Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: küsimus xenonite kohta (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 6116)
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 08.05.08 10:01 Tsiteeri
küsimus xenonite kohta



kuna pole selle xenoni asjaga kursis siis tahaks teada sellist asja et tahan oma autole (audi 100 c4) paigaldada xenoneid pirn on sis h4 aga kas siis xenon peab tingimata olema h4 bi-xenon või võib olla ka lihtsalt h4?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.08 10:12 Tsiteeri


Mul ei ole kohe silme ees aga kas sinu 100l on tules sees kaks reflektorit? täistuli kõrval H1 pirniga eraldi? Mäletan, et 100-l ja A6-l kasutati pigem seda luubiga tuld ning kasutusel on kaks H1 pirni ühes tules.
Ühesõnaga, kui sul on täistuli H4 kõrval eraldi veel lisaks siis ei ole bi-xenoneid vaja, täistulena hakkabki see teine seal üksi toimima. Ümber tuleb teha ainult tulede lülitit tiba sest H4 pirnil kustub täistuledele lülitades pooltuli ära, ehk siis xenonile üle minnes kustub tema ära, tagasi lülitades on tal aga süttimis aeg ning see võib häirivaks ning ka ohtlikuks muutuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.08 10:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: salukas8
kuna pole selle xenoni asjaga kursis siis tahaks teada sellist asja et tahan oma autole (audi 100 c4) paigaldada xenoneid pirn on sis h4 aga kas siis xenon peab tingimata olema h4 bi-xenon või võib olla ka lihtsalt h4?


Üldse ei tohi olla, ehk siis nendele tuledele ei tohi xenoneid paigaldada!!!

Luuptuled peavad olema, lisaks tuledepesurid ning automaatne kõrgusregulaator, kuid siiski luuptuled on esmatähtsad.

Esimene korravalvur võtab Su rajalt maha ja saadab ülevaatusele, öösel võib juhtuda ka see, et saadetakse auto treilaga parklasse või paremal juhul jääb teeäärde parktuledega seisma!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.08 10:23 Tsiteeri


Juks: mitte luuptuled, vaid gaaslahenduslampidele mõeldud tuled. Luuptulesid (näiteks c4 s6) on ka kahte varianti, just halogeenile ja xenonile


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 08.05.08 10:48 Tsiteeri


Kui auto onesmakordselt registrisse kantud enne 2000.a. siis ei pea olema midagi.(aut.regull, pesurid).

Kood 224. Lähi- ja kaugtulelaternad, mille lampide valgusvoog ületab 2000 lm

Nõuded: 1) lampe, mille valgusvoog on üle 2000 lm (gaaslahenduslambid ja näiteks hõõglambid HIR1, H9 tüüpi), on lubatud kasutada kaugtulelaternates ja ainult ebasümmeetrilise valgusjaotusega lähitulelaternates;
2) alates 1. oktoobrist 2000. a esmakordselt kasutusele võetud gaaslahenduslampidega M ja N kategooria sõidukil ja alates 10. juulist 2011. a esmakordselt kasutusele võetud hõõglampidega, mille valgusvoog ületab 2000 lm, M ja N kategooria sõidukil, peab lähitule laternate valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, toimuma automaatselt ja sõidukil peab olema laternate hajutiklaasi puhasti;


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 08.05.08 11:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Mul ei ole kohe silme ees aga kas sinu 100l on tules sees kaks reflektorit? täistuli kõrval H1 pirniga eraldi? Mäletan, et 100-l ja A6-l kasutati pigem seda luubiga tuld ning kasutusel on kaks H1 pirni ühes tules.
Ühesõnaga, kui sul on täistuli H4 kõrval eraldi veel lisaks siis ei ole bi-xenoneid vaja, täistulena hakkabki see teine seal üksi toimima. Ümber tuleb teha ainult tulede lülitit tiba sest H4 pirnil kustub täistuledele lülitades pooltuli ära, ehk siis xenonile üle minnes kustub tema ära, tagasi lülitades on tal aga süttimis aeg ning see võib häirivaks ning ka ohtlikuks muutuda.

ei ole kahte reflektorit. pooltuli ja täistuli on koos (üks pirn) et siis on ikkagi vaja bi-xenonit... tänud igatahes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 08.05.08 12:03 Tsiteeri


Ole hea mees ja jäta need xenonid sinna parem panematta.
Kui kindlasti sinakat valgust soovid osta parem KORRALIKUD H4 pirnid (näit. Blue vision vms.) Kui ikka xenonit pole mingi nipiga ette nähtud, nagu juks - gi ütles, siis hakkad lihtsalt pollaritele kohe silma ja veel hullem see, et pimestad teisi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.08 12:09 Tsiteeri


Oeh

hakkab jälle seesama hala peale...

Tehke mulle selgeks mismoodi saab korralikult reguleeritud xenon teisi pimestada?

EI PIMESTA!! ja ei pimestagi. Enda ühel sõidukil ees, reguleeritud gramm allapoole kui norm ja ei pimesta mitte ühegi nurga alt...


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 08.05.08 12:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Kui auto onesmakordselt registrisse kantud enne 2000.a. siis ei pea olema midagi.(aut.regull, pesurid).

Kood 224. Lähi- ja kaugtulelaternad, mille lampide valgusvoog ületab 2000 lm

Nõuded: 1) lampe, mille valgusvoog on üle 2000 lm (gaaslahenduslambid ja näiteks hõõglambid HIR1, H9 tüüpi), on lubatud kasutada kaugtulelaternates ja ainult ebasümmeetrilise valgusjaotusega lähitulelaternates;
2) alates 1. oktoobrist 2000. a esmakordselt kasutusele võetud gaaslahenduslampidega M ja N kategooria sõidukil ja alates 10. juulist 2011. a esmakordselt kasutusele võetud hõõglampidega, mille valgusvoog ületab 2000 lm, M ja N kategooria sõidukil, peab lähitule laternate valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, toimuma automaatselt ja sõidukil peab olema laternate hajutiklaasi puhasti;
on politsei ja ARK sellega kursis ja nõus?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.08 12:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Carla
Oeh

hakkab jälle seesama hala peale...

Tehke mulle selgeks mismoodi saab korralikult reguleeritud xenon teisi pimestada?

EI PIMESTA!! ja ei pimestagi. Enda ühel sõidukil ees, reguleeritud gramm allapoole kui norm ja ei pimesta mitte ühegi nurga alt...

Sama siin, sai masina taga kõrgus õigeks reguleeritud, mõni auto vilgutas tulesid, keerasin grammikese sellest allapoole ning ei mingit probleemi enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.08 12:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Kui auto onesmakordselt registrisse kantud enne 2000.a. siis ei pea olema midagi.(aut.regull, pesurid).

Kood 224. Lähi- ja kaugtulelaternad, mille lampide valgusvoog ületab 2000 lm

Nõuded: 1) lampe, mille valgusvoog on üle 2000 lm (gaaslahenduslambid ja näiteks hõõglambid HIR1, H9 tüüpi), on lubatud kasutada kaugtulelaternates ja ainult ebasümmeetrilise valgusjaotusega lähitulelaternates;
2) alates 1. oktoobrist 2000. a esmakordselt kasutusele võetud gaaslahenduslampidega M ja N kategooria sõidukil ja alates 10. juulist 2011. a esmakordselt kasutusele võetud hõõglampidega, mille valgusvoog ületab 2000 lm, M ja N kategooria sõidukil, peab lähitule laternate valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, toimuma automaatselt ja sõidukil peab olema laternate hajutiklaasi puhasti;
on politsei ja ARK sellega kursis ja nõus?

Osad on ja osad jälle mitte... niipalju kui internetisügavusest leidsin siis 100% sellega nõus nagu ei olda, samas kui ikkagi ninapidi selle seadusepunktini viia siis ei oska nad vastulauset esitada enam, võta sa nüüd kinni...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 08.05.08 12:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Juks: mitte luuptuled, vaid gaaslahenduslampidele mõeldud tuled. Luuptulesid (näiteks c4 s6) on ka kahte varianti, just halogeenile ja xenonile


Ma arvan, et juks võis mõelda seda, et tavalisse (mitte gaaslahenduslampidele mõeldud) luuptulesse veel kannatab kuidagi xenon'i panna, tavalises reflektorlaternas ja ka ilma luubita udutuledes jääb xenon teisi liiklejaid ikkagi segama !
Seda räägin oma tähelepanekutele tuginedes !


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 08.05.08 12:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Carla
Oeh

hakkab jälle seesama hala peale...

Tehke mulle selgeks mismoodi saab korralikult reguleeritud xenon teisi pimestada?

EI PIMESTA!! ja ei pimestagi. Enda ühel sõidukil ees, reguleeritud gramm allapoole kui norm ja ei pimesta mitte ühegi nurga alt...


Saab küll ja vägagi hästi. Kuna sellel kõnealusel autol pole aut. kõrguseregulaatorit, (kui üldse tavalinegi on, täpselt ei tea) siis on enamgi kindel, et seda koguaeg ei näpita kui inimesed taha istuvad või kola veetakse. Lisaks on need hiina xenonid pahatihti vist "väikeste hiina laste tehtud", kuna nii mõnigi pirn on suht kõver ja kohe päris kindlasti õieti ei näita. Oma silmaga nähtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 08.05.08 13:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Carla
Oeh

hakkab jälle seesama hala peale...

Tehke mulle selgeks mismoodi saab korralikult reguleeritud xenon teisi pimestada?

EI PIMESTA!! ja ei pimestagi. Enda ühel sõidukil ees, reguleeritud gramm allapoole kui norm ja ei pimesta mitte ühegi nurga alt...


Saab küll ja vägagi hästi. Kuna sellel kõnealusel autol pole aut. kõrguseregulaatorit, (kui üldse tavalinegi on, täpselt ei tea) siis on enamgi kindel, et seda koguaeg ei näpita kui inimesed taha istuvad või kola veetakse. Lisaks on need hiina xenonid pahatihti vist "väikeste hiina laste tehtud", kuna nii mõnigi pirn on suht kõver ja kohe päris kindlasti õieti ei näita. Oma silmaga nähtud.

tavaline kõrguseregulaator olemas. Kuid kui nüüd reguleerimise seisukohalt võtta siis iga valesti reguleeritud (mitte xenon) ju pimestab ja häirib teisi liiklejaid eriti udutuled mida ei tohi ju linnas üldse kasutada aga ikkagi paljud kasutavad...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 08.05.08 14:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Kuid kui nüüd reguleerimise seisukohalt võtta siis iga valesti reguleeritud (mitte xenon) ju pimestab ja häirib teisi liiklejaid eriti udutuled mida ei tohi ju linnas üldse kasutada aga ikkagi paljud kasutavad...


Selles asja point ongi, et valesti näitava tavapirni puhul on asi veel talutav, kuid xenon ju kordades eredam...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 08.05.08 15:08 Tsiteeri


Reflektor tuledega on asi eriti hull. Ma olen viimasel ajal mitut sellist linnas näinud. Mingist sirgest joonest seinal pole juttugi, valgus on igalpool laiali ja pimestab jubedalt. Ja see on fakt.

Jah, luuptulega on asi talutavam, valgus lõigatakse enamvähem õige kohapealt ära. Oleneb täiesti autotootjast kah. Mõnel on suhteliselt normaalne teistel halvem. Kuid siiski kasutegur pole nii suur kui olla võiks. Tekivad igast laigud kuna valgus ei jaotu ühtlaselt ära jne.

Ja ma võin sulle kinnitada, et sul ei tule 100% igakord meelde käsitsi neid tulesid reguleerida. Räägin omast kogemusest. Valges veel eriti, pimedas veel on aru saad akui kuskile aiale või seinale paistab, et nats kõrgel on. Sellepärast tellisingi Hella automaatse reguleeringu komplekti. On ülevaatusel ka rahulikum.

Peale selle on millegipärast kõik aftermarket kite paigaldanud kuttide pirnide värvitemperatuur ikka kõvasti üle 4300k. See häirib kah rohkem. Ma mäletan et Ranzil vist olid 4300k. Aga ülidiselt jah pannakse ikka mingid sinised ette.

Ühesõnaga, kui on reflektoriga tuli, unusta see asi kohe heaga ära. Teed teene endale (jääb kordusülevaatuse raha taskusse jne) ja ka teistele liiklejatele.
Kui on luubiga, siis on nii ja naa. Regulaator võiks siiski olla. Ja arvesta, et aftermarket kitide kvaliteet on suhteliselt kehva, kuna enamus maades on nad keelatud, siis on firmad sellised nagu nad on. Tehakse siin ja seal erinevate nimede all ja mingit konkreetset kontrolli nende toodangul pole.
Kui tahad korraliku asja siis võid aretada endale xenoni luubid ette koos vastava pirniga ja regulaatoritega. Näed ise kordades paremini, on kaasliiklejatele ohutum ja ei ole politseiga ka jamamist.

Võid siia ka veel vaadata: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48237


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 08.05.08 16:47 Tsiteeri


tänud kõile kes vastasid! Matan selle xenoni mõtte maha! Lihtsam tuleb osta selline Audi millel juba xenonid ees ja lubatud :D...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sten6611
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8 B5

postitati 10.05.08 22:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Sellepärast tellisingi Hella automaatse reguleeringu komplekti.

Ma küsiks veel sellist asja, et kust siukseid asju saada on ja kas neid on raske külge monteerida autole ??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 11.05.08 07:04 Tsiteeri


Ostsin saksa eBayst. Maksavad midagi 2500-3000.- Saab eestist kah, paar mingit tuuningu firmat vist müüvad neid ja mõnes kaupluses saab neid tellid akah kindlasti (aave näiteks Tartus). Aga siin maksavad nad pigem 5000.-

Paigaldada väga keeruline ei ole, komplekt koosneb ühest andurist, kahest mootorist, ja siis juhtplokk. Juhtmed kah muidugi lisaks. Andur läheb kuskile ühe tagaratta lähedusse, mootorid vahetad välja, plokk kuskile mootoriruumi ja siis ainult juhtmed vedada veel.
Hella toote kood:8XX 008 614-011

Selline: http://cgi.ebay.de/HELLA-Ultraschall-Leuchtweitenregelung-LWR-Xenon_W0QQitemZ250246641896QQihZ015QQcategoryZ28643QQssPageNameZWDVWQQ rdZ1QQcmdZViewItem

Ja ma arvan, et ei ole keeruline, natuke tööd tahab aga ei midagi üle mõistuse käivat.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 26.07.08 09:50 Tsiteeri


siin eelpool räägitud jutt suht segane :D aga otsene küsimus, kas 95 aasta a6-le siis tohib xenoneid paigaldada või ei...? ( luuptuled) paljudel s4-del on ju xenon ees... vaevalt et nad kõik sinna neid autom. kõrguse regulaatoreid panevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.07.08 15:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mokits
siin eelpool räägitud jutt suht segane :D aga otsene küsimus, kas 95 aasta a6-le siis tohib xenoneid paigaldada või ei...? ( luuptuled) paljudel s4-del on ju xenon ees... vaevalt et nad kõik sinna neid autom. kõrguse regulaatoreid panevad?

Otsene vastus: olemasolevatesse halogeenlampidega laternatesse ei tohi. Tohib, kui vahetad ka laternad selliste vastu, millesse on tehase poolt ette nähtud gaaslahenduslambid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 27.07.08 10:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Otsene vastus: olemasolevatesse halogeenlampidega laternatesse ei tohi. Tohib, kui vahetad ka laternad selliste vastu, millesse on tehase poolt ette nähtud gaaslahenduslambid.


tänud! aga kust selliset tulesid saab ? ja palju need maksta võivad? originaalis ei näe ju pooltuledega sõita :) aga see c4 a6-te viga vist... paljudel tuttavatel sama jama... pooltuled nii kehvad, nagu parkide sõidaks- selline tunne jääb :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rockkk
huviline



Registreerunud 19.08.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 27.07.08 11:41 Tsiteeri


Kel janu, sel jalad. Helista kõik lammarid läbi, vb.leiad ka auto24 "sõiduk varuosadeks" rubriigi alt üht- teist.
Pole vaadanud, aga äkki saab isegi http://autoosad.ee/


oooo
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.07.08 16:01 Tsiteeri


C4 A6 ette neid vist tehases eriti ei kruvitud. Mõne C4 S6 eest võid leida, kuid romulas ei vedele ka neid kuigi palju tervete esituledega. Lisaks on C4 S6 orig ksenoonlaternate pirnid väga nõmeda ehitusega (pool ballastist on pirni küljes), üle 10a vanad pirnid on ilmselt roosaks põlenud (ei valgusta enam eriti) ja uued orig on oi-oi kui kallid. Nii et mina vaataks sellele "ei tohile" veidi läbi sõrmede ja paigaldaks sinna ohutuse ja nähtavuse huvides ikkagi aftermarket H1 ksenoonkomplekti. Sind ma seda tegema üles ei kutsu, sinu oma otsus. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 28.07.08 12:40 Tsiteeri


:D aga kuidas politseid siis aru saavad, et kas tohib või eoi tohi? on siis tule ehitus tõesti simaga eristatav?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.4% - SQL: 44.6%]