audia666
huviline
Registreerunud 10.01.09
Asukoht: harjumaa/soome
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,8 avant
|
postitati 20.05.09 15:16
|
|
|
Auto poleerimine
Tsitaat: | auto poleerimine
lisaks selle teema ja küsiks, kuidas poleerida ise oma autot. kõik näpunäited ja soovitused on teretulnud.millest peaks alustama ja mida ei tohiks
unustada. Varsti suvi käes ja tahaks auto läikima lüüa |
Lisaks selle teema ja küsiks, kuidas poleerida ise oma autot? Kõik näpunäited ja soovitused on teretulnud. Millest peaks alustama ja mida ei tohiks
unustada? Varsti suvi käes ja tahaks auto läikima lüüa.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
kuuzik
huviline
Registreerunud 06.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.09 18:24
|
|
|
soovitan ilusti poleerida !!!
kõigepealt muretse poleerija+poleerpastat+vaha+teip+motipi pehmed lapid
aga esiteks saa lahti pigitäppidest (selleks vastavad vahendid olemas aga nimesi ei mäleta)
siis kata teibiga kinni liistud ja need kohad mis ei ole värvitud ja mis võivad pastaga kokku saada
ja siis hakkad poleerima ise soovitan Meguiar´s 80 pastat (jämedam) ja siis Meguiar´s 85 pastat(see peenem) ja siis kui kõik tehtud on siis vahatada
(autoglym) vahaga
kaido 56240805
***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud täitma foorumi reeglite 3.
punkti, on kasutaja postitusõigus tühistatud!"
|
|
|
A6-dasker
huviline
Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a
|
postitati 20.05.09 18:53
|
|
|
Pigi eemaldamiseks kasuta Erimelli pigieemaldus vahendit. Saad igast tanklast. Pehme lapp kah käepärast. Pese peale pigieemaldust korralikult
shampooniga puhtaks ja kuivata.
Teibi kinni karedad plastikud, sest sealt pealt ei pruugi alati kõik pastad ja vahad maha tulla- jätavad heleda kihi peale.Ise kasutan oma pesulas
Black Pearl tootesarja Car Brite poistelt. Poleerimisel ole ettevaatlik igatsugu servadega. Kapoti servad, tiiva ääred, randid. Kui pole kogemusi,võib
juhtuda, et lõikad värvi sisse, kuni krundini. Omad kogemused varasemalt. Ja kui masinaga poleerid, et pöörded liiga kõrged pole. Jämedama teralise
pastaga poleeri umbes 2000 pööret, peenemaga viimistle umbes kuni 3000 pööret. Liiga kõrgetel pööretel pikalt ühe koha pealt poleerides on oht, et
lased värvi keema. Kuid mis seal ikka. Soovitan kasutada algajal "All in one" poleerpastasid. Ehk siis universaalse teraga. Eraldi viimistluspastat
ei vaja.
Kui poleeritud veendu, et auto pind korralikult puhas pastast ja muust poleerimise jääkidest. Kanna vaha ühtlaselt õhukese kihina lapiga igale
detailile- kapott, diivad, uksed, katus jne. Lase natuke vahal seista et ta hallikaks tõmbaks. Proovi aja möödudes vaikselt hakkata vaha maha nühkima.
Pind peaks jääma iluas ja puhas ja 5+. Vaha nühi hoolega ja ütlaselt-
vastasel juhul jääb auto päikese käes "sillerdama".
Vaikselt proovides- edu! Mis eelkõige- tee garaasis või vähemalt varjus- mitte päikese käes!
Ah jah, motipi lappe ma ise ei soovita. Vahatamisel läheb jubedalt staatilist täis ja kui auto valmis ja teed tiiru linnapeal ära, on kohe tolm
küljes. Tolmuga näha vaha maha nühkimise käeliigutuste ringid.
Edu harjutamisel!
Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz...
|
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.09 19:24
|
|
|
Mis lappe ja kuidas siis kasutada et vältida staatilise teket? Endal oli ka auto peale vahatamist nagu tolmumagnet. Või on see paratamatu?
|
|
|
A6-dasker
huviline
Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a
|
postitati 20.05.09 19:35
|
|
|
Vahatamisest tingitud staatilise vastu aitab kerge autopesu. Pole mõtet teab mis hullu nühkida, kergelt survepesu. Edu.
Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz...
|
|
|
|
Magnus_K
huviline
Registreerunud 14.08.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.09 19:53
|
|
|
Ma pole kunagi poleerinud, aga kuna värvi peal asub lakikiht, siis ega seda ju maha ei poleerita ja tegelikult poleeritakse seda lakikihti, mitte
värvi?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.05.09 22:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Magnus_K
Ma pole kunagi poleerinud, aga kuna värvi peal asub lakikiht, siis ega seda ju maha ei poleerita ja tegelikult poleeritakse seda lakikihti, mitte
värvi? |
Tänapäeva valdavalt metallikvärvide korral küll. Aga on ka ilma lakita puhtaid värve.
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 21.05.09 07:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: medical
Mis lappe ja kuidas siis kasutada et vältida staatilise teket? Endal oli ka auto peale vahatamist nagu tolmumagnet. Või on see paratamatu?
| Staatilisuse vastu aitab kõige paremini auto pesemine peale vahatamist.
|
|
|
audia666
huviline
Registreerunud 10.01.09
Asukoht: harjumaa/soome
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,8 avant
|
|
A6-dasker
huviline
Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a
|
postitati 22.05.09 16:43
|
|
|
Huvitavad ja täpsed tegijad! Kusjures mina kasutan sama Makita poleerimis masinat, mida see "tume sell" esimeses lingis kasutas. Väga hea masin,
kuid kallis- 3,5 tuhtat eeku. Kuid jah, maru põhjalikult tehtud masinad.
Sedasi tehakse tavaliselt müügiautosid turgudesse. Niiöelda müügieelne "limpsimine". Kuid kui sul viitsimist ja tahtmist ja vajadust- palun väga!
Põhjalikult lahti seletatud.
Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz...
|
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 22.05.09 16:53
|
|
|
Minu linnas jookseksid keskonna inspektsioonist sõbrad kohale, kui seda sama asja teostaksin, nagu seal see tömmu poiss esimeses lingil. Isegi kõrvalises kohas tullakse kommima.
|
|
|
|
A6-dasker
huviline
Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a
|
|
Joala
huviline
Registreerunud 10.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C4 Avant 2.6 1994
|
postitati 24.10.12 20:39
|
|
|
Tegelen ise selle tööga igapäevaselt ning päris palju on tulnud inimese kes on ise poleerinud ning tahtnud et ma asja korda teeks .
paöjud autod on läinud ka osaliste detailidega värvimisse sest ilmakogemuseta ning õige varustuseta on väga tõenäoline lakk keema lasta ning värvi
sisse lõigata .
Sellised asjad tuleks jätta ikkagi proffidekätte kui eiole just suurt rahakotti, et hiljemapsakaid likvideerida
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 25.10.12 05:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joala
Tegelen ise selle tööga igapäevaselt ning päris palju on tulnud inimese kes on ise poleerinud ning tahtnud et ma asja korda teeks .
paöjud autod on läinud ka osaliste detailidega värvimisse sest ilmakogemuseta ning õige varustuseta on väga tõenäoline lakk keema lasta ning värvi
sisse lõigata .
Sellised asjad tuleks jätta ikkagi proffidekätte kui eiole just suurt rahakotti, et hiljemapsakaid likvideerida |
Mul olid profi tööriistad/vahendid ja tegin esimest korda, polnud probleemi. Kuidas see lakk keema läheb, kui kogu aeg liigud masinaga mööda detaili
ringi? Mul võttis kogu masin aega ca 8h, alguses läks palju aega pesemise, silikooni eemaldiga puhastamise, piinlikult kuivaks saamise (pilud
suruõhuga jne) ja siis viimaks kahe erineva poleerpastaga poleerimisele, viimaks jälle pesu ja vaha. Muutus oli suur
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.10.12 17:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kuidas see lakk keema läheb, kui kogu aeg liigud masinaga mööda detaili ringi? |
2 peamist ohtu: üldiselt liiga kõrged pöörded ja ketta servaga teise nurga all olevasse detaili sissesõitmine. Ketta serval teatavasti väike pind ja
suur joonkiirus.
|
|
|
|
Joala
huviline
Registreerunud 10.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C4 Avant 2.6 1994
|
postitati 20.02.15 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kuidas see lakk keema läheb, kui kogu aeg liigud masinaga mööda detaili ringi? |
2 peamist ohtu: üldiselt liiga kõrged pöörded ja ketta servaga teise nurga all olevasse detaili sissesõitmine. Ketta serval teatavasti väike pind ja
suur joonkiirus. |
Esiteks on erinevatel pastadel omad efektiivsed kiirused ning plastiku ja metallpinna poleerimisel samamoodi erinevad kiirused .
Samuti loeb kas poleerid villaga või porolooniga . Algaja poleerija kooliraha läheb tavaliselt nurkadesse sisse laskmistega , või kumerustes laki
mahalaskmisega . Ohte on palju !
Salongi märgpesu , masinvahatus , klaasivaha .
Tekstiilmööbli pesu väljakutse tööna Tallinnas .
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 21.02.15 07:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joala
Sellised asjad tuleks jätta ikkagi proffidekätte kui eiole just suurt rahakotti, et hiljemapsakaid likvideerida |
Keegi ei sünni profina.
Ma olen viimasel korral nende proffide käest konkreetselt petta saanud - tulemus ei ole ebaproffessionaalsele silmale eristatav. Kas midagi on
poleeritud või lihtsalt vahase kaltsuga üle auto tõmmatud. Peale esimest pesu on muidugi pilt pisut selgem. Seetõttu ka mõtlen, et teeks parem ise.
Kui nüüd oskaks, eks.
Mul on praegu peamises kasutuses üks teist marki auto, selle kohta ütlevad, et värv (lakk) olla teistsugune, eriti kõva. Mina seda palja silmaga ei
näe. Aga ilusaks tahaks selle küll ajada - konkreetselt parklates saadud "kärukriimustused" ja (vabandage väljenduse pärast) nahkhiire sitt
värvikihil on ebameeldivad vaadata.
Tegelikult läheks või "kiirkursustele" kellegi juurde, kes seletaks, kuidas ja mis...
|
|
|
sadguy
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia
|
postitati 21.02.15 21:09
|
|
|
Tsitaat: |
Mul on praegu peamises kasutuses üks teist marki auto, selle kohta ütlevad, et värv (lakk) olla teistsugune, eriti kõva. Mina seda palja silmaga ei
näe. Aga ilusaks tahaks selle küll ajada - konkreetselt parklates saadud "kärukriimustused" ja (vabandage väljenduse pärast) nahkhiire sitt
värvikihil on ebameeldivad vaadata.
Tegelikult läheks või "kiirkursustele" kellegi juurde, kes seletaks, kuidas ja mis... |
BMW 7's seerja u. 2010a.? (on olnud kogemus). Meguiar's nüüd tõi välja poleerpasta keraamilisele lakile. Võimalik, et neid tootjaid on veel.
Kiirkursusest päris ei piisa. Kogemustega tuleb kogemus. Ained maksavad päris korralikult (35-70€ per. 1L.), kui arvestad sellega, et enamus tooteid
on 1L pudelites. Ja erinevaid tooteid läheb päris palju. Pluss korralik poleerija 300-600€. Pluss muud tarvikud (fiiber lapid, kettad jne).
Odavad kohad, kes enamus teevad platsikaid kiirelt, kiirelt. Küsivad 100-150€ ja tegelikult teevadki pm. läigestamise. (silmale ilusaks)
Järgmine samm on 2 step poleerimine. 2-3 erinevat pastat. Hind 200-300€.
Vesilihvimistega ja värvi täitmistega, läheb hind veel ülespoole. Ja 2 viimase teenuse tööaeg on umbes 2-3 tööpäeva.
See aitab sul poleerimist teostavate kohtade vahel navigeerida ja teada, mida nad pakuvad ja milline võiks olla lõpptulemus. Poleerimine on pikk
protsess, see on fakt, kui seda üldse poleerimiseks nimetada.
Youtube on erinevaid õpetusi paksult täis, kus näidatakse step by step kogu tööprotsess ära, kui on soovi omalkäel õppida.
Marko.
Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.
Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
|
|
|
|
mossejumal
huviline
Registreerunud 12.08.14
Asukoht: Tallinnast väljas
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 avant 1.9 tdi Quattro 81kw.Iz412ie.Iz2715ie
|
|
Joala
huviline
Registreerunud 10.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C4 Avant 2.6 1994
|
postitati 02.03.15 20:03
|
|
|
Pasta valik oleneb masina lakist ning kahjustuse tugevusest .
Ise kasutan presta , malco , zaino , mequiarsi ja 3m'i toodangut .
Salongi märgpesu , masinvahatus , klaasivaha .
Tekstiilmööbli pesu väljakutse tööna Tallinnas .
|
|
|
|
DFR
huviline
Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 03.03.15 09:35
|
|
|
Kas kellegil siin foorumis ka kogemus klaasvaha ja keraamilise kaitsega?
|
|
|
sadguy
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia
|
postitati 03.03.15 19:32
|
|
|
Jah.
Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.
Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
|
|
|
|
DFR
huviline
Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 03.03.15 20:33
|
|
|
Palju sellised tööd ca maksavad ja kas tulemus asja väärt?
|
|
|
sadguy
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia
|
postitati 04.03.15 09:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DFR
Palju sellised tööd ca maksavad ja kas tulemus asja väärt? |
Vedelklaas on tunduvalt odavam, kui keraamiline, Tööprotsess on sama. Keraamiline kannatab lööke, UV´d jne. ja on värvkattel nagu teine laki kiht
(second skin). Nüüd kui on mingil põhjusel vaja autot poleerida, või värvida ja auto on kaetud vähem, kui aasta eest keraamilisega, siis palju õnne
töö teostajale. Vedelkaas on pikaajaline kaitse (läige ja vee tõrjuvus), mis minu enda essil, on peal juba aprilli kuust saati.
Suurem sedaan/universaal. Vedelklaas u. 100-150 eur. Keraamiline, kuni 300 eur.
Teen märkuse, et keraamiline vaha (aine ise), auto jagu, makab letil 120 eur.
Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.
Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
|
|
|
|
DFR
huviline
Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 04.03.15 16:17
|
|
|
Plaanis töö siis kevadepoole ette võtta
|
|
|