Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kuidas saada hammasrihm uuesti paika, kui rihm maas käinud 2.8 v6 (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 6122)
eesnahkhiir
huviline

Avatar


Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 Quattro 2.8 automaat ja 100 2.8 quattro manual

postitati 28.09.09 22:17 Tsiteeri
Kuidas saada hammasrihm uuesti paika, kui rihm maas käinud 2.8 v6



Tsitaat:
Algselt postitas: eesnahkhiir
siuke asi siis et sai endale soetatud audi sada 2.8 v6 mootoriga aga mootoril puudusid hammasrihma kaitsmed , võtsin hammas rihma maha ja üks nukkvõll läks paigast ära
küsimus nüüd selles et kuidas saaks nukk võllid ja väntvõlli uuesti paika ? ühtegi märki ega midagi rihmaratastel peal ei ole:(


Siuke asi siis, et sai endale soetatud Audi sada 2.8 V6 mootoriga, aga mootoril puudusid hammasrihma kaitsmed. Võtsin hammasrihma maha ja üks nukkvõll läks paigast ära.
Küsimus nüüd selles, et kuidas saaks nukkvõllid ja väntvõlli uuesti paika? Ühtegi märki ega midagi rihmaratastel peal ei ole. :(

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


:D:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 29.09.09 03:55 Tsiteeri


Sellest väga palju ja väga põhjalikult juttu olnud. Otsing abiks. Lühidalt, rihma paika saamiseks on rakist ja vänta fikseerivat polti vaja. Nuka rihma ratastel märgid puuduvad, seega neid pole mõtet otsida;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 29.09.09 08:08 Tsiteeri


Kui nüüd siia pikk seletus kirjutada, siis mitu tulevast murelikku oskavad seda teema alt "suur mure" hiljem uuesti leida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eesnahkhiir
huviline

Avatar


Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 Quattro 2.8 automaat ja 100 2.8 quattro manual

postitati 29.09.09 09:22 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"


:D:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eesnahkhiir
huviline

Avatar


Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 Quattro 2.8 automaat ja 100 2.8 quattro manual

postitati 29.09.09 12:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Sellest väga palju ja väga põhjalikult juttu olnud. Otsing abiks. Lühidalt, rihma paika saamiseks on rakist ja vänta fikseerivat polti vaja. Nuka rihma ratastel märgid puuduvad, seega neid pole mõtet otsida;)


Äkki tead kust kohast selle rakise saab?


:D:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 29.09.09 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eesnahkhiir
Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Sellest väga palju ja väga põhjalikult juttu olnud. Otsing abiks. Lühidalt, rihma paika saamiseks on rakist ja vänta fikseerivat polti vaja. Nuka rihma ratastel märgid puuduvad, seega neid pole mõtet otsida;)


Äkki tead kust kohast selle rakise saab?


Rakise kohta on samuti juttu olnud!
Kes laseb teha, kui möödud jne. teada vöi siis vöimaluse korral ostab endale selle!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eesnahkhiir
huviline

Avatar


Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 Quattro 2.8 automaat ja 100 2.8 quattro manual

postitati 29.09.09 20:11 Tsiteeri


Olgu eks ma siis üritan selle kusagilt saada laenuks ja teen endale ka siukse


:D:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eesnahkhiir
huviline

Avatar


Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 Quattro 2.8 automaat ja 100 2.8 quattro manual

postitati 06.10.09 19:25 Tsiteeri


Sain teada seda et nukvõlle ei pea rakistega paika panema , asi käib lihtsamalt , kui olen enda oma peal ära katsetanud siis seletan lahti.;)


:D:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 07.10.09 05:05 Tsiteeri


Jääme siis ootele koos Audi inseneridega, kuni eesnahkhiir (no mida nimi:o) midagi eesrindlikku ette võtab. Püksirima võib ka nii ja naa pingutada. Nüüd tõsine soovitus, lase kellegil ära teha, kui mootorist ei taha lahti saada. Kas näit. tead, mitmes kolb on 2,8 mootoril üleval, kui märgid õigesti paigas? Ilma rakiseta ei saa nukkasid täpselt paika, süüdet õigeks ja rihma pingsust õigeks samaaegselt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
allan311
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 08.08.07
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 2,6 V6

postitati 07.10.09 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Sellest väga palju ja väga põhjalikult juttu olnud. Otsing abiks. Lühidalt, rihma paika saamiseks on rakist ja vänta fikseerivat polti vaja. Nuka rihma ratastel märgid puuduvad, seega neid pole mõtet otsida;)


Mul ka sama probleem, rakis on olemas, aga kuhu see vända fikseerimis polt käib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.10.09 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: allan311
Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Sellest väga palju ja väga põhjalikult juttu olnud. Otsing abiks. Lühidalt, rihma paika saamiseks on rakist ja vänta fikseerivat polti vaja. Nuka rihma ratastel märgid puuduvad, seega neid pole mõtet otsida;)


Mul ka sama probleem, rakis on olemas, aga kuhu see vända fikseerimis polt käib?


Sinna saab ligi ainult altpoolt. Vasakpoolse mootorikronsa juures on üks kork, mis tuleb välja keerata ning sinna asemele fiksaator kruvida. Fiksaatori ots peab minema väntvõlli vastukaalu sees olevasse pesasse.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
LauriP
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 Avant

postitati 07.10.09 08:04 Tsiteeri


Ma hakkan nüüd oma V6'el termostaati vahetama,aga kui ma teeks märgid peale enne rihma maha kakkumist ? Peaks ju toimima, hiljem panen samamoodi peale tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eesnahkhiir
huviline

Avatar


Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 Quattro 2.8 automaat ja 100 2.8 quattro manual

postitati 07.10.09 08:08 Tsiteeri


Vända rihma rattal on ees märk (pidi olema ) kui geneka rihmaratas maha võtta siis on näha ja siis kuskil ees kaane peal on ka märk (kas alumiinimil või rihma plastikul ) märgid tuleb kokku ajada . Nukkvõllidel on taga otsas lõhed , sinna lähevad 6mm paksused plekid või latid sisse , need peavad jääma risti asendisse aga veel ei tea mille suhtes .Esimesed nukad peavad üles lahku vaatama ,igatahes kui olen omal korda saanud siis seletan veel täpsemalt;) igatahes on se paras lennuki teadus


:D:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eesnahkhiir
huviline

Avatar


Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 Quattro 2.8 automaat ja 100 2.8 quattro manual

postitati 07.10.09 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: LauriP
Ma hakkan nüüd oma V6'el termostaati vahetama,aga kui ma teeks märgid peale enne rihma maha kakkumist ? Peaks ju toimima, hiljem panen samamoodi peale tagasi.


Sa pead igale poole märgid peale tegema . nuka rihmatratastele , rihma ratta poldi all olevale raua tükile ka ja siis tee märk kuskile plokikaanele ka (märgid peavad kõik kokku ka sobima), väntvõll pane kindlasse asendisse , sellel peab märk olema ees rihma ratal


:D:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eesnahkhiir
huviline

Avatar


Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 Quattro 2.8 automaat ja 100 2.8 quattro manual

postitati 07.10.09 08:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Jääme siis ootele koos Audi inseneridega, kuni eesnahkhiir (no mida nimi:o) midagi eesrindlikku ette võtab. Püksirima võib ka nii ja naa pingutada. Nüüd tõsine soovitus, lase kellegil ära teha, kui mootorist ei taha lahti saada. Kas näit. tead, mitmes kolb on 2,8 mootoril üleval, kui märgid õigesti paigas? Ilma rakiseta ei saa nukkasid täpselt paika, süüdet õigeks ja rihma pingsust õigeks samaaegselt.


Ei tulnud paremat nime pähe :D
panen selle mootori ise paika , saagu mis saab ,ise õpin praegu autotehnikuks ja kui lasen kuskil korda teha , siis ei saagi ise kogemusi .


:D:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lorenzo
klubiliige



Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B7 avant quattro, 2x 82' Ford Capri

postitati 07.10.09 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Tsitaat:
Algselt postitas: allan311
Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Sellest väga palju ja väga põhjalikult juttu olnud. Otsing abiks. Lühidalt, rihma paika saamiseks on rakist ja vänta fikseerivat polti vaja. Nuka rihma ratastel märgid puuduvad, seega neid pole mõtet otsida;)


mul ka sama probleem, rakis on olemas, aga kuhu see vända fikseerimis polt käib?


Sinna saab ligi ainult altpoolt. Vasakpoolse mootorikronsa juures on üks kork, mis tuleb välja keerata ning sinna asemele fiksaator kruvida. Fiksaatori ots peab minema väntvõlli vastukaalu sees olevasse pesasse.

Juhipool siis, ja seal ei tohiks mitte olla kork vaid andur mis tuleb välja tõmmata. Vänt peab olema 3 silindri ÜSS asendis, lamerihma rattal olev märge läheb siis kokku tema taga asuva plastikul oleva märgiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.10.09 08:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eesnahkhiir
Vända rihma rattal on ees märk (pidi olema ) kui geneka rihmaratas maha võtta siis on näha ja siis kuskil ees kaane peal on ka märk (kas alumiinimil või rihma plastikul ) märgid tuleb kokku ajada . Nukkvõllidel on taga otsas lõhed , sinna lähevad 6mm paksused plekid või latid sisse , need peavad jääma risti asendisse aga veel ei tea mille suhtes .Esimesed nukad peavad üles lahku vaatama ,igatahes kui olen omal korda saanud siis seletan veel täpsemalt;) igatahes on se paras lennuki teadus


V6 nukkvõlle sa küll niimoodi paika ei saa, sest pole seal mingeid sooni ega lõhesid. Loe ikka eelnev jutt läbi.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.10.09 08:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lorenzo
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Tsitaat:
Algselt postitas: allan311
Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Sellest väga palju ja väga põhjalikult juttu olnud. Otsing abiks. Lühidalt, rihma paika saamiseks on rakist ja vänta fikseerivat polti vaja. Nuka rihma ratastel märgid puuduvad, seega neid pole mõtet otsida;)


mul ka sama probleem, rakis on olemas, aga kuhu see vända fikseerimis polt käib?


Sinna saab ligi ainult altpoolt. Vasakpoolse mootorikronsa juures on üks kork, mis tuleb välja keerata ning sinna asemele fiksaator kruvida. Fiksaatori ots peab minema väntvõlli vastukaalu sees olevasse pesasse.

Juhipool siis, ja seal ei tohiks mitte olla kork vaid andur mis tuleb välja tõmmata. Vänt peab olema 3 silindri ÜSS asendis, lamerihma rattal olev märge läheb siis kokku tema taga asuva plastikul oleva märgiga.


Andur on seal vanematel mudelitel ja kinnitub ikkagi poldiga, enamusel on seal ikka kork mis kinnitub samuti poldiga.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eesnahkhiir
huviline

Avatar


Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 Quattro 2.8 automaat ja 100 2.8 quattro manual

postitati 07.10.09 09:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Tsitaat:
Algselt postitas: eesnahkhiir
Vända rihma rattal on ees märk (pidi olema ) kui geneka rihmaratas maha võtta siis on näha ja siis kuskil ees kaane peal on ka märk (kas alumiinimil või rihma plastikul ) märgid tuleb kokku ajada . Nukkvõllidel on taga otsas lõhed , sinna lähevad 6mm paksused plekid või latid sisse , need peavad jääma risti asendisse aga veel ei tea mille suhtes .Esimesed nukad peavad üles lahku vaatama ,igatahes kui olen omal korda saanud siis seletan veel täpsemalt;) igatahes on se paras lennuki teadus


V6 nukkvõlle sa küll niimoodi paika ei saa, sest pole seal mingeid sooni ega lõhesid. Loe ikka eelnev jutt läbi.

minu omal on sooned , audi 2.8 v6 mootoréid on 3 varianti, sain veel seda teada et on 2 erinevat rakist


***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud täitma foorumi reeglite 3. punkti, on kasutaja postitusõigus tühistatud!"


:D:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rene999
huviline

Avatar


Registreerunud 04.06.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.8Q

postitati 07.10.09 21:00 Tsiteeri


Oled sa kindel, et sinu Audi mootoril on nukkvõllidel sooned. Kus asub sul siis halliandur? Niipalju, kui mina olen nende V6-tega kokku puutunud, pole neid sooni märganud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allan311
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 08.08.07
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 2,6 V6

postitati 08.10.09 08:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rene999
Oled sa kindel, et sinu Audi mootoril on nukkvõllidel sooned. Kus asub sul siis halliandur? Niipalju, kui mina olen nende V6-tega kokku puutunud, pole neid sooni märganud.


halliandur ikka tavaliselt juhipoolse nukkvõlli taga otsas, nii et mingeid sooni seal kohe kindlasti ei ole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rene999
huviline

Avatar


Registreerunud 04.06.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.8Q

postitati 08.10.09 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: allan311
Tsitaat:
Algselt postitas: Rene999
Oled sa kindel, et sinu Audi mootoril on nukkvõllidel sooned. Kus asub sul siis halliandur? Niipalju, kui mina olen nende V6-tega kokku puutunud, pole neid sooni märganud.


halliandur ikka tavaliselt juhipoolse nukkvõlli taga otsas, nii et mingeid sooni seal kohe kindlasti ei ole


Väljendasin ennast puudulikult, tean hästi, kus asub nimetatud mootoril halliandur. See mind huvitaski. Kas teema algataja ise ikka teab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allark
huviline



Registreerunud 06.11.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 Facelift

postitati 09.10.09 06:34 Tsiteeri


Mina panin kah ilma rakisetta rihma paika. Alt paned vända märgi paika ,siis peab ülevalt keerama nukad nii ,et seal
need suuremad augud jääksid sissepoole ja augud peaksid jääma sirgjooneliselt. Muidugi pead arvestama pingutus momenti kah. Pärast sai rakisega üle kontrollitud ja kõik oli õige. Muidugi rakisega asi lihtsam ja õigem ,aga kui tunned asja siis saab ka ilma hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.10.09 10:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: LauriP
Ma hakkan nüüd oma V6'el termostaati vahetama,aga kui ma teeks märgid peale enne rihma maha kakkumist ? Peaks ju toimima, hiljem panen samamoodi peale tagasi.

Selleks ei pea tegelikult rihma maha võtma. Lased pisut lõdvemaks ja tirid ettepoole ja saadki juba termostaadile ligi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 10.10.09 09:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eesnahkhiir


Ei tulnud paremat nime pähe :D
.


Kas sul häbi ei ole siin võõrast nime kasutada ja siis veel valetada ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.5% - SQL: 49.5%]