wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 06.01.09 18:07
|
|
|
2.6 ABC klapikambrikaane tihendid ei taha pidama jääda
Ühesõnaga 2.6 ABC mootor, lekib õli klapikambri tihendite vahelt. Sai lastud tihendid vahetada, esimesed mõnituhat km. tundus nagu enam-vähem OK
olevat, kuid üldiselt lekib endiselt.
Mida nagu sellises olukorras võiks lasta ette võtta? Ma kardan, et uuesti tihendite vahetusest ei ole abi...
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 06.01.09 18:14
|
|
|
Kontrolli karteri tuulutus üle! Tihend soovitav panna originaal, mitte need odavad korktihendid. Ma olen korktihendile pannud õhukese kihi hermeetikut
lisaks, sedasi kestis kaua.
|
joyrider
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 06.01.09 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokker
Kontrolli karteri tuulutus üle! Tihend soovitav panna originaal, mitte need odavad korktihendid. Ma olen korktihendile pannud õhukese kihi hermeetikut
lisaks, sedasi kestis kaua. |
V6 mootorile ei ole korktihendit õnneks olemaski.
Wookie, kas sul lekib otstest või igalt poolt?
Kui rihmaratta juurest lekib,või tagantpoolt otsast siis tuleb kalpikambrikaaned maha võtta, otsmised nukapakud lahti, korralikult puhtaks ja õigesse
kohta silikooni törts vahele.
Kui pakud lekivad, jääb ka mulje nagu oleks klapikambrikaane tihend küpse.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 06.01.09 18:26
|
|
|
Mul on ka värskelt paigaldatud kummitihend, kuid teatud kohtadest pressib isegi silikooniribad välja. Kriitilised kohad on mootori esimene ja tagumine
ots, kus tihend on ime kujuga, sirgedelt külgedelt on nagu paremini või ühtlasemalt kinni pressitud.
Probleem on natuke ka tihendi transpordis ehk tasapinnalises pakendis, kuhu pole tihendit tema tööasendis paigutada võimalik. Ja tihendi ime kujuga
nurkadesse soovitab silikooni lisada isegi tehase juhend.
... ning nukapaku jutt ka täiesti loogiline !!!
|
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 06.01.09 18:30
|
|
|
Sai ise ka hiljuti need tihendid vahetatud, kuna eelmised lekkisid ikka mõnusalt, vanad tihendid olid plastmassistunud, ja ka katki, uued tihendid
tunduvad pidavat, kui kauaks seda näitab aeg, kusjuures mina mingit silikooni või hermeetikut ei kasutanud.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 07.01.09 01:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Wookie, kas sul lekib otstest või igalt poolt?
Kui rihmaratta juurest lekib,või tagantpoolt otsast siis tuleb kalpikambrikaaned maha võtta, otsmised nukapakud lahti, korralikult puhtaks ja õigesse
kohta silikooni törts vahele.
Kui pakud lekivad, jääb ka mulje nagu oleks klapikambrikaane tihend küpse. |
Kui nüüd sügavamalt uurida (B4'l on ju mootori ümber mõnusalt vähe ruumi), siis paistab, et rohkem lekib tõesti rihmaratta poolt otsast. Samas on see
tihend niiske terves pikkuses.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 12.01.09 17:37
|
|
|
Sai nädalavahetusel mootorit rahulikult uuritud ja selgub, et tõesti - õli lekib ainult eestpoolt, kuskilt sealt rihmaratta kandist. Mõlemad pooled
paistavad lekkivat eest.
Seega võib vist oletada, et tihendid on tegelikult korras ja lekivad need samad nuka pakud - klapikambri kaasi maha ei võtnud, sest polnud uut
tihendit käepärast.
Samas panin tähele, et ülemised klapikambri kaane poldid olid kinni tugevalt, alumised aga mitte väga, sai umbes 1/4 tiiru peale keeratud - kas
sellest ka kasu oli, hetkel veel ei tea.
Just for the record:
Tsitaat: | Algselt postitas: jokker
Kontrolli karteri tuulutus üle! |
Kas 2.6'l on võimalik karterituulutuse toimimist nö. koduste vahenditega kontrollida?
|
|
|
ints28
huviline
Registreerunud 03.03.06
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.8 93 a. 100 C4 2.5 TDI 93 a.
|
postitati 23.03.09 19:13
|
|
|
Oli mulgi selline mure! Sai vahetatud siis klapikambrikaanetihendid ja samas vahetati ära ka plokikaanetihendid! Ja muidugi lasime samas ka peale
lekke ekkimist natuke plokikaani lihvida ! Nüüdseks on nagu see pidama jäänud , eks siis paistab kui kauaks!!
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 23.03.09 19:23
|
|
|
Mnjah, polegi nagu kirjutanud, millega see jama lõppes. Ühesõnaga õigus oli neil, kes oletasid, et klapikambrikaane tihend on tegelikult korras.
Töökoja andmetel vahetati nuka simmerid ning tihendati asja silikooniga. Uusi klapikambrikaane tihendeid ei pandud - polevat olnud vajadust.
Ise kahjuks juures olla ei saanud, seega ei tea mida ja kuidas täpselt tehti. Peab aga tunnistama, et enam sealt õli ei leki.
|
|
|