Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mis vahe on Audi V5 1.8 Turbo 132kw ja 165kw (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3399)
kristjan44
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.06
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 01.05.06 12:16 Tsiteeri
mis vahe on Audi V5 1.8 Turbo 132kw ja 165kw



saan aru, et mootor on sama aga kas keegi teab millest lisa kw on tulnud kas teine turbo, aju või mõlemad on erinevad. Ehk keegi oskab soovitada usaldusväärset kohta kus saaks aparaati vähe võimsamaks timmida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.06 13:03 Tsiteeri


Mina küll asjast hästi ei tea aga sõber rääkis kunagi, et vahe aint aju softis ja cooleris. mootor pidi identne olema. Seega ei saa seda 100% tõena võtta, see rohkem " naised saunas rääkisid " jutt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
lare
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal

Auto: Rahuliku Sõidu Octavia

postitati 01.05.06 14:37 Tsiteeri


Kütusepihustid vist ka teised,100% ei ole kindel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kristjan44
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.06
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 01.05.06 16:22 Tsiteeri


olen ka kuulnud, et pole eriti raske 165kw kätte saada, ei tahaks mingeid kasutuid chipe ostma hakata enne kui pilt selge


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.06 17:38 Tsiteeri


isegi kui cooleri paned on kasulik chipida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 01.05.06 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
isegi kui cooleri paned on kasulik chipida...

Vale puha !
Cooler oli ja jääb kas suurus muutub või ei.
sellepärast kül chip-i vahetama ei pea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.05.06 13:14 Tsiteeri


Siin on ka veidi sel teemal juttu, kuigi 110 vs 132 kW. Kuskilt teemast (mida ma hetkel ei leia) oleks nagu meelde jäänud, et 165kW mootor on juba veidi toekamate detailidega (kolvid-kepsud, pihustid jne).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kristjan44
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.06
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 03.05.06 11:43 Tsiteeri


käisin Laki Tuuningus seal soovitati suurem cooler panna ja chip, kokku mingi 18 tonni kasu pidi olema + ~25kw.
kuidagi kallis tundub nii väikse asja eest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 03.05.06 17:55 Tsiteeri


Audi,TT 1,8 L 20V Turbo

Serien - Leistung 132 kW (180 PS)
Serien - Drehmoment 235 Nm
Mehr Leistung 32 kW (44 PS)
Mehr Drehmoment 50 Nm
SKN - Leistung 164 kW (224 PS)
SKN - Drehmoment 285 Nm

Kasutaja tarts vist tegeleb skn-i chippidega, uuri tema käest.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.05.06 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rst
Audi,TT 1,8 L 20V Turbo

Serien - Leistung 132 kW (180 PS)
Serien - Drehmoment 235 Nm
Mehr Leistung 32 kW (44 PS)
Mehr Drehmoment 50 Nm
SKN - Leistung 164 kW (224 PS)
SKN - Drehmoment 285 Nm

Kasutaja tarts vist tegeleb skn-i chippidega, uuri tema käest.


kindlasti ei tegele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
xjan
huviline

Avatar


Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 4,2TDI, VW Passat 1.8T, BMW 323ti

postitati 04.05.06 21:04 Tsiteeri


165kw suurimad erinevused peaksid olema turbo, pihustid, väljalaskekollektor, intake pipe, MAF ja õhufiltri kopsik. Lisaks ka teine ajuprogramm ja veel nipet-näpet.

Kui huvi siis mul on 165Kw Audi TT pealt korras turbo, väljalaskekollektor ja pihustid olemas. Ilmselt saaksin lisaks sebida ka samco intake pipe-i ja õhufiltrikarbi. Lisaks peaksid laskma teha soomes pingis DigitalRacingus (http://www.turbotec.com) uue softi -- tavaline chip ei saa sellega hakkama.

Kogukulu arvestades chippi ja juppe on ca. 25+ tuhat krooni. Kui väljalaske ka vabamalt hingama saad ei ole 250+hj probleem selliste modifikatsioonidega. Lisaks võiks muidugi ka intercooleri vahetada, aga see ei ole esmatähtis antud jõunumbri saavutamiseks.

Kui huvi tekkis võta ühendust juppide ning tööde organiseerimiseks sinu autole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.7% - SQL: 56.3%]