Lehekülgi: 1 2 |
taunc
huviline
Registreerunud 18.10.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: s4 2.7biturbo u. 230kw
|
postitati 19.10.06 09:15
|
|
|
Bose originaal stereo VOLUME nupu viga
Probleem selles, et praeguste niiskete ilmadega istudes külma autosse ei maksa volume nuppu puutuda kuna see "ketrab" ennast kohe põhja, emb-kumb,
mis pidi keerad. Probleem laheneb, kui salong on saanud soojaks. Minu meelest on viga niiskuses, mis koguneb kuskile "kivi" vahele.
On kellelgi sellist viga olnud?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.06 09:17
|
|
|
See on nende makki tüüpviga ja viga on just nupus endas, see on aja jooksul lihtsalt ära kulunud ja nüüd pääseb niiskus sinna sisse ja tekitab
põhimõtteliselt lühise ning volume kogu aeg põhjas ongi. Aitab ainult nupu vahetus.
|
|
|
taunc
huviline
Registreerunud 18.10.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: s4 2.7biturbo u. 230kw
|
postitati 19.10.06 09:29
|
|
|
Ranz
Oskad äkki õelda palju see vahetus võib maksma minna?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.06 09:55
|
|
|
Kahjuks mitte, ei oska sind nagu kuskilepoole esimese ropsuga selle murega saatagi eriti veel saaremaal. Sa mine uuri mõnest elektroonika parandusest, mis ja kuidas jne. ehk oskavad aidata.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 19.10.06 10:11
|
|
|
Sorry, et ma ei tea mida te Bose maki all täpselt mõtlete, sest Audi kasutab nimesid nagu Concert, Chorus, Symphony jne.
Concert ja Choruse puhul tähendab sama sümptomi esinemine seda, et välja tuleb vahetada maki keskprotsessor, mis maksab 835 eek'u. Sellele lisandub
tööraha, nii et rääkida võib 1000-1200 eek'usest laksust.
Analoogtehnika ja potensiomeetrite vahetamise/puhastamise ajad on möödas :-(
Kui viga on kulunud nupus, siis puhtalt sisse/väljalülitamisega volüüm ei hüppa. Kulunud nupp, mille kontaktid sädelevad, teeb volüümi reguleerimist
piltlikult öeldes vaid "tundlikumaks", see tähendab et level liigub kiiremini üles ja ka alla. Oma elutsükli lõppu jõudnud protsessori puhul ei
suuda aga makk endale mällu jätta viimast helitugevuse level'it, millelt makk sisselülitumisel jälle mängima peaks hakkama. Siis ta alustabki kas
nullist või maksimumist.
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 20.11.06 07:26
|
|
|
Mul ka see helitugevuse nupp jamab, kui auto külm on. Soojenedes hakkab normaalselt tööle.
Aga külmaga on nii, et kui tööle panen valib mingi natuke valjema helitugevuse ja kui keeran kõvemaks läheb päris põhja ja kui keeran vaiksemaks, jääb
peaaegu et vait.
Et milles siis probleem on?
Tegemist siis Chorus makiga.
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.06 07:34
|
|
|
Sama siin, nupp on kole tundlik.
Ebamugav reguleerida helitugevust.
Peaks ta lahti kitkuma vist
|
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 20.11.06 07:38
|
|
|
Sama teemat ka siin arutatud link.
Lahenduseks on ikka 1200.- väljaminek.
Endal sama probleem :-| Kui väljas külmakraadid ja sõitu lähen siis häälenuppu esialgu ei torgi (Maki settingutes annab määrata vaikimisi volume
astme).
-----
Teema algatajal eeldatavalt ikka sama probleem makiga (vt rocket postitust).
Kuigi juttu oli niiskusest?
|
|
|
altsik
huviline
Registreerunud 17.06.05
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 quattro '98 2,8 142 kw
|
postitati 20.11.06 07:48
|
|
|
liitun ka "klubiga siis" :-D
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.11.06 09:27
|
|
|
Lisan siis veel seda, et see nn. "sädelev" ehk kulunud nupp kiirendab protsessori hävinemist veelgi.
Tüüpviga Concert/Chorus makkidel on aga ikka läbimõtlematult kirjutatud protsessori soft, mis limiteeritud protsessori sisemisse mälusse
kirjutamise/lugemise tsüklid kiiresti "ära raiskab." Külmaga aga unustab mälu oma sisu veelgi kergemini.
Võib-olla on mingid maki versioonid, kus viga on ainult kulunud nupus, ja protsessori eale kulunud nupp kahjulikult ei mõju. Nii et ikka case by
case.
Kui algul maki sisselülitamisel enam protsessor ei mäleta mis helitugevuse taset kasutada, siis aja kuludes ei pruugi helitugevustaseme reguleerimine
enam üldse õnnestuda, siis võibki juhtuda, et nupu keeramisel viskab helitugevuse põhja või nulli.
|
|
|
|
Laks76
huviline
Registreerunud 06.09.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 (c6) 3,0 TDi avant quatro ja Audi S3 quatro 1,8T (1999a)
|
postitati 20.11.06 11:30
|
|
|
Omal oli ka see sama probleem. Korda tegemine jah kuskil 1200-1500 eeku. Ise peaks täna maki kätte saama. Kui kellegil kontaktide vastu huvi siis võin
pakkuda...
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 20.11.06 13:25
|
|
|
Huvitav kas viga on siis protsessori riistvaras või tarkvaras.
Kui viga softis, kas siis üle ei anna kirjutada?
Samas kas vana asemele tinutatud prose on teise softiga või läheb jälle mõne aastaga lolliks?
Kui palju see prose maksab ja kust saab, tinutamisega saab vast ise hakkama?
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Lisan siis veel seda, et see nn. "sädelev" ehk kulunud nupp kiirendab protsessori hävinemist veelgi.
Tüüpviga Concert/Chorus makkidel on aga ikka läbimõtlematult kirjutatud protsessori soft, mis limiteeritud protsessori sisemisse mälusse
kirjutamise/lugemise tsüklid kiiresti "ära raiskab." Külmaga aga unustab mälu oma sisu veelgi kergemini.
Võib-olla on mingid maki versioonid, kus viga on ainult kulunud nupus, ja protsessori eale kulunud nupp kahjulikult ei mõju. Nii et ikka case by
case.
Kui algul maki sisselülitamisel enam protsessor ei mäleta mis helitugevuse taset kasutada, siis aja kuludes ei pruugi helitugevustaseme reguleerimine
enam üldse õnnestuda, siis võibki juhtuda, et nupu keeramisel viskab helitugevuse põhja või nulli. |
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.11.06 14:37
|
|
|
Vilets tarkvara hävitab riistvara. Kui oskad selle softi sealt vanast protsessorist välja lugeda, siis muidugi saad ta uuele tühjale protsessorile
peale kirjutada.
Vana protsessorit nagu ülekirjutamisega enam ei taasta, samas on aga raske leida täpselt õiget protsessori toorikut.
Uued valmisprogetud prozed on ka uue softiga, nii et enam ei tohiks lolliks minna.
|
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 23.11.06 09:06
|
|
|
Kas on võimalik blaupunkti chorus vahetada Grundigi Choruse vastu, ilma et peaks midagi aretama hakkama?
Kas grundigi chorus on sellest veast prii?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
Reints
huviline
Registreerunud 06.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 27.11.10 09:54
|
|
|
Kas keegi on proovinud seda protsessorit üle kuumendada nagu tehakse HP läpakate videodega 
Sõida aga ära mölise !!!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.11.10 10:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reints
Kas keegi on proovinud seda protsessorit üle kuumendada nagu tehakse HP läpakate videodega |
Lihtsalt ahvi kombel jäljendades pole mõtet üritada asju remontida. Võiks siiski natukenegi asjade olemusse süübida. HP ja IBM'i videokivide viga on
SMD külmjooted, antud maki protsessori viga on ära kulutatud kirjutamiskordade arvuga flash. Kuuma andes ei taastu varasem kirjutamiskordade arv.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 27.11.10 12:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reints
Kas keegi on proovinud seda protsessorit üle kuumendada nagu tehakse HP läpakate videodega |
Kuumutamine aitab aga mitte kauaks. Ise olen näinud veel sellist lahendust, et prosele on küttekeha (hõõglamp) külge pandud. Tegemist oli arvatavasti
müügieelse ettevalmistusega, et uus autoomanik kohe aru ei saaks.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.10 12:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
.... antud maki protsessori viga on ära kulutatud kirjutamiskordade arvuga flash. Kuuma andes ei taastu varasem kirjutamiskordade arv.
|
Jäsrku seletad maakeeles ka lahti, mis seal siis "ära kulub"?
|
|
|
Reints
huviline
Registreerunud 06.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 27.11.10 12:45
|
|
|
Ma ka aru ei saa mis ära kulub nupp ise ju fungab 
Sõida aga ära mölise !!!
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 27.11.10 12:52
|
|
|
Midagi ei kulu ära. Mälumaht saab lihtsalt täis.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Reints
huviline
Registreerunud 06.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 27.11.10 12:57
|
|
|
Ja kuidas see seotud on nupu liigutamisega ?
See on ka mälus või ?
Keegi väitis et viga on protsessoris
Sõida aga ära mölise !!!
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 27.11.10 14:03
|
|
|
Esimeste Blaupunkti toodetud Concert I'de viga on protsessoris, mis kasutab sisemist EEPROM ehk ümberprogrammeeritavat püsimälu. Protsessori tootja
Motorola garanteerib kuni 10000 probleemivaba mälusse kirjutamise tsüklit.
Iga kord, kui muuta voluumi kasvõi ühe sammu võrra, toimub kohe ka vastava väärtuse/ voluumileveli mällu salvestamine.
Kui muuta voluumi viis korda päevas viie sammu võrra ja nii iga päev, saab 10000 täis juba ühe aastaga. Tõenäoliselt peab protsessor koos oma mäluga
küll kauem vastu, kuid siiski mitte lõpmatuseni.
Aga ärge palun unustage, et sama välimusega makke on erinevatest aastatest, erinevatelt tootjatelt, erinevate protsessoritega ja erinevat tüüpi
mälulahendustega. Nii et kõike ei ole võimalik üldistada ja ühe mütsiga lööma minna.
Ma ise olen nelja aasta jooksul juba kaks või kolm korda uue (kasutatud, kuid probleemivaba) Concert maki A4'le paigaldanud, kuid ükski pole pidama
jäänud- lõpuks on ikka esimeste külmadega sama viga.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.11.10 14:14
|
|
|
Maht ei saa mitte täis, vaid flash-mäluseadmete igal mälupesal on kindel arv kordi, palju sinna kirjutada saab. Ka moodsatel SSD traditsiooniliste
kõvaketaste asendajatel, mis vaikselt kallimatesse läpakatesse ilmuma on hakanud. Samuti USB mälupulkadel. Kontroller üritab küll kasutust võimalikult
ühtlaselt mälupesade vahel ära jagada (erinevalt kõvaketastest, kus defragmenteerumine on halb, tehakse flash-mäluseadmetes seda tahtlikult), kuid
kunagi saab ikkagi see korduste arv täis. Selle protsessori sees oleva mäluseadme maht on suht väike (mälupesasid, mille vahel koormust jagada, on
vähe) ja nende makkide vanus on enamasti juba 10+ aastat. Kui veel lisada ebaefektiivselt programmeeritud algne tarkvara, siis ongi tulemus käes.
|
|
|
|
Reints
huviline
Registreerunud 06.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 27.11.10 14:33
|
|
|
Mingit odavalt ajutist lahendust siis pole, et kestaks nii pool aastat näiteks ja siis kordaks protsessi ?
Sõida aga ära mölise !!!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.11.10 15:58
|
|
|
Samru ju kirjeldas ülalpool. Võid ACC pealt mingi väikese takisti sinna kütma panna. Kui auto soojenenud ja lumi roogitud, on ehk prose ka tööks
piisavalt soe.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |