Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: audi A6 2.0 või 2.6 (Vastuseid: 50 | Vaatamisi: 5882)
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 15.05.07 17:42 Tsiteeri
audi A6 2.0 või 2.6



kumb parem mootor on, kas 2.0 või 2.6. Kas 2.0 jääb nõrgaks a6-le ? Mõtlen a100 kerega a6-te. Ning kui suur vahe on bensiini kulu neil mootoritel. Hea meelega ostaks 2.3 , mida ei leia seda ei leia :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.07 17:44 Tsiteeri


2,0 ja 2,6 omavahelist võrdlust küll ei kannata
sõidudünaamika jms ei ole kuidagi isegi mitte ligilähedased.
samas 2,6 on suhteliselt mõtetu mootor, võta parem 2,8
sellest 2,6 vs 2,8 on ka foorumis piisavalt jahutud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiro
huviline



Registreerunud 12.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 (c5) 1.9

postitati 15.05.07 18:50 Tsiteeri


Kannataks isegi võrrelda küll neid mootoreid. Oman ise mõlemaid ning ei ütle ühtki halba sõna kummagi mootori kohta. Kui põhiliselt linnas kulgeda siis 2.0 ideaalne. Maanteel tuleb 2.6 eelis alles esile. 2.0 on kindlasti hulga ökom. Ise sõidan mõlemaga paralleelselt ja võrrelda oskan ilusti selles suhtes.

Seda juttu ,et 2.0 jääb nõrgaks ei maksa tõena võtta. Liigub vägagi reipalt ning jõudu on küll. Pole mina veel kuskil hätta jäänud. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 15.05.07 23:20 Tsiteeri


mu tingimused vahetevahel päris karmid, vaja olex isegi quattrot aga küttekulu neil ju suur ja kas 2.0 on quattrot olemas ? Poleks mudu hulu aga lubatakse seda kütte hinda meeletult tõsta :) vaesed ameerika autode omanikud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 16.05.07 04:24 Tsiteeri


Quattro su bensiini küll ära ei kuluta :)
Kunagi jätsin neliveolise soetamata, kartes samuti kallimaid ülalpidamis kulusi. Nüüdseks olen üle kahe aasta sõitnud quattroga ja kõik need hirmud on alusetud.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vanavaim
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.07
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 121kw 2,4 2001a

postitati 16.05.07 05:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
2,0 ja 2,6 omavahelist võrdlust küll ei kannata
sõidudünaamika jms ei ole kuidagi isegi mitte ligilähedased.
samas 2,6 on suhteliselt mõtetu mootor, võta parem 2,8
sellest 2,6 vs 2,8 on ka foorumis piisavalt jahutud


Mitte ei saa aru, miks 2,6 siinsete tarkade arust mõttetu mootor on. Kui Audi tehas ja insenerid on sellise mootori välja töötanud ja tootmisse lasknud (ja mitte vähe), siis millistel alustel Eesti targad ja asjatundlikud Audifännid seda mõttetuks sõimavad. (Või ei võta 2,6 võrreldes 2,8-ga küllalt ketsi ringi, et kummi vilistada)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 16.05.07 05:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vanavaim
Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
2,0 ja 2,6 omavahelist võrdlust küll ei kannata
sõidudünaamika jms ei ole kuidagi isegi mitte ligilähedased.
samas 2,6 on suhteliselt mõtetu mootor, võta parem 2,8
sellest 2,6 vs 2,8 on ka foorumis piisavalt jahutud


Mitte ei saa aru, miks 2,6 siinsete tarkade arust mõttetu mootor on. Kui Audi tehas ja insenerid on sellise mootori välja töötanud ja tootmisse lasknud (ja mitte vähe), siis millistel alustel Eesti targad ja asjatundlikud Audifännid seda mõttetuks sõimavad. (Või ei võta 2,6 võrreldes 2,8-ga küllalt ketsi ringi, et kummi vilistada)




täitsa samal meelel sinuga sama hästi on siis kõik alla 3,0 mootorid mõtetud :P


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ML
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100CD ,MB Vito 111CDI

postitati 16.05.07 07:06 Tsiteeri


2,0 ja quattro on ju täitsa olemas,ainult ,et 16 klapiga.
2,0 vs 2,6 pigem valiks 2,0 hea vanakooli töökindel ja öko mootor. 2,6 praagiks kindlat välja,parem vaata 2,8 ja 142kw


tark ei torma
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 16.05.07 07:10 Tsiteeri


küsimus siis mis sellel 2,6 mootoril niisuurt viga on et kõik maha teevad seda?


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 16.05.07 07:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyri172
küsimus siis mis sellel 2,6 mootoril niisuurt viga on et kõik maha teevad seda?


mul ka olnud b4 2,0 85 kw ja 100 oli 2,6 njah.. 100 peale jäi see 2,6 uimaseks ei kujuta ette mis siis veel 2,0 ne on. aga 2,0 b4 kerel oli igati ok!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.07 08:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyri172
küsimus siis mis sellel 2,6 mootoril niisuurt viga on et kõik maha teevad seda?



keegi kunagi siin foorumis ütles kuldsed sõnad:"2.6 moto ainus viga on see et on olemas 2.8". Asja point siis selles et nad põhimõtteliselt samad...kütusekulu sama ja hooldus samas hinnas,aga 2,8 on võimsam


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.07 08:28 Tsiteeri


2,6 vs 2,8
2,6 on plastiksisselaskekoldega, ja mingeid jubinaid täis, mis armastavad eemalduda koldest - ja seda kohe kindlasti mitte õhufiltri poole.
kütusekulu on neil sama, muud hoolduskulud on ka samad, 2,8 on aga kindlasti mugavam sõita, väänab madalamalt ja jõudu on rohkem.

abiks: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=32257


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 16.05.07 11:01 Tsiteeri


ei viitsi targutada! üks asi maitse värk kellele meeldib esivedu 2,6 kellele meeldib 2,8 quattro. ühelegi inimesele ei sa pähe tampida et osta nüüd kindlalt quattro ja 2,8 kui näiteks eelistab rohkem esivedu ja 2,6 näiteks :P või osta audi asemel näiteks subaru nelivedu :P


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 16.05.07 11:05 Tsiteeri


Esiveduseid kah 2.8 mootoriga olemas...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 16.05.07 11:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Esiveduseid kah 2.8 mootoriga olemas...



tean seda jah aga lihtsalt et pole mõtet vaielda 2,6 või 2,8 mõlemad audi mootorid ja töötavad ühtemoodi välja arvatud et üks lahjem ja teine võimsam... (kõik pole rallisõitjad) :P:D


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.05.07 11:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyri172
tean seda jah aga lihtsalt et pole mõtet vaielda 2,6 või 2,8 mõlemad audi mootorid ja töötavad ühtemoodi välja arvatud et üks lahjem ja teine võimsam... (kõik pole rallisõitjad) :P:D

On ikka mõtet vaielda. Tuleta seda "kõik pole rallisõitjad" meelde siis, kui maanteel 3-rekkasest kolonnist mööda pressid ja see 18 kW ja 40 Nm täpselt vastutulijaga frontaalkokkupõrke vältimisest puudu jääb... Kui need lisanumbrid 2.8-ga sentigi lisaks maksmata juurde saab, siis minu arvates on 2.6 mõttetu mootor. Aga ega ma arvagi, et hetkel 2.6-ga sõitja seda (isegi endale) tunnistada suudaks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 16.05.07 11:36 Tsiteeri


2.6 mootori remont pidi kallis olema ja ülevaatustel pidi olema co2-ga probleeme?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vanavaim
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.07
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 121kw 2,4 2001a

postitati 16.05.07 11:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: jyri172
tean seda jah aga lihtsalt et pole mõtet vaielda 2,6 või 2,8 mõlemad audi mootorid ja töötavad ühtemoodi välja arvatud et üks lahjem ja teine võimsam... (kõik pole rallisõitjad) :P:D

On ikka mõtet vaielda. Tuleta seda "kõik pole rallisõitjad" meelde siis, kui maanteel 3-rekkasest kolonnist mööda pressid ja see 18 kW ja 40 Nm täpselt vastutulijaga frontaalkokkupõrke vältimisest puudu jääb... Kui need lisanumbrid 2.8-ga sentigi lisaks maksmata juurde saab, siis minu arvates on 2.6 mõttetu mootor. Aga ega ma arvagi, et hetkel 2.6-ga sõitja seda (isegi endale) tunnistada suudaks...


Nojah, eks need sellised möödapressijad lõpetavad jah varem või hiljem surnukuuris.(kahju ainult, et teisi liiklejaid kisuvad sinna kaasa)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 16.05.07 11:48 Tsiteeri


Parasjagu kogemusi olemas nii 2.6 kui ka 2.8 (142kW) mootoriga. Mõlemad A6 Avant'i peal ja manuaal kastiga. 2.6 oli esivedu, 2.8 quattro. Esiveoline 2.6 oli maanteel veits ökom. Linnas oleneb bensukulu sõidustiilist ja liiklusest, mitte niivõrd mootorist. Edasi mineku vahet ei oska eriti kommenteerida, kuna tagumiku tunnetus pole eriti hea ja 2 auto vahel oli paari kuune auk.

2.6 ISEENESEST täiesti hea mootor, nii et kui leiad hea hinna, varustuse ja seisukorraga 2.6 siis osta rahuliku südamega ära. Kui aga sama hinna, varustuse ja seisukorraga 2.8 on võtta, siis oleks tõesti rumal valida 2.6. Esivedu vs. quattro juba teine teema. Bensiini kulub quattrol 100 km peale ligi 1L rohkem, kuid sõidumõnu on selle eest rohkem...eriti talvel :)

Edit:
Tsitaat:
Nojah, eks need sellised möödapressijad lõpetavad jah varem või hiljem surnukuuris.(kahju ainult, et teisi liiklejaid kisuvad sinna kaasa)


Vot selleks ongi võimsam mootor parem, et möödasõit ei kujuneks mööda pressimiseks ja eluohtlikuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 16.05.07 13:49 Tsiteeri


SELGE ÜHESÕNAGA 2,6 mõtetu mootor täielik pask jah? :D et ostke endale rallikas ja hakkake maanteel mööda suruma kõigist w? (üritagem ikka viisakalt sõita või mis?)


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiro
huviline



Registreerunud 12.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 (c5) 1.9

postitati 16.05.07 14:24 Tsiteeri


kisub mõttetuks vaidluseks. :cool: Pole sellel 2.6-el viga midagi!!! Väga hea mootor on ning võid julgelt osta. Olen ka 2.8 (142kw) omanud ning loomulikult on vahe sees :P(2.6 ja 2.8 (142kw) võrrelda ei maksaks üldse) aga hetkel seda taga küll ei nuta kui aus olla.

Rekkakolonnist möödapressijad ei jõua pahatihti ka 4.2-sega mööda. Selle jaoks tulebki kaugust jne hinnata.Teen ka 2.0-ga rahulikult möödasõite ning siiani kenasti hakkama saanud. Samas on Eesti teedel ka kiirusepiirangud kehtestatud.

Ja ütlen ausalt 2.0 veab seda keret täiesti vabalt. Kui võrrelda 2.0 ja 2.6 linna liikluses siis 2.0 tõmme on paigaltstardil tunde järgi suht võrdne. v6 eelis tulebki ainult maanteel ehk möödasõidul esile. :cool: 2.0 soovitaks ehk tema lihtsuse pärast. Kõik tööd saab ise ära teha. V6 juures vaja natuke targemate inimeste abi teinekord.

Eks ostja otsustab ise kumma valib aga selles suhtes võid olla muretu ,et mõlemad mootorid on head!!! :cool:

(Audi 100 2.0 on juba 12.aastat peres olnud :cool: ja siiani väga hästi teeninud. Korrapärased hooldused enamjaolt ning korra vahetanud ka õlipumpa kuna see otsustas õlivahetusel töölepingu ülesöelda)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 16.05.07 14:49 Tsiteeri


Loen ja loen ning aru ei saa pole nagu mõtet vaielda.
Asi käib enamjaolt ütluse alla "kellele ema, kellele tütar".
Kuna minul oli kiirendusejanu piisavalt suur ja raha piisavalt vähe ostsin omale mootoratta.

Igale sõidustiilile oma sõiduk!!!


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.05.07 15:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyri172
SELGE ÜHESÕNAGA 2,6 mõtetu mootor täielik pask jah? :D et ostke endale rallikas ja hakkake maanteel mööda suruma kõigist w? (üritagem ikka viisakalt sõita või mis?)

Pask ja mõttetu ei ole sünonüümid. Pask on minu mõistes ebatöökindel ja lagunev mootor. Audi V6-d on kõik hea motoressursiga ja sõidavad regulaarse hoolduse korral kapremondita vabalt üle poole miljoni km. 2.6 on lihtsalt selline ei-liha-ei-kala mootor. Kui oled rahulik sõitja, saab vabalt hakkama kõvasti ökonoomsema 2-liitrisega, kui aga dünaamilisemat sõitu armastad ja juba V6 poole vaatad, siis milleks pooletoobist osta? Eriti, kui kasutatuna hinnavahet ei ole. Pakun, et 2.6 oligi tehtud selleks, et saaks uuena ka veidi odavamat versiooni müüa. Et siis 2.8-ga alati tippversiooni ostvalt rahakamalt ja edevamalt seltskonnalt see viimane raha välja pigistada. Puhas marketingiosakonna sahker-mahker.

Mulle endale isiklikult annab võimsam mootor teatava kindlustunde. Et kui vaja, siis vajutan ja liigub. Minu jaoks ei ole auto ainult transpordivahend ega autosõit punktist A punkti B jõudmine. Ma ei ole tõesti ka kõige korralikum juht. Samas näitan alati suunda (tihti ka tühjal metsavahelisel rööbasteel) ja üritan teisi liiklejaid tahtlikult mitte häirida. Kui vahel nagu postist mööda sõidetava veidi alandavat kogemust mitte arvestada. Aga see on juba teine teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sceleton
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.07 15:37 Tsiteeri


Mina arvan, et pole neil mootoritel viga midagi.
Ütleme nii et see rohkem maitse asi kuidas kellegile, mõnele meeldib 2,0 mõnele jälle 2,8.

Ja need kellele ka 2,8 nõrgaks jääb siis ostke omale mõni ameeriklane millel mootor 8,7 või midagi sellist, siis saate maanteel pressida nii et vähe ei ole ja mida iganes.

Ma arvan et inimene peaks rohkem selle järgi otsustama mismoodi ja kus ta sõita tahab.


Teiselt poolt vaadates jälle, kui palju keegi kindlustust tahab maksta, , ma arvan et nt 2,0 või 2,6 mootoril on kw parasjagu et maksta kindlustust, aga 2,8-l jälle natuke rohkem, kuigi usun et 2,6 ja 2,8 suht sama minekuga(enamvähem)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.05.07 16:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sceleton
Mina arvan, et pole neil mootoritel viga midagi.
Ütleme nii et see rohkem maitse asi kuidas kellegile, mõnele meeldib 2,0 mõnele jälle 2,8.

Bingo! 2.0 vs 2.8 on tõesti maitse asi. 2.6 vs 2.8 vahel valimine on aga midagi muud.

Tsitaat:
Algselt postitas: sceleton
Teiselt poolt vaadates jälle, kui palju keegi kindlustust tahab maksta, , ma arvan et nt 2,0 või 2,6 mootoril on kw parasjagu et maksta kindlustust, aga 2,8-l jälle natuke rohkem, kuigi usun et 2,6 ja 2,8 suht sama minekuga(enamvähem)

86-142 kW on kõik sama hinnaga. Seega selle järgi võttes on kõige mõistlikum 30V 2.8 osta. 110kW/210Nm 2.6 ja 142kW/280Nm 2.8 ei saa vast sama minekuga olla? Või olen ma midagi totaalselt segamini ajanud?

Kurat, sõitke oma 2.6-stega rahus edasi, ega keegi neid teil käest ära kiskuma tule. Ärge tulge neid aga teistele soovitama, kui te pole kunagi ühtki 2.8-st omanud! Tüütama hakkab juba see suhtumine, et oi, 2.8 on ikka liiga suur ja janune, võtame parem kompromissina 2.6-se. See ei ole kompromiss, see on ebaratsionaalsus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.5% - SQL: 53.5%]