ERKKIA6
huviline
Registreerunud 14.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.09 07:53
|
|
|
A6 C4 roolivõimendi "anomaalia"
Tere
Paluks abi teadjamtelt roolivõimendi osas. Olen Foorumi sellesisulised teemad läbi käinud aga murele vastust ei leia. Nimelt viisin auto roolipumba
hüdrovooliku lekkega remonti( kuus kallasin rohelist Citroeni õli juba 0,7 liitrit juurde ja otsustasin vooliku ülemise otsa kas lasta uue teha või
üldse voolik lasta ära vahetada (pumba ja roolilati vaheline siis)). Märgin ära, et rool ise töötas laitmatult, vaikselt ja kergelt seni. Nii-
teeninduses vennad kakkusid vooliku maha, viisid Baltflexi, seal tehti uus voolik, vahetati, uus roheline õli sisse, õhutus ja valmis. ... aga autol
tekkis rooli keerates hirmus vibratsioon sisse, mis keresse lausa kandus tugevalt. Ok! ehk oli voolikuga midagi valesti- mindi ja toodi lammarist
originaalne Audi voolik, vahetati, uuesti õli ja õhutus, rool vibreeris sellega ikka kui rooli viimast kolmanidkku keerata ja siis järsku lakkas
roolivõim üldse töötamast tühikäigul, ainult kõrgematel pööretel töötas.. Vahetasid pumba ka ära siis töötas kohapeal ilusti, sain sõita linnas 10km
ja ja jälle tekkis pööramisel tugev vibratsioon nii kohapeal keerates kui sõidul aga võimendi töötab ise. On kellelgi sellist kogemust või mis viga
võiks olla? Ei oska seal enam midagi vahetada nad seal. Rihm ja pinguti on korras, ei libise! (auto 1995a A6 sedaan, mootor 2,8 142kw)
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 14.08.09 12:26
|
|
|
Viga on selles taastatud voolikus. Pane originaal peale ja vibra kaob. Kunagi lasin samamoodi taastada selle vooliku. Viba tekkis küll kohapeal
manööverdades ja hästi vaikselt liikudes. Ei jäänud ootama lisa probleeme. Originaal peale ja kõik korras.
|
|
|
|
ERKKIA6
huviline
Registreerunud 14.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.09 12:43
|
|
|
Ma kirjutasingi eelmises kirjas pikalt, et peale Baltflexi voolikut panime originaali ja sellega oli sama seis ja lõpuks võimendi enam tühikäigul ei
töödanud, vahetasime pumba, töötas sõites 10km ja jälle vibreerib kõvasti mõlemas suunas
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 14.08.09 12:53
|
|
|
Uus pump oli lammari tutikas?
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 14.08.09 13:00
|
|
|
Egas V6 ja V8 mootorite puhul pole tööraha silmas pidades just odav lõbu erinevaid voolikuid ja pumpasid katsetada
|
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 14.08.09 13:02
|
|
|
Kas enne vooliku vahetamist vibra oli?
Kui ei olnud siis pakun et said romulast vale vooliku.
Kui kaua sa selle taastatud voolikuga sõitsid?
Kunagi kui ajasin ise ka kasutatud originaali taga. Mida ei ole seda ei ole. Mingisugust pakuti mis peale väikest modimist pidi isutuma aga õnneks
läks see ka ninaalt ära.
|
|
|
|
ERKKIA6
huviline
Registreerunud 14.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.09 13:09
|
|
|
Lammarist sain nii pumba kui vooliku töötavalt ja kontrollitult. Selle Baltflexi voolikuga ei saanudki sõita ,see vibreeris ja lärmas teeninduses
juba- võeti kohe maha. Pumbas ja uues lammari voolikus asi ei ole. Siin kahtlustavad, et sellest Baltflexi voolikus ei olevat sees olnud miskit düüsi,
mis omakorda nüüd lõhkus roolilati pea vms... koos mu enda pumbaga loomulikult.
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 14.08.09 13:12
|
|
|
Ega originaalil ka mingit düüsi pole. Seal sees on veel üks plastmassist toru millel on augud sees. Keset voolikut paistab väljaspoolt et on mingi
stuts vahel aga see on ainult vooliku klambri koht.
|
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 14.08.09 13:44
|
|
|
Kui oled kindel et "uues" pumbas ega voolikus viga pole, siis äkki rikuti tõesti latt ära selle vale voolikuga.
|
|
|
|
ERKKIA6
huviline
Registreerunud 14.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.09 13:50
|
|
|
Sellele lati veale viidati mulle Tartus ühes roolivõime ja latte taastavas firmas, et neil ennegi ühe Baltflexis tehtud voolikuga sama jama täpselt.
Roolilati pea rikub ära. Misiganes seal siis nihu ka läheb. Ega nemad ka enne aru ei olevat saanud kui et lõikasid füüsiliselt ühe lekkiva
originaalvooliku lõhki ja seest miski düüsi avastasid, mida järeletegijad sinna paigaldada ei taipa. Mis selle düüsi põhimõte seal täpselt on jäi
selgusetuks, ilmselt takistada miskit survet sinna kas otse või tagasivoolu vms, ei tea, ei ole selle ala spetsialist väga.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 14.08.09 14:05
|
|
|
Arvestades, et originaalvoolikud kõva raha maksavad, võib seal düüsi jutus ju mingi iva olla.
Autot tuleb parandada kas esindustes või erialaspetsialistide juures. Mutrivõtme keeramise või keevituspitsi käeshoidmise oskusest uuemate autode
puhul enam kasu pole. Olen kogenud seda nii tihendite vahetamisega kui ka sumpa parandusega. Nüüd teen kas ise (kuigi vahest topelt) või uurin enne
kolmest erinevast remondikohast, kas neil on kogemused, seadmed, oskused.
|
|
|
|
Toomas15
huviline
Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5
|
postitati 15.08.09 10:23
|
|
|
hüdrovoolik
Roolivõimu hüdrovoolik saadaval ainult A varuosana ja mul ta kunagi lekkis ka tugevalt.Uue hind oli 2900 krooni ringis.Juba siis käis siin foorumis
jutt eelmainitud firmas nö uue tegemisest ja probleemidest mis siis pihta hakkasid. Leidsin endale kasutatud romulast originaali ja asi edasi
probleemivaba...
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 15.08.09 10:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ERKKIA6
Sellele lati veale viidati mulle Tartus ühes roolivõime ja latte taastavas firmas, et neil ennegi ühe Baltflexis tehtud voolikuga sama jama täpselt.
Roolilati pea rikub ära. Misiganes seal siis nihu ka läheb. Ega nemad ka enne aru ei olevat saanud kui et lõikasid füüsiliselt ühe lekkiva
originaalvooliku lõhki ja seest miski düüsi avastasid, mida järeletegijad sinna paigaldada ei taipa. Mis selle düüsi põhimõte seal täpselt on jäi
selgusetuks, ilmselt takistada miskit survet sinna kas otse või tagasivoolu vms, ei tea, ei ole selle ala spetsialist väga. | Ma oleks ka kaine peaga ja kohe hoiatanud,et peab originaalvoolik olema ja
muu ei sobi aga kes see ikka omaenese tarkuses kahtleb.
Numerus stultorum infinitus est.
|
|
|
|