Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Veakood 00550 "start of injection control" Mis see on ? (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 5258)
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.07 18:54 Tsiteeri
Veakood 00550 "start of injection control" Mis see on ?



Sellist koodi näitas, mis jubin see on ja mida tegema peaks, et viga kõrvaldada?

Autoks 2,5 TDI R5


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.07 10:42 Tsiteeri


Ei tea keegi ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 06.02.07 15:00 Tsiteeri


Selline tekst e. seletus:
Wiring, fuel injection timing solenoid, injector needle lift sensor, air in fuel system, fuel level low, pump timming

Kui sai kõik õieti kirjutatud.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.07 17:15 Tsiteeri


seda tean isegi, kuna olen nii rumal siis ei saa aru mis vidin on katki või vigane ja kus ta asuda võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pikk33
huviline



Registreerunud 26.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.07 17:34 Tsiteeri


süütenurk on vale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.07 19:31 Tsiteeri


küsime siis nii:
Mis on fuel injection timing solenoid?
Mis on injector needle lift sensor?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 06.02.07 19:46 Tsiteeri


Tundub ,et probleem juhtpihustiga,proovi autole restart teha ja pärast vaata uuesti mingi aja pärast neid veakoode.Siis akuklemm maha ja mingi aeg oodata ja siis uuesti klemm peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.07 19:55 Tsiteeri


kas on võimalik, et see juhtpihusti vahepeal töötab ja vahepeal ei tööta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 06.02.07 20:02 Tsiteeri


Miks mitte,tegemist anduriga pihustiga mis 4-s silindris.Vaata pistik üle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.07 20:36 Tsiteeri


mis infot see pihusti üldse annab, kas impulsi kuna on töötakt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 06.02.07 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MarttiH
mis infot see pihusti üldse annab, kas impulsi kuna on töötakt?
Vastus:http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=34088#pid222511


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.07 20:43 Tsiteeri


Seal oli kirjas, et kui peapihusti ära on kaob autol jõud ära, mina ei ole seda üldse tähendanud, ainuke asi mis on, on see, et käivitub vahepeal väga halvasti (eeslüüteküünlad on terved).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 06.02.07 20:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MarttiH
Seal oli kirjas, et kui peapihusti ära on kaob autol jõud ära, mina ei ole seda üldse tähendanud, ainuke asi mis on, on see, et käivitub vahepeal väga halvasti (eeslüüteküünlad on terved).
Diagnostika! Vigu võib erinevaid olla , kasuta rohkem foorumi otsinguid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.07 20:57 Tsiteeri


Diagnostika ütleb mulle samamoodi et viga on nendes asjades
fuel injection timing solenoid
injector needle lift sensor


Minu küsimus ongi, et eesti keelde tõlgituna, mis need on ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 06.02.07 21:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MarttiH
Diagnostika ütleb mulle samamoodi et viga on nendes asjades
fuel injection timing solenoid
injector needle lift sensor


Minu küsimus ongi, et eesti keelde tõlgituna, mis need on ?
Oskad sa selle teadmisega siis midagi peale hakata?
Küsi esindusest,äkki suvatsevad vastata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.07 21:04 Tsiteeri


kui ma saaks teada mis detail on katki või mis detailid võivad katki olla, saaks kontrollida või siis tervete vastu välja vahetada! Praegu ei oskagi üldse alustada kuskilt!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 06.02.07 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MarttiH
kui ma saaks teada mis detail on katki või mis detailid võivad katki olla, saaks kontrollida või siis tervete vastu välja vahetada! Praegu ei oskagi üldse alustada kuskilt!
Katki ei pruugi ju midagi olla ,võib olla tõrge lihtsalt,Võib juhtuda pärast nii et" ravid kurgumandleid günekoloogi juures":D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
resnick
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal

Auto: B4 '93

postitati 06.02.07 22:34 Tsiteeri


Soovitaks ise ka esindusse väike meilike kribada.
Mind on see täitsa abistanud. Helistati isegi esindusest peale tööpäeva lõppu ja anti nõu :P.
Ühesõnaga - küsija suu pihta ei lööda ;)


276
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 07.02.07 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MarttiH
Diagnostika ütleb mulle samamoodi et viga on nendes asjades
fuel injection timing solenoid
injector needle lift sensor

Minu küsimus ongi, et eesti keelde tõlgituna, mis need on ?
injector needle lift sensor- pihusti nõela tõstmise andur
fuel injection timing solenoid- kütuse pihusti ajastuse andur
pump timming- pumba ajastus

Samuti oli vigades kirjas, et õhk kütuse süsteemis ja kütuse tase madal. Ei tea küll mida see viimane peaks tähendama.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.07 20:54 Tsiteeri


Viga oli/on selles, et pumba rihm on välja veninud ja aju ei suuda pumbanurka külmalt nii palju korrigeerida, et täpselt paika saaks. Pumbarihm vahetusse ja märgid paika ja korras ta ongi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 07.02.07 20:59 Tsiteeri


Et siis polnudki nii raske.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.07 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MarttiH
Viga oli/on selles, et pumba rihm on välja veninud ja aju ei suuda pumbanurka külmalt nii palju korrigeerida, et täpselt paika saaks. Pumbarihm vahetusse ja märgid paika ja korras ta ongi!


Nujah, väga imelik, reeglina rihmad ei veni niipalju ja käivad täpselt ühtemoodi vahetusest vahetuseni. Nüüd peab silma peal hoidma, äkki on vända hammikas hakkanud vaikselt lahti tulema ja logisema :P Või siis lihtsalt süüde oli algusest peale valesti pandud ja veel nihutas veidi ära ja oligi viga käes :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain490
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI

postitati 11.02.07 18:32 Tsiteeri


Vända rihmaseib on ok ja ka nukkvõll/väntvõll rihm on vahetatud koos rullikutega aga see võib olla küll, et pumba märk on juba ennem valesti pandud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.4% - SQL: 55.6%]