Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.6 ABC klapikambrikaane tihendid ei taha pidama jääda (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2436)
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 06.01.09 18:07 Tsiteeri
2.6 ABC klapikambrikaane tihendid ei taha pidama jääda



Ühesõnaga 2.6 ABC mootor, lekib õli klapikambri tihendite vahelt. Sai lastud tihendid vahetada, esimesed mõnituhat km. tundus nagu enam-vähem OK olevat, kuid üldiselt lekib endiselt.

Mida nagu sellises olukorras võiks lasta ette võtta? Ma kardan, et uuesti tihendite vahetusest ei ole abi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 06.01.09 18:14 Tsiteeri


Kontrolli karteri tuulutus üle! Tihend soovitav panna originaal, mitte need odavad korktihendid. Ma olen korktihendile pannud õhukese kihi hermeetikut lisaks, sedasi kestis kaua.


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.01.09 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokker
Kontrolli karteri tuulutus üle! Tihend soovitav panna originaal, mitte need odavad korktihendid. Ma olen korktihendile pannud õhukese kihi hermeetikut lisaks, sedasi kestis kaua.


V6 mootorile ei ole korktihendit õnneks olemaski.
Wookie, kas sul lekib otstest või igalt poolt?
Kui rihmaratta juurest lekib,või tagantpoolt otsast siis tuleb kalpikambrikaaned maha võtta, otsmised nukapakud lahti, korralikult puhtaks ja õigesse kohta silikooni törts vahele.
Kui pakud lekivad, jääb ka mulje nagu oleks klapikambrikaane tihend küpse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 06.01.09 18:26 Tsiteeri


Mul on ka värskelt paigaldatud kummitihend, kuid teatud kohtadest pressib isegi silikooniribad välja. Kriitilised kohad on mootori esimene ja tagumine ots, kus tihend on ime kujuga, sirgedelt külgedelt on nagu paremini või ühtlasemalt kinni pressitud.
Probleem on natuke ka tihendi transpordis ehk tasapinnalises pakendis, kuhu pole tihendit tema tööasendis paigutada võimalik. Ja tihendi ime kujuga nurkadesse soovitab silikooni lisada isegi tehase juhend.


... ning nukapaku jutt ka täiesti loogiline !!!


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 06.01.09 18:30 Tsiteeri


Sai ise ka hiljuti need tihendid vahetatud, kuna eelmised lekkisid ikka mõnusalt, vanad tihendid olid plastmassistunud, ja ka katki, uued tihendid tunduvad pidavat, kui kauaks seda näitab aeg, kusjuures mina mingit silikooni või hermeetikut ei kasutanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 07.01.09 01:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Wookie, kas sul lekib otstest või igalt poolt?
Kui rihmaratta juurest lekib,või tagantpoolt otsast siis tuleb kalpikambrikaaned maha võtta, otsmised nukapakud lahti, korralikult puhtaks ja õigesse kohta silikooni törts vahele.
Kui pakud lekivad, jääb ka mulje nagu oleks klapikambrikaane tihend küpse.

Kui nüüd sügavamalt uurida (B4'l on ju mootori ümber mõnusalt vähe ruumi), siis paistab, et rohkem lekib tõesti rihmaratta poolt otsast. Samas on see tihend niiske terves pikkuses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 12.01.09 17:37 Tsiteeri


Sai nädalavahetusel mootorit rahulikult uuritud ja selgub, et tõesti - õli lekib ainult eestpoolt, kuskilt sealt rihmaratta kandist. Mõlemad pooled paistavad lekkivat eest.
Seega võib vist oletada, et tihendid on tegelikult korras ja lekivad need samad nuka pakud - klapikambri kaasi maha ei võtnud, sest polnud uut tihendit käepärast.
Samas panin tähele, et ülemised klapikambri kaane poldid olid kinni tugevalt, alumised aga mitte väga, sai umbes 1/4 tiiru peale keeratud - kas sellest ka kasu oli, hetkel veel ei tea.

Just for the record:
Tsitaat:
Algselt postitas: jokker
Kontrolli karteri tuulutus üle!

Kas 2.6'l on võimalik karterituulutuse toimimist nö. koduste vahenditega kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ints28
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.06
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B4 2.8 93 a. 100 C4 2.5 TDI 93 a.

postitati 23.03.09 19:13 Tsiteeri


Oli mulgi selline mure! Sai vahetatud siis klapikambrikaanetihendid ja samas vahetati ära ka plokikaanetihendid! Ja muidugi lasime samas ka peale lekke ekkimist natuke plokikaani lihvida ! Nüüdseks on nagu see pidama jäänud , eks siis paistab kui kauaks!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 23.03.09 19:23 Tsiteeri


Mnjah, polegi nagu kirjutanud, millega see jama lõppes. Ühesõnaga õigus oli neil, kes oletasid, et klapikambrikaane tihend on tegelikult korras.
Töökoja andmetel vahetati nuka simmerid ning tihendati asja silikooniga. Uusi klapikambrikaane tihendeid ei pandud - polevat olnud vajadust.
Ise kahjuks juures olla ei saanud, seega ei tea mida ja kuidas täpselt tehti. Peab aga tunnistama, et enam sealt õli ei leki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]