Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi S4 2.7 V6 BiTurbo 195 kW (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 4906)
Cobain
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T

postitati 02.10.07 15:51
Audi S4 2.7 V6 BiTurbo 195 kW



http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/473/auto_php-id=337473-www_auto24_ee.html

Nii onud rääkige siis . Üritan osta nüüd seda S4-a aga ei tea mis sellega lahti on et ta nii odav on ja ehk keegi oskab selle auto kohta rohkem inffi anda ja on keegi seda vaatamas ka käinud ? :)

Tänud ette :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janno
huviline



Registreerunud 15.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.10.07 16:10


Tervist,

rääkisin omanikuga telefonis ja uurisin, miks hind nii odav, kuna mõnda aega tagasi oli auto tunduvalt kallimalt müügis ja vastus oli järgmine: kõigepealt esisild, et pidi kolisema ja täpselt ei osanud öelda, mis seal vaja vahetada. Küsisin ka mootorikohta, et kuidas turbod ja üldse kas võtavad ilusti rõhud ülese jne ning vastas, et kuskilt midagi lekib ja tänu sellele putertab + sellise mootori puhul võib ka neid andureid seal omajagu läbi olla. ABS'i aju pidi olema õhtal vms, igaljuhul väitis, et abs ei tööta korralikult. Hetkel pidid all olema 16'' mingisugused valud lamellidega kuna need 18'' rehvid täitsa õhtal ja ei kannatanud vihmaga enam sõita, ühesõnaga uus jooks rehve kui soov nende 18'' edasi sõita.

PS.Jutu eesmärk polnud absoluutselt autot maha teha vaid rääkisin vaid seda, mis mulle omanik telefoni tee rääkis!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.10.07 16:49


Lauri on meil tegelikult klubis ka ja auto kohta on teemagi olemas (kui Sa seda muidugi näed).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 02.10.07 17:54


Seda esisilla teemat ei maksa üle võimendada.
Mina pääsesin näiteks ainult U kontide (paarsada krooni tükk) vahetusega pluss parema alumise tagumise õõtsa (kõige suurema esisilla alumiiniumikolaka) välimine ots loksus, mis lisas veel tuhatkond krooni väljaminekut. Kolin esisillast kadus nagu nõiaväel !

http://www.hot.ee/quattro4/image/IMG_3131.jpg

http://www.hot.ee/quattro4/image/IMG_3439.jpg


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.10.07 18:18


Reeglina lähevad ülemised eest esmaselt läbi.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cobain
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T

postitati 02.10.07 21:33


Njaa , siis jääb ära , pole mõtet seda raha sinna panema hakata, ennem ostan korraliku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.10.07 21:35


Tsitaat:
Algselt postitas: Cobain
Njaa , siis jääb ära , pole mõtet seda raha sinna panema hakata, ennem ostan korraliku.


ja hakkad sama asjaga tegelema kuu aja pärast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 03.10.07 05:16


Tüüpiline Eesti S4 omanik, kes on ära hirmutatud esisillast ja mõnest pisiveast, mis on sellise auto juures täiesti tavaline.

Selle põlvkonna S4 on minu arvates üldse üks kapriissemaid autosid, aga kui on korras, siis sõidumõnu kompenseerib kõik investeeringud.

Sellise sedaani normaalne hind on mitte alla 180k, seega investeeri need ülejäävad 35k autosse, ning naudi. Kui omad aga 150k raha, siis osta parem mõni muu auto, sest Sina ei jaksa seda autot üleval pidada.

Sakslased armastavad öelda-Ma saan omale osta uue BMW 7xx, MB S-klassi, aga ei jaksa seda üleval pidada...


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 03.10.07 07:06


Need vead seal ju parandatavad.
Arvesta, et mingi ajapärast võib ka kallimaid asju lennata ja seda igal autol.
Samas 18" rehv ka suht kallis, et uued osta.
Kui tahad võin need 17" velje vastu vahetada ja maksan peale.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 03.10.07 07:38


Minu arvamus selliste autode kohta:
Raha peab olema nii palju, et kui midagi lendab, siis lähed ja ostad uue(d) jupi(d). Mitte, et kogud 3 kuud raha ja siis ostad. Selle ajaga on üks katkine jupp tekitanud 3tk juurde. Paraku see on nii. Kes loeb sellest välja kadeduse, kes hoopis soovi, et need autod saaks hea omaniku. Igaühel on õigus omale arvamusele. Need ei ole vabalthingavad rida neljad, millega sõidad 150k maha, siis vahetad jagajakaane, rootori ja juhtmed ning sõidad taas 150k.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
karolin25
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 Quattro; Audi A6 Quattro 2,5 Tdi 132 kW

postitati 03.10.07 07:52


Omades ise sarnast autot võin samamoodi kinnitiada, et hoolt antud tüüpi auto vajab, kuid sõidurõõm on see, mis selle kõik unustama paneb! Ja selle hinna tagant ilmselt ei peagi kaua otsima vastust, et miks nii odav (teades, mis ma ise enda oma eest mingi hetk maksin ja mis kõik teha oli vaja, et saaks rahuliku südamega sõita. Kuid ei hetkegi kahetsust!).
Aga antud auto välimus on ju tegelikult väga ilus :) Need vead korda teha (ei ole väga müsitlised ju) ja saabki väga hea auto!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cobain
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T

postitati 03.10.07 21:59


Ei viitsi enam jamada selliste asjadega, olen oma A4 sisse sama palju raha lappinud aasta jooksul kui see auto ise maksab ... Sellepärast on kopp ees ja nüüd vaja mingi korralik osta mida ei pea kohe remontima hakkama ja Revali vahet sõitma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 03.10.07 22:05


Mingi aeg nagunii hakkad remontima. Ja Revali uks ei jää kah sinust kulutamata. See et uuem auto vähem hoolt/juppe vajab kui vanem - see on MÜÜT.
Tuleb uuem ja hullem - see on reegel ja juba pikka aega.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 03.10.07 22:45


Tsitaat:
Algselt postitas: Cobain
Ei viitsi enam jamada selliste asjadega, olen oma A4 sisse sama palju raha lappinud aasta jooksul kui see auto ise maksab ... Sellepärast on kopp ees ja nüüd vaja mingi korralik osta mida ei pea kohe remontima hakkama ja Revali vahet sõitma.


Sellise auto võid üsna tõenäoliselt poest ja uuena leida , kuid ära ole kindel.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.07 07:21


Tsitaat:
Algselt postitas: Cobain
Ei viitsi enam jamada selliste asjadega, olen oma A4 sisse sama palju raha lappinud aasta jooksul kui see auto ise maksab ... Sellepärast on kopp ees ja nüüd vaja mingi korralik osta mida ei pea kohe remontima hakkama ja Revali vahet sõitma.

Sellise suhtumisega ei ole sul üldse mõtet 2.7 biturbo poole vaadata.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 04.10.07 09:41


Et ütleks siis niipalju, et kui kunagi oma allroadi ära müün siis rohkem 2,7 biturbo mootoriga autot ei osta. Mul on ta siiani suht hästi muidugi kestnud, kuid sellise küttekulu juures ootaks nagu midagi enamat.

Kui pappi ei taha väga palju investeerida siis ma vaataks su asemel üldse vanakooli esse. Tibisid muidugi vana avant s6-ga ei saa :D:D:D Tean mida räägin!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.10.07 11:11


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
Et ütleks siis niipalju, et kui kunagi oma allroadi ära müün siis rohkem 2,7 biturbo mootoriga autot ei osta. Mul on ta siiani suht hästi muidugi kestnud, kuid sellise küttekulu juures ootaks nagu midagi enamat.


Nii mõtlesin ka mina kui RS4 müüdud sai.
Nüüd mõtlen teisiti..:P
2.7 biturbot mineku/võimsuse poolest tasub vaadata alates S4-st, välja jätta A6-d ja Allroadid.
Hea mootor on ( S4/RS4 ) kui teda regulaarselt ning korralikult hooldada, sealjuures raha kokkuhoidmata ( ala odavam/sitem mootoriõli, filtrid jms jne).

Sattudes peetsi/hooratud mootoriga isendi otsa, millel on korralikud haigused sisse pugenud ning hooldustele vilistatud kõva häälega, soovitan suure suure kaarega mööda käia. Mitte alati ei ole reegel see, kuid reeglina on. Müügihind ning olemasolev keskmine turuhind määravad valiku + masina varustus.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 04.10.07 13:01


Laseks kah siis vaimu valla!:D
Ma ei saagi siin aru, et miks hakatakse kohe ostja kallal nokkima? No olgem ausad, eelmine omanik ei ole suuremasi omanik olnud... Puterdab,pole rehve, koliseb jne-jne-jne...See on väga s..tt märk! Mina ei ostaks sellise omaniku käest ka 30 kilo maksvat autot. Kui omad ikkagi sellist autot,siis hoolda kah aga mitte ära ainult talla:D
Kui teie ostate siin autosid selleks ,et kohe remontida siis andke minna... Ise valiks isendi, millel on kindel ajalugu ja kontroll läbitud. Saan aru, et iga asi laguneb, aga kas see on siis ajudega inimese vabandus?:D I dont thin so...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.10.07 13:15


Tsitaat:
Algselt postitas: Cobain
Ei viitsi enam jamada selliste asjadega, olen oma A4 sisse sama palju raha lappinud aasta jooksul kui see auto ise maksab ... Sellepärast on kopp ees ja nüüd vaja mingi korralik osta mida ei pea kohe remontima hakkama ja Revali vahet sõitma.


Suht silmiriivav on lugeda postitusi, sisiuga: küll see mudel, see mark on ikka pask tehtud jne. Ei ole pask. Pasa ostad ise, kiruja, ostad ruunatud, vigase masina, mida esmapilgul ei näe/taipa - kinnisilmi ost, hetkeemotsioon. Mitmed tuttavad pöörduvad minu poole, et kle, mure on.. see asi peetis ja see jukerdab, hakkan vaatama... tuleb ridamisi peidetud vigasid/likvideeritud vigastusi, sitalt tehtud tööd, pettu jne k.a keritud odomeetrid:D

Siit moraal:

Rsk, kontrollige ennem mida ostate, ei ole mõtet kohe joosta jalad villis pakkumise pihta, mõelge, kontrollige, tarige masin esindusse ja ülevaade täielikult.

Ärge kiruge, et konkreetne mudel/mark on pask, kuna laguneb ja on jube vigane jne. Enda viga, et ostsid hooratud eksemplari. Seda kohtab paraku iga automargi juures. Püüdke vältida.

peace.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 04.10.07 13:27


Ei saa vakka olla:D
Ehk siis S-car ostetakse (nagu foorumi kasutajad ette näitavad) ikka hetke ajendil jne... Taha kohe remontida ja osta teadlikult sitta, kui ei---siis sa ei olegi selle auto vääriline:D
Hea tekst!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.07 13:35


janari: kliki siia

osade autodega on nii, et tuleb osta seda mis müügis on, kuna valik puudub. ostetakse ka "ruunatud" masinaid, arvestusega, et tuleb remontima hakata. see kes ikka TAHAB seda autot, see ostab ükskõik millise, kuna korda teha on võimalik ja siis sa ka TEAD mis on tehtud, kuna on tehtud ja kuidas on tehtud.
tore kui leiad täieliku ajaloo ja dokumentatsiooniga ülikorras auto.
tavaliselt aga see nii ei ole, ka need "korras" autod sisaldavad vigasid. mina soovitan alati tuttavatel autot ostes vähemalt 10k lisaraha varuks jätta justnimelt nö "peidetud vigade" likvideerimiseks.

ahjaa, ja ükski auto ei ole täiesti korras, kui, siis võibolla ainult otse tehasest tulnu.

ja kõik autod kuluvad. olenemata kuidas teda hooldada, mõni lihtsalt kiiremini, mõni aeglasemalt. antud teema peategelane on lihtsalt kulunud juba aga ei ole veel korda tehtud. kui on raha remontimiseks (ja aega) siis ostku, edaspidi hooldad korrapäraselt ja auto kestab. võib ju ka otsida "täiesti korras" kasutatud auto, millel on pooled vead peidetud ja osad asjad on mineku peal, siis paned sama raha lihtsalt mingi aeg hiljem sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.10.07 13:42


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
osade autodega on nii, et tuleb osta seda mis müügis on, kuna valik puudub. ostetakse ka "ruunatud" masinaid, arvestusega, et tuleb remontima hakata. see kes ikka TAHAB seda autot, see ostab ükskõik millise, kuna korda teha on võimalik ja siis sa ka TEAD mis on tehtud, kuna on tehtud ja kuidas on tehtud.


Kõigega nõus, kui paraku "tavainimene" ei osta sellise eesmärgiga. Teadjad autopdded ei kiru ja ei seleta, et sitta on see ja see mudel/mark. :)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 04.10.07 13:53


Muidugi osta, remondid ära ja saad hea auto. S ikka iga A4 omaniku unistus, kõik ilus mida A4 külge pole pandud on S4-l olemas, ning mida pole S4-l on RS4-l :)
Eks kulutused ole klassile vastavad.
Teemasse ka, et ma väga sügavalt kahtlen, et need S8 veljed originaalid on, pigem replicad aga ka need on väärt.



Tsitaat:
Algselt postitas: Cobain
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/473/auto_php-id=337473-www_auto24_ee.html

Nii onud rääkige siis . Üritan osta nüüd seda S4-a aga ei tea mis sellega lahti on et ta nii odav on ja ehk keegi oskab selle auto kohta rohkem inffi anda ja on keegi seda vaatamas ka käinud ? :)

Tänud ette :)



Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.07 14:03


Ahh kui lahmimiseks läks siis ütlen ka oma sõna sekka:)

Selle 145K -se auto juures arvesta seda, et auto kogumaksumuseks võid arvestada julgelt 190-200K.
Igasugu andurid ja asjad maksavad seal 3-4K tükk.
S tüüpi audi sportlikum mudel ongi nõudlikum ja kallimate varuosadega. Teades kuidas üks tuttav oma S4 on raha pannud siis Sina võid sama suure summaga arvestada, et sellest autost auto saada uuesti. Kui sul on ainult see 145K võtta või siis liisingut jaksad ainult maksta siis ära osta. Kui eelarve kannatab ca 50-60K lisa investi siis saab ka sellest autost väga korraliku isendi.

Lukasele tahaks öelda, et saab ka vana opeli ja pezooga kõike seda mida sa kirjeldasid siin ennist:D ja räägin ka enda kogemusest:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
l4uri
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.06
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.7 Bi-Turbo

postitati 04.10.07 14:31


Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Laseks kah siis vaimu valla!:D
Ma ei saagi siin aru, et miks hakatakse kohe ostja kallal nokkima? No olgem ausad, eelmine omanik ei ole suuremasi omanik olnud... Puterdab,pole rehve, koliseb jne-jne-jne...See on väga s..tt märk! Mina ei ostaks sellise omaniku käest ka 30 kilo maksvat autot. Kui omad ikkagi sellist autot,siis hoolda kah aga mitte ära ainult talla:D
Kui teie ostate siin autosid selleks ,et kohe remontida siis andke minna... Ise valiks isendi, millel on kindel ajalugu ja kontroll läbitud. Saan aru, et iga asi laguneb, aga kas see on siis ajudega inimese vabandus?:D I dont thin so...



Auto on müügis juba mõnda aega, need probleemid aga tekkisid alles nüüd. Lasin hinda korralikult alla ja informeerin võimalikku ostjat kõikidest vigadest. Ise arvestasin remondi maksumuseks ~10-15k. Mul ei ole olnud probleemi selle auto pidamise ja remontimisega. Lihtsalt seoses müümise plaanidega puudub motivaatsioon sinna oma aega ja raha matta praegu.

Probleemide kohta nii palju, et mootor ei puterda ja ühtegi andurit läbi ei ole. Rehvid on korras aga kaasa tulevad 18" veljed, mitte just heas korras suverehvidega.

Lauri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 77.6% - SQL: 22.4%]