MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.07 18:54
|
|
|
Veakood 00550 "start of injection control" Mis see on ?
Sellist koodi näitas, mis jubin see on ja mida tegema peaks, et viga kõrvaldada?
Autoks 2,5 TDI R5
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.07 10:42
|
|
|
Ei tea keegi ?
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 06.02.07 15:00
|
|
|
Selline tekst e. seletus:
Wiring, fuel injection timing solenoid, injector needle lift sensor, air in fuel system, fuel level low, pump timming
Kui sai kõik õieti kirjutatud.
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.07 17:15
|
|
|
seda tean isegi, kuna olen nii rumal siis ei saa aru mis vidin on katki või vigane ja kus ta asuda võiks?
|
|
|
pikk33
huviline
Registreerunud 26.01.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.07 17:34
|
|
|
süütenurk on vale.
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.07 19:31
|
|
|
küsime siis nii:
Mis on fuel injection timing solenoid?
Mis on injector needle lift sensor?
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 06.02.07 19:46
|
|
|
Tundub ,et probleem juhtpihustiga,proovi autole restart teha ja pärast vaata uuesti mingi aja pärast neid veakoode.Siis akuklemm maha ja mingi aeg
oodata ja siis uuesti klemm peale.
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.07 19:55
|
|
|
kas on võimalik, et see juhtpihusti vahepeal töötab ja vahepeal ei tööta?
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 06.02.07 20:02
|
|
|
Miks mitte,tegemist anduriga pihustiga mis 4-s silindris.Vaata pistik üle!
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.07 20:36
|
|
|
mis infot see pihusti üldse annab, kas impulsi kuna on töötakt?
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.07 20:43
|
|
|
Seal oli kirjas, et kui peapihusti ära on kaob autol jõud ära, mina ei ole seda üldse tähendanud, ainuke asi mis on, on see, et käivitub vahepeal väga
halvasti (eeslüüteküünlad on terved).
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 06.02.07 20:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MarttiH
Seal oli kirjas, et kui peapihusti ära on kaob autol jõud ära, mina ei ole seda üldse tähendanud, ainuke asi mis on, on see, et käivitub vahepeal väga
halvasti (eeslüüteküünlad on terved). | Diagnostika! Vigu võib erinevaid olla , kasuta rohkem foorumi otsinguid.
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.07 20:57
|
|
|
Diagnostika ütleb mulle samamoodi et viga on nendes asjades
fuel injection timing solenoid
injector needle lift sensor
Minu küsimus ongi, et eesti keelde tõlgituna, mis need on ?
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 06.02.07 21:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MarttiH
Diagnostika ütleb mulle samamoodi et viga on nendes asjades
fuel injection timing solenoid
injector needle lift sensor
Minu küsimus ongi, et eesti keelde tõlgituna, mis need on ? | Oskad sa selle teadmisega siis midagi peale hakata?
Küsi esindusest,äkki suvatsevad vastata.
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.07 21:04
|
|
|
kui ma saaks teada mis detail on katki või mis detailid võivad katki olla, saaks kontrollida või siis tervete vastu välja vahetada! Praegu ei oskagi
üldse alustada kuskilt!
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 06.02.07 21:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MarttiH
kui ma saaks teada mis detail on katki või mis detailid võivad katki olla, saaks kontrollida või siis tervete vastu välja vahetada! Praegu ei oskagi
üldse alustada kuskilt! | Katki ei pruugi ju midagi olla ,võib olla tõrge lihtsalt,Võib juhtuda pärast nii et" ravid kurgumandleid
günekoloogi juures"
|
|
|
resnick
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal
Auto: B4 '93
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 07.02.07 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MarttiH
Diagnostika ütleb mulle samamoodi et viga on nendes asjades
fuel injection timing solenoid
injector needle lift sensor
Minu küsimus ongi, et eesti keelde tõlgituna, mis need on ? | injector needle lift sensor- pihusti nõela tõstmise andur
fuel injection timing solenoid- kütuse pihusti ajastuse andur
pump timming- pumba ajastus
Samuti oli vigades kirjas, et õhk kütuse süsteemis ja kütuse tase madal. Ei tea küll mida see viimane peaks tähendama.
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.07 20:54
|
|
|
Viga oli/on selles, et pumba rihm on välja veninud ja aju ei suuda pumbanurka külmalt nii palju korrigeerida, et täpselt paika saaks. Pumbarihm
vahetusse ja märgid paika ja korras ta ongi!
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 07.02.07 20:59
|
|
|
Et siis polnudki nii raske.
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
|
rain490
huviline
Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI
|
postitati 11.02.07 18:32
|
|
|
Vända rihmaseib on ok ja ka nukkvõll/väntvõll rihm on vahetatud koos rullikutega aga see võib olla küll, et pumba märk on juba ennem valesti pandud!
|
|
|