Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C4 roolivõimendi "anomaalia" (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2088)
ERKKIA6
huviline



Registreerunud 14.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.09 07:53 Tsiteeri
A6 C4 roolivõimendi "anomaalia"



Tere

Paluks abi teadjamtelt roolivõimendi osas. Olen Foorumi sellesisulised teemad läbi käinud aga murele vastust ei leia. Nimelt viisin auto roolipumba hüdrovooliku lekkega remonti( kuus kallasin rohelist Citroeni õli juba 0,7 liitrit juurde ja otsustasin vooliku ülemise otsa kas lasta uue teha või üldse voolik lasta ära vahetada (pumba ja roolilati vaheline siis)). Märgin ära, et rool ise töötas laitmatult, vaikselt ja kergelt seni. Nii- teeninduses vennad kakkusid vooliku maha, viisid Baltflexi, seal tehti uus voolik, vahetati, uus roheline õli sisse, õhutus ja valmis. ... aga autol tekkis rooli keerates hirmus vibratsioon sisse, mis keresse lausa kandus tugevalt. Ok! ehk oli voolikuga midagi valesti- mindi ja toodi lammarist originaalne Audi voolik, vahetati, uuesti õli ja õhutus, rool vibreeris sellega ikka kui rooli viimast kolmanidkku keerata ja siis järsku lakkas roolivõim üldse töötamast tühikäigul, ainult kõrgematel pööretel töötas.. Vahetasid pumba ka ära siis töötas kohapeal ilusti, sain sõita linnas 10km ja ja jälle tekkis pööramisel tugev vibratsioon nii kohapeal keerates kui sõidul aga võimendi töötab ise. On kellelgi sellist kogemust või mis viga võiks olla? Ei oska seal enam midagi vahetada nad seal. Rihm ja pinguti on korras, ei libise! (auto 1995a A6 sedaan, mootor 2,8 142kw)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 14.08.09 12:26 Tsiteeri


Viga on selles taastatud voolikus. Pane originaal peale ja vibra kaob. Kunagi lasin samamoodi taastada selle vooliku. Viba tekkis küll kohapeal manööverdades ja hästi vaikselt liikudes. Ei jäänud ootama lisa probleeme. Originaal peale ja kõik korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ERKKIA6
huviline



Registreerunud 14.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.09 12:43 Tsiteeri


Ma kirjutasingi eelmises kirjas pikalt, et peale Baltflexi voolikut panime originaali ja sellega oli sama seis ja lõpuks võimendi enam tühikäigul ei töödanud, vahetasime pumba, töötas sõites 10km ja jälle vibreerib kõvasti mõlemas suunas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 14.08.09 12:53 Tsiteeri


Uus pump oli lammari tutikas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 14.08.09 13:00 Tsiteeri


Egas V6 ja V8 mootorite puhul pole tööraha silmas pidades just odav lõbu erinevaid voolikuid ja pumpasid katsetada :(


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 14.08.09 13:02 Tsiteeri


Kas enne vooliku vahetamist vibra oli?
Kui ei olnud siis pakun et said romulast vale vooliku.
Kui kaua sa selle taastatud voolikuga sõitsid?
Kunagi kui ajasin ise ka kasutatud originaali taga. Mida ei ole seda ei ole. Mingisugust pakuti mis peale väikest modimist pidi isutuma aga õnneks läks see ka ninaalt ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ERKKIA6
huviline



Registreerunud 14.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.09 13:09 Tsiteeri


Lammarist sain nii pumba kui vooliku töötavalt ja kontrollitult. Selle Baltflexi voolikuga ei saanudki sõita ,see vibreeris ja lärmas teeninduses juba- võeti kohe maha. Pumbas ja uues lammari voolikus asi ei ole. Siin kahtlustavad, et sellest Baltflexi voolikus ei olevat sees olnud miskit düüsi, mis omakorda nüüd lõhkus roolilati pea vms... koos mu enda pumbaga loomulikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 14.08.09 13:12 Tsiteeri


Ega originaalil ka mingit düüsi pole. Seal sees on veel üks plastmassist toru millel on augud sees. Keset voolikut paistab väljaspoolt et on mingi stuts vahel aga see on ainult vooliku klambri koht.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 14.08.09 13:44 Tsiteeri


Kui oled kindel et "uues" pumbas ega voolikus viga pole, siis äkki rikuti tõesti latt ära selle vale voolikuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ERKKIA6
huviline



Registreerunud 14.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.09 13:50 Tsiteeri


Sellele lati veale viidati mulle Tartus ühes roolivõime ja latte taastavas firmas, et neil ennegi ühe Baltflexis tehtud voolikuga sama jama täpselt. Roolilati pea rikub ära. Misiganes seal siis nihu ka läheb. Ega nemad ka enne aru ei olevat saanud kui et lõikasid füüsiliselt ühe lekkiva originaalvooliku lõhki ja seest miski düüsi avastasid, mida järeletegijad sinna paigaldada ei taipa. Mis selle düüsi põhimõte seal täpselt on jäi selgusetuks, ilmselt takistada miskit survet sinna kas otse või tagasivoolu vms, ei tea, ei ole selle ala spetsialist väga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 14.08.09 14:05 Tsiteeri


Arvestades, et originaalvoolikud kõva raha maksavad, võib seal düüsi jutus ju mingi iva olla.
Autot tuleb parandada kas esindustes või erialaspetsialistide juures. Mutrivõtme keeramise või keevituspitsi käeshoidmise oskusest uuemate autode puhul enam kasu pole. Olen kogenud seda nii tihendite vahetamisega kui ka sumpa parandusega. Nüüd teen kas ise (kuigi vahest topelt) või uurin enne kolmest erinevast remondikohast, kas neil on kogemused, seadmed, oskused.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Toomas15
huviline



Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C5

postitati 15.08.09 10:23 Tsiteeri
hüdrovoolik



Roolivõimu hüdrovoolik saadaval ainult A varuosana ja mul ta kunagi lekkis ka tugevalt.Uue hind oli 2900 krooni ringis.Juba siis käis siin foorumis jutt eelmainitud firmas nö uue tegemisest ja probleemidest mis siis pihta hakkasid. Leidsin endale kasutatud romulast originaali ja asi edasi probleemivaba...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 15.08.09 10:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ERKKIA6
Sellele lati veale viidati mulle Tartus ühes roolivõime ja latte taastavas firmas, et neil ennegi ühe Baltflexis tehtud voolikuga sama jama täpselt. Roolilati pea rikub ära. Misiganes seal siis nihu ka läheb. Ega nemad ka enne aru ei olevat saanud kui et lõikasid füüsiliselt ühe lekkiva originaalvooliku lõhki ja seest miski düüsi avastasid, mida järeletegijad sinna paigaldada ei taipa. Mis selle düüsi põhimõte seal täpselt on jäi selgusetuks, ilmselt takistada miskit survet sinna kas otse või tagasivoolu vms, ei tea, ei ole selle ala spetsialist väga.
:cool:Ma oleks ka kaine peaga ja kohe hoiatanud,et peab originaalvoolik olema ja muu ei sobi aga kes see ikka omaenese tarkuses kahtleb.


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]