Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  15
Autor:
Pealkiri: 2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad? (Vastuseid: 356 | Vaatamisi: 86628)
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 11.05.10 17:44 Tsiteeri
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?



Paluks soovitusi ja nõuandeid, et kas või missuguseid all nähtavaid vag-comˇi näitajaid peaks muutma? Nimelt olen mitu korda juba muutnud süütenurka ja kütusekoguseid.Aga kunagi ei ole hea,küll mootor väriseb palju, käivitub halvasti või siis pole minek nii hea kui peab. Võibolla saab ajada ka selle mineku jama juhtpihusti kaela,sest kiirendades hakkab kohe eelsüüte tuli vilkuma.
Sees oli aga selline veakood 00765 ja üks veel aga seda ei leia hetkel üles.Teine oli mingi kütuse kogusega mingi probleem.Kui üles leian panen siia kirja.
Vag-com näitas viimane kord selliseid andmeid. Keegi targem võiks neid kommenteerida;)Et kas seal on midagi sellist, mis pole üldse see,mis olema peab?
Käisin ka DIAs asja küsimas,seal õeldi,et mul kütusekohused liiga suured (4,4) ja et see oleks vaja langetada 5,5le. Et see 5,5 olevat hea.Aga kui 4,4mg pealt panna 5,5le siis mitte ju ei vähenda kütusekogust vaid hoopis ju suurendan seda:o Seega ei saanudki neis aru.

See siis praegune pilt,varem oli see joon seal,kus on punane täpp. Kui punase täpi juures süüde oli siis käivitus küll poolest põõrdest.Nüüd,kui on pluss 5 soojakraadi siis hommikul käivitub väga pikalt.Et ei taha mõeldagi,mis siis talvel veel teeb.
Lasin selle süüte ajada sinise ja rohelise joone vahele,sest kuskil teemas jäi silma,et seal on kõige parem aga kas ikka on?
Ja kui seda tabelit vag-com-ga vaadata siis läksid kohe põõrded palju kõrgemale.Et ta ei lasknud seda süüte nurka vaadata tavalise,vabakäigu põõretega vaid kohe tõstis kõrgemaks.Et kas ta nii peabki tegema ?
http://www.upload.ee/image/532599/aud105.JPG


http://www.upload.ee/image/532592/aud101.JPG


http://www.upload.ee/image/532594/aud102.JPG


http://www.upload.ee/image/532595/aud103.JPG

Siin see group 004 teist korda, sest see muutus pidevalt.Kas nii peabki?
http://www.upload.ee/image/532596/aud104.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.10 19:11 Tsiteeri


Väga asjalik teema minu meelest ! Ootaks isegi variante häid. Tahaks veel lisada, et nii vanade autode puhul, millel "raud" üpris kulunud, kusjuures eri autodel erinevalt, siis ega vist ei saagi kõik masinad ühe seadega ühtemoodi töötada.

Mina olen tähele pannud, et eelsüüte tuli hakkab vilkuma kui TDI Timingusse minna, kas normaalne ?

Kuidas täpsemalt küttekogust saab muuta ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 11.05.10 20:07 Tsiteeri


Ma talvel uurisin sama asja ja minu näitajad olid sellised:

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAFLAYP_7-GzvrOUk0PTdd2s5MbkAM3Mo1kT8hLc_NarE4mAknjqYk-kKGfwyUiYiIs5XMYWYZpsxPAvrvyFkI38Am1T1UJYPKYzuREl
NwVkUnpB-Dlw1nDD_.jpg

Teoorias peaks olema diislil pritse hetk ehk pmtselt süüde 6 kraadi enne ÜSS'i(Ülemine Surnud Seis)
Seega on minu näitajad üsna lähedal sellele, aga sinu omad üsna mööda.
Venna masinal olid ka sinna 6 kanti.

Edit:
1200rmp juures olid sellised näitajad:

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAHj0EJB4X7GY2aYyX_AEGzZsW2RxScHG2ZDApk3fAW_FCj0d8q5MoYafWcitl_hRwchGmTf3HPOxZNm-2W770iYAm1T1UM-hIbT4Gjx
ycqpyKP8Zcg0n55gw.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 11.05.10 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Väga asjalik teema minu meelest ! Ootaks isegi variante häid. Tahaks veel lisada, et nii vanade autode puhul, millel "raud" üpris kulunud, kusjuures eri autodel erinevalt, siis ega vist ei saagi kõik masinad ühe seadega ühtemoodi töötada.

Mina olen tähele pannud, et eelsüüte tuli hakkab vilkuma kui TDI Timingusse minna, kas normaalne ?

Kuidas täpsemalt küttekogust saab muuta ?

Kütte kogust regullitakse pumba kaane liigutamisega. Liigutades siis seda edasi või tagasi.Vastavalt sellele siis kütusekogus kas suureneb või väheneb.

Ma ei mäleta,et TDi timmingusse minnes oleks hakanud eelsüüte tuli vilkuma.Võib olla ei pannund ka lihtsalt tähele. Minul kohe tõstis automaatselt mootori põõrded üles,kui läksin tdi timmingusse. Mingi sinna 1200 põõrde kanti oli vist. Kas ta peabki nii tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 11.05.10 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Ma talvel uurisin sama asja ja minu näitajad olid sellised:

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAFLAYP_7-GzvrOUk0PTdd2s5MbkAM3Mo1kT8hLc_NarE4mAknjqYk-kKGfwyUiYiIs5XMYWYZpsxPAvrvyFkI38Am1T1UJYPKYzuREl
NwVkUnpB-Dlw1nDD_.jpg

Teoorias peaks olema diislil pritse hetk ehk pmtselt süüde 6 kraadi enne ÜSS'i(Ülemine Surnud Seis)
Seega on minu näitajad üsna lähedal sellele, aga sinu omad üsna mööda.
Venna masinal olid ka sinna 6 kanti.

Aga sul 713 p/min juures on ign.timing 0,9 ja 7,4 kas need ei peaks olema suhteliselt sarnased üksteisele?See nagu väga mõõda ei ole?Nii vähemalt väitis DIA.Samas sul 1200 põõrde juures jälle samasugused:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 12.05.10 05:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Ma talvel uurisin sama asja ja minu näitajad olid sellised:

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAFLAYP_7-GzvrOUk0PTdd2s5MbkAM3Mo1kT8hLc_NarE4mAknjqYk-kKGfwyUiYiIs5XMYWYZpsxPAvrvyFkI38Am1T1UJYPKYzuREl
NwVkUnpB-Dlw1nDD_.jpg

Teoorias peaks olema diislil pritse hetk ehk pmtselt süüde 6 kraadi enne ÜSS'i(Ülemine Surnud Seis)
Seega on minu näitajad üsna lähedal sellele, aga sinu omad üsna mööda.
Venna masinal olid ka sinna 6 kanti.

Aga sul 713 p/min juures on ign.timing 0,9 ja 7,4 kas need ei peaks olema suhteliselt sarnased üksteisele?See nagu väga mõõda ei ole?Nii vähemalt väitis DIA.Samas sul 1200 põõrde juures jälle samasugused:o


Nad soovitatakse tõesti ühte ajada, aga varajase süütega käivitub paremini. :)

Endal sellised näitajad:

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAJpcFBEECadgUkkEKmN7adOaRtWxxLsLZw9vuJ4wJPNDvi1G9KrK0RO-8FhSk_9iaE-9S_TNEFZN9aJTuq7KedMAm1T1UAsxYJaYa-A
ufYYDuzk_6jkU_dZP.jpg


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ermik
huviline



Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.10 16:40 Tsiteeri


Äkki paned tdi timingus kõigepealt õige mootori koodi, äkki olen loll aga pole kuuld 2,5 motot koodiga IZ. IZ peaks ju 1.9le kuuluma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 12.05.10 17:42 Tsiteeri


Kas keegi viitsib mu 2,5 TDI 85kw ABP mootorile ka sellist testi teha- kõik häälestatud tunde järgi praegu. Lihtsalt puht sportlikust huvist :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 12.05.10 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ermik
Äkki paned tdi timingus kõigepealt õige mootori koodi, äkki olen loll aga pole kuuld 2,5 motot koodiga IZ. IZ peaks ju 1.9le kuuluma

Nu seda ei oskagi praegu kommenteerida. Sai nagu need auto andmed sinna pandud aga kas see sai nüüd valesti või ei,ei teagi

Küsiks ühe asja nüüd juba kolmandat korda :D,et äkki keegi ikka oskab vastata, et mul oli nii:
Hakkas kohe tõstma automaatselt mootori põõrded üles,kui läksin tdi timmingusse. Mingi sinna 1200 põõrde kanti oli vist. Kas ta peabki nii tegema? Et nii palju kuis sai proovitud,siis tõstis kogu aeg mootori põõrded üles?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.10 18:21 Tsiteeri


Jah, see ongi normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 12.05.10 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Jah, see ongi normaalne.

Tänan,üks vastus käes:)
Nüüd võtan nahaalselt kohe järmise küsimuse copy-pastega, siis on lootust ka vastust saada:D
Nüüd ootaks kommentaare kütusekoguste kohta:
Käisin ka DIAs asja küsimas,seal õeldi,et mul kütusekohused liiga suured (4,4 mg) ja et see oleks vaja langetada 5,5le. Et see 5,5 olevat hea.Aga kui 4,4mg pealt panna 5,5le siis mitte ju ei vähenda kütusekogust vaid hoopis ju suurendan seda Seega ei saanudki neis aru :o Et kuidas selle kütusekogstega ikka on;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.05.10 21:47 Tsiteeri


Küttekoguse number vastupidine. Kui kaant peale lüüa, siis väheneb ja vastupidi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 13.05.10 05:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Jah, see ongi normaalne.

Tänan,üks vastus käes:)
Nüüd võtan nahaalselt kohe järmise küsimuse copy-pastega, siis on lootust ka vastust saada:D
Nüüd ootaks kommentaare kütusekoguste kohta:
Käisin ka DIAs asja küsimas,seal õeldi,et mul kütusekohused liiga suured (4,4 mg) ja et see oleks vaja langetada 5,5le. Et see 5,5 olevat hea.Aga kui 4,4mg pealt panna 5,5le siis mitte ju ei vähenda kütusekogust vaid hoopis ju suurendan seda Seega ei saanudki neis aru :o Et kuidas selle kütusekogstega ikka on;)


Tegemist on pöördväärtustega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
argos
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'

postitati 13.05.10 07:43 Tsiteeri


Ning jah, seoses TDI timinguga, tuleb sealt ikka enda mootori kood valida, muidu on graafik paigast. Muidugi võib jopaga, et ta langeb ka IZ kokku, kui hetkel auto kenasti töötab.

Seal allpool on olemas AAT'd kahes versioonis, üks on vist -94 aasta ja teine sealt edasi. Kusjuures mõlema variandiga erineb nurk üsna palju. Kuna seal aga minu mäletamist mööda pole kirjas, kumb 85kw ja kumb 103kw'se jaoks on, siis ongi veidike segadus, et mille järgi see asi paika tuleb panna, pumba tootmisaasta? Sest kurat seda teab, mitmest jupist need meie vanused autod kokku on lapitud.

Argo.


"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 13.05.10 08:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: argos
Ning jah, seoses TDI timinguga, tuleb sealt ikka enda mootori kood valida, muidu on graafik paigast. Muidugi võib jopaga, et ta langeb ka IZ kokku, kui hetkel auto kenasti töötab.

Seal allpool on olemas AAT'd kahes versioonis, üks on vist -94 aasta ja teine sealt edasi. Kusjuures mõlema variandiga erineb nurk üsna palju. Kuna seal aga minu mäletamist mööda pole kirjas, kumb 85kw ja kumb 103kw'se jaoks on, siis ongi veidike segadus, et mille järgi see asi paika tuleb panna, pumba tootmisaasta? Sest kurat seda teab, mitmest jupist need meie vanused autod kokku on lapitud.

Argo.


Kui tuleb valida mootorikood, siis mis segadus seal olla saab? AAT- 85kW ja AEL- 103kW


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 13.05.10 16:05 Tsiteeri


Selge, seega mul kõik seal valesti:D Lasen siis mingi aeg selle asja uuesti üle lasta vaadata. Kui regullida seda timmingut või kütusekoguseid, kas siis peaks olema mootor töösoe? Sest talvel,kui mul diislikeskus kütusekoguseid regullis, siis oli küll mootor külm. Siis nad võitsid, et see ei oma tähtsust aga minu loogika ütleb,et see peaks ikka töösoe olema:) Et kuidas sellega siis tegelt on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 13.05.10 16:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Selge, seega mul kõik seal valesti:D Lasen siis mingi aeg selle asja uuesti üle lasta vaadata. Kui regullida seda timmingut või kütusekoguseid, kas siis peaks olema mootor töösoe? Sest talvel,kui mul diislikeskus kütusekoguseid regullis, siis oli küll mootor külm. Siis nad võitsid, et see ei oma tähtsust aga minu loogika ütleb,et see peaks ikka töösoe olema:) Et kuidas sellega siis tegelt on.

Ikka sooja mootoriga süüde ja küttekogus. Süüte pead kindlasiti varasemaks panema kui ette nähtud. Sest muidu käima ei lähe. Sellest küll juttu olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 13.05.10 17:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Selge, seega mul kõik seal valesti:D Lasen siis mingi aeg selle asja uuesti üle lasta vaadata. Kui regullida seda timmingut või kütusekoguseid, kas siis peaks olema mootor töösoe? Sest talvel,kui mul diislikeskus kütusekoguseid regullis, siis oli küll mootor külm. Siis nad võitsid, et see ei oma tähtsust aga minu loogika ütleb,et see peaks ikka töösoe olema:) Et kuidas sellega siis tegelt on.


Vag Comiga tdi timingut ei saagi külma mootoriga teha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 30.05.10 14:42 Tsiteeri


1.Täna nüüd üle pika aja on olnud aega asja uuesti uurida:) Nüüd sai küll pandud õige mootori kood aga tdi timmingut tehes on seal kaks valikud AEL mootoriga, 1000 ja 1200 põõrdega. Et kumma ma pean siis valima? Sest mõlemad näitavad ju erinevaid andmeid? Et kui on vaja see süüde ajada rohelise ja sinise joone vahele siis see peab seal olema mis põõretega?
2. Kuda on võimalik,et kütusekogused on ise muutunud.Kuna enne oli palju (4,4mg/R) siis täna tahtsin langetada sinna 5,5-6mg/R vahele aga ta juba oligi seal.Et ise nagu õigeks läinud?
3.Oskab keegi õelda,et miks arvuti ei taha enam hästi autoga ühendust saada,vahepeal ei annud mõningaid andmeid üldse siis hakkas andma jne jeblas ainult.Kas viga võib olla ka auto ajus või saab olla see ainult arviti viga?
4.-ivar- ,et missugune näitaja seda pmtselt süüde 6 kraadi enne ÜSS'i näitab?(Ülemine Surnud Seis)?Kus on see pmtselt? See 6 ligi on seal ainult kütusekogus?
Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAFLAYP_7-GzvrOUk0PTdd2s5MbkAM3Mo1kT8hLc_NarE4mAknjqYk-kKGfwyUiYiIs5XMYWYZpsxPAvrvyFkI38Am1T1UJYPKYzuREl
NwVkUnpB-Dlw1nDD_.jpg

Teoorias peaks olema diislil pritse hetk ehk pmtselt süüde 6 kraadi enne ÜSS'i(Ülemine Surnud Seis)
Seega on minu näitajad üsna lähedal sellele, aga sinu omad üsna mööda.
Venna masinal olid ka sinna 6 kanti.
NB! Kui võimalus tekib siis panen uued tabelid üles,et mis näidud olid kõik.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 30.05.10 16:37 Tsiteeri


Samuti 103kw 2.5TDI'ga mure - nimelt tihti peale ei ole autol jõudu. Absoluutselt, kohe peale 3000rpmi poob kinni ja kiirendus 0-100ni on tugevalt üle 20s.
Esialgu kahtlustasin temperatuuri anduri kala (tavaliselt tuleb viga soojal päeval, õhtul kui jahedam on asi OK olnud)

http://www.upload.ee/image/606981/Untitled-2.jpg

Sai siis logitud ja käidud proovimas. Temeperatuuriga on kõik korras. Tähele panin aga seda, et block 007's olid 2 rõhu näitu. Algusel paaril korral, kui auto ei kiirendanud, siis esimeses aknas olev rõhk suurenes, teises aknas oli aga ~1bari peal (ehk siis tava õhurõhk). Peale paari proovimist hakkas aga teise aknasse aga samuti rõhku näitama (suht sama mis esimeses) ja auto liikus nüüd täitsa hästi.

Võib asi olla selles, et turbo ülerõhu klapp jääb lahti asendisse kinni ja enamus heitgaasidest läheb turbost mööda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.10 13:12 Tsiteeri


Kust saab teada erinevate näitajate arvväärtustele vastavaid tegelikke väärtusi ?

Näiteks TDI Timingus on fuel temp väärtuseks 180 (ühikut), mis ei vasta vist ühelegi reaalsele skaalale , milline on siis reaalne väärtus kraadides Celsiuse skaalal ?

Samamoodi annab Vag Com väärtusi Engine blocki alt 000 grupis, kus väärtused tuleks ühikutesse tõlkida ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 08.06.10 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Kust saab teada erinevate näitajate arvväärtustele vastavaid tegelikke väärtusi ?

Näiteks TDI Timingus on fuel temp väärtuseks 180 (ühikut), mis ei vasta vist ühelegi reaalsele skaalale , milline on siis reaalne väärtus kraadides Celsiuse skaalal ?

Samamoodi annab Vag Com väärtusi Engine blocki alt 000 grupis, kus väärtused tuleks ühikutesse tõlkida ?

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=26762


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 11.09.10 07:28 Tsiteeri


Kas keegi oskab öelda kus asub "fuel temperatur sensor"? Poole veel TDI Timingus näinud, et tempearuur oleks nii kõrge, et oleks näidatud graafikul.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 11.09.10 08:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika
Kas keegi oskab öelda kus asub "fuel temperatur sensor"? Poole veel TDI Timingus näinud, et tempearuur oleks nii kõrge, et oleks näidatud graafikul.:(

Pumba kaas maha ja kohe seal ta paistab 2x torx kruviga kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 08.01.11 15:08 Tsiteeri


Seoses enda auto seadistamisega olen seda teemat nüüd põhjalikult uurinud ja palju lugenud. Palju tarka infot olen leidnud võõrkeelsetest foorumitest.

Niisiis alustan mõne faktiga:

-Arvutuslik süütenurk ja tegelik süütenurk peavad tühikäigul võimalikult täpselt kokku langema
-Duty cycle peab tühikäigul olema vahemikus 3(4)-40% (kui protsent suureneb, siis reguleeritakse süüdet varasemaks ja vastupidi)
-Kui tühikäigul käies on tegelik süütenurk arvutuslikust suurem ja duty cycle 5% ja alla selle, siis on süüde liiga varane

Lugesin ka ühte head nippi suurima ökonoomsuse ja parima seadistuse saamiseks. Nimelt jälgides vag-comist arvutuslikku ja tegelikku süütenurka, tuleb pumbast keerata tühikäigul süüde võimalikult varaseks nii, et arvutuslik ja tegelik näit ühtiksid. Kui tegelik süütenurk hakkab juba suuremaks minema, siis tuleks süüdet taas veidi hilisemaks keerata. Point on siis selles, et nüüd on tühikäigul süüde õige ja ka pööretega sõites jääb süüte regullijal maksimaalne ruum süüte varasemaks keeramiseks.

Oletame, et süütenurgad tühikäigul ühtivad, aga duty cycle on 80%, siis jääb üle ainult 20%, et süüdet pööretega varasemaks keerata ja sellest on ilmselgelt vähe. Kui pööretega jääb süüde hiliseks, siis kaotame jõudu ja kütusekulu suureneb.

Ntks enda auto puhul maadlesin pikalt suure kütusekuluga ja kui nüüd vag-com kaabli ostsin, siis nägin, et algse seadega oli grupi 004 all duty cycle 80% ümber. Seda veel ei tea, kas kütusekulu on langenud, aga lootust igatahes on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  15
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.5% - SQL: 74.5%]