Lehekülgi: 1 2 3 |
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 15.05.07 16:42
|
|
|
audi A6 2.0 või 2.6
kumb parem mootor on, kas 2.0 või 2.6. Kas 2.0 jääb nõrgaks a6-le ? Mõtlen a100 kerega a6-te. Ning kui suur vahe on bensiini kulu neil mootoritel.
Hea meelega ostaks 2.3 , mida ei leia seda ei leia 
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.07 16:44
|
|
|
2,0 ja 2,6 omavahelist võrdlust küll ei kannata
sõidudünaamika jms ei ole kuidagi isegi mitte ligilähedased.
samas 2,6 on suhteliselt mõtetu mootor, võta parem 2,8
sellest 2,6 vs 2,8 on ka foorumis piisavalt jahutud
|
|
|
|
Kiro
huviline
Registreerunud 12.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 (c5) 1.9
|
postitati 15.05.07 17:50
|
|
|
Kannataks isegi võrrelda küll neid mootoreid. Oman ise mõlemaid ning ei ütle ühtki halba sõna kummagi mootori kohta. Kui põhiliselt linnas kulgeda
siis 2.0 ideaalne. Maanteel tuleb 2.6 eelis alles esile. 2.0 on kindlasti hulga ökom. Ise sõidan mõlemaga paralleelselt ja võrrelda oskan ilusti
selles suhtes.
Seda juttu ,et 2.0 jääb nõrgaks ei maksa tõena võtta. Liigub vägagi reipalt ning jõudu on küll. Pole mina veel kuskil hätta jäänud. 
|
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 15.05.07 22:20
|
|
|
mu tingimused vahetevahel päris karmid, vaja olex isegi quattrot aga küttekulu neil ju suur ja kas 2.0 on quattrot olemas ? Poleks mudu hulu aga
lubatakse seda kütte hinda meeletult tõsta vaesed ameerika autode omanikud

|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 16.05.07 03:24
|
|
|
Quattro su bensiini küll ära ei kuluta 
Kunagi jätsin neliveolise soetamata, kartes samuti kallimaid ülalpidamis kulusi. Nüüdseks olen üle kahe aasta sõitnud quattroga ja kõik need hirmud on
alusetud.
|
|
|
|
vanavaim
huviline
Registreerunud 14.01.07
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 121kw 2,4 2001a
|
postitati 16.05.07 04:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
2,0 ja 2,6 omavahelist võrdlust küll ei kannata
sõidudünaamika jms ei ole kuidagi isegi mitte ligilähedased.
samas 2,6 on suhteliselt mõtetu mootor, võta parem 2,8
sellest 2,6 vs 2,8 on ka foorumis piisavalt jahutud |
Mitte ei saa aru, miks 2,6 siinsete tarkade arust mõttetu mootor on. Kui Audi tehas ja insenerid on sellise mootori välja töötanud ja tootmisse
lasknud (ja mitte vähe), siis millistel alustel Eesti targad ja asjatundlikud Audifännid seda mõttetuks sõimavad. (Või ei võta 2,6 võrreldes 2,8-ga
küllalt ketsi ringi, et kummi vilistada)
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
postitati 16.05.07 04:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vanavaim
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
2,0 ja 2,6 omavahelist võrdlust küll ei kannata
sõidudünaamika jms ei ole kuidagi isegi mitte ligilähedased.
samas 2,6 on suhteliselt mõtetu mootor, võta parem 2,8
sellest 2,6 vs 2,8 on ka foorumis piisavalt jahutud |
Mitte ei saa aru, miks 2,6 siinsete tarkade arust mõttetu mootor on. Kui Audi tehas ja insenerid on sellise mootori välja töötanud ja tootmisse
lasknud (ja mitte vähe), siis millistel alustel Eesti targad ja asjatundlikud Audifännid seda mõttetuks sõimavad. (Või ei võta 2,6 võrreldes 2,8-ga
küllalt ketsi ringi, et kummi vilistada) |
täitsa samal meelel sinuga sama hästi on siis kõik alla 3,0 mootorid mõtetud 
audi on auto 
|
|
|
|
ML
huviline
Registreerunud 28.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100CD ,MB Vito 111CDI
|
postitati 16.05.07 06:06
|
|
|
2,0 ja quattro on ju täitsa olemas,ainult ,et 16 klapiga.
2,0 vs 2,6 pigem valiks 2,0 hea vanakooli töökindel ja öko mootor. 2,6 praagiks kindlat välja,parem vaata 2,8 ja 142kw
tark ei torma
|
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
postitati 16.05.07 06:10
|
|
|
küsimus siis mis sellel 2,6 mootoril niisuurt viga on et kõik maha teevad seda?
audi on auto 
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 16.05.07 06:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyri172
küsimus siis mis sellel 2,6 mootoril niisuurt viga on et kõik maha teevad seda? |
mul ka olnud b4 2,0 85 kw ja 100 oli 2,6 njah.. 100 peale jäi see 2,6 uimaseks ei kujuta ette mis siis veel 2,0 ne on. aga 2,0 b4 kerel oli igati ok!
|
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.07 07:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyri172
küsimus siis mis sellel 2,6 mootoril niisuurt viga on et kõik maha teevad seda? |
keegi kunagi siin foorumis ütles kuldsed sõnad:"2.6 moto ainus viga on see et on olemas 2.8". Asja point siis selles et nad põhimõtteliselt
samad...kütusekulu sama ja hooldus samas hinnas,aga 2,8 on võimsam
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.07 07:28
|
|
|
2,6 vs 2,8
2,6 on plastiksisselaskekoldega, ja mingeid jubinaid täis, mis armastavad eemalduda koldest - ja seda kohe kindlasti mitte õhufiltri poole.
kütusekulu on neil sama, muud hoolduskulud on ka samad, 2,8 on aga kindlasti mugavam sõita, väänab madalamalt ja jõudu on rohkem.
abiks: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=32257
|
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 16.05.07 10:05
|
|
|
Esiveduseid kah 2.8 mootoriga olemas...
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 16.05.07 10:36
|
|
|
2.6 mootori remont pidi kallis olema ja ülevaatustel pidi olema co2-ga probleeme?
|
|
|
vanavaim
huviline
Registreerunud 14.01.07
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 121kw 2,4 2001a
|
postitati 16.05.07 10:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: jyri172
tean seda jah aga lihtsalt et pole mõtet vaielda 2,6 või 2,8 mõlemad audi mootorid ja töötavad ühtemoodi välja arvatud et üks lahjem ja teine
võimsam... (kõik pole rallisõitjad)  |
On ikka mõtet vaielda. Tuleta seda "kõik pole rallisõitjad" meelde siis, kui maanteel 3-rekkasest kolonnist mööda pressid ja see 18 kW ja 40 Nm
täpselt vastutulijaga frontaalkokkupõrke vältimisest puudu jääb... Kui need lisanumbrid 2.8-ga sentigi lisaks maksmata juurde saab, siis minu arvates
on 2.6 mõttetu mootor. Aga ega ma arvagi, et hetkel 2.6-ga sõitja seda (isegi endale) tunnistada suudaks... |
Nojah, eks need sellised möödapressijad lõpetavad jah varem või hiljem surnukuuris.(kahju ainult, et teisi liiklejaid kisuvad sinna kaasa)
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 16.05.07 10:48
|
|
|
Parasjagu kogemusi olemas nii 2.6 kui ka 2.8 (142kW) mootoriga. Mõlemad A6 Avant'i peal ja manuaal kastiga. 2.6 oli esivedu, 2.8 quattro. Esiveoline
2.6 oli maanteel veits ökom. Linnas oleneb bensukulu sõidustiilist ja liiklusest, mitte niivõrd mootorist. Edasi mineku vahet ei oska eriti
kommenteerida, kuna tagumiku tunnetus pole eriti hea ja 2 auto vahel oli paari kuune auk.
2.6 ISEENESEST täiesti hea mootor, nii et kui leiad hea hinna, varustuse ja seisukorraga 2.6 siis osta rahuliku südamega ära. Kui aga sama hinna,
varustuse ja seisukorraga 2.8 on võtta, siis oleks tõesti rumal valida 2.6. Esivedu vs. quattro juba teine teema. Bensiini kulub quattrol 100 km peale
ligi 1L rohkem, kuid sõidumõnu on selle eest rohkem...eriti talvel 
Edit:
Tsitaat: | Nojah, eks need sellised möödapressijad lõpetavad jah varem või hiljem surnukuuris.(kahju ainult, et teisi liiklejaid kisuvad
sinna kaasa) |
Vot selleks ongi võimsam mootor parem, et möödasõit ei kujuneks mööda pressimiseks ja eluohtlikuks.
|
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
|
Kiro
huviline
Registreerunud 12.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 (c5) 1.9
|
postitati 16.05.07 13:24
|
|
|
kisub mõttetuks vaidluseks. Pole sellel 2.6-el viga midagi!!! Väga hea
mootor on ning võid julgelt osta. Olen ka 2.8 (142kw) omanud ning loomulikult on vahe sees (2.6 ja 2.8 (142kw) võrrelda ei maksaks üldse) aga hetkel seda taga küll ei nuta kui aus olla.
Rekkakolonnist möödapressijad ei jõua pahatihti ka 4.2-sega mööda. Selle jaoks tulebki kaugust jne hinnata.Teen ka 2.0-ga rahulikult möödasõite ning
siiani kenasti hakkama saanud. Samas on Eesti teedel ka kiirusepiirangud kehtestatud.
Ja ütlen ausalt 2.0 veab seda keret täiesti vabalt. Kui võrrelda 2.0 ja 2.6 linna liikluses siis 2.0 tõmme on paigaltstardil tunde järgi suht võrdne.
v6 eelis tulebki ainult maanteel ehk möödasõidul esile. 2.0 soovitaks
ehk tema lihtsuse pärast. Kõik tööd saab ise ära teha. V6 juures vaja natuke targemate inimeste abi teinekord.
Eks ostja otsustab ise kumma valib aga selles suhtes võid olla muretu ,et mõlemad mootorid on head!!! 
(Audi 100 2.0 on juba 12.aastat peres olnud ja siiani väga hästi
teeninud. Korrapärased hooldused enamjaolt ning korra vahetanud ka õlipumpa kuna see otsustas õlivahetusel töölepingu ülesöelda)
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 16.05.07 13:49
|
|
|
Loen ja loen ning aru ei saa pole nagu mõtet vaielda.
Asi käib enamjaolt ütluse alla "kellele ema, kellele tütar".
Kuna minul oli kiirendusejanu piisavalt suur ja raha piisavalt vähe ostsin omale mootoratta.
Igale sõidustiilile oma sõiduk!!!
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 16.05.07 14:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyri172
SELGE ÜHESÕNAGA 2,6 mõtetu mootor täielik pask jah? et ostke endale
rallikas ja hakkake maanteel mööda suruma kõigist w? (üritagem ikka viisakalt sõita või mis?) |
Pask ja mõttetu ei ole sünonüümid. Pask on minu mõistes ebatöökindel ja lagunev mootor. Audi V6-d on kõik hea motoressursiga ja sõidavad regulaarse
hoolduse korral kapremondita vabalt üle poole miljoni km. 2.6 on lihtsalt selline ei-liha-ei-kala mootor. Kui oled rahulik sõitja, saab vabalt hakkama
kõvasti ökonoomsema 2-liitrisega, kui aga dünaamilisemat sõitu armastad ja juba V6 poole vaatad, siis milleks pooletoobist osta? Eriti, kui kasutatuna
hinnavahet ei ole. Pakun, et 2.6 oligi tehtud selleks, et saaks uuena ka veidi odavamat versiooni müüa. Et siis 2.8-ga alati tippversiooni ostvalt
rahakamalt ja edevamalt seltskonnalt see viimane raha välja pigistada. Puhas marketingiosakonna sahker-mahker.
Mulle endale isiklikult annab võimsam mootor teatava kindlustunde. Et kui vaja, siis vajutan ja liigub. Minu jaoks ei ole auto ainult transpordivahend
ega autosõit punktist A punkti B jõudmine. Ma ei ole tõesti ka kõige korralikum juht. Samas näitan alati suunda (tihti ka tühjal metsavahelisel
rööbasteel) ja üritan teisi liiklejaid tahtlikult mitte häirida. Kui vahel nagu postist mööda sõidetava veidi alandavat kogemust mitte arvestada. Aga
see on juba teine teema.
|
|
|
|
sceleton
huviline
Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.07 14:37
|
|
|
Mina arvan, et pole neil mootoritel viga midagi.
Ütleme nii et see rohkem maitse asi kuidas kellegile, mõnele meeldib 2,0 mõnele jälle 2,8.
Ja need kellele ka 2,8 nõrgaks jääb siis ostke omale mõni ameeriklane millel mootor 8,7 või midagi sellist, siis saate maanteel pressida nii et vähe
ei ole ja mida iganes.
Ma arvan et inimene peaks rohkem selle järgi otsustama mismoodi ja kus ta sõita tahab.
Teiselt poolt vaadates jälle, kui palju keegi kindlustust tahab maksta, , ma arvan et nt 2,0 või 2,6 mootoril on kw parasjagu et maksta kindlustust,
aga 2,8-l jälle natuke rohkem, kuigi usun et 2,6 ja 2,8 suht sama minekuga(enamvähem)
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 16.05.07 15:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sceleton
Mina arvan, et pole neil mootoritel viga midagi.
Ütleme nii et see rohkem maitse asi kuidas kellegile, mõnele meeldib 2,0 mõnele jälle 2,8. |
Bingo! 2.0 vs 2.8 on tõesti maitse asi. 2.6 vs 2.8 vahel valimine on aga midagi muud.
Tsitaat: | Algselt postitas: sceleton
Teiselt poolt vaadates jälle, kui palju keegi kindlustust tahab maksta, , ma arvan et nt 2,0 või 2,6 mootoril on kw parasjagu et maksta kindlustust,
aga 2,8-l jälle natuke rohkem, kuigi usun et 2,6 ja 2,8 suht sama minekuga(enamvähem) |
86-142 kW on kõik sama hinnaga. Seega selle järgi võttes on kõige mõistlikum 30V 2.8 osta. 110kW/210Nm 2.6 ja 142kW/280Nm 2.8 ei saa vast sama
minekuga olla? Või olen ma midagi totaalselt segamini ajanud?
Kurat, sõitke oma 2.6-stega rahus edasi, ega keegi neid teil käest ära kiskuma tule. Ärge tulge neid aga teistele soovitama, kui te pole kunagi ühtki
2.8-st omanud! Tüütama hakkab juba see suhtumine, et oi, 2.8 on ikka liiga suur ja janune, võtame parem kompromissina 2.6-se. See ei ole kompromiss,
see on ebaratsionaalsus.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |