Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 tahaks ellu ärgata (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5155)
hejaal
huviline



Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.10 20:25 Tsiteeri
Audi 80 tahaks ellu ärgata



Tere audi omanikud ja austajad!
Sain endale "kingiks" ca 1,5 aasatat seisnud audi 80-e ja sooviks sellele eluvaimu sisse puhuda ja olen sellega natuke jännis kuna enne seismajäämist käisid nn. isehakand mehaanikud masinast üle ja tegid mis õigeks pidasid.Praegu probleemiks see et mootor ilma tooreta ei tööta ja jahutusvedeliku ringlus ei toimi(ülevalt kütab kuumaks alt külm)seoses sellega palve - äkki keegi saaks mulle üksikasjalikult lahti seletada kust kuhu peaks hargnema voolikud rohelisest pallikesest kapotti all ja kuda jahutusvedeliku ringlema saaks.See kes mind kõige rohkem auto toimima saamisel aitab,sellele garanteerin ühe grilliõhtu kus minu poolt on vähemalt 3kg liha ja kast õlut.

Ette tänades,
Allan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-ErNo-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.

postitati 06.08.10 23:22 Tsiteeri


Mainisid toorest. Siis sul karpakas juu. Seljuhul ma võin oma vaakumvoolikutest sulle homme mingi ,, skeemi,, kritseldada õhtuks. Ja ma usun, et jahutussüsteemis sul õhk vahel.
E: Mootori andmeid võid mainida:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 07.08.10 02:32 Tsiteeri


Valvoline carburettor cleaner on suht tõhus "ärataja". Ja vaata kas veepump üldse käib ringi:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 07.08.10 06:02 Tsiteeri


Seal kuskil peaks termostaat kahh olema,mis mingi aeg annab otsad!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hejaal
huviline



Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.10 07:07 Tsiteeri


Karpaga jah,nn.monopritse .Tegu siis 87 a autoga,mootor 1,8.-ErNo- oleksin väga tänulik kui saaksid väikse skeemi kribada,sest arvan et seal isehakand mehaanikud torusid liiga palju vedand kunagi oli sama mootoriga passat ja minu mäletamist mööda neid voolikuid küll nii palju polnud.Rix30 - le küsimus kas termostaat annab seistes ka otsad sest enne seisma jäämist vahetati termostaat ära.Veepumpa hakkan täna uurima eks õhtul olen targem.Tänud kõigile vastamast ja õhtul ilmselt uute küsimuste ja infoga sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
catmar
huviline



Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 3

postitati 07.08.10 08:54 Tsiteeri


Kui alt on külm, peaks loogika järgi termostaat kinni olema. Kui jahutus süsteemis õhk vahel, siis ei tule salongi ka sooja (vähemalt minu kogemuste põhjal). Kui see kõik toimib, siis jääb üle vaid veepump vahetada (kui ma ei eksi, siis maksab u. 300.-).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ErNo-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.

postitati 07.08.10 10:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: catmar
Kui alt on külm, peaks loogika järgi termostaat kinni olema. Kui jahutus süsteemis õhk vahel, siis ei tule salongi ka sooja (vähemalt minu kogemuste põhjal). Kui see kõik toimib, siis jääb üle vaid veepump vahetada (kui ma ei eksi, siis maksab u. 300.-).

Mul tuli salongi sooja kui õhk oli vahel. Alt oli külm jne. Aga temp tõusis väga ruttu kõrgeks ja voolikud olid liiga kõvad jne. Peale õhutamist oli korras.
Vaakumvoolikute kohta ma kriban midagi õhtuks.
Edit: Õhtu käes!
Midagi sellist seal peaks olema:D Kui pildipealt aru ei saa siis küsi üle:)
http://img268.imageshack.us/img268/2190/vaakum.jpg
Näise siis 65 KW karpaka peal.1,8l.
Kui keegi midagi parandada tahab siis tehke seda julgelt:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hejaal
huviline



Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.10 15:22 Tsiteeri


ErNo tänud pildi eest,lähen vaatan asja kohe üle.Salongi tuleb sooja küllaga,kuda seda õhutust teha saab?Kas termostaadi korrasolekut saab kudagi ilma vahetamata kontrollida ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-ErNo-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.

postitati 07.08.10 15:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hejaal
ErNo tänud pildi eest,lähen vaatan asja kohe üle.Salongi tuleb sooja küllaga,kuda seda õhutust teha saab?Kas termostaadi korrasolekut saab kudagi ilma vahetamata kontrollida ka.


Lased mootoril kuumaks käija. Niiumbes 90c ja rohkemgi ja jätadgi käima. Käimese pealt avad selle vooliku klambri ja ettevaatlikult liigutad seda voolikut nii, et vooliku vahelt hakkaks vett tulema. Ja lased niikaua joosta kuni ühtlaselt vett tulema hakkab(ilma õhuta:D).PS:Ära voolikut sealt lahti tõmba, ja vaata, et käsi ära ei kõrveta:)

http://img195.imageshack.us/img195/4831/photo0365u.jpg
Segaselt seletasin aga vast saad aru kui käed juba küljes, et mis tuleb teha:D
E: Samas sul võib õhutusnippel kaa olla. Siis abiks see teema. Vaata viimast punkti!
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=78074


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hejaal
huviline



Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.10 15:50 Tsiteeri


tere taas ErNo.Käisin vaatasin vaakumiasja üle ja paar küsimust:
Õhupuhastil on kaks otsa kumba läheb voolik ja mis saab teisest otsast
Sinu tekst pildil"selle jubina alaküljele mitte otsa peale",sama küsimus kas ots jääb tühjaks siis või.

Ette tänades,
Allan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-ErNo-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.

postitati 07.08.10 16:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hejaal
tere taas ErNo.Käisin vaatasin vaakumiasja üle ja paar küsimust:
Õhupuhastil on kaks otsa kumba läheb voolik ja mis saab teisest otsast
Sinu tekst pildil"selle jubina alaküljele mitte otsa peale",sama küsimus kas ots jääb tühjaks siis või.

Ette tänades,
Allan

Selle otsa peal peaks tegelt olema õhku läbi laskev kork. Kuid mul see kadund ja töötab küll. Niiet võid jätta tühjaks. Aga seda ma ei mäletagi kumba ta õhupuhastil käis. Proovi kas on vahet käimises, et kumba ja teine jäta tühjaks või pane pime ette vms:) Proovi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 07.08.10 16:27 Tsiteeri


Akupoolselt soojendusradika lõdviku vahelt tuleb õhutada, sest sealt suundub välja vedelik. Muidugi võib vastupidi olla klui keegi tark on voolikud ümber vahetanud. Igatahes vaata sealt, kus vedelik välja jookseb, sealt tuleb õhutada.
Termostaadi korrasolekut saad siis kontrollida, kui õhutatud. Õhuta ära ja siis vaatab edasi.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ErNo-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.

postitati 07.08.10 16:38 Tsiteeri


Jah, vb mul keegi eelmistest omanikest ära vahetand. Igaljuhul mul käib õhutus läbi selle vooliku mis ma märkisin pildile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hejaal
huviline



Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.10 17:42 Tsiteeri


ok lähen proovin vaakumivoolikud selle skeemi järgi paika panna ja vaatan mis teeb,õhtul tagasi infoga,tänud taas kõigile vastanutele


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 07.08.10 17:47 Tsiteeri


Termostaat lõppeb ka seistes,jääb kinni lihtsalt. Ja kui kontrollida tahad siis kaku välja ja pista peaaegu keema minevasse vette ja näed kas avaneb või ei. Samas mina isiklikult kontrolliks termostaati ja seejärel hakkaks õhutama süsteemi. Praegu õhutad ära ja siis avastad termostaadi rikke ning kakud jälle laiali ja seisab veelkord õhutamine ees.;) Aga mis muud kui edu masinale hinge sissepuhumisel,TUBLI!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 07.08.10 18:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: catmar
Kui alt on külm, peaks loogika järgi termostaat kinni olema. Kui jahutus süsteemis õhk vahel, siis ei tule salongi ka sooja (vähemalt minu kogemuste põhjal). Kui see kõik toimib, siis jääb üle vaid veepump vahetada (kui ma ei eksi, siis maksab u. 300.-).
Väike ring jääb ju ikka toimima ja suurele ringile ei lähe enne kui termostaat avaneb,soojendus radikas kuulub kah väikse ringi hulka ja soojeneb samuti. Ära kindlasti kasuta vett ja kui eelnevalt vesi sees olnud siis pese süsteem läbi ja asend vesi jahutusvedelikuga:)Loodan et ei Targuta liiga palju:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hejaal
huviline



Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.10 19:11 Tsiteeri


ok vaakumvoolikud panin skeemi järgi paika,ei miskit targemat.Siis mõtlesin et eelmised spetsialistid äkki ei pand korralikult trosse paika ja arvan et nii oligi,sest kui tooreklapp nullasendis siis peaks ju karpa luuk täielikult avatud olema(see mu enda loogika kui vale siis andke teada,arvan et kui tooreklappi ei kasuta siis küttesegus õhku rohkem kui kasutad siis vähem)aga ei olnud,panin paika ja keerasin kruvi mis liigutab sama asja mida gaasi vajutades liigutad vähe peale ja jäi ilma tooreta käima.See selleks aga nüüd järgmised tekkind küsimused-kui tooreklappi tõmbad läheb ka samal ajal mootori kujutisega kollane tuluke põlema et kas nii peabki,ja kust saab jahutusvedeliku temp.näidik oma andmed(näidik ei tööta tahaks teada kas on mõni ühendus jama või näidik ei toimi).Jahutusvedeliku kuumenemise kohta veel niipalju et veepumpa minevatest või tulevatest lõdvikutest 2 kuumad aga see mis radikasse läheb külm,kahjuks ei ole jahutusvedeliku ringlusest väga teadlik(nagu ka kogu muust autost:),aga on tekkinud lausa sportlik huvi et auto normaalselt toimima saada,niiet taas kord tänud ette neile kes viitsivad õpetussõnu jagada.Ootan huviga mida soovitate.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-ErNo-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.

postitati 07.08.10 19:29 Tsiteeri


Toorest tõmmates mootori pildiga tulukest ei tohiks põlema minna. See temp andur peaks paiknema seal flansi peal(vt pilti). Kahjuks auto umbes 4 km kaugusel ja ei saa üle vaatama minna. Ja kas õhutatud sai ültse või? Tuli õhku?:)

http://img820.imageshack.us/img820/8458/photo0119h.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hejaal
huviline



Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.10 06:40 Tsiteeri


eile veel õhutada kahjuks ei jõudnud täna tegelen sellega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hejaal
huviline



Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.10 11:46 Tsiteeri


Nagu öeldakse 1 loll jõuab rohkem küsida kui 100 tarka vastata,siit siis jälle mõned küsimused:
1.ErNo poolt näidatud lõdviku kaudu tegin õhutuse-natuke tuli ka õhku-küsimus kuhu peab õige lõdvik edasi minema,KeveN väitis et teisest lõdvikust käib õhutamine ja mis juhtub kui valest lõdvikust õhutada.
2.Peale õhutamist läks ka alumine lõdviks kuumaks,kas sellest võin järeldada et pump ja termostaat töötavad.
3.Temp. kell on nullis ja ei näita mõhkugi-Erno ütles et andur ülemine-küsimus et mis andur alumine ja kas keegi ütleks mis värvi juhtmed üles ja mis värvi alla andurile lähevad-originaale siis mõtlen kuna minu isendil uued jupid otsa pandud aga orig.värvid näha.
4.Kas jahutusvendi andur on radika all nurgas olev andur-jahutusvent ei läind tööle kuigi tundus et kuumust küllaga et võiks juba jahutama hakata.

Need olid siis 1 lolli küsimused ehk 100 tarka suudavad neile vastata:)
Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-ErNo-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.

postitati 08.08.10 15:21 Tsiteeri


Minu arust kui ,,valest,, voolikust õhutada siis jääb lihtsalt õhku vahele. Aga kui alt läks kuumaks siis läks vesi ju suurele ringile. St õhutamisest oli mingit kasu:D Ilmselt siis on pump ja termostaat korras(Pead ei anna ja päris kindlalt ei tea). Täpselt seal radika all nurgas olev andur on ventikale mõeldud. Üldiselt ma neid andureid väga vahetand ei ole ja rohkem ei tea kus mis on. Sul oleks mõttekam juba oma teema huviliste auto alla teha kui juba niipalju küsimusi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 08.08.10 15:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hejaal
Karpaga jah,nn.monopritse .Tegu siis 87 a autoga,mootor 1,8.-ErNo- oleksin väga tänulik kui saaksid väikse skeemi kribada,sest arvan et seal isehakand mehaanikud torusid liiga palju vedand kunagi oli sama mootoriga passat ja minu mäletamist mööda neid voolikuid küll nii palju polnud.Rix30 - le küsimus kas termostaat annab seistes ka otsad sest enne seisma jäämist vahetati termostaat ära.Veepumpa hakkan täna uurima eks õhtul olen targem.Tänud kõigile vastamast ja õhtul ilmselt uute küsimuste ja infoga sees.
Ärgem ajagem monopritset ja karpat segamini.Need kaks täiesti erinevat asja:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ErNo-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.

postitati 08.08.10 15:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Tsitaat:
Algselt postitas: hejaal
Karpaga jah,nn.monopritse .Tegu siis 87 a autoga,mootor 1,8.-ErNo- oleksin väga tänulik kui saaksid väikse skeemi kribada,sest arvan et seal isehakand mehaanikud torusid liiga palju vedand kunagi oli sama mootoriga passat ja minu mäletamist mööda neid voolikuid küll nii palju polnud.Rix30 - le küsimus kas termostaat annab seistes ka otsad sest enne seisma jäämist vahetati termostaat ära.Veepumpa hakkan täna uurima eks õhtul olen targem.Tänud kõigile vastamast ja õhtul ilmselt uute küsimuste ja infoga sees.
Ärgem ajagem monopritset ja karpat segamini.Need kaks täiesti erinevat asja:P

Hea, et ütlesid:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 08.08.10 16:29 Tsiteeri


Ehk on võimalik pilt teha kapoti all olevast ja siia riputada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 08.08.10 16:51 Tsiteeri


Kui sul armatuuris veel õhuklapi kang, siis tegu karbussiga. Nii, õhutamine käib originaalis sealt voolikust, mis ma märkinud olin. Aga kuna tegu on üpriski vana autoga ja igasuguised pottseppi üle käinud, siis ei välista, et voolikud ümber pole tõstetud. ÕHUTAMINE KÄIB SOOJENDUSRADIKAST väljuvast VOOLIKUST. Kui sa soojendusradikasse minevast lõdvikust õhutad, siis jääb lihtsalt õhk vahele.

Temp näidik asub antud flantsi all. Kaks juhet jookseb sinna, värvid võivad autodel erinevad olla.

Kui sul vedelik ringi liigub, siis pump töötab. Alumine voolik võib sul minna enneaegselt ka soojaks. Sellisel juhul lihtsalt termostaat avaneb liiga vara. Termostaadi on kahte tüüpi 87 ja 92 kraadi. See temp näitab kuna termostaat peaks avanema ja vedeliku radikasse laskma.
Ventikat juhib jah radika all asuv andur. Kui sa selle anduri küljest mõlemad juhtmed küljest võtad ja kokku paned, siis peaks vent tööle minema. Kui ei lähe on vent läbi või juhtmestikus kala. Ventilaator peaks muidu umbes 100-110 kraad juures rakenduma.
See miks sul temp andur ei näita võib olla selle flantsi all oleva anduri süü või kellaploki süü. Juhtmestik võibka vigane olla. Käi ühendused üle anduri juures. DIY teemade all leiad õpetuse kuidas kelladeploki külmjooted saad üle joota.

Ja minuarust on aetud see teem nii keeruliseks. Kui tahad asju selgeks saada, siis helsita nt mulle. Kontakti leiad profiili alt. Ma olen seda antud mootorit küllaga remontinud.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.8% - SQL: 55.2%]