Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Pöörete kõikumine (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 5653)
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 21.11.03 17:58 Tsiteeri
Pöörete kõikumine



Tere

Probleem siis selline et hakkasid täna vabakäigu pöörded jamama. :(
Mootor töötab yhtlaselt umbes 1100 pöörde juures ja siis järsku kukuvad pöörded alla. Selline tunne nagu tahaks välja surra mootor. Aga siis viimasel hetkel kuvib jälle pöörded yles endisele tasemele. Ja selliseid langusi tekitab ta umbes 3-10 sekundiliste vahedega.

Vabakäigu pöörete kohapealt veel selline fakt, et mul muutuvad need pidevalt. Üks päev on näiteks 900 ja teine päev 1200.

Äkki nyyd keegi oskab selle segase jutu põhjal järeldada, et mis viga võib olla?

Siim


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 21.11.03 19:14 Tsiteeri


mul oli pööretega umbes sama jama sellest juttu pikalt siin: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=1695
lahendus oli tühikäiguregulaatori 2x pesemine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marcopolo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2,6 V6 96

postitati 22.11.03 02:19 Tsiteeri


äkki õhulugeja?:omuidugi see ei pruugi õige olla.mul sama probleem ja viga õhulugejas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.03 08:12 Tsiteeri


Normaalselt peaksid pöörded olema hoopis 750-800 vahale... mitte mingil juhul üle 1000... nii et sul seal juba miski kala sees...
Minul seisab ilusti seal 750 peal, kuid vahest millegipärast tõstab 1000 peale ja siis laseb kohe ilusti ise alla... selline tunne nagu gaasiga ise mängiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 22.11.03 16:56 Tsiteeri


Täna sellist kõikumist ei olnud üldse. Aga pöörded olid ikka kõrged (1100).


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 24.11.03 15:50 Tsiteeri


tere naabrimees, pakun varianti et sisselaskekollektor saab peale õhulugejat kusagilt lisaõhku, see põhjustab sisselaskes hõrenduse kõikumist ja vastavalt sellele kõigub ka kütuse etteande regulaatorhoob. see oli nüüd väga lihtsustatud seletus, sest seal juures mõjutavad asja veel terve rida andureid, mida ma nägupidi ei tunne ja ei tea ka täpsemalt kas "lambaada" andur on asjasse segatud. täis-elekter pritsungil saab monotoonse tühikäigu pöörete kõikumise lisaõhu kaela ajada, kui lambda lahti ühendada ja pöörded paigale jäävad, aga K(E)-Jetronicu kohta ma täpselt ei tea. ka võib proovida tühikäigu mootorilt toide tagant ära võtta ja vaadata kas on muutusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 25.11.03 09:18 Tsiteeri


Mulle on enne juba räägitud et sisselase saab kuskilt lisaõhku, kuna mootor ei lähe piisavalt kiiresti pöördesse. Aga tänud vihjete eest. Eks ma uurin seda asja edasi.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 25.11.03 18:24 Tsiteeri


Mul sama viga et ei läe pöördesse ja pöörded kõiguvad.Äkki keegi räägib lähemalt mida otsida selle puhul.Endal on ka pritsung aga mitte täis elekter vist.Ette tänades


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 26.11.03 16:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja siiim
Tere

Probleem siis selline et hakkasid täna vabakäigu pöörded jamama. :(
Mootor töötab yhtlaselt umbes 1100 pöörde juures ja siis järsku kukuvad pöörded alla. Selline tunne nagu tahaks välja surra mootor. Aga siis viimasel hetkel kuvib jälle pöörded yles endisele tasemele. Ja selliseid langusi tekitab ta umbes 3-10 sekundiliste vahedega.

Vabakäigu pöörete kohapealt veel selline fakt, et mul muutuvad need pidevalt. Üks päev on näiteks 900 ja teine päev 1200.

Äkki nyyd keegi oskab selle segase jutu põhjal järeldada, et mis viga võib olla?

Siim


Mis moto täpsemalt on. Kui 20V siis: http://20v.org/engprob.htm#isv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 22.12.03 12:14 Tsiteeri


Mõnda aega ei ole jõudnud asja uurida, aga nüüd viimaste uurimuste järgi siis sellised andmed.

Kütusekulu linnas ülemõistuse:~20L/100km

Kui lamdaanduri lahti ühendasin, siis ei muutunud mitte midagi.

Kui ma seal teisi kontakte lahti ühendasin, siis yhe kontakti lahutamisel läksid pöörded normi(~800 RPM). Äkki saan täna kapotialusest pilti teha ja näidata mis kontakt pöördeid mõjutas.

Äkki oskab keegi nende asjade põhjal veel midagi öelda. Saaks lõpuks sellele veale jälile. :(


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

postitati 23.12.03 08:04 Tsiteeri


Viga on päris kindlast tühikäiguregulaatoris. Minul pesemisest tolku ei olnud. Võtsin lammarist uue.
Mine lammarisse ja pane seal teine peale. Usu, viga on selles


ainult quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 24.12.03 08:49 Tsiteeri


Terekest!Viga suure tõenäosusega tühikäiguregulaatoris.Ostsin revalist tutika maksis tema 3,2tuhat EEk-i.:P
Kui seda jubinat veits lähemalt vaadata annab teda pesta,tema töökõlblikuse veendumiseks käivita mootor ja katsu palja käega,et kas suriseb või ei.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuTom
huviline



Registreerunud 22.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,9TDI

postitati 24.12.03 09:08 Tsiteeri


tühikäigu regulaator oli ka minu probleem... uus peale ja mure peaks kaduma...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

postitati 24.12.03 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
Ostsin revalist tutika maksis tema 3,2tuhat EEk-i.:P


Ise ostsin lammarist ja maksin vist 500.- või vähem. Poolteist aastat on korralikult töötand. Kaua veel, ei tea


ainult quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 29.12.03 18:59 Tsiteeri


mida seal lähemalt vaadates pesta annab? Kas seda kambrit mis seal 2 toruotsa vahel on või siis pean kontakti poolt selle plastikkatte maha võtma ja seest puhastama?


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 29.12.03 20:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja siiim
mida seal lähemalt vaadates pesta annab? Kas seda kambrit mis seal 2 toruotsa vahel on või siis pean kontakti poolt selle plastikkatte maha võtma ja seest puhastama?


See torudevaheline kamber on ikka süüdlane.Plasti all on ainult mootor ise.Ei julge lubada et peale selle eemaldamist asi enam toimib.
Kummastki torust brakecleaner sisse survega ja kogu lugu,lase veic toimida ja pihusta uuesti.Seest peaks päris kohvivärvi löga tulema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 29.12.03 22:27 Tsiteeri


Äkki keegi oskab öelda täpselt kus audi 200 see tühikäigumootor asub.Ja äkki kellelgi on sellest piltt.Ette tänades.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 06.01.04 18:30 Tsiteeri


seda torude vahelist kambrit puhastasin, aga ei aidanud. Võibolla oli see puhastus ebapiisav kuna ma lihtsalt loksutasin selle läbi bensiiniga ja mingi karpa puhastusvahendiga. Ei olnud võimalust midagi survega sinna sisse lasta. Algul tuli midagi tumedamat sealt välja, aga hiljem oli ypris puhas vedelik(kamber paisitis ka seest ypris puhas).

Kui ma nyyd ikkagi pean uue ostma, siis kas sellist juppi tasuba ka kasutatuna vaadata või oleks ikka mõtekas uus osta?


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.01.04 19:14 Tsiteeri


Pakun et proovi veel korra puhastada.Uue hind oli mälu järgi kuskil 4,5 kilo ümber,see vist ei tasu ära nigu hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 07.01.04 09:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja siiim
seda torude vahelist kambrit puhastasin, aga ei aidanud. Võibolla oli see puhastus ebapiisav kuna ma lihtsalt loksutasin selle ....ka kasutatuna vaadata või oleks ikka mõtekas uus osta?


olin sama probleemi ees, lahenduseks oli ikka ligi 5-6 korda karpa puhastusvahendiga ja kokku mingi 2 tundi oli leos. Aga sain ilusti asja tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Varuosad
huviline



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2*Audi 200 121kw 89a

postitati 07.01.04 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Pakun et proovi veel korra puhastada.Uue hind oli mälu järgi kuskil 4,5 kilo ümber,see vist ei tasu ära nigu hästi.

Endal vedeleb 2,3 98kw. mootrile paar tükki. Üks oli kindlasti töökorras, kuna oli enda auto pealt. Kui huvi on võta ühendust


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 07.01.04 12:17 Tsiteeri


Kui puhastad siis l6pptulemusena peab see klapp kergelt v6llil liikuda andma. See on tyypiline et klapp kiilub shita ja k6nsa koosm6jul seal kinni, mitte ei usu et see nii peesse v6ib minna et revalist vaja megakirvehinnaga uus osta, kuid mine tea ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 07.01.04 12:23 Tsiteeri


see klapp liikus seal väga ilusti.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 07.01.04 12:31 Tsiteeri


Aga kui seal shitta on siis ta ei pruugi ikkagi hermeetiliselt sulguda, seega leota benas ja pa'rast lase suru6huga yle ning tsekka et ei laseks suletud asendis 6hku la'bi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 07.01.04 12:57 Tsiteeri


mul sama lugu aga ei saandf si..agi aru mis te siin pajatasite äkki seletate lihtsamalt ja kus se 200 audil ka asub.Ette tänades.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.5% - SQL: 39.5%]