiputanud, siis proovin võimalikult palju täissünt õli sisse lasta lukkudele kui võimalik ja siiamaani polel probleemi
esinenud. Kindlasti uksetihendid ka kokku silikoonõliga. Tahest tahtmata tekib luku sisse vesi ning see külmub ära.
|
|
|
|
liito
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: ceed xR
|
postitati 14.12.09 10:32
|
|
|
No mul kõrvalsõitja uks täiesti "põrkepall" . Proovisin soojendada 10 minti, kuid ei miskit, soojendasin veidi luku aukude juurest nii palju kui
sain, kuid ikka kinni ei lukusta ennast Mis siis kui ma juhipoolse ukse veel
lahti teen :O ?
Mis sorti möksi peaks laskma ukseluku sisse ,et ta kuramus enam ei jäätuks niiviisi?
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 14.12.09 10:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: liito
No mul kõrvalsõitja uks täiesti "põrkepall" . Proovisin soojendada 10 minti, kuid ei miskit, soojendasin veidi luku aukude juurest nii palju kui
sain, kuid ikka kinni ei lukusta ennast Mis siis kui ma juhipoolse ukse veel
lahti teen :O ?
Mis sorti möksi peaks laskma ukseluku sisse ,et ta kuramus enam ei jäätuks niiviisi? |
Sellisel juhul võib viga olla ka sisemise ukselingi trossis. Kui seal vesi sees ja ära jäätub, jääb peale seest avamist uks lahti. Kumbalt poolt
avades uks enam kinni ei jäänud?
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 14.12.09 10:56
|
|
|
Noniih, nii kui külmad ilmad tulevad hakkab jama pihta
Ma ei julge enda auto uksi veel lahtigi teha Igaastane jama. Ehk Black
jagab natukene õpetussõnu kuidas lukk päris juppideks käib, ma üks aasta lammutasin kuid seda kaant ma päris maha ei saanud kus hammasrattad ja asjad
sees.
|
|
|
liito
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: ceed xR
|
postitati 14.12.09 12:53
|
|
|
Soojendamine ja lukuõli aiatavad mind hetkel, kuigi kui sõidad väheke , siis jälle ei taha kinni jääda. Natuke lukuõli peale , minutike ootamist ja
tuld
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 14.12.09 13:16
|
|
|
Jube jama jah, mul b4 üllatas ka täna sellega, et kõrvalistuja poolne esiuks ei taha enam sulguda, lasin talle kõvasti wd-40 küll igast august sisse,
aga kasu ei mingit. Lukk töötab kenasti, saab võtmega lukku ja lahti keerata, aga ust kinni lükates stopper ei sulge. Mida tegema peaks???
|
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 14.12.09 13:26
|
|
|
Kuis b4- jal oli, ei mäleta, aga mul näiteks b6- l läheb vesi tihendite sisse ja valgub just alumisse ossa. Nojah, siis tihend kipubki paisuma.
Variant kuskil soojas ruumis ikka tükk aega hoida, siis tihendis peaks ka vesi aurustuma. Et see vast b4. jal probleemiks pole?
|
|
|
h6bekuul
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: est
Kasutaja on eemal
Auto: auto
|
postitati 14.12.09 13:29
|
|
|
Ärge hirmutage selle luku jamaga. Kas see on sõltumata mudelist? Vaadates horisonti, ütleksid "vanad eestlased", et -25 on tulekul . Tervitused siinkohal disljokkidele
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 14.12.09 13:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Jube jama jah, mul b4 üllatas ka täna sellega, et kõrvalistuja poolne esiuks ei taha enam sulguda, lasin talle kõvasti wd-40 küll igast august sisse,
aga kasu ei mingit. Lukk töötab kenasti, saab võtmega lukku ja lahti keerata, aga ust kinni lükates stopper ei sulge. Mida tegema peaks??? |
Hetkel sain ta ikkagi tööle nüüd, kallasin sooja vett ukselukust sisse kui tööle hakkas ja siis lademetes wd-40 veel selga, et niiskust veidgi minema
saaks. Aga eks nüüd peab kuskil soojas garaazis need lukud veidi korralikumalt ette võtma.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.12.09 13:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Ehk Black jagab natukene õpetussõnu kuidas lukk päris juppideks käib, ma üks aasta lammutasin kuid seda kaant ma päris maha ei saanud kus hammasrattad
ja asjad sees. |
Mu kunagine punane C4q valmistas ka kunagi talvise üllatuse, kui ust ei saanud enam kinni. Kuna liikuda oli vaja, sai parema käega ust kinni hoides
teise linnaserva sõidetud. Õnneks oli automaat. Selle ajaga sulas midagi ära ja hakkas tööle. Pärast seda sai juhiukse lukk (luku all ma mõtlen ikka seda osa, mis reaalselt ust kinni hoiab, mitte käepidemes
olevat võtmeava) küljest keeratud ja ära puhastatud. Polster maha ja mõned poldid (sisemised kuuskandid või torxid olid vist) lahti ja saab kätte.
Lukustusvardad ja sisemine avamistross küljest muidugi enne. Jubedalt oli vana tahkunud määret ja tolmu ja roostet jms täis. Eriti kippus sisemise
avamise hoob kinni jääma. See, mille külge tross lingi juurest läheb. Värske grafiitmääre igale poole vahele ja käis kuni auto müügini nagu
kellavärk.
C4 puhul igatahes midagi keerulist polnud. C5 ei tea. Loogiliselt võttes peaks selle lukustusmehhanism ka ju ukse küljest eralduma. Isegi kui päris
algosadeks ei saa, on suur asi seegi, kui ta lihtsalt diisli sees läbi pesta (break cleaner vast sobib ka) ja pärast korralikult määrida.
|
|
|
Mutjuki
huviline
Registreerunud 19.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q5
|
postitati 14.12.09 13:42
|
|
|
Ka minul täna hommikul see uste jama C5-ga üle elatud. Hommikul läksin hurraaga tegin juhi ukse lahti ja enam kinni ei jäänud. Jätsin siis auto
pooleks tunniks soojenema ja tagasi tulles läks kinni. Tegin sõidu ära ja poolt tunnikest seismist ja jälle sama jama. Kui oli jälle lahti sulanud
midagi seal sees käisin bensukast läbi, ostsin WD-40 (selle sama teema ajendil siin) ja lasin ukse sees selle augu õli täis. Nüüd siis tunni pärast
lähen jälle sõitu, eks siis paistab. Kui ei aita, ju siis peab kusagilt teadjamalt abi minema küsima. Ise seal midagi lammutades lõhuksin pigem seal
kui parandaksin (eriti sellistes spartalikes tingimustes, nagu siin veel nädal otsa lubatakse).
Samas naise B6-l kõik uksed töötavad.
Tarmo
|
|
|
liito
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: ceed xR
|
postitati 14.12.09 14:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mutjuki
Hommikul läksin hurraaga tegin juhi ukse lahti ja enam kinni ei jäänud. Jätsin siis auto pooleks tunniks soojenema ja tagasi tulles läks kinni. Tegin
sõidu ära ja poolt tunnikest seismist ja jälle sama jama.
Tarmo |
Endal oli täpselt sama jama. Need ukse stopperid ei lukustu ära. Ei jäta ma siiski oma lahendust ütlemata: Door lock ice-breaker automaailmast 36
kulli ja tegi korda ja veel vägagi kenasti. Siiski kui järgnevad päevad ka veel kinni jäätub, siis küll tuleb miskit ette võtta ja määrida millegagi.
Aga kerge tund-kaks libisemise mõnu tegi selle jura tagasi
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 14.12.09 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Hetkel sain ta ikkagi tööle nüüd, kallasin sooja vett ukselukust sisse kui tööle hakkas ja siis lademetes wd-40 veel selga, et niiskust veidgi minema
saaks. Aga eks nüüd peab kuskil soojas garaazis need lukud veidi korralikumalt ette võtma. |
Ma kardan, et see sulatas sul selle luku seekord üles, aga vaevalt see wd-40 kõike sissevalatud vett minema uhas. Kui uhas, siis on hästi, aga
vastasel juhul pead luku ikkagi maha kookima ja puhastama+määrima.
|
|
|
priiitp
huviline
Registreerunud 14.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 14.12.09 15:53
|
|
|
'96 A4 B5 omab ka sama muret.
Nissusin niipidi ja teistpidi, kallasin lademetes lukuõli, lehvitasin naabrivalve vanamuttidele, aga ei midagi...
Jätkuvalt uks paokil ja kesklukk kinni hoidmas.
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 14.12.09 15:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Ehk Black jagab natukene õpetussõnu kuidas lukk päris juppideks käib, ma üks aasta lammutasin kuid seda kaant ma päris maha ei saanud kus hammasrattad
ja asjad sees. |
Mu kunagine punane C4q valmistas ka kunagi talvise üllatuse, kui ust ei saanud enam kinni. Kuna liikuda oli vaja, sai parema käega ust kinni hoides
teise linnaserva sõidetud. Õnneks oli automaat. Selle ajaga sulas midagi ära ja hakkas tööle. Pärast seda sai juhiukse lukk (luku all ma mõtlen ikka seda osa, mis reaalselt ust kinni hoiab, mitte käepidemes
olevat võtmeava) küljest keeratud ja ära puhastatud. Polster maha ja mõned poldid (sisemised kuuskandid või torxid olid vist) lahti ja saab kätte.
Lukustusvardad ja sisemine avamistross küljest muidugi enne. Jubedalt oli vana tahkunud määret ja tolmu ja roostet jms täis. Eriti kippus sisemise
avamise hoob kinni jääma. See, mille külge tross lingi juurest läheb. Värske grafiitmääre igale poole vahele ja käis kuni auto müügini nagu
kellavärk.
C4 puhul igatahes midagi keerulist polnud. C5 ei tea. Loogiliselt võttes peaks selle lukustusmehhanism ka ju ukse küljest eralduma. Isegi kui päris
algosadeks ei saa, on suur asi seegi, kui ta lihtsalt diisli sees läbi pesta ja pärast korralikult määrida. |
Sellesmõtes ma sain luku mehhanismi ilusti maha jah. Aga seal on see plastikust osa veel kus vist veits elektroonikat ja hammasrattaid. Ma kardan, et
niiskus seal sees. Aga ma ei saanud selle kaant lahti ja nii ta jäi. Kuumutasin kuumapuhuriga teda oma pool tundi.
Kuigi täna hommikul sulgusid mul kõik uksed ilusti. Ma oleks väga üllatunud kui ta -20 juures ka kinni läheb veel. Paar aastat olen maadelnud selle
jamaga. Sõida ring ja hoia ühe käega ust kinni Päris tobe, alati kiire
ka kui just juhtub.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 14.12.09 17:29
|
|
|
Mul tekkis huvipärast selline küsimus nende probleemsete lukkude omanikele, ilmselt on autodes ka kliimaplokid, kas sõidate pikemalt selliselt, et
kliimapump välja lülitatud ? Säästab ka kütust loomulikult.
|
|
|
liito
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: ceed xR
|
postitati 14.12.09 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Mul tekkis huvipärast selline küsimus nende probleemsete lukkude omanikele, ilmselt on autodes ka kliimaplokid, kas sõidate pikemalt selliselt, et
kliimapump välja lülitatud ? Säästab ka kütust loomulikult. |
Eriti küll mitte, kui siis väga harva ja viimastel päevadel pole sääraselt sõitnud,kui mõtled,et see kuidagi seotud.
Igatahes ma parem ei taha näha seda hommikut kui on -20
Kuid mulle isiklikult see kogemus ,et 1 käsi askeldab rooli, käigukangi ja suunatuledega ning teine hoiab ust oli isegi päris lahe Ja ka see, et kõrvalistuja uks on turvavööga kinnitatud ei ole ka just
igapäevane
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.09 19:06
|
|
|
Oli ka endal probleem külmade saabudes, juhiuks ei taht enam kinni jääda. Töötas ja siis vahel ei töödand. Lõpuks võtsin luku maha ja täiega laiali.
Probleem oli luku sees mingis vidinas, mida tõmbas omale kohale vedru. Ilmselt külmade saabudes läks määrdeaine väga paksuks ja ei suut enam
normaalsena toimida. Sai siis kogu lukk vanast määrdest puhastatud ja ka seda lukustus vedru pingutatud, nüüd probleem kadund. Ja ega see luku süsteem
on nii lihtsa ehitusega, et seal muud viga ei saagi olla
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.09 20:11
|
|
|
Ei jäätu küll lahti, kuid... A6 C6 sedaani pakiruum läheb kinni ja kõik justkui toimiks, kuid infotabloo näitab, et luuk lahti? Siin juba ületamatum
takistus, pelgalt õliga lobutamine ei aita vist
Kogemusi?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.12.09 20:12
|
|
|
Kui pole aega või viitsimist lukku lahti võtta, võiks WD40 ja lukusula asemel sinna mehhanismi vahele lasta relvaõli. Seda saab suvalisest
jahitarvetepoest. Kui esimesed kaks kipuvad ära kuivama ja määrimisomadusi kiirelt kaotama, siis relvaõli poeb hästi igale poole vahele ja jääb päris
pikalt toimima. Pärast seda natuke sisemist ja välimist linki klõbistada, et võimalikult laiali valguks.
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Mul tekkis huvipärast selline küsimus nende probleemsete lukkude omanikele, ilmselt on autodes ka kliimaplokid, kas sõidate pikemalt selliselt, et
kliimapump välja lülitatud ? Säästab ka kütust loomulikult. |
Kuidas see antud teemaga seotud on? Arvad, et väljalülitatuna on auto sisekliima mõne protsendi võrra niiskem ja seepärast jäätub lukk kinni? Muud
seost ma hetkel ei taba ära.
Tsitaat: | Algselt postitas: priidik
Ei jäätu küll lahti, kuid... A6 C6 sedaani pakiruum läheb kinni ja kõik justkui toimiks, kuid infotabloo näitab, et luuk lahti? Siin juba ületamatum
takistus, pelgalt õliga lobutamine ei aita vist
Kogemusi? |
Mikrolüliti on luku sees. Tuleb ka lahti võtta. Võimalik, et annab midagi natuke painutada, võimalik, et tuleb välja vahetada.
|
|
|
Andres80
huviline
Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta
|
postitati 14.12.09 20:13
|
|
|
Tervitus
Mul sama jama kõrvalistuja uksega nagu te siin kirjeldate. Lugedes eelnevat teksti järeldan et pean polstri koos lukuga maha kiskuma.Seejärel luku
läbi pesema ja uuesti õlitama.Küsimus selles ,kas keegi saab mind Tartus selle probleemiga aidata kuna pole omal kohta kus seda teha.
|
|
|
Mutjuki
huviline
Registreerunud 19.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q5
|
postitati 15.12.09 06:47
|
|
|
Täna hommikul siis ikka sama mure, ei aidanud see WD-40 sinna! Järelikult tuleb pöörduda meistrite poole.
Äkki keegi Audihoolduse meestest paneks siia teemasse mingi hinna, mis maksaks 4 ukse lukustusmehhanismi puhastus ja õlitamine (minu puhul siis C5).
Loomulikult võiksin ise ka sinna helistada ja küsida (arvatavasti teen ka seda), kuid eks siin ole veel inimesi, kes selle vastu huvi tunneks.
Tarmo
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |