Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Võimsama mootori sobitamine (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 4381)
BestCarAUDI80
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80 (B2)

postitati 18.01.08 09:16 Tsiteeri
Võimsama mootori sobitamine



Nimelt mul on plaanis panna audi 80 1983 a mudelile mingi 2.5 - 3.0 mootor. Tahaks teada kas oloeks võimalik see ära teha nii et ei ole vaja väga palju ümberehitada. Sest audi mootorid peaksid ju hästi omavahel istuma?Kui kellelgi on ideid või mingeid õpetus sõnu võikoguni mingi mootor pakkuda siis olen valmis kuulama!!!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 18.01.08 09:21 Tsiteeri


Ilmselt see sõltud mootorist, kui sellist asja tegema hakkad siis millist osa sa sellest ümber tegemisest nimelt kardad?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.08 09:24 Tsiteeri


Ma saaks pakkuda ilmselt 3,0 (bens) mootorit koos juhtmestiku ja ajuga ning muu vajalikuga, hind tuleb u 150 000.-

Sama komplekt 3,0TDI puhul tuleb kuskil 200 000.-

Räägime asjadest edasi!?


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 18.01.08 09:32 Tsiteeri


Kas tegemist on neliveolise Audi 80-ga? Kui ei, siis unusta see mõte. Säästa vihmametsi.

Kui ka on neliveoline, siis nagu ma näen, pole Sul asjast isegi nii palju aimu, et teada, mis mootori kasuks otsustada. Olgem ausad, Sinust ei ole ju reaalset tegijat?

Edit: Jäta see tore kollane putukas, mis Sul carratingus üleval on, parem nii, nagu ta on. Kahju oleks, kui ta pooliku projektina vanarauahoovis lõpetaks. Muide, miks me seda autot Su avataril ei näe? Sellise haruldase mudeli üle tunneks mina küll ainult uhkust ega eelistaks selle asemel mingit kahtlase väärtusega võtmehoidja pilti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 18.01.08 09:36 Tsiteeri


Vaadates vana hainina 3bmw alt pärit velgi siis on tegemist FWD audiga.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.01.08 17:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Vaadates vana hainina 3bmw alt pärit velgi siis on tegemist FWD audiga.



siin pole velgede vaatamisest abi.önneks on auto peps sellise ilusa nurga all,et sillatala järgi saab juba aru-tegu pole nelikveolisega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 18.01.08 17:28 Tsiteeri


Juks pakkus hea diili välja. Saaks päris nobeda ühemähkija :D
Hiljem kui müüma hakkad on raudselt kasud sees!


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 18.01.08 17:35 Tsiteeri


Sorry aga ma ei näe valeveolisele kangema mootori installi põhimõtet.Kogu mõte ju ikkagi on see et kogu jõu rakendad asfaldisse kohapeal.Oleks quattro siis point sees


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.01.08 17:44 Tsiteeri


mnjah,kuid kui vötta veel arvesse see,et enne 55kw ja nt istutad 3 liitrise vahele,millel ikka kw üle 100 vöi enam siis tuleks ka piduritega midagi ette vötta jne.muidu ju suur töenäosus :okastis löpetada."söiduoskusel" ja söiduoskusel on väga suur vahe.(ei nimeta kedagi oskamatuks)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 18.01.08 18:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Vaadates vana hainina 3bmw alt pärit velgi siis on tegemist FWD audiga.



siin pole velgede vaatamisest abi.önneks on auto peps sellise ilusa nurga all,et sillatala järgi saab juba aru-tegu pole nelikveolisega.


Sulle teadmiseks et audi 80 FWD velje auguvahe on 4*100 ja 80Q on 4*108 vana 3ne BMW ja ka rullnok on samuti 4*100 nii et vastubidiselt sinu arvamusele ei ole vaja auto alla ronida et saaks teada mitu ratast veab.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.01.08 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Vaadates vana hainina 3bmw alt pärit velgi siis on tegemist FWD audiga.



siin pole velgede vaatamisest abi.önneks on auto peps sellise ilusa nurga all,et sillatala järgi saab juba aru-tegu pole nelikveolisega.


Sulle teadmiseks et audi 80 FWD velje auguvahe on 4*100 ja 80Q on 4*108 vana 3ne BMW ja ka rullnok on samuti 4*100 nii et vastubidiselt sinu arvamusele ei ole vaja auto alla ronida et saaks teada mitu ratast veab.



minu viga.seda ei osanud töesti tähele panna ja sedasi asja kokku viia,kuid tänud sulle,et asjani juhatasid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika30
huviline



Registreerunud 02.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 c4, 93'

postitati 18.01.08 18:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: BestCarAUDI80
Nimelt mul on plaanis panna audi 80 1983 a mudelile mingi 2.5 - 3.0 mootor. Tahaks teada kas oloeks võimalik see ära teha nii et ei ole vaja väga palju ümberehitada. Sest audi mootorid peaksid ju hästi omavahel istuma?Kui kellelgi on ideid või mingeid õpetus sõnu võikoguni mingi mootor pakkuda siis olen valmis kuulama!!!:)


Ütle parem palju tahad selle eest, ma ostan ära, saad kõvasti rohkem kui hiljem emex-isse viies.:(
Samas võin sulle 2.6 mootoriga audi müüa:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
BestCarAUDI80
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80 (B2)

postitati 20.01.08 09:06 Tsiteeri


Ega minus ei ole vaal ja mingit reaalset tegijat, rõhutan sõna veel:D sellepärast ma uuringi teiste arvamusi.See on mul lihtsalt tuleviku mõte!Mis puutub sellesse, et kui panna võimsam mootor siis ma arvan küll ,et peaks ikka teised veermikud panema?Eelpool mainiti ka, et esisillalisele pole mõtet!No kui saaks 2.2 turbo siis oleks ju OK?Sest 3.0 vist esisillale palju jah eriti vanale autole.Muidugi oleks tore kui saaks 4x4 teha,kui see muidugi võimalik on?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.08 09:16 Tsiteeri


soe soovitus selle auto kohta: tee ta 100% originaaliks ja korda, siis kui sa selle ükskord valmis saad, on ka seda vanusenatukest niipalju juba juurde tiksunud, et oskad hinnata originaali.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 20.01.08 09:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: BestCarAUDI80
Ega minus ei ole vaal ja mingit reaalset tegijat, rõhutan sõna veel:D sellepärast ma uuringi teiste arvamusi.See on mul lihtsalt tuleviku mõte!Mis puutub sellesse, et kui panna võimsam mootor siis ma arvan küll ,et peaks ikka teised veermikud panema?Eelpool mainiti ka, et esisillalisele pole mõtet!No kui saaks 2.2 turbo siis oleks ju OK?Sest 3.0 vist esisillale palju jah eriti vanale autole.Muidugi oleks tore kui saaks 4x4 teha,kui see muidugi võimalik on?:)


Ma ütleks, et 2.2 turbo on esisillale palju, eriti vanale autole. Oled muidu turbokatega kokku puutunud? Jah, esiveolistel sigaritel on 10v turbod peal, aga vabatahtlikult esivedusele seda peale aretada on mõttetu, rehv ei hakka maha. Sullle siit vastus- unusta ära, kui tahad ehitada..müü see maha, kogu raha, osta quattro kandiline ja tee sinna midagi, see vaev ei tasu ennast ära. Q'd on lihtsam ja ilmselt ka odavam osta, kui selleks hakata esivedust ümber ehitama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.08 11:19 Tsiteeri


Vbolla vga loll idee aga (kuival asfaldil) las põleb ikka kets mitte sidur :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
BestCarAUDI80
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80 (B2)

postitati 20.01.08 13:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat:
Algselt postitas: BestCarAUDI80
Ega minus ei ole vaal ja mingit reaalset tegijat, rõhutan sõna veel:D sellepärast ma uuringi teiste arvamusi.See on mul lihtsalt tuleviku mõte!Mis puutub sellesse, et kui panna võimsam mootor siis ma arvan küll ,et peaks ikka teised veermikud panema?Eelpool mainiti ka, et esisillalisele pole mõtet!No kui saaks 2.2 turbo siis oleks ju OK?Sest 3.0 vist esisillale palju jah eriti vanale autole.Muidugi oleks tore kui saaks 4x4 teha,kui see muidugi võimalik on?:)


Ma ütleks, et 2.2 turbo on esisillale palju, eriti vanale autole. Oled muidu turbokatega kokku puutunud? Jah, esiveolistel sigaritel on 10v turbod peal, aga vabatahtlikult esivedusele seda peale aretada on mõttetu, rehv ei hakka maha. Sullle siit vastus- unusta ära, kui tahad ehitada..müü see maha, kogu raha, osta quattro kandiline ja tee sinna midagi, see vaev ei tasu ennast ära. Q'd on lihtsam ja ilmselt ka odavam osta, kui selleks hakata esivedust ümber ehitama.




Maha ma seda kohe kindlasti ei müü!!Ega kui pannagi 2.2 turbo siis tuleks teine esi sild ka. Aga see kah mõte osta quattro.Peakski selleüle mõtlema!tnks:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
BestCarAUDI80
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80 (B2)

postitati 20.01.08 13:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
soe soovitus selle auto kohta: tee ta 100% originaaliks ja korda, siis kui sa selle ükskord valmis saad, on ka seda vanusenatukest niipalju juba juurde tiksunud, et oskad hinnata originaali.


Ta on 100% originaal kui veljed välja arvata.Kapp remont ka tehtud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.01.08 13:59 Tsiteeri


Kust on pärit arusaam "esivedust ei ole mõtet tuunida" "kui teha, siis ainult nelivedust" jne.?
Igasugune tuunimine on mõttetu!
Kui see aga auto omanikule/ehitajale naudingut pakub, siis millelgi muul pole tähtsust!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.01.08 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Vbolla vga loll idee aga (kuival asfaldil) las põleb ikka kets mitte sidur :o

Sina ei ole vist kunagi quattroga sõitnud? Ei pea põlema ei sidur ega rehv. Aga tunne, et pead kõvasti roolist kinni hoidma, et koos esiistme seljatoega mitte tagaistmele lennata, on kaif. ;)
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Kust on pärit arusaam "esivedust ei ole mõtet tuunida" "kui teha, siis ainult nelivedust" jne.?
Igasugune tuunimine on mõttetu!
Kui see aga auto omanikule/ehitajale naudingut pakub, siis millelgi muul pole tähtsust!

See mõte tuleb sealt, et kuna Audit on tehtud ka nelivedusena, siis kui oled oma esiveolise projekti lõpuks filigraanselt valmis saanud, hakkab ikkagi kripeldama, ei oleks ta rsk nüüd veel quattro ka! Poolik on ikkagi lõpuks, noh. Mina ei saaks öösel magada sel juhul. :D Taoks iga öö pead vastu seina, et miks ma nii loll olin ja toorikuks kohe quattrot ei otsinud. Oleks jutt mõnest Oopelist või Saabist, oleks teine lugu.

BestCarAUDI80: Kui Sa oled kõik muud asjad ilusti korda teinud, siis võiksid kunagi edaspidi mõelda mõne A4 pealt võetud 1.8T mootori peale. Sellest saadav 110-140kW peaks võimaldama edukalt iga nädal ühed esirehvid auruks muuta. :) Kui Sinust endast tegijat ei ole, arvesta sellega, et see läheb päris kalliks. Mootor ilmselt 15k kandis, töö ja muud vidinad (tugevam veermik, pidurid, uued amordid, elektrisüsteem jne) vähemalt teist sama palju.

Tubli, et avatari ära vahetasid, kohe teine asi. Isikupärane! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.08 16:57 Tsiteeri


Ma hetkel otsin 1,8T mootorit AVJ, otsin juba suve keskelt siiani tulutult, samasugused 1,8T mootorite eest on küsitud u 30 kuni 40 tuhhi aga tähed on teised olnud...

Tegemist siis 02a A4'jaga.

Postituse mõte on selles, et head mootorid maksavad sigapalju ning suht raskesti saadavad, eriti kui vaja veel juhtmestikku, aju ja ma ei teagi mida veel. Kõige lihtsam oleks osta mingi taoline auto ning sealt vajalikud jupid eemaldada ja ülejäänud müüki.

Küll aga saab vanakooli (2,6 ja 2,8 jne) mootoreid suht tasuta juba...

Tahan öelda seda, et kui on soov teha vähekenegi korralikum projekt siis peab arvestama vähemalt 100 000.-EEK olemasoluga, ehk läheb vähem, ehk rohkem.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
BestCarAUDI80
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80 (B2)

postitati 14.09.08 13:47 Tsiteeri


Ma jõudsin otsusele,et see audi jääb suuremaltjaolt nii nagu ta on;).Et jätan ta siis originaaliks.Kui aga raha rohkem hakkab tulema siis soetan endale mingi vihasema masina, mida ei ole kahju arendama hakkata!Niipalju kui ma siin olen teiste arvamusi lugenud siis see vist ei ole väga levinud auto nii et targem oleks see nii jätta nagu ta on ja seda ka edaspidi nii hoida,või mis te arvate:cool:?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 14.09.08 13:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: BestCarAUDI80
Niipalju kui ma siin olen teiste arvamusi lugenud siis see vist ei ole väga levinud auto nii et targem oleks see nii jätta nagu ta on ja seda ka edaspidi nii hoida,või mis te arvate:cool:?

Igal juhul hoia seda masinat originaalses konditsioonis. Pane vähem rullnoklikud veljed kah alla (soovitavalt originaalmõõdus) ja saad väga kena masina.
Selle auto väärtus ei ole minumeelest mitte mootoris vaid selles, et see on 83 aastast, pealtnäha enam-vähem hästi säilinud ja mis peamine - kena kollane :-)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 14.09.08 14:00 Tsiteeri


löpuks ometi jöudis asjatundjate arvamus pärale:D
ise samal arvamusel,et kuna juba soliidses eas söiduk ja ka kipub harulduste pärusmaale siis möistlikum säilitada originaalsus ja unustada igasugune tjuuning jne.
tösiselt kaif on vaadata selliseid haruldusi,mis liiguvad ja millel on jäetud 100 prossane originaalsus-uuemate ja tuunitud autode vahel hakkavad taolised liikurid oma isikupäraga esimesena silma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
BestCarAUDI80
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80 (B2)

postitati 14.09.08 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
Tsitaat:
Algselt postitas: BestCarAUDI80
Niipalju kui ma siin olen teiste arvamusi lugenud siis see vist ei ole väga levinud auto nii et targem oleks see nii jätta nagu ta on ja seda ka edaspidi nii hoida,või mis te arvate:cool:?

Igal juhul hoia seda masinat originaalses konditsioonis. Pane vähem rullnoklikud veljed kah alla (soovitavalt originaalmõõdus) ja saad väga kena masina.
Selle auto väärtus ei ole minumeelest mitte mootoris vaid selles, et see on 83 aastast, pealtnäha enam-vähem hästi säilinud ja mis peamine - kena kollane :-)


Tänan:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.0% - SQL: 52.0%]