Lehekülgi: 1 2 |
hejaal
huviline
Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.10 20:25
|
|
|
Audi 80 tahaks ellu ärgata
Tere audi omanikud ja austajad!
Sain endale "kingiks" ca 1,5 aasatat seisnud audi 80-e ja sooviks sellele eluvaimu sisse puhuda ja olen sellega natuke jännis kuna enne
seismajäämist käisid nn. isehakand mehaanikud masinast üle ja tegid mis õigeks pidasid.Praegu probleemiks see et mootor ilma tooreta ei tööta ja
jahutusvedeliku ringlus ei toimi(ülevalt kütab kuumaks alt külm)seoses sellega palve - äkki keegi saaks mulle üksikasjalikult lahti seletada kust kuhu
peaks hargnema voolikud rohelisest pallikesest kapotti all ja kuda jahutusvedeliku ringlema saaks.See kes mind kõige rohkem auto toimima saamisel
aitab,sellele garanteerin ühe grilliõhtu kus minu poolt on vähemalt 3kg liha ja kast õlut.
Ette tänades,
Allan
|
|
|
-ErNo-
huviline
Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal
Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.
|
postitati 06.08.10 23:22
|
|
|
Mainisid toorest. Siis sul karpakas juu. Seljuhul ma võin oma vaakumvoolikutest sulle homme mingi ,, skeemi,, kritseldada õhtuks. Ja ma usun, et
jahutussüsteemis sul õhk vahel.
E: Mootori andmeid võid mainida
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 07.08.10 02:32
|
|
|
Valvoline carburettor cleaner on suht tõhus "ärataja". Ja vaata kas veepump üldse käib ringi
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 07.08.10 06:02
|
|
|
Seal kuskil peaks termostaat kahh olema,mis mingi aeg annab otsad!
|
|
|
hejaal
huviline
Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.10 07:07
|
|
|
Karpaga jah,nn.monopritse .Tegu siis 87 a autoga,mootor 1,8.-ErNo- oleksin väga tänulik kui saaksid väikse skeemi kribada,sest arvan et seal isehakand
mehaanikud torusid liiga palju vedand kunagi oli sama mootoriga passat ja minu mäletamist mööda neid voolikuid küll nii palju polnud.Rix30 - le
küsimus kas termostaat annab seistes ka otsad sest enne seisma jäämist vahetati termostaat ära.Veepumpa hakkan täna uurima eks õhtul olen targem.Tänud
kõigile vastamast ja õhtul ilmselt uute küsimuste ja infoga sees.
|
|
|
catmar
huviline
Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 3
|
postitati 07.08.10 08:54
|
|
|
Kui alt on külm, peaks loogika järgi termostaat kinni olema. Kui jahutus süsteemis õhk vahel, siis ei tule salongi ka sooja (vähemalt minu kogemuste
põhjal). Kui see kõik toimib, siis jääb üle vaid veepump vahetada (kui ma ei eksi, siis maksab u. 300.-).
|
|
|
-ErNo-
huviline
Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal
Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.
|
postitati 07.08.10 10:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catmar
Kui alt on külm, peaks loogika järgi termostaat kinni olema. Kui jahutus süsteemis õhk vahel, siis ei tule salongi ka sooja (vähemalt minu kogemuste
põhjal). Kui see kõik toimib, siis jääb üle vaid veepump vahetada (kui ma ei eksi, siis maksab u. 300.-). |
Mul tuli salongi sooja kui õhk oli vahel. Alt oli külm jne. Aga temp tõusis väga ruttu kõrgeks ja voolikud olid liiga kõvad jne. Peale õhutamist oli
korras.
Vaakumvoolikute kohta ma kriban midagi õhtuks.
Edit: Õhtu käes!
Midagi sellist seal peaks olema Kui pildipealt aru ei saa siis küsi
üle
Näise siis 65 KW karpaka peal.1,8l.
Kui keegi midagi parandada tahab siis tehke seda julgelt
|
|
|
hejaal
huviline
Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.10 15:22
|
|
|
ErNo tänud pildi eest,lähen vaatan asja kohe üle.Salongi tuleb sooja küllaga,kuda seda õhutust teha saab?Kas termostaadi korrasolekut saab kudagi ilma
vahetamata kontrollida ka.
|
|
|
-ErNo-
huviline
Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal
Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.
|
postitati 07.08.10 15:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hejaal
ErNo tänud pildi eest,lähen vaatan asja kohe üle.Salongi tuleb sooja küllaga,kuda seda õhutust teha saab?Kas termostaadi korrasolekut saab kudagi ilma
vahetamata kontrollida ka. |
Lased mootoril kuumaks käija. Niiumbes 90c ja rohkemgi ja jätadgi käima. Käimese pealt avad selle vooliku klambri ja ettevaatlikult liigutad seda
voolikut nii, et vooliku vahelt hakkaks vett tulema. Ja lased niikaua joosta kuni ühtlaselt vett tulema hakkab(ilma õhuta).PS:Ära voolikut sealt lahti tõmba, ja vaata, et käsi ära ei kõrveta
Segaselt seletasin aga vast saad aru kui käed juba küljes, et mis tuleb teha
E: Samas sul võib õhutusnippel kaa olla. Siis abiks see teema. Vaata viimast punkti!
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=78074
|
|
|
hejaal
huviline
Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.10 15:50
|
|
|
tere taas ErNo.Käisin vaatasin vaakumiasja üle ja paar küsimust:
Õhupuhastil on kaks otsa kumba läheb voolik ja mis saab teisest otsast
Sinu tekst pildil"selle jubina alaküljele mitte otsa peale",sama küsimus kas ots jääb tühjaks siis või.
Ette tänades,
Allan
|
|
|
-ErNo-
huviline
Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal
Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.
|
postitati 07.08.10 16:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hejaal
tere taas ErNo.Käisin vaatasin vaakumiasja üle ja paar küsimust:
Õhupuhastil on kaks otsa kumba läheb voolik ja mis saab teisest otsast
Sinu tekst pildil"selle jubina alaküljele mitte otsa peale",sama küsimus kas ots jääb tühjaks siis või.
Ette tänades,
Allan |
Selle otsa peal peaks tegelt olema õhku läbi laskev kork. Kuid mul see kadund ja töötab küll. Niiet võid jätta tühjaks. Aga seda ma ei mäletagi kumba
ta õhupuhastil käis. Proovi kas on vahet käimises, et kumba ja teine jäta tühjaks või pane pime ette vms Proovi
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 07.08.10 16:27
|
|
|
Akupoolselt soojendusradika lõdviku vahelt tuleb õhutada, sest sealt suundub välja vedelik. Muidugi võib vastupidi olla klui keegi tark on voolikud
ümber vahetanud. Igatahes vaata sealt, kus vedelik välja jookseb, sealt tuleb õhutada.
Termostaadi korrasolekut saad siis kontrollida, kui õhutatud. Õhuta ära ja siis vaatab edasi.
|
|
|
|
-ErNo-
huviline
Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal
Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.
|
postitati 07.08.10 16:38
|
|
|
Jah, vb mul keegi eelmistest omanikest ära vahetand. Igaljuhul mul käib õhutus läbi selle vooliku mis ma märkisin pildile.
|
|
|
hejaal
huviline
Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.10 17:42
|
|
|
ok lähen proovin vaakumivoolikud selle skeemi järgi paika panna ja vaatan mis teeb,õhtul tagasi infoga,tänud taas kõigile vastanutele
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 07.08.10 17:47
|
|
|
Termostaat lõppeb ka seistes,jääb kinni lihtsalt. Ja kui kontrollida tahad siis kaku välja ja pista peaaegu keema minevasse vette ja näed kas avaneb
või ei. Samas mina isiklikult kontrolliks termostaati ja seejärel hakkaks õhutama süsteemi. Praegu õhutad ära ja siis avastad termostaadi rikke ning
kakud jälle laiali ja seisab veelkord õhutamine ees. Aga mis muud kui edu
masinale hinge sissepuhumisel,TUBLI!
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 07.08.10 18:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catmar
Kui alt on külm, peaks loogika järgi termostaat kinni olema. Kui jahutus süsteemis õhk vahel, siis ei tule salongi ka sooja (vähemalt minu kogemuste
põhjal). Kui see kõik toimib, siis jääb üle vaid veepump vahetada (kui ma ei eksi, siis maksab u. 300.-). | Väike ring jääb ju ikka
toimima ja suurele ringile ei lähe enne kui termostaat avaneb,soojendus radikas kuulub kah väikse ringi hulka ja soojeneb samuti. Ära kindlasti kasuta
vett ja kui eelnevalt vesi sees olnud siis pese süsteem läbi ja asend vesi jahutusvedelikugaLoodan et ei Targuta liiga palju
|
|
|
hejaal
huviline
Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.10 19:11
|
|
|
ok vaakumvoolikud panin skeemi järgi paika,ei miskit targemat.Siis mõtlesin et eelmised spetsialistid äkki ei pand korralikult trosse paika ja arvan
et nii oligi,sest kui tooreklapp nullasendis siis peaks ju karpa luuk täielikult avatud olema(see mu enda loogika kui vale siis andke teada,arvan et
kui tooreklappi ei kasuta siis küttesegus õhku rohkem kui kasutad siis vähem)aga ei olnud,panin paika ja keerasin kruvi mis liigutab sama asja mida
gaasi vajutades liigutad vähe peale ja jäi ilma tooreta käima.See selleks aga nüüd järgmised tekkind küsimused-kui tooreklappi tõmbad läheb ka samal
ajal mootori kujutisega kollane tuluke põlema et kas nii peabki,ja kust saab jahutusvedeliku temp.näidik oma andmed(näidik ei tööta tahaks teada kas
on mõni ühendus jama või näidik ei toimi).Jahutusvedeliku kuumenemise kohta veel niipalju et veepumpa minevatest või tulevatest lõdvikutest 2 kuumad
aga see mis radikasse läheb külm,kahjuks ei ole jahutusvedeliku ringlusest väga teadlik(nagu ka kogu muust autost,aga on tekkinud lausa sportlik huvi et auto normaalselt toimima saada,niiet
taas kord tänud ette neile kes viitsivad õpetussõnu jagada.Ootan huviga mida soovitate.
|
|
|
-ErNo-
huviline
Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal
Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.
|
postitati 07.08.10 19:29
|
|
|
Toorest tõmmates mootori pildiga tulukest ei tohiks põlema minna. See temp andur peaks paiknema seal flansi peal(vt pilti). Kahjuks auto umbes 4 km
kaugusel ja ei saa üle vaatama minna. Ja kas õhutatud sai ültse või? Tuli õhku?
|
|
|
hejaal
huviline
Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.10 06:40
|
|
|
eile veel õhutada kahjuks ei jõudnud täna tegelen sellega.
|
|
|
hejaal
huviline
Registreerunud 06.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.10 11:46
|
|
|
Nagu öeldakse 1 loll jõuab rohkem küsida kui 100 tarka vastata,siit siis jälle mõned küsimused:
1.ErNo poolt näidatud lõdviku kaudu tegin õhutuse-natuke tuli ka õhku-küsimus kuhu peab õige lõdvik edasi minema,KeveN väitis et teisest lõdvikust
käib õhutamine ja mis juhtub kui valest lõdvikust õhutada.
2.Peale õhutamist läks ka alumine lõdviks kuumaks,kas sellest võin järeldada et pump ja termostaat töötavad.
3.Temp. kell on nullis ja ei näita mõhkugi-Erno ütles et andur ülemine-küsimus et mis andur alumine ja kas keegi ütleks mis värvi juhtmed üles ja mis
värvi alla andurile lähevad-originaale siis mõtlen kuna minu isendil uued jupid otsa pandud aga orig.värvid näha.
4.Kas jahutusvendi andur on radika all nurgas olev andur-jahutusvent ei läind tööle kuigi tundus et kuumust küllaga et võiks juba jahutama hakata.
Need olid siis 1 lolli küsimused ehk 100 tarka suudavad neile vastata
Ette tänades
|
|
|
-ErNo-
huviline
Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal
Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.
|
postitati 08.08.10 15:21
|
|
|
Minu arust kui ,,valest,, voolikust õhutada siis jääb lihtsalt õhku vahele. Aga kui alt läks kuumaks siis läks vesi ju suurele ringile. St õhutamisest
oli mingit kasu Ilmselt siis on pump ja termostaat korras(Pead ei anna ja
päris kindlalt ei tea). Täpselt seal radika all nurgas olev andur on ventikale mõeldud. Üldiselt ma neid andureid väga vahetand ei ole ja rohkem ei
tea kus mis on. Sul oleks mõttekam juba oma teema huviliste auto alla teha kui juba niipalju küsimusi
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 08.08.10 15:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hejaal
Karpaga jah,nn.monopritse .Tegu siis 87 a autoga,mootor 1,8.-ErNo- oleksin väga tänulik kui saaksid väikse skeemi kribada,sest arvan et seal isehakand
mehaanikud torusid liiga palju vedand kunagi oli sama mootoriga passat ja minu mäletamist mööda neid voolikuid küll nii palju polnud.Rix30 - le
küsimus kas termostaat annab seistes ka otsad sest enne seisma jäämist vahetati termostaat ära.Veepumpa hakkan täna uurima eks õhtul olen targem.Tänud
kõigile vastamast ja õhtul ilmselt uute küsimuste ja infoga sees. | Ärgem ajagem monopritset ja karpat segamini.Need kaks täiesti
erinevat asja
|
|
|
-ErNo-
huviline
Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal
Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.
|
postitati 08.08.10 15:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Tsitaat: | Algselt postitas: hejaal
Karpaga jah,nn.monopritse .Tegu siis 87 a autoga,mootor 1,8.-ErNo- oleksin väga tänulik kui saaksid väikse skeemi kribada,sest arvan et seal isehakand
mehaanikud torusid liiga palju vedand kunagi oli sama mootoriga passat ja minu mäletamist mööda neid voolikuid küll nii palju polnud.Rix30 - le
küsimus kas termostaat annab seistes ka otsad sest enne seisma jäämist vahetati termostaat ära.Veepumpa hakkan täna uurima eks õhtul olen targem.Tänud
kõigile vastamast ja õhtul ilmselt uute küsimuste ja infoga sees. | Ärgem ajagem monopritset ja karpat segamini.Need kaks täiesti
erinevat asja |
Hea, et ütlesid
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 08.08.10 16:29
|
|
|
Ehk on võimalik pilt teha kapoti all olevast ja siia riputada?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 08.08.10 16:51
|
|
|
Kui sul armatuuris veel õhuklapi kang, siis tegu karbussiga. Nii, õhutamine käib originaalis sealt voolikust, mis ma märkinud olin. Aga kuna tegu on
üpriski vana autoga ja igasuguised pottseppi üle käinud, siis ei välista, et voolikud ümber pole tõstetud. ÕHUTAMINE KÄIB SOOJENDUSRADIKAST väljuvast
VOOLIKUST. Kui sa soojendusradikasse minevast lõdvikust õhutad, siis jääb lihtsalt õhk vahele.
Temp näidik asub antud flantsi all. Kaks juhet jookseb sinna, värvid võivad autodel erinevad olla.
Kui sul vedelik ringi liigub, siis pump töötab. Alumine voolik võib sul minna enneaegselt ka soojaks. Sellisel juhul lihtsalt termostaat avaneb liiga
vara. Termostaadi on kahte tüüpi 87 ja 92 kraadi. See temp näitab kuna termostaat peaks avanema ja vedeliku radikasse laskma.
Ventikat juhib jah radika all asuv andur. Kui sa selle anduri küljest mõlemad juhtmed küljest võtad ja kokku paned, siis peaks vent tööle minema. Kui
ei lähe on vent läbi või juhtmestikus kala. Ventilaator peaks muidu umbes 100-110 kraad juures rakenduma.
See miks sul temp andur ei näita võib olla selle flantsi all oleva anduri süü või kellaploki süü. Juhtmestik võibka vigane olla. Käi ühendused üle
anduri juures. DIY teemade all leiad õpetuse kuidas kelladeploki külmjooted saad üle joota.
Ja minuarust on aetud see teem nii keeruliseks. Kui tahad asju selgeks saada, siis helsita nt mulle. Kontakti leiad profiili alt. Ma olen seda antud
mootorit küllaga remontinud.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |