malone32
huviline
Registreerunud 23.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: R8 V10 Plus & Shelby GT 500
|
postitati 01.05.06 12:58
|
|
|
Audi Coupe vs Audi Cabriolet
Kuna olen kahe auto valiku vahel siis ootan teie arvamusi, kumba autot võtta. Autod muidugi uuema ninaga(B4) mootorid 2,3 100kW ja manuaal
käigukastid, cabrioletil on nahkistmed coupe-il aga tavalised istmed. Tahaks teada, et mis on cabrioleti halvad küljed peale katuse. Kas cabrioleti
tagumised istmed käivad alla, kuna harrastan ka lumelaua sõitu siis oleks vaja kuhugi ka lumelaud ära mahutada. Kas katuse lahtitegemine/kokkupanemine
on keerukas töö, või kõik käib lihtsalt ja kiiresti? Kuna ei taha autot just poosetamiseks, vaid lihtsalt meelidib cabriolet väga.
Coupe-ide poolepealt pidavat olema nende nõrgaks kohaks just uksed, mis kipuvad ära vajuma ja siis vihisevad tihendite kohapealt. Rohkem nagu ei
oskagi midagi öelda ja ootaks siis teie arvamusi/soovitusi kumba autot võtta. Tänud
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 01.05.06 13:37
|
|
|
Cabrio'l on üks suur miinus - neid toodeti ainult esiveolisena. Arvan, et Sul seal Veriora kandis oleks Quattro küll igati abiks featuur (ise olen ka
elu jooksul palju aega seal lähistel veetnud). Kruusateede ja ohtra talvise lumega piirkonnas ei ole esiveoline Cabrio vast kõige mõistlikum
lahendus...
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 01.05.06 14:31
|
|
|
Tere!
Ma siin soetasin endale natuke aega tagasi cabrio, mõnele küsimuse oskan ehk vastuse enda.
Altpoolt alustades on minu arust cabrio ja coupe uks sama (pikk ja aknaraamita kolakas, kui see peaks mõlki minema siis loodan, et kattub coupe'ga).
Seega ka cabriotel kipuvad need ära vajuma tunduvalt kergemini kui sedaanidel. Endalgi ootavad need pisikest reguleerimist, ehk saab paremaks.
Lumelaud kinnisesse cabriosse ei mahu, tagaiste alla ei käi, kuna minu teada on kõik cabriod B3 kerele baseeruvalt ehitatud. Ehk siis tagasild ja
sumpa on B3 stiilis ja bensupaak tagaistme taga. Sellesse üsna lühikesse, kuid sügavasse pagasiruumi ei taha isegi täismõõdus varuratas õigele kohale
ära mahtuda. Mingi suusaluuk on muidugi olemas.
Katuse mahavõtmine on väga kerge, kui on el.katus Aga olen ka paari
manuaalse katusega varianti näppinud. Nende puhul ütleksin, et kõige parem on seda katust peale panna/maha võtta kahekesi auto külgedelt. Samas,
käsitsi saab katuse ilmselt 5 sek kiiremini peale/maha.
Nahksisu on cabrio puhul kahtlemata hea asi. Tahaks...
Ja lõpetuseks väike norimine, cabriotel on 2.3 mootor ainult 98 kw (nagu B4del). Aastatel 1991-1994 siis toodeti cabriosid selle NG mootoriga.
Ja Joel'i jutus on ka tõsine point olemas.
|
|
|
|
malone32
huviline
Registreerunud 23.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: R8 V10 Plus & Shelby GT 500
|
postitati 01.05.06 16:14
|
|
|
Kuna praegu on olemas esiveoline audi 80 B3 ja lumme pole sellega veel siinkandis kinni jäänud, niiet ei tohiks cabrio-gi hullem olla. Aga lunatic
järsku saad sa öelda kui lai on cabrio pagasiruum või kui pikk on diagonaal. Pealtnäha tundub pagasiruum üldse teistsugune, kui B4-l
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 01.05.06 16:23
|
|
|
Minumeelest toodeti cabrio'sid kuni '00 aastani. Kas tõesti siis on olemas '00a B3?
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 01.05.06 16:33
|
|
|
Cupe Quattro oleks vast siiski kõige õigem lahendus...
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 01.05.06 20:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: malone32
...järsku saad sa öelda kui lai on cabrio pagasiruum või kui pikk on diagonaal. Pealtnäha tundub pagasiruum üldse teistsugune, kui B4-l
|
Ühe meetri pikkune asi mahub bagassi ilusti koos tagavararattaga. Kui selle asendit muuta või salongi visata, siis saaks umbes 1,2 kuni 1,3 meetrit
mahutatud olenevalt eseme kujust ja eeldusel, et see luugist sisse ka mahub. Diagonaali arvutamine väga ei aita, kuna pagasiruum pole eriti pikk.
Võibolla teen mõnipäev pilte ka, kuigi Sa pead vist koos lumelauaga masinat proovima minema
joller, sul on õigus, cabrio 80't tehti kuni 2000 aastani. Viimane oli 1.8 (125hj) mootoriga kellegi jutu järgi
Üks väike link, kus natuke B4'st ja ka cabriost juttu.
Sisuliselt tagaosa on B3 jah, kuna masin töötati välja ~86 aastal.
|
|
|
|