Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: piduriklotside vahetus (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5906)
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 10.11.03 19:47 Tsiteeri
piduriklotside vahetus



selline mure kui vahetada ära tagumised piduriklotsid, siis kuidas tuleb paika seada silindri kaugus, s.t. kas silinder keeratakse täielikult põhja või mingi kindla kauguse peale, et ka käsipidur töötaks? või peaks töötama käsipidur silindri kaugusest sõltumatta
autoks 84 a. 200 ; taga ketaspidur

milles probleem,et pidurid pehmed-peasilinder või õhk sees?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 10.11.03 19:59 Tsiteeri


Silindrid keerad algasendisse. Kasakas regullib ennast ise òigele kaugusele. Parast klotside vahetust kisud mòned korrad kasakat, kuni tunned, et "vòtab".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 10.11.03 20:05 Tsiteeri


kui lihtsalt pehmed siis ilmselt õhk,kui pedaal aga lõpuks põrandaga kokku saab siis on peasilinder tüma ,st et pedaal vajub vaikselt läbi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 10.11.03 20:09 Tsiteeri


selline asi veel, et õhutusniplit ei saa lahti (kinni roostetanud)-kas on mingit muud õhutusvõimalust?
pedaal vajub peaaegu lõpuni ja kõige lõpust vajutades lähevad rattad momentaalselt plokki


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 10.11.03 20:20 Tsiteeri


õhutusnippel pane mingi rooste sprayga likku,st paned mingi kaltsu sinna nipli peale ja lased siis sprayga selle kaltsu ujuma.Las seisab mingi kümme minti,siis kopputa haamriga otse pähe asjale ja siis leota uuesti ja proovi mingi aeg koputada ja siis keerata jälle.Üldiselt peaks nii tulema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 11.11.03 17:28 Tsiteeri


aga kas ma pean samas vahetama ära ka peasilindri või vahetan klotsid ja õhutan-kui siis paremaks ei lähe siis ka peasilinder


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.11.03 18:05 Tsiteeri


lase mõnel spetsialistil seda pedaali katsuda,siin jutujärgi on väga raske öelda kas peasilinder on tüma või ei ole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MEELIS
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda TYP-R

postitati 11.11.03 21:03 Tsiteeri


huiat ta vanal autol ennast ise välja keerab.enamus pillidel ikka vaja nii regullida,et täpselt peale läheb ja peale ei jääks,käsika hoob natuke liiguks.


Pekske rähne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 11.11.03 21:53 Tsiteeri


mul hakkab asi segaseks minema-kas tuleb regullida või mitte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.11.03 22:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja MEELIS
huiat ta vanal autol ennast ise välja keerab.enamus pillidel ikka vaja nii regullida,et täpselt peale läheb ja peale ei jääks,käsika hoob natuke liiguks.


see jutt kehtib küll trummelpiduri puhul,kuid kettaga pole vähemalt mina kunagi miskit regullinud ja toimivad nigu maasikad.
Muidugi kui su silindrid on sita ja saasta sisse kinni mädanenud et peale nr3 torutangide neid miski ei liiguta siis on võibolla jama küll.
Minu käru on aastast 85 ja pidurikolvid käivad ka näpuga kui vaja.
Lihtsalt õigeaegne õlivahetus ja muu selline käib asja juurde .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 12.11.03 08:32 Tsiteeri


Ka ketas taga ja midagi siiani regullind pole peale klotside vahetust.Kui kolvid on põhja keeratud,siis nad keeravad ise ennast peale käsipiduri tõmbamisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

postitati 12.11.03 13:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts200
selline asi veel, et õhutusniplit ei saa lahti (kinni roostetanud)-kas on mingit muud õhutusvõimalust?
pedaal vajub peaaegu lõpuni ja kõige lõpust vajutades lähevad rattad momentaalselt plokki

Ole nende niplitega eriti ettevaatlik. Olen mitu tükki puruks keeranud. pärast jama igavesti palju.


ainult quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEELIS
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda TYP-R

postitati 12.11.03 17:18 Tsiteeri


teil vedand,et head autod:)ma näen töö juures peaaegu iga päev sellist saasta,et jube.remonti tullakse tavaliselt siis,kui juba väga hilja on:mad:


Pekske rähne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 12.11.03 17:36 Tsiteeri


ei mina seda niplit lahti saa ja sain juba väikse jupi otsast kätte ka:mad:
ja ühel supordil on kässeri hoovastik kinni-kas seda saab kuidagi seestpoolt lahti võtta ja määrida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 12.11.03 18:12 Tsiteeri


Kui kässari hoovastik kinni siis aitab ainult kummitihendite remontkomplekt ja supporti legoks võtmine.
BTW,kui juba support alt käes ja kruustangide vahel lahti kangutatud,siis saad ka selle õhutusnipli sealt tulega kätte,uus nippel on remondikomplektis sees olemas juba.


To Meelis:ega ei saa öelda et auto on alati hea olnud,kuid kui on oma auto millega pead iga päev liiklema siis teed ju kõik mis sinust oleneb et probleemivabalt kulgeda.Omal vahetasin samuit välja nii kässaritrossid(1800 eeku) +kõigi nelja supporti remondi sarjad (ca 600 eeku )
Nüüd kulgen probleemivabalt:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 12.11.03 19:00 Tsiteeri


To QUATTRO: minuteada rem. kompl. ei sisalda õhutusniplit. Või kui äkki mõnes on, siis oleks kasulik teada millises. Ise ostsin Aavest ja maksis mingi 80.- EEK, seal igatahes niplit sees polnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 12.11.03 19:51 Tsiteeri


mina olen omale need komplektid ostnud laki autost NK firma toode.
Seal on tolmukate,mansett,kässarihoova simmer,O rõngas,nippel ja niplikate ja määre millega kogu kompott kokku käib.
Enne seda on aga vaja teada mis läbimõõduga su tagasuppordi kolb on.Reeglina kas 36 või 38 mm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 12.11.03 20:03 Tsiteeri


krt siis tuleb lahti võtta ja ülemõõta kui muidu teada ei saa

suured tänud väga kasuliku info eest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 12.11.03 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts200
krt siis tuleb lahti võtta ja ülemõõta kui muidu teada ei saa

suured tänud väga kasuliku info eest


Aitab sellest kui ratta alt ära võtad.Supporti enda peal on see number valuvormis olemas.
Otsi seda sellest kohast kus klotsivedrud vastu supportit toetuvad .Lükka support terasharjaga puhtaks ja leiad selle numbri kindlasti üles


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 12.11.03 20:30 Tsiteeri


kuidas loll targemaks saab-ikka küsimustega. Thnx


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 13.11.03 12:07 Tsiteeri


Sul peaks olema tagumised 38mm.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.11.03 12:38 Tsiteeri


kusjuures ei pruugi.mul peaks ka olema 38 aga on 36.
seal on täpselt see all,mis parajasti liinilt pihku on jäänud meestele :mad:
Ma olen mitmele kliendile teinud neid supporteid ja tellid vin koodi järgi ära ja tuleb ikka vale asi krt :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 13.11.03 14:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
kusjuures ei pruugi.mul peaks ka olema 38 aga on 36.
seal on täpselt see all,mis parajasti liinilt pihku on jäänud meestele :mad:
Ma olen mitmele kliendile teinud neid supporteid ja tellid vin koodi järgi ära ja tuleb ikka vale asi krt :mad:

Krt seda ei teadnutki,omal 38mm ja A90,mida moditud sai oli 36mm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 14.11.03 16:43 Tsiteeri


äkki kedagi huvitab - panen kirja mõnede juppide hinnad(laki auto):


supporti remondi komplekt(1tk)- 85.-
tagumised klotsid- 175.-
tagumised kettad- 490.-
rooste immut.-50.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 17.11.03 07:17 Tsiteeri


Veel niipalju et 2*piduriketas 490 kr ja 4*piduriklotsi.175kr


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.6% - SQL: 41.4%]