Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Abipalve seoses tekkinud probleemiga peale rihmavahetust (lahendus teise lk alguses) (Vastuseid: 45 | Vaatamisi: 6949)
kalju
huviline



Registreerunud 04.10.06
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 02.05.07 18:16 Tsiteeri
Abipalve seoses tekkinud probleemiga peale rihmavahetust (lahendus teise lk alguses)



Nagu needus oleks peale pandud. Saan 1 asja korda, hakkab järgmine jama pihta. Seekord suure sita sees. Kuna eelmine omanik ei osanud öelda, millal viimati hammasrihma vahetati, siis otsustasin lasta selle ära teha. Ostsin Forssist rihma, rulliku, veepumba ja viisin auto töökotta. Õhtul helistati järgi ja võisin auto kätte saada. Olin saanud sõita mingi 300-400 kilti, kui ootamatult mootor seiskus sõidu ajal. Lohistasin lähedalolevasse teenindusse (Järve Info-auto), kus kiire vaatluse järel öeldi, et rihm on maas ja pikuti puruks. Otsustasin vedada auto sinna firmasse, kus rihm vahetati just. Seal öeldi nüüd, et rihm tuli maha kuna uus rullik loksub. Seega, see pole nende viga. Mis lugu klappidega on, saan paari päeva pärast teada, mille nad pidid ka ise välja uuurima. Rääkisin murest tuttavatele ja nemad kõik ütlesid, et rulliku tõttu ei saa rihm maha tulla. See peab olema töökoja paigalduse lohakus.
Kuidas on teistel kogemus?
Kuidas pean edasi talitama?
On olemas nn sõltumatuid eksperte, kelle seisukohta see töökoda peab kuulda võtma?
Anke hüva nõu!


Sry, unustasin olulisemad faktid;
audi 100 91 a 2,3 l 98kw
Kumna Auto
http://www.kumnaauto.ee/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.05.07 18:20 Tsiteeri


Mis mootor, kui saladus ei ole, kes töö teostas?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.07 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalju
On olemas nn sõltumatuid eksperte, kelle seisukohta see töökoda peab kuulda võtma?

Eestis pidavat olema ainult 2 nn sõltumatut eksperti kes on aksepteeritavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 02.05.07 18:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalju
Otsustasin vedada auto sinna firmasse, kus rihm vahetati just. Seal öeldi nüüd, et rihm tuli maha kuna uus rullik loksub. Seega, see pole nende viga.


Aga uue rulliku panidki ju NEMAD!? Või rulliku pani üks inimene ja rihma teine inimene :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalju
huviline



Registreerunud 04.10.06
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 02.05.07 18:34 Tsiteeri


Väidavad, et ju siis vigane rullik.... On võimalik ta sellises olukorras maha müüa? Remontimiseks endal küll ressurssi (aega ega raha) ei ole enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.07 18:40 Tsiteeri


Sa ju veel ei teagi, kas klapid/kolvid said kokku? Kui äkki õnneks läks, siis ei tohiks auto sõidukõlbulikuks tegemine kalliks maksma minna, et sellepärast kohe müüma peaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
duman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,6; 100 C4 2,3

postitati 02.05.07 18:51 Tsiteeri


no 2 võimalust ju....
kui töökoja jama siis maksavad nemad kui rulliku viga siis Forss....... ma arvan et teadjamad mehed näeks selle kohe ära kelle süü.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalju
huviline



Registreerunud 04.10.06
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 02.05.07 18:53 Tsiteeri


Täpselt ei tea jah, aga ennustused on vägagi halbaennustavad...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalju
huviline



Registreerunud 04.10.06
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 02.05.07 18:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: duman
no 2 võimalust ju....
kui töökoja jama siis maksavad nemad kui rulliku viga siis Forss....... ma arvan et teadjamad mehed näeks selle kohe ära kelle süü.....

Selles jama ongi, et nemad süüd ei tunnista. Kuidagi peab saama seda teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
duman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,6; 100 C4 2,3

postitati 02.05.07 18:57 Tsiteeri


loogish et keegi ei taha lambist raha käia ega süüd tunnistada..... aga loobuda ka ju ei saa niisama.... niiet käi otsi mõni spets... ma arvan et siin audiclubiski mehi, kes 4-packi eest sulle appi tuleks......:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 02.05.07 19:03 Tsiteeri


Minul oli ühe hea sõbraga niisugune lugu:
Läks rihma vahetusse (kogu pudi padi) kummikotta. Jupid ise ostis salome-st. Sai auto kätte ja saime sõita vast nii 50 km,kui miski ull tigin sees ja minekut pole---surnud. Helistasime siis vihsatena kummikotta,sealt tuldi kohale,aksepteeriti rihma ülejooks. Treila ja tagasi.(kusjuures 2 korda järjest jooksis rullik kinni) Ei julgenud rohkem seal teha. Viisime siis esindusse ekspertiisi. Esinduses tuvastati rulliku kinnijooks. Nemad väidavad,et remontisid kõik õieti ja äkki jupi viga. Läksime siis mjrega Salomesse. Sealt tuldi kohe appi. Organiseeriti kokkusaamised osapooltega. Jupp ekspertiisi,aga kuna sealt ju pikka vastust jäädki ootama-sõita vaja ju! Anti tasuta siis hetkel kõik uus kama. Kummikoda ja Salome rahulikult ootasid ekspertiisi vastust. Kunagi tuli siis see vastus kah. Maksti kinni Salome poolt kõik kulud, kuna rullikud olidki praagid. Tegijatel ikka juhtub.
Ma ei tea kas see jutt nüüd päris õiges järjekorras on,kuna see saaga oli nii kuradima pikk...Aga point selles,et remonditöökoda ja jupi müünud asutus peaksid nüüd kokku saama ja asja ära klaarima ,keele süül see siis ikkagi juhtus. Sina ei ole ju süüdi.Räägi rahulikult ja asi laabub.Lõpp hea-kõik hea!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.05.07 19:05 Tsiteeri


Kui rullik purunes ( laager, või rulliku kandur ), siis jookseb rihm üle hammaste või üldse maha ja peetis krempel ongi. Kui oli viga uues rullikus, mis Forsist ostetud, ei garanteeri ilmselt Forss ( kui oleks Forss paigaldanud, on seljuhul ka vea korvamine nende kapsaaeda ), pigem tuleks pöörduda tootjafirma toodangukvaliteedikontrolli poole.
Variant, töökojas kruviti lihtsalt saast külge, võta kinni. Sina ostsid varuosad.:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalju
huviline



Registreerunud 04.10.06
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 02.05.07 20:43 Tsiteeri


Räägivad jah, et Forss ei garanteeri midagi, kui just nemad ei pane seda osa autole. Hetkel tundub, et jääb ikkagi 2 võimalust:
1. Müüa maha.
2. Uus remont kinni taguda.

Püüan veel homme Forssi ja Revalit tüüdata, aga...Õpetuseks, et ei tasu ise osi otsida. Tuleb vaikides kinni taguda töökoja öeldud varuosade hinnad :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 03.05.07 05:24 Tsiteeri


Ei saa olla nii et keegi midagi müüb ja garantiid ei ole.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.07 06:46 Tsiteeri


Eks mõlemad tahavad peituda millegi taha, et kinnimaksmisest ära "viilida". Tegelikult peaksidki jah varuosade müüja ning paigaldaja seda omavahel nüüd klaarima ning varuosadele tuleb teha ekspertiis, et mille viga nüüd on... selles asjas, et üks müüs jama või teine (firma) paigaldas halvasti ei ole süüdi mitte miskit pidi klient!
Ära sa ometi hakka heietama mõtteid, et pead ise kinni maksma või auto sellisena maha müüma. Kui kumbki osapool üldse vedu ei võta mine tarbijakaitsesse (loomulikult kui sul tšhekk mõlemast kohast olemas on) ja las siis nemad mässavad edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 03.05.07 07:04 Tsiteeri


Peaks olema siis nii, et kõigil eestis müüdavatel toodetel on garantii 6 kuud kui tootja ei ole ettenäinud teisiti. Tingimustest võib välja jääda allahinnatud kaup.
Olen midagi sellist kuulnud. Garantii tingimused peaksid olema ka mingil määral seadusega reguleeritud. Uuri tarbiakaitsest.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürgen
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.11.04
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.07 07:09 Tsiteeri


hoiatuseks kõigile, ka respekteeritud firmas TULEB kõige kohta võtta tsekk. Pärast on jamade puhul jõle 'pain in the ass' midagi tõestada ja üldjuhul tuleb oma rahadest uuesti plekkida sama töö uuesti.

Mis toobki mind selleni, et kas mõni klubilane oleks nõus kontrollima, mis mul selle motorihmavahetusega seal ikkagi tehti? peale rihmavahetust tühikäigul autot läbiv vibra sees ja kohati tunne, et lonkab kogu kupatus. Ei ole ise v6 motot varem lammutanud, seetõttu oleks vaja kogenenumat silma...

v6 2.8 AAH moto C4 kerel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 03.05.07 07:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GlooG
hoiatuseks kõigile, ka respekteeritud firmas TULEB kõige kohta võtta tsekk. Pärast on jamade puhul jõle 'pain in the ass' midagi tõestada ja üldjuhul tuleb oma rahadest uuesti plekkida sama töö uuesti.

Mis toobki mind selleni, et kas mõni klubilane oleks nõus kontrollima, mis mul selle motorihmavahetusega seal ikkagi tehti? peale rihmavahetust tühikäigul autot läbiv vibra sees ja kohati tunne, et lonkab kogu kupatus. Ei ole ise v6 motot varem lammutanud, seetõttu oleks vaja kogenenumat silma...

v6 2.8 AAH moto C4 kerel

Ega seal suurt simaga midagi teha polegi. Vaja oleks rakist, et teada kas rihm õieti peal.
Kirjutasin siia teemasse veidi rihma vahetusest http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=38434#pid243088 . Lonkama võib hakata küll kui rihm valesti ja uimaseks läheb ka.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.05.07 07:24 Tsiteeri


Audi mootoril on rihmarullikut võimalik panna ka valet pidi, kusjuures olen sellise asjaga kokku puutunud. Kodaniku autol vahetati hammasrihm (tallinnast u 100km kaugusel asuvas teeninduses), kodanik sõitis tallinna, (hammas)rihm vilises. Võtsin rihmakatte maha ja avastasin, et rullik ei käi ringi.:o Lähemal uurimisel selgus, et valesti paigaldatuna ta ei saanudki ringi käia. Kusjuures auto sõitis u 100 km üle kinnise rulliku libiseva hammasrihmaga.;)

Kumna auto kohta ka kommentaar: sügisel käisin korra rehvitöid tegemas, mõtlesin, et linnast eemal, ehk on natuke soodsam. . . Enam kunagi sellesse kohta ei lähe ja ühelgi oma tuttaval ka ei luba minna...:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 03.05.07 08:08 Tsiteeri


Rullikut annab valesti paigaldada küll. Kas pingutatakse liialt palju või kasutatakse rakist valesti. Igaljuhul ei ole klient süüdi. Kui müüja ja tegija ei taha asju sinuga niisama ära klaarida,siis pöördu tõesti tarbijakaitsesse. See on ikkagi ju kas maaletooja või paigaldaja süü. Samas kui rullik oligi peetis,siis forss ei maksa seda omast taskust,kuna valmistaja tasub talle selle käki eest.Vot! Ärge laske endale pähe istuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tann83
huviline



Registreerunud 16.12.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: coupe 90a

postitati 03.05.07 08:16 Tsiteeri


Ära nüüd tõesti autot müüma torma kuskil peab lihtsalt lahendus olema. Kui toode praak siis peab ikka selle kinni maksma forss.Sest näiteks Tartus ei olegi forsil oma töökoda ja kui sealt varuosa ostan siis pean minema seda Tallinnasse vahetama nende jutu järgi. Nii, et mine, aga tarbija kaitsesse!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rebane22
huviline



Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi

postitati 03.05.07 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalju
Nagu needus oleks peale pandud. Saan 1 asja korda, hakkab järgmine jama pihta. Seekord suure sita sees. Kuna eelmine omanik ei osanud öelda, millal viimati hammasrihma vahetati, siis otsustasin lasta selle ära teha. Ostsin Forssist rihma, rulliku, veepumba ja viisin auto töökotta. Õhtul helistati järgi ja võisin auto kätte saada. Olin saanud sõita mingi 300-400 kilti, kui ootamatult mootor seiskus sõidu ajal. Lohistasin lähedalolevasse teenindusse (Järve Info-auto), kus kiire vaatluse järel öeldi, et rihm on maas ja pikuti puruks. Otsustasin vedada auto sinna firmasse, kus rihm vahetati just. Seal öeldi nüüd, et rihm tuli maha kuna uus rullik loksub. Seega, see pole nende viga. Mis lugu klappidega on, saan paari päeva pärast teada, mille nad pidid ka ise välja uuurima. Rääkisin murest tuttavatele ja nemad kõik ütlesid, et rulliku tõttu ei saa rihm maha tulla. See peab olema töökoja paigalduse lohakus.
Kuidas on teistel kogemus?
Kuidas pean edasi talitama?
On olemas nn sõltumatuid eksperte, kelle seisukohta see töökoda peab kuulda võtma?
Anke hüva nõu!


Sry, unustasin olulisemad faktid;
audi 100 91 a 2,3 l 98kw
Kumna Auto
http://www.kumnaauto.ee/



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rebane22
huviline



Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi

postitati 03.05.07 18:17 Tsiteeri


tere-tere
kuule annan sulle ühe telef.numbri,helista ja saad oma küsimustele vastused.nr4836210 helista ainult öhtul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mig
huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.07
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: A8 quattro 4,2 '99 / Chrysler Grand Voyager Ltd CRD

postitati 03.05.07 19:26 Tsiteeri


sama juhtum oli Revaliga aastaid tagasi, A6 2,6. palju närve ja kurje kirju ja mootor jooksis kui kell. audi mootor on jube hea. aga eeltingimus on tõesti õigesti paigaldatud rihm. ei oleks uskunud, et see nii palju võib mõjutada. aga eks mehel ja mehel on ilmselt suur vahe, kes tööd teeb.

Tsitaat:
Algselt postitas: GlooG
Mis toobki mind selleni, et kas mõni klubilane oleks nõus kontrollima, mis mul selle motorihmavahetusega seal ikkagi tehti? peale rihmavahetust tühikäigul autot läbiv vibra sees ja kohati tunne, et lonkab kogu kupatus. Ei ole ise v6 motot varem lammutanud, seetõttu oleks vaja kogenenumat silma...

v6 2.8 AAH moto C4 kerel



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalju
huviline



Registreerunud 04.10.06
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 03.05.07 19:40 Tsiteeri


Tänud senistele abistajatele-toetajatele! Eks hakkan võitlema:cool: Kindlasti kajastan oma tegemisi ja võimalikke edusamme ka siin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.5% - SQL: 60.5%]