Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mootori töö ebanormaalne!! (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2044)
HARZ
huviline



Registreerunud 07.04.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.9TDI

postitati 01.04.07 11:00 Tsiteeri
mootori töö ebanormaalne!!



nüüd hiljuti on tekkinud mootori töös probleem (mootor v6 2,8) kui gaasi vajutada on mingi tühi koht sees!! ja isegi sõites selline tunne nagu ei saaks kütet kätte! bensupump on ära vahetatud ! eelmine aasta sai ka kütusefilter vahetatud,nüüd ei teagi mis äkki tõesti filter umbes ja ei saa kütet hästi kätte???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 01.04.07 15:29 Tsiteeri


Enda autol oli sama jama Nüüd ei mäleta kas sai hammasrihm ülevaadatud ja vahetatud või oli asi küünlajuhtmetes. Välja paistis asi nii et kiirendades tekkis surnud koht kuhugi 4000 rpm-i kanti. Sellist ühtlast kiirendust lõpuni ei olnud. Nüüd igatahes sellest lahti.

Kui kütet piisavalt kätte ei saa kiirendades siis hakkab vahele jätma ja jukerdama teeb seda pikalt ning pidevalt mitte korraks. Olen selle ka üle elanud,


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 01.04.07 15:49 Tsiteeri


katalüsaatoreid oled uurinud, need võivad ka umbes olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sink
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.05
Asukoht: Kuressaare/Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Uue otsingul :(

postitati 01.04.07 19:18 Tsiteeri


minu ühel autol oli selline mure siis kui jagaja hakkas otsi andma, gaasil niikui tühi koht sees, algul sai sõidetud peale ostu aga lõpuks oli nii hull et tuli lammutama hakata, asi sai klaaritud peale jagaja vahetust, ehk on sellest minu lobast sulle veidi kasu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HARZ
huviline



Registreerunud 07.04.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.9TDI

postitati 02.04.07 17:47 Tsiteeri


katid on mul seest tühjaks tehtud(ei saa selles probleem olla,et katid umbes) täna vahetasin bensufiltri ka ära! siis proovisin sõita proovisin kiirendada ja oligi nii,et kuskil 4tuhande juures tuli tühi koht sisse! ei teagi milles asi ja mis võiks seda põhjustada 2,8 v6 mootor jagaja on ka elektrooniline jne! viga saaks olla kas kütte või siis süütesüsteemis!!!! rääkige kellel veel kogemusi või on olnud taolisi situatsioone


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.07 21:55 Tsiteeri


Aivo, kuidas sellest kiirendusel puterdamisest lahti said?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 03.04.07 00:00 Tsiteeri


Küünlajuhtmed, küünlad, lambda andurid, evap klapike (üldjuhul õhufiltri korpuse küljes pisike ümar ollus). õhulugeja, ect sensor jne. Kõikvõimalikud ühendused võivad kehvalt ühendust anda. Mina ajasin samalaadset viga autost välja ~2.a. Aga probleem tekkis alles peale ~150-200km läbisõitu ja peale auto seisma jätmist ja uuesti käima panemist jälle sõitis (kole raske oli tuvastada, kas mingi tegevus aitas või mitte). Otseseks põhjuseks oli tol momendil ect sensori kehv ühendus, mis pikapeale ajus segu lolliks ajas (paraja kepi ja seaduspärasuste kokku ajamisel sain lõpuks diagnostis asja korda).
Samas võib probleemi väga vabalt ka pedaali positsiooni andur tekitada.
Edu otsimisel :)


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 04.04.07 09:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raidoaudics
Aivo, kuidas sellest kiirendusel puterdamisest lahti said?

Kaldun arvama, et vahetasin ära hammasrihma. Kui hammasrihm välja venib siis nukkvõllid lähevad paigast ära.
Nukkvõllidelt pole mõtet märke otsida sest neid pole. Rihma paigaldamisel keeratakse väntvõll märki ja nukkvõlid fikseeritakse omavahel rakisega. Uue hammasrihma paigaldamisel lastakse nukkvõlli rattad koonuse otsast vabaks( rakis jääb hoidma nukkvõllide asendit). Asetad seejärel uue rihma ja pingutad ära. Siis keerad nukkvõlli rattad koonuse otsa kinni. Nüüd on nukkvõlli asendid õiged omavahel ja väntvõlli märgi suhtes. Rakisega fikseerimine on samas kasulik vana hammasrihma pingutades.

NB. Kehtib kindlasti 2.8 V6 moto kohta teiste motode kohta ei oska öelda.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]