Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
väga puusse pani see mees. juhtmega pihusti näeb pritsemomenti, saadab impulsi ajule ning aju vaatab kus kandis süüde on ja selle järgi oskab süüdet
korrigeerida (kui sa veel ei tea TDi suudab seda kuigi palju teha). Kui aga süüde on kõvasti paigast ära siis hakkab armatuuris edc lamp põlema või
spiraal vilkuma. Mitte mingit muud infot nagu ntx pritse surve või muu jama mida mõni tarkpea kirjutab antud jupp ei edasta. on veel küsimusi? kui see nn anduriga pihusti on vigane või juhtmetes on katkestus liigub masin
nii et jalgrattur jõuab mööda sõita | Noo siit tuli küll
nüüd vastus 5+.Tegelikult ,miks ma seda uurin,on see,et pärast mootori "kodust " remonti (plokikaanetihend,pihustid,klapid-tihendid)on hakanud
teinekord külmalt käivitades küünlatuld vilgutama mis kaob kui pööret anda või uuesti käivitada.Süüdet on kontrollitud ja märke ka.Seda vilgutamist ei
tee ta ka iga kord,ei oska viga otsida.Üks probleem veel ka ,millest ma pole nagu aegade algusest sotti saanud,et kui auto onseisnud pikemalt,või
temperatuur on väljas hommikusel käivitusel alle+ 10 kraadi hakkab vilkuma(!) ja annab seda kõrgema tooniga helisignaali.See ei kordu,kui
teistkordselt mootorit käivitada,või kui mootor on soe.Vedelikud ja piduriklotsid normis.Ehk keegi teab kuidas nendest "krattidest" lahti saada
|