Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: lisaõhk pihustite juurest (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2450)
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Avant Q S-Line FL

postitati 02.09.04 18:04 Tsiteeri
lisaõhk pihustite juurest



Kuidas saaks kontrollida, kas bensupihustite juurest lisaõhku kätte saab?

Aitäh.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 02.09.04 18:23 Tsiteeri


Vanasti (karburaatormootorite ajastul) sai proovitud bensiini pihustamisega kahtlasele kohale. Loomulikult tuleb sellise tegevusega ettevaatlik olla.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 02.09.04 18:30 Tsiteeri


Kõige lihtsam on kontrollida mingi aerosooliga,Ise kasutan selleks brake cleanerit.Lased seda pihusti kinnituskoha ümbrusesse ja kui mootori hääl muutub siis on kukilt lisaõhu kahtlus.Muidugi ei maksa uued tihendid ka miskit suurt raha,ja kui juba on kahtlus siis soovitan ära vahetada need alati.Lähevad ju need kuumuse ja bensiini kokkupuutel pea plastikutaoliseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 03.09.04 06:48 Tsiteeri


Kunagisel enda auto oli sama jama et ahmis õhku vahele - diagnostiks ka kontrolliti aerosool pihustiga.
Forsis tihendid olid vist mingi 8.- krooni tükk aga kui vahetama hakkad siis osta juba need plastik korpused ka mis pihustite külles on - kuna need on kuumusega nii rabedaks läinud et tavaliselt kipuvad puruks minema. Endal juhtusgi ikka see kõige hullem - üks korpus läks nii puruks ja välja koukimisel kukkus sisse - minu teada sellisel juhul on oht et see tükk satub täpselt klapi vahele siis võib see asi jamaga lõppeda.
Need plast korpused olid ka odavad.
Pärast pihusti tihendite vahetamist kukkus kütuse kulu pea liiter.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.04 06:49 Tsiteeri


vaata ainult et mahavõtmisel pihusteid ära ei murra ega nad heaga ennast sealt pesast kätte ei anna;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 03.09.04 07:25 Tsiteeri


Kas pihusti tohib seal natuke liikuda- loksuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Avant Q S-Line FL

postitati 03.09.04 07:28 Tsiteeri


Asi on tegelikult nii, et vahetasin pihustid (kuna neljast pihustist ainult üks oli korralik) teiste kasutatud pihustite vastu.

Peale vahetust mootor töötab väga kahtlaselt - tõmbleb, pöörded kõiguvad, gaasi tallamisel algul tõmbab imeliku värina sisse jne.

Pihustite eneste tihendeid kõiki ei vahetanud, plastikpesad on päris viisakad - ise ostsin paar aastat tagasi uued, säilinud on hästi.

Aga need pihustid koos plastpesadega üldse nii imelihtsalt lähevad oma kohtadele mootoris, sama lihtne ion neid kätte saada. Arusaamatu, kuidas selline asi saab hermeetiline olla.

Vaatasin, et mul on olemas aerosoolidest silikooni ja mootori elektriosadele lakk-spray-d. Kui nendega pihustada, kas annab mingit efekti?

Edit: aaves on ülemised jämedad kummirõngad 7eek ja alumised peened 3 eek tükk. Plastpesad ca 30 eek tk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 03.09.04 07:43 Tsiteeri


Aave autos maksab kogu tihendi komplekt 100 ringis. välimised, sisemised jne. Kui vahetad siis on mõtekas juba kõik ära vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.04 07:53 Tsiteeri


miskit silikooni või lakki ei ole eriti mõtet pihustada...
miskit gaasi parem pihusta...mis pärast ikka igaltpoolt ära aurab/kuivab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Avant Q S-Line FL

postitati 03.09.04 08:20 Tsiteeri


Millised on tunnused kui lisaõhku kätte saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.04 08:25 Tsiteeri


mootori pöörded muutuvad(olenevalt pihustatavast ainest kas pöördeid tuleb juurde või langevad)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rr10
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 100/2.3E (HETKEL JUBA OMANIKKU VAHETANUD)

postitati 03.09.04 12:28 Tsiteeri


[Sooviks ka pihusteid sel viisil kontrollida, kuid nad on ju sisselaske kollektori alla ära peidetud.Kas kollektor tuleb siis maha kiskuda.Mul 2.3l NF.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Avant Q S-Line FL

postitati 06.09.04 15:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rr10
[Sooviks ka pihusteid sel viisil kontrollida, kuid nad on ju sisselaske kollektori alla ära peidetud.Kas kollektor tuleb siis maha kiskuda.Mul 2.3l NF.


Ise tegin nii, et pihustasin pudelist bensiini (värvipoest) väljaulatuvatele pihustiotstele peale. Antud juhul mootoril pöörded tõusid ehk pihustite vahelt pääses lisaõhku sisse. Peale uute tihendite paigaldust mootor ei reageerinud bensu pihustamisele kuidagi.:)

Ei tea küll seda NG motot täpselt aga kuidagi sa ikka saad selle bensu surada sinna pihusti lähedusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.04 15:56 Tsiteeri


Ei kollet sa ei saa ju maha võtta kui töötava moto peal asja proovida tahad. Minul ka niimoodi tehti, et gaaside mõõtja oli sumpas ja pihustati miskit ainet pudelist sinna sisselaseke kolle vahele, seal kus pihustid on... ja tulemus oli kohe mõõturi peal näha, oli selge et imeb sealt õhku juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.4% - SQL: 40.6%]