lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 24.11.08 11:34
|
|
|
C5 tiptronic kast avariireziimis
Sai pisut täna lumehanges kinni istutud ja ühel ilusal hetkel sai selgeks, et rattad autol enam ringi ei käi. Kui lükkasin tiptronic asendisse ja
gaasi andsin käis ilge jõnks ja kast läks avariireziimi. Kui süüde välja lülitada ja uuesti käivitada ei ole kast avariireziimis, kuid kuhugi auto ka
ei liigu. Siis jälle uuesti gaasi, käib jõnks ära ja asi jälle avariis.
Sõidu ajal vaba peale (N) läheb ka ja tagasi ilusti drive peale.
Koju jõudes arvuti järgi ja koodiks:
17114 - Incorrect gear Ratio
Infot sain Ross-Tech´ist niipalju.
Oskab keegi oma kogemustele tuginedes miskit arvata? Paistab, et enne sula ei jõua kuskile remonti. On ehk kuskil küljepeal mõni andur, mis võis viga
saada. Või juhtme küljest suruda. Mehhaanilise vea hea meelega välistaks, sest kast siiani laitmatult töötanud. Polnud teab mis koormust ka kui asi
juhtus.
See krdi quattromeeste rõõm ehk lumi hakkab juba närvi ajama.
PS. Mingit krdi piduri vaakumi koodi näitas ka, ehk on selles kala hoopis?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.08 11:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
Sai pisut täna lumehanges kinni istutud ja ühel ilusal hetkel sai selgeks, et rattad autol enam ringi ei käi. Kui lükkasin tiptronic asendisse ja
gaasi andsin käis ilge jõnks ja kast läks avariireziimi. Kui süüde välja lülitada ja uuesti käivitada ei ole kast avariireziimis, kuid kuhugi auto ka
ei liigu. Siis jälle uuesti gaasi, käib jõnks ära ja asi jälle avariis.
Sõidu ajal vaba peale (N) läheb ka ja tagasi ilusti drive peale.
Koju jõudes arvuti järgi ja koodiks:
17114 - Incorrect gear Ratio
Infot sain Ross-Tech´ist niipalju.
Oskab keegi oma kogemustele tuginedes miskit arvata? Paistab, et enne sula ei jõua kuskile remonti. On ehk kuskil küljepeal mõni andur, mis võis viga
saada. Või juhtme küljest suruda. Mehhaanilise vea hea meelega välistaks, sest kast siiani laitmatult töötanud. Polnud teab mis koormust ka kui asi
juhtus.
See krdi quattromeeste rõõm ehk lumi hakkab juba närvi ajama.
|
Ilmaselt andis kast järgi või turbiin, mõlemil juhul aga vaja asjad lahti võtta ning alles siis selgub tõde.
Antud viga tähendab seda, et miskit libiseb läbi...
Ps. Seda siis juhul kui kõik muu ok on aga ilmselt on, sest see on tavaline asi, et esimese lumega lastakse kastid läbi, seda siis paarutades, kedagi
välja tõmmates või muud moodi kastile koormust andes.
Ja Sinult poleks küll seda oodanud, et auto andmeid ei lisa posti... Kuid arvan, et tegemist Biturboga...
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 24.11.08 11:52
|
|
|
biturbo jah!
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.08 11:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
biturbo jah! |
Siis jääb ikka mehaaniline viga (95% tõenäosusega), kui saaksin diagnoosida siis saaks kindlalt öelda.
Ps. Laupäeval olen Tartus, kui peaks huvi äratama...
|
|
|
|
ext
huviline
Registreerunud 23.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.7T '99
|
postitati 25.11.08 11:17
|
|
|
mul tekkis selline kood siis kui õli kastist välja jooksis
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 05.04.12 17:54
|
|
|
Päris vana postitus aga küsiks ikkagi, mis seda viga põhjustas? Endal mul 1. ja 2. käiku eiti sees hoida ei taha ronib kohe kolmandale ja sealt kohe
viiendale. hetkel on kasti ka paa korda avarii reziimi visanud. Kui süüte välja keeran ja kohapealt liikuma hakkan viskab pauguga käigu sisse.
Vag-com näitab:
3 Faults Found:
17117 - Gear 3 Incorrect Ratio
P0733 - 35-10 - - - Intermittent
17118 - Gear 4 Incorrect Ratio
P0734 - 35-10 - - - Intermittent
17114 - Incorrect Gear Ratio
P0730 - 35-00 - -
2 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal
P1569 - 35-10 - - - Intermittent
Autoks A6 2000a 4.2L V8
Foorumit lugedes on tunne, et asi lõhnab kalli remondi järele. Hetkel sai üks proovisõit tehtud ja panin tähele,et tiptronic reziimi pole. Seal ta
vahetab kah käike ise esimeselt teisele läheb norm, teiselt kolmandale viskab korra pöörded põhja ja edasi ronib ruttu viiendale.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.04.12 06:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Päris vana postitus aga küsiks ikkagi, mis seda viga põhjustas? Endal mul 1. ja 2. käiku eiti sees hoida ei taha ronib kohe kolmandale ja sealt kohe
viiendale. hetkel on kasti ka paa korda avarii reziimi visanud. Kui süüte välja keeran ja kohapealt liikuma hakkan viskab pauguga käigu sisse.
Vag-com näitab:
3 Faults Found:
17117 - Gear 3 Incorrect Ratio
P0733 - 35-10 - - - Intermittent
17118 - Gear 4 Incorrect Ratio
P0734 - 35-10 - - - Intermittent
17114 - Incorrect Gear Ratio
P0730 - 35-00 - -
2 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal
P1569 - 35-10 - - - Intermittent
Autoks A6 2000a 4.2L V8
Foorumit lugedes on tunne, et asi lõhnab kalli remondi järele. Hetkel sai üks proovisõit tehtud ja panin tähele,et tiptronic reziimi pole. Seal ta
vahetab kah käike ise esimeselt teisele läheb norm, teiselt kolmandale viskab korra pöörded põhja ja edasi ronib ruttu viiendale.
|
Õli tase esiteks. Kui see korras, siis kast maha ja laiali. Raha varu ka u. 1200-1500 eur, siis saad kõik vajaliku vahetatud. Endal hiljuti läbitehtud
asi. Palju läbisõit on autol? Edu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 06.04.12 12:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Õli tase esiteks. Kui see korras, siis kast maha ja laiali. Raha varu ka u. 1200-1500 eur, siis saad kõik vajaliku vahetatud. Endal hiljuti läbitehtud
asi. Palju läbisõit on autol? Edu. |
Tahtsingi just sulle kirjutada, kalliks sinu remont läks ja kus remontida lasid. Läbisõit on minu autol 284 000km Täna sai siis veel autoga tööl
käidud, tiptronic ei tööta, kohapealt ära minnes peab pööretega mängima ja siis alles lööb viienda käigu pauguga sisse ja kast läheb kohe
avariireziimi. Vag-Com näitas täna:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4B0 927 156 CH
Component and/or Version: AG5 01L 4.2l5V RdW 1313
Software Coding: 01031
Work Shop Code: WSC 02325
2 Faults Found:
17116 - Gear 2 Incorrect Ratio
P0732 - 35-00 - -
17114 - Incorrect Gear Ratio
P0730 - 35-00 - -
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4D0 907 560 H
Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0001
Software Coding: 05752
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-00 - -
Kuna siin on pikad pühad siis arvatavasti saab alles nädala keskel auto tõstuki peale. Siis vaatan õlikoguse kah üle , kuigi olen kindel, et asi pole
selles. See probleem pidi nende kastide tüüpviga olema.Soomes siis sellise remondi min hind 2500 Eurot. Ise võtan automaatkasti remondikohas kasti
koos remondimehega maha, saadan eesti remonti ja siis panen siin peale tagasi.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.04.12 13:00
|
|
|
Minu meelest ei anta remondile garantiid, kui ise kasti peale paned. Kokkuleppimise asi muidugi. Minu kasti tehti Tallinnas, Kivila 26 asuvas
töökojas.
Mingid vene mehed, kõik jupid on kohe laos olemas, olen igati rahul, ainult sumpa oleks võinud vähe korralikumalt tagasi panna. Tel. 56219219 Kohe
võeti ette, aega läks neli päeva ja auto pesti ka veel puhtaks. Lisaks tuldi bussijaama vastu, kui autole järgi läksin. Hiljem oli väike probleem
(mingi hüdralikaploki tihend ei pidanud hästi vms.), mis lahendati tasuta ühe päevaga sisuliselt. Ülejäänud tegijad olid väga hõivatud sel ajal.
Samuti soovitaks Elvas asuvaid RESPOM - tegijaid ning Heigot Tallinnast, kellest on siin varemgi juttu olnud. Numbrit ei leia hetkel. Võid rääkida ka
rauliga (juks11), kellel on sidemed Lätis asuva kaste taastava tehasega, mis on päris vinge värk.
PS. Minu kast suri lihtsalt vaikselt ära umbes sama läbisõidu juures, mingi hetk libises ja siis ei liikunud enam edaspidi. Vead ajus olid samad. Nüüd
töötab nagu uus kast, väga sujuv ja mugav sõita. Talvel -32 kraadiga polnud ka hullu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 06.04.12 13:30
|
|
|
Selle garantii asjaga olen kursis jah, aga loodan,et äkki saab midagi. Kuna auto soomes väga lolli kohapeal siis eesti sõita on nadi. Mnt oleks savi
kihutada aga linnas fooritagant viiendaga startida on jama. Samas kui lasekski eestis teha ja uuesti siin midagi juhtuks siis jälle auto kuidagi vaja
eesti saada. Samas, kui teaks et siin läheks 2500 euri siis laseks siin teha.
Ja minu kast läks üsna lampi katki.Enne vahetas kõike ilusti, mingeid jõnkse jne ei olnud.Eile sai linnas kallaku peale auto pargitud. Sõitma hakates
läks mingi 400m pärast lolliks.
|
|
|
AudiA4Avant
huviline
Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS3, Cabrio B4
|
postitati 28.12.13 14:26
|
|
|
Sama probleem 5k esiveolise tiptronicuga. Mootor on 1.9tdi 85kw. Lõi samuti veaoks 17114. Kast libiseb, pööret üle 3 tuhande anda lööb pauguga 3manda
käigu sisse ja kasti avariisse. R vahepeal libiseb rängalt vahepeal töötab enamvähem normaalselt. Kus sel kastil õli kontroll punn on?
|
|
|
|
jarmo700
huviline
Registreerunud 10.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.14 15:59
|
|
|
mul näitab sama koodi isegi peale seda kui korra ära kustutada vead ja uuesti scannida, aga aru pole midagi saada, et kastil midagi viga oleks.
Millest seda veakoodi võib veel näidata?
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 08.01.14 18:51
|
|
|
Märkasin alles nüüd, et ei kirjutanud siia mis minu kastil viga oli. Siit saab siis teada lähemalt.
|
|
|
AudiA4Avant
huviline
Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS3, Cabrio B4
|
postitati 08.01.14 19:23
|
|
|
Kuskil mingit head tabelit vms pole kus oleks mootori ja kasti sobivused?
|
|
|
|
|