kristjan44
huviline
Registreerunud 12.03.06
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 01.05.06 11:16
|
|
|
mis vahe on Audi V5 1.8 Turbo 132kw ja 165kw
saan aru, et mootor on sama aga kas keegi teab millest lisa kw on tulnud kas teine turbo, aju või mõlemad on erinevad. Ehk keegi oskab soovitada
usaldusväärset kohta kus saaks aparaati vähe võimsamaks timmida
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.06 12:03
|
|
|
Mina küll asjast hästi ei tea aga sõber rääkis kunagi, et vahe aint aju softis ja cooleris. mootor pidi identne olema. Seega ei saa seda 100% tõena
võtta, see rohkem " naised saunas rääkisid " jutt
|
|
|
lare
huviline
Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal
Auto: Rahuliku Sõidu Octavia
|
postitati 01.05.06 13:37
|
|
|
Kütusepihustid vist ka teised,100% ei ole kindel.
|
|
|
kristjan44
huviline
Registreerunud 12.03.06
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 01.05.06 15:22
|
|
|
olen ka kuulnud, et pole eriti raske 165kw kätte saada, ei tahaks mingeid kasutuid chipe ostma hakata enne kui pilt selge
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.06 16:38
|
|
|
isegi kui cooleri paned on kasulik chipida...
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 01.05.06 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
isegi kui cooleri paned on kasulik chipida... |
Vale puha !
Cooler oli ja jääb kas suurus muutub või ei.
sellepärast kül chip-i vahetama ei pea.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.05.06 12:14
|
|
|
Siin on ka veidi sel teemal juttu, kuigi 110 vs 132 kW. Kuskilt
teemast (mida ma hetkel ei leia) oleks nagu meelde jäänud, et 165kW mootor on juba veidi toekamate detailidega (kolvid-kepsud, pihustid jne).
|
|
|
|
kristjan44
huviline
Registreerunud 12.03.06
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 03.05.06 10:43
|
|
|
käisin Laki Tuuningus seal soovitati suurem cooler panna ja chip, kokku mingi 18 tonni kasu pidi olema + ~25kw.
kuidagi kallis tundub nii väikse asja eest
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 03.05.06 16:55
|
|
|
Audi,TT 1,8 L 20V Turbo
Serien - Leistung 132 kW (180 PS)
Serien - Drehmoment 235 Nm
Mehr Leistung 32 kW (44 PS)
Mehr Drehmoment 50 Nm
SKN - Leistung 164 kW (224 PS)
SKN - Drehmoment 285 Nm
Kasutaja tarts vist tegeleb skn-i chippidega, uuri tema käest.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.05.06 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Audi,TT 1,8 L 20V Turbo
Serien - Leistung 132 kW (180 PS)
Serien - Drehmoment 235 Nm
Mehr Leistung 32 kW (44 PS)
Mehr Drehmoment 50 Nm
SKN - Leistung 164 kW (224 PS)
SKN - Drehmoment 285 Nm
Kasutaja tarts vist tegeleb skn-i chippidega, uuri tema käest. |
kindlasti ei tegele.
|
|
|
xjan
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 4,2TDI, VW Passat 1.8T, BMW 323ti
|
postitati 04.05.06 20:04
|
|
|
165kw suurimad erinevused peaksid olema turbo, pihustid, väljalaskekollektor, intake pipe, MAF ja õhufiltri kopsik. Lisaks ka teine ajuprogramm ja
veel nipet-näpet.
Kui huvi siis mul on 165Kw Audi TT pealt korras turbo, väljalaskekollektor ja pihustid olemas. Ilmselt saaksin lisaks sebida ka samco intake pipe-i ja
õhufiltrikarbi. Lisaks peaksid laskma teha soomes pingis DigitalRacingus (http://www.turbotec.com) uue softi -- tavaline chip ei saa sellega hakkama.
Kogukulu arvestades chippi ja juppe on ca. 25+ tuhat krooni. Kui väljalaske ka vabamalt hingama saad ei ole 250+hj probleem selliste
modifikatsioonidega. Lisaks võiks muidugi ka intercooleri vahetada, aga see ei ole esmatähtis antud jõunumbri saavutamiseks.
Kui huvi tekkis võta ühendust juppide ning tööde organiseerimiseks sinu autole.
|
|
|
|