Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi Coupe vs Audi Cabriolet (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2325)
malone32
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: R8 V10 Plus & Shelby GT 500

postitati 01.05.06 13:58 Tsiteeri
Audi Coupe vs Audi Cabriolet



Kuna olen kahe auto valiku vahel siis ootan teie arvamusi, kumba autot võtta. Autod muidugi uuema ninaga(B4) mootorid 2,3 100kW ja manuaal käigukastid, cabrioletil on nahkistmed coupe-il aga tavalised istmed. Tahaks teada, et mis on cabrioleti halvad küljed peale katuse. Kas cabrioleti tagumised istmed käivad alla, kuna harrastan ka lumelaua sõitu siis oleks vaja kuhugi ka lumelaud ära mahutada. Kas katuse lahtitegemine/kokkupanemine on keerukas töö, või kõik käib lihtsalt ja kiiresti? Kuna ei taha autot just poosetamiseks, vaid lihtsalt meelidib cabriolet väga.
Coupe-ide poolepealt pidavat olema nende nõrgaks kohaks just uksed, mis kipuvad ära vajuma ja siis vihisevad tihendite kohapealt. Rohkem nagu ei oskagi midagi öelda ja ootaks siis teie arvamusi/soovitusi kumba autot võtta. Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 01.05.06 14:37 Tsiteeri


Cabrio'l on üks suur miinus - neid toodeti ainult esiveolisena. Arvan, et Sul seal Veriora kandis oleks Quattro küll igati abiks featuur (ise olen ka elu jooksul palju aega seal lähistel veetnud). Kruusateede ja ohtra talvise lumega piirkonnas ei ole esiveoline Cabrio vast kõige mõistlikum lahendus...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 01.05.06 15:31 Tsiteeri
Tere!



Ma siin soetasin endale natuke aega tagasi cabrio, mõnele küsimuse oskan ehk vastuse enda.
Altpoolt alustades on minu arust cabrio ja coupe uks sama (pikk ja aknaraamita kolakas, kui see peaks mõlki minema siis loodan, et kattub coupe'ga). Seega ka cabriotel kipuvad need ära vajuma tunduvalt kergemini kui sedaanidel. Endalgi ootavad need pisikest reguleerimist, ehk saab paremaks.
Lumelaud kinnisesse cabriosse ei mahu, tagaiste alla ei käi, kuna minu teada on kõik cabriod B3 kerele baseeruvalt ehitatud. Ehk siis tagasild ja sumpa on B3 stiilis ja bensupaak tagaistme taga. Sellesse üsna lühikesse, kuid sügavasse pagasiruumi ei taha isegi täismõõdus varuratas õigele kohale ära mahtuda. Mingi suusaluuk on muidugi olemas.
Katuse mahavõtmine on väga kerge, kui on el.katus;) Aga olen ka paari manuaalse katusega varianti näppinud. Nende puhul ütleksin, et kõige parem on seda katust peale panna/maha võtta kahekesi auto külgedelt. Samas, käsitsi saab katuse ilmselt 5 sek kiiremini peale/maha.
Nahksisu on cabrio puhul kahtlemata hea asi. Tahaks...
Ja lõpetuseks väike norimine, cabriotel on 2.3 mootor ainult 98 kw (nagu B4del). Aastatel 1991-1994 siis toodeti cabriosid selle NG mootoriga.

Ja Joel'i jutus on ka tõsine point olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
malone32
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: R8 V10 Plus & Shelby GT 500

postitati 01.05.06 17:14 Tsiteeri


Kuna praegu on olemas esiveoline audi 80 B3 ja lumme pole sellega veel siinkandis kinni jäänud, niiet ei tohiks cabrio-gi hullem olla. Aga lunatic järsku saad sa öelda kui lai on cabrio pagasiruum või kui pikk on diagonaal. Pealtnäha tundub pagasiruum üldse teistsugune, kui B4-l


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 01.05.06 17:23 Tsiteeri


Minumeelest toodeti cabrio'sid kuni '00 aastani. Kas tõesti siis on olemas '00a B3?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 01.05.06 17:33 Tsiteeri


Cupe Quattro oleks vast siiski kõige õigem lahendus...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 01.05.06 21:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: malone32
...järsku saad sa öelda kui lai on cabrio pagasiruum või kui pikk on diagonaal. Pealtnäha tundub pagasiruum üldse teistsugune, kui B4-l

Ühe meetri pikkune asi mahub bagassi ilusti koos tagavararattaga. Kui selle asendit muuta või salongi visata, siis saaks umbes 1,2 kuni 1,3 meetrit mahutatud olenevalt eseme kujust ja eeldusel, et see luugist sisse ka mahub. Diagonaali arvutamine väga ei aita, kuna pagasiruum pole eriti pikk. Võibolla teen mõnipäev pilte ka, kuigi Sa pead vist koos lumelauaga masinat proovima minema:D

joller, sul on õigus, cabrio 80't tehti kuni 2000 aastani. Viimane oli 1.8 (125hj) mootoriga kellegi jutu järgi
Üks väike link, kus natuke B4'st ja ka cabriost juttu.
Sisuliselt tagaosa on B3 jah, kuna masin töötati välja ~86 aastal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.9% - SQL: 53.1%]