Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K. Peapihusti ülesanne? (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 3344)
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 27.11.06 08:44 Tsiteeri
K. Peapihusti ülesanne?



Kas keegi asjatundlik oskab lahti seletada juhtmega peapihusti ülesande,mis informatsiooni see juhtmeke endas kannab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 27.11.06 09:17 Tsiteeri


Pumpade pealt mõõdetakse tavaliselt rõhku või on tegemist rõhu juhtimise klapiga.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.06 21:17 Tsiteeri


väga puusse pani see mees. juhtmega pihusti näeb pritsemomenti, saadab impulsi ajule ning aju vaatab kus kandis süüde on ja selle järgi oskab süüdet korrigeerida (kui sa veel ei tea TDi suudab seda kuigi palju teha). Kui aga süüde on kõvasti paigast ära siis hakkab armatuuris edc lamp põlema või spiraal vilkuma. Mitte mingit muud infot nagu ntx pritse surve või muu jama mida mõni tarkpea kirjutab antud jupp ei edasta. on veel küsimusi? :D kui see nn anduriga pihusti on vigane või juhtmetes on katkestus liigub masin nii et jalgrattur jõuab mööda sõita :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 29.11.06 12:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
väga puusse pani see mees. juhtmega pihusti näeb pritsemomenti, saadab impulsi ajule ning aju vaatab kus kandis süüde on ja selle järgi oskab süüdet korrigeerida (kui sa veel ei tea TDi suudab seda kuigi palju teha). Kui aga süüde on kõvasti paigast ära siis hakkab armatuuris edc lamp põlema või spiraal vilkuma. Mitte mingit muud infot nagu ntx pritse surve või muu jama mida mõni tarkpea kirjutab antud jupp ei edasta. on veel küsimusi? :D kui see nn anduriga pihusti on vigane või juhtmetes on katkestus liigub masin nii et jalgrattur jõuab mööda sõita :D
Noo siit tuli küll nüüd vastus 5+.Tegelikult ,miks ma seda uurin,on see,et pärast mootori "kodust " remonti (plokikaanetihend,pihustid,klapid-tihendid)on hakanud teinekord külmalt käivitades küünlatuld vilgutama mis kaob kui pööret anda või uuesti käivitada.Süüdet on kontrollitud ja märke ka.Seda vilgutamist ei tee ta ka iga kord,ei oska viga otsida.Üks probleem veel ka ,millest ma pole nagu aegade algusest sotti saanud,et kui auto onseisnud pikemalt,või temperatuur on väljas hommikusel käivitusel alle+ 10 kraadi hakkab vilkuma(!) ja annab seda kõrgema tooniga helisignaali.See ei kordu,kui teistkordselt mootorit käivitada,või kui mootor on soe.Vedelikud ja piduriklotsid normis.Ehk keegi teab kuidas nendest "krattidest" lahti saada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.06 19:28 Tsiteeri


kui palju sai süüdet pandud ja mismoodi? antud masinal peab olema 0.25+- mm plunzeritõusu surnud seisus. spiraal armatuuris võib vilkuda kui aju näeb et ükskõik mis parameeter ei ole normis. Kui tegemist on pideva veaga siis lamp jääbki vilkuma, kui on korraks mingi jama vastavalt lamp vilkub korra ja kõik. Kas pihustitel sai surved paika pandud? surve peab olema 170-190 Bar ja kui on uus pihustiots siis loomulikult kuskil seal ülemise piiri juures. plokikaanetihend peab olema õige paksusega, täpselt selline nagu oli enne (tihendi peal on augud mis tähendavad paksust) ja noh ikka kõik pistikud ja värgid peavad olema ühendatud ja oma koha peal. Idee poolest kui arvutidiagnostikat teha siis saaks selle vea kätte kuna kõik asjad jäävad arvutisse. Midagi konkreetset ei oska öelda, kuna pole täpselt sama pulliga kunagi varem kokku puutunud :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.1% - SQL: 72.9%]