Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.7 biturbo 169kw vs 2.7 biturbo 195kw (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 12793)
jarru
huviline



Registreerunud 22.01.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: s4 20v

postitati 21.05.08 16:44 Tsiteeri
2.7 biturbo 169kw vs 2.7 biturbo 195kw



et nagu mis vahe on neil ja kas see 169 kw ne mootori alumine osa sobib 195kw le et nagu yx on a6 mootor teine s4ja oma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 21.05.08 17:00 Tsiteeri


Alumine pool ehk plokk koos kolbide ja vändaga on A6 2,7 169kw mootori koodiga AJK sama mis S4 195kw koodiga AGB


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 16.09.08 14:24 Tsiteeri


Mind huvitaks hoopis selline küsimus, et palju 2.7BiT mootorite ressurss enne kap. remonti üldse võiks olla, silmas pidades just turboid koos väljalasketraktiga ja ka plokki ennast.
Auto24's vedeleb hunnik selle mootoriga B5'sid, millel kõigil spidonäit umbes täpselt (+-10%) 200k kilomeetrit. See paistaks nagu piir olevat, kus sakslane oma kalli suksu remondist enam midagi kuulda ega näha ei taha ....


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 16.09.08 16:11 Tsiteeri


Kui alustada 2.7 V6 biturbo eluea lugemist tehasest välja veeremisest alates, on resurssi küllaga, regulaarhooldused ( max 15Tkm oliservis ) ning 250 000km ei tohiks olla probleem. RS4 2.7 ja S4 2.7 ( uuem versioon ) peaks vastupidama vabalt ka 300 000 - 400 000km.
Esimese asjana pudenevad turbod ja väljalaske kollektorid, seejärel nukkvõllid. Põhjuseks on longlife servis, rasked töötingimused kiirteedel, julmad heitgaasinormid, millede tagamiseks topitakse väljalaskesüsteem igasugu katte ja pütte täis - vastusurve oluliselt suurem, kuumus suurem, halvem täiteaste - deforseerimine.

Ma tahaks kellegagi kokkuleppe teha vms sellekohapealt.
Tingimised:
Antakse mulle pmts 0km ( tutikas masin ) läbisõiduga RS4 2.7 V6 biturbo.
Pakuksin välja, et sõidan 500 000km ilma, et peaks nukkvõllisid, turbosid ja kollektoreid remontima.
Lisaks, seda ei teeks mitte stock masinaga; muudaksin väljalaske ja softi ( 280KW asemel ca 330KW ).
Stock masinaga ei julgeks garanteerida 500 000km probleemivabalt.

Eestist ei julgeks osta ühtegi 2.7 V6 biturbot va juhul kui on vahetatud turbod jms. Kuna siinsete masinate läbisõitu ei saa uskuda reeglina ning hoolduseid on tehtud kurat teab kuidas.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 18.01.10 23:10 Tsiteeri


Kellele keel päris võõras pole, võiks kiigata seda teemat siin - pikk see on, aga selgelt on toodud välja see, kuidas võib longlife viia saasta kogunemisele karterisse - sellise, mis ummistab õlivõtturi sõela ja siis ongi valmis - täpselt nagu inimesel infarkt. Väidetavalt olla ka 1,8t puhul 540t läbisõit täiesti mõeldav mootorit kordagi avamata - muidugi juhul, kui longlife'i on välditud algusest saati. Antud asi puudutab siis nii 1,8t kui ka 2,7bit mootoreid.

Lõpuks võib ka siia kiigata nägemaks, mis BMW mootoriga võib juhtuda, kui sama õliga sõita 60 tuhat miili


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
basssoundman
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal

Auto: 3x RS4

postitati 21.01.10 17:49 Tsiteeri


Enda auto spidomeetril on ees 289 000 ja just üleeile sai kone laiali lammutatud natukene ja mootorit kontrollitud ülevalt ja alt - saaled, vänt, kepsud, nukad jne jne. Imestuseks olid kõik ideaalselt korras. Lausa isegi uskumatult heas korras. Mitte mingeid kulumismärke, isegi mitte midagi viitavat selle poole. Võttis täitsa naeratuse näole.

Turbod said ka vahetatud ca. 15 000km tagasi ja seda rohkem kindluse mõttes. Arvestades, et vanadel lõtkud olid minimaalsed, siis suhteliselt tühipaljas raha tuulde loopimine, samas nüüd oluliselt kindlam sõita, teades, mis kõik tehtud ja mis seisus asjad on.

ps. väljalase on muidugi tehtud nii, et seal segavaid faktoreid ei oleks.

Korralik ja regulaarne hooldus ilma mitte mingisuguse koonerdamiseta ja auto teenib väga hästi ja pikalt. Kindla hoolduseta isenditest soovitan kauge kaarega mööda käia, kuna kulumaterjali on palju ja hinnad on vastavad autole, mis hoolduseta kasutamise puhul võib kalliks maksma minna tulevikus.

...aga mis ka mina tean :P


www.bsm.ee Innovatiivsed helilahendused
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.10 21:26 Tsiteeri


2.7 on muutuva sisselaske kollega?

variable geometry composite intake manifold


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 16.08.10 21:37 Tsiteeri


Ei ole. Ausaltöeldes on s.l. kollektor kaunis robustne kolakas (seestpoolt vaadates). Muutuv on klapiajastus tal vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.10 21:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Ei ole. Ausaltöeldes on s.l. kollektor kaunis robustne kolakas (seestpoolt vaadates). Muutuv on klapiajastus tal vist.
Mida seal siis selle teise lause poolega on öelda tahetud?

hydraulic lifters/variable intake valve timing and variable geometry composite intake manifold


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 16.08.10 21:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Ei ole. Ausaltöeldes on s.l. kollektor kaunis robustne kolakas (seestpoolt vaadates). Muutuv on klapiajastus tal vist.
Mida seal siis selle teise lause poolega on öelda tahetud?

hydraulic lifters/variable intake valve timing and variable geometry composite intake manifold

Ma arvan et see on jama. Sisselaske kolle on tavaline alumiiniumist tükk ja seest robustne ja valujälgedega töötlemata tükk.
Üldiselt on siin kõik üksipulgi olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 17.08.10 10:16 Tsiteeri


Sisselaskekollektor on tavaline alumiiniumkanalitega, nukkvõllid on teatud pööretest muudetava geomeetriaga - hüdrauliliselt, vastavalt õlisurvele/mot.pöördele.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.11 15:49 Tsiteeri


A6 2.7T Quattro - 230HP 2.7L P 99-02 K03 K 53039880017 078145702 / 4H
A6 2.7T Quattro - 230HP 2.7L P 99-02 K03 K 53039880016 078145701 / 3H
A6 2.7T Quattro - 250HP 2.7L P 03- K03 K 53039880070 078145704Q
A6 2.7T Quattro - 250HP 2.7L P 03- K03 K 53039880069 078145703Q

S6/S4 BI Turbo N/Side 2.7L P 98- K03 K 53039880016 078145701 / 3H
S6/S4 BI Turbo O/Side 2.7L P 98- K03 K 53039880017 078145702 / 4H


Selle info kohaselt on turbod 169kw A6-l ja 195kw S4-l samad.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 03.12.11 18:57 Tsiteeri


Minu auto turbod olid algselt 169kW pealt pärit. Uurisin ka ise pikalt, tegu on samade turbodega, ainuke erinevus võib olla õlitustorudes või stutsides (kui õigesti mäletan), seega parem oleks võib-olla uued turbod koos nende torude-stutsidega võtta. Ma täpselt ei mäleta, aga mingi erinevus oli kerge.
PS! Lihtsalt igaks-juhuks mainin, et kui keegi seda kallist tööd juba teeb, siis autolammutustel on teinekord oma arusaam korras turbodest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Audiophile
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.12.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 Manual

postitati 07.09.16 07:22 Tsiteeri


See on ülivana teema aga ma endiselt ei saa täpselt aru mis nende mootorite füüsilised erinevused on 169, 184, 195kw? Jah RS4 mootor on hoopis teine loom aga

Kaaned?
Nukad?
SL kolled
VL kolled
Turbod?
Pihustid?
Coolerid?

Uuemal 2.7TT-l peaks olema vigadeparandus tehtud...kolled ei mõrane jne?

Remapi osas vist kõik need mootorid annavad lõpuks sama tulemust, ehk ma eeldan et pihustid ja turbo ja muu raud on neil tegelikult sama?

APR
Expect 307 HP and 366 FT-LBS on 91 octane fuel and 318 HP and 382 FT-LBS on 93 octane fuel.


REVO
REVO Stage 2 Software from 290ps to 325ps

Pole nagu vahet kas 169kw või 184kw, 195kw, max output on sama nendel mootoritel ehk detune on tehtud juba tehasest aga mootor tegelikult koos kõigega on sama ja kui doonorit valida siis ilmselt oleks mõistlik võtta uuema malli mootor millel seda kollemõranemise probleemi pole?

M


S8 Manual
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.09.16 22:11 Tsiteeri


Mingi hetk vahetati kollektorid välja. Kõige esimeste aastate omad näevad klapikambri kaane all natuke teised välja.

Mingit võimsusele mõjuvat vahet neil ei ole. Hilisemate aastate plokid on natuke tugevamad, aga alla 1000hp ei pea selle pärast muretsema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 63.5% - SQL: 36.5%]