tiit001
huviline
Registreerunud 23.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.09 17:39
|
|
|
infot palun a6 95a avant nelivedu kohta..
mootor siis 2,6 v6, universaal, manuaal.. se se audi 100 moodi varjant veel..
kahjuks ei ole aega siin foorumis ega mujal tuhnida, pean ruttu tegema otsuse, kas osta se auto v mitte.. hind ikka ni 10-15k turuhinnast
soodsam..tuttava auto, ja tal rahaga kiire.. mis ma siin keerutan 25k tahab..
et siis se mootor, kuidas tal, kas ketige v rihmaga, mis küttekuluga peaks umbes arvestama, millele peaks erit tähelepanu osutuma.. proovisõidul nagu
kliima jamas juba, lambist kui bensukas käisin ja siis sõitma hakkasin, hakkas kuuma andma miskipärast, kuid varsti peale nuppude näppimist korda sain
jälle..?
hea kui viitaksite kasulikule infole, või kohale kuhu autot näitama viia(hetkel auto minu käes)
|
|
|
Renz0
huviline
Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.
|
postitati 23.08.09 17:52
|
|
|
Mine vii audihooludsesse ostueelsesse kontrolli.
QUATTRO.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 23.08.09 17:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tiit001
mootor siis 2,6 v6, käigukast, universaal manuaal.. se se audi 100 moodi varjant veel..
kahjuks ei ole aega siin foorumis ega mujal tuhnida, pean ruttu tegema otsuse, kas osta se auto v mitte.. hind ikka ni 10-15k turuhinnast
soodsam..tuttava auto, ja tal rahaga kiire.. mis ma siin keerutan 25k tahab..
et siis se mootor, kuidas tal, kas ketige v rihmaga, mis küttekuluga peaks umbes arvestama, millele peaks erit tähelepanu osutuma.. proovisõidul nagu
kliima jamas juba, lambist kui bensukas käisin ja siis sõitma hakkasin, hakkas kuuma andma miskipärast, kuid varsti peale nuppude näppimist korda sain
jälle..?
hea kui viitaksite kasulikule infole, või kohale kuhu autot näitama viia(hetkel auto minu käes) |
Kui pole aega foorumis ega mujal tuhnida siis tee otsus ära.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
tiit001
huviline
Registreerunud 23.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.09 18:43
|
|
|
Tsitaat: | mis otsus teha???
tegelt pole kunagi seda autot vaadand ega unistand, kuid mul bemm laup tuksi läks ja muidu ka sellest siiber saand, ja tuttav pakkus üsna ok
hinnaga..
mis pull selle soojendusega olla võis?? |
Mis otsus teha? Tegelt pole kunagi seda autot vaadand ega unistand, kuid mul bemm laup tuksi läks ja muidu ka sellest siiber saand ja tuttav pakkus
üsna ok hinnaga. Mis pull selle soojendusega olla võis?
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 23.08.09 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tiit001
mis otsus teha???
tegelt pole kunagi seda autot vaadand ega unistand, kuid mul bemm laup tuksi läks ja muidu ka sellest siiber saand, ja tuttav pakkus üsna ok
hinnaga..
mis pull selle soojendusega olla võis?? | Kui hinna järgi autot vaatad siis osta ära Kasuta otsingut.Saad kõigile oma küsimustele vastuse
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 23.08.09 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tiit001
mis otsus teha???
tegelt pole kunagi seda autot vaadand ega unistand, kuid mul bemm laup tuksi läks ja muidu ka sellest siiber saand, ja tuttav pakkus üsna ok
hinnaga..
mis pull selle soojendusega olla võis?? |
Nagu soovitatud, vea homme pädevasse remondikotta, tehakse ostueelne TÜV, siis pilt selge, millega tegu, makasab ostueelne TÜV ca 500 - 1500.-
Järjekorrad enamus kohtades lühikesed - päev, max kaks.
Ronti pole mõtet teise rondi kõrvale osta.
See on V6 110KW bensukas, hammasrihmaga. Suht ok mootor va õlikulu ning sisselaskekollektori õhusuunajate lagunemine.
Nelivedu on sel masinal väga kestev, st kast, diffrid.
Nõrk on ehk sidur, kui seda retsida, sidur suht odav, ala 3-4Keeki komplekt, vahetus ca 3Keeki.
Kliimaga/küttega võib igasugu jama olla, ala mõni õhuklapimootor surnud ja korras, maksavad need ca 1Keek tuuri +-500 eek.
Kütusekulu kõigub, olenevalt jalast, norm on keskmine 11-12L/100km. Alla selle on hea, üle selle, siis kas juhiviga, või tehnika pudi.
Nagu öeldud, tiri ostueelsele TÜV-le ja asi lahendatud.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
tiit001
huviline
Registreerunud 23.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.09 18:50
|
|
|
Tänud vastajale, olen veits targemaks saand, täna soojendus täiega jälle lambist aind kuuma andis..?? Hjaa ja kui kätt käigukangil hoida ja gaasiga
mängitada, siis kang peos veits nagu kolksub/hüppab, ja kui tagurdama hakata, siis ka miski kolks kuskilt tagant läbi käib..
A kus tallinnas näiteks pädevad ülevaatajad ka on, kes assja ikka jagavad?
|
|
|
Lumekass
huviline
Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Auditu
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.08.09 07:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tiit001
Hjaa ja kui kätt käigukangil hoida ja gaasiga mängitada, siis kang peos veits nagu kolksub/hüppab |
Kastipadjad läbi. Pole kallis ega keeruline vahetada. Suht tüüpiline on ka see, et kang ise suht vabalt üles-alla liigub. Siis võib olla kinnitusraam
põhja küljest lahti tulnud või on lihtsalt liigendmunakas omadega läbi. Pole ka raske remontida-vahetada.
Tsitaat: | Algselt postitas: tiit001
ja kui tagurdama hakata, siis ka miski kolks kuskilt tagant läbi käib.. |
Loomulik transmissiooni kulumine ilmselt. Kui kolks väga suur pole, siis pole seda vaja kohe remontima hakata. Kanalis või tõstuki peal võiks proovida
käsitsi kardaani pool pööret edasi-tagasi keerata ja jälgida, kas lõtk on tagadifris või veovõlliotstes. Ilma nägemata pakun lotokorras viimast
varianti.
|
|
|
|