Lehekülgi: 1 2 |
XraunoX
huviline
Registreerunud 09.01.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q
|
postitati 10.09.06 10:23
|
|
|
Diiselmootorid ja chip tuning ?
et kas keegi on paigaldand oma masinale chipi on ka vahe märgatav
mul on 1,9 tdi 81kw a6 kas on mõtet
edit by MaQQu, muutsin pealkirja natuke informatiivsemaks.
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
XraunoX
huviline
Registreerunud 09.01.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q
|
postitati 10.09.06 10:37
|
|
|
leidsin foorumist juba ise infi piisavalt aga tänud
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.09.06 12:24
|
|
|
Chip dislal ei pidanud hea olema,loe kirjandust,viimases auto bildis oli sellest pikalt juttu kui ma ei eksi v oli see mingi teine leht.
|
|
|
XraunoX
huviline
Registreerunud 09.01.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q
|
postitati 10.09.06 13:36
|
|
|
no paljud ju cipivad ja ei kurda keegi niipalju kui olen aru saanud
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 10.09.06 13:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: XraunoX
no paljud ju cipivad ja ei kurda keegi niipalju kui olen aru saanud |
7 korda loe, 1 kord kirjuta!
|
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.09.06 21:06
|
|
|
Auto Bild nr 9 september 2006 . Seal on suurelt kirjutatud HOIDUGE KIIBITUUNINGUST,see siis diisli kohta ja päris jõhkrad pildid on ka juures mis
mootori sees tegelikult toimub.Aga eks mehed ise teavad mida teevad.
|
|
|
XraunoX
huviline
Registreerunud 09.01.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q
|
postitati 11.09.06 15:56
|
|
|
ega erilist isu nagu chipida enam pole
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 11.09.06 15:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: XraunoX
ega erilist isu nagu chipida enam pole |
Räägi lähemalt, mis pani siis meelt muutma ?
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.09.06 17:06
|
|
|
jah, tõesti, keegi pädevam võiks kommenteerida Diislitele mõeldud chip-tuningut. Kas ja millised ohud seal valitsevad? Ise just soovitasin töökaaslase
3.0TD bmw-le chippimist, kas tegin valesti?
Ice, Xjan, Tarts?
keegi kellel reaalselt kogemusi?
Maku, Sina oled ka vist suht lähedalt kokku puutunud chipitud 1,9TDI Audiga?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 11.09.06 17:44
|
|
|
Kasutagem tuntud kaubamärgi kvaliteettooteid, ning asi on seda väärt.
Paigaldus asjatundjal, mitte kodus, põlve otsas.
Makske küstitud raha ( mida on suur hulk ) ja ärge virisege!
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 16.09.06 05:39
|
|
|
Ma küll aru ei saa, mis seal hullu on. Ise sõitnud võlukividega
~75 000 km ja mootori töös anomaaliad täheldanud küll pole. Kohati on mootor päris hullu piitsa saanud ( näit. 2000 km järjest, tahhoka osuti alla
3000 p/min naljalt ei kukkunud, seda siis iga käiguga). Noh, võib-olla olen veel liiga vähe sõitnud, et mingeid üldistusi teha. Paratamatu on see, et
mootori jõudluse tõstmisel ükskõik mis viisil, tema resurss väheneb ja kui sa oled sellega nõus, siis anna minna. Tee nagu jõuvanker ütleb ja ma usun,
et jääd rahule.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 16.09.06 07:27
|
|
|
Läheb juba teine aasta võlu kiviga. Mingeid anomaaliaid samuti täheldanud pole, kui välja arvata vähe suurem tahmamine. Ja kivi oli enne mind
vahetatud. Palju sellega enne sõidetud oli, ei oska vastata. Aga minek on hea ja ise olen rahul.
|
|
|
|
Veiko
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: Keila-Joa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B8 RS4 avant, Hummer H2.
|
postitati 18.09.06 12:36
|
|
|
Minu oma ka originaalis 110kw, saksas 2000 ndal aastal tõstetud 136kw peale. Passis registreeritud. Ei mingisugust tossamist nagu Villul. Vastab EURO3
nõuetele.
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 23.09.06 08:28
|
|
|
Lugesin ka selle artikli läbi. Nagu ma aru sain oli seal põhimure kübemefiltri ummistumine. Põhimõttleliselt jutt õige, aga et turbo puruneb pöörete
suurenemisel,... eks S-mehed oskavad seda paremini kommenteerida.Eriti hea lõik on see, kus kirjeldatakse pöörete tõstmist, nagu oleks tegu
elektrimootoriga, keera nuppu ja hoplaa pöörded kohe kõrgemal .OK, kui
turbo puksid on piisvalt kulunud, labad puutuvad vastu korpust ja tasakaal läheb paigast siis küll.
Ja see pilt, kus on purunenud turbiin, on pärit hoopis teisest artiklist ( toimetus katsetas uue Golf V peal puhta taimeõliga sõitmist. Selle turbo
purunemise põhjus oli see, et õli ei põlenud täielikult ära ja sadestus turbiini labadel, mistõttu võll läks tasakaalust välja, turbiini labad
puutusid vastu korpust ja lendasid tükkideks.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 23.09.06 11:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audipoiss
Minu oma ka originaalis 110kw, saksas 2000 ndal aastal tõstetud 136kw peale. Passis registreeritud. Ei mingisugust tossamist nagu Villul. Vastab EURO3
nõuetele. |
Tänu sellele tossamisele ma sinust 0,19 seki kiirema aja sõitsin.
Aga tegelikult häirib mind ennast ka, et auto tossab nagu vana Kamaz. Aga siiani ei ole veel viga leidnud. Kuna diagnostika näitab et kõik OK. Ongi
ainult jäänud kahtlustada kivi. Aga kui ilmad külmemaks lähevad, siis tossab vähem.
|
|
|
|
xjan
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 4,2TDI, VW Passat 1.8T, BMW 323ti
|
postitati 23.09.06 22:01
|
|
|
Mõttetu kommenteerida. Kivil ja kivil ON vahe. Ilma asjata ei maksa üks kivi 3000-5000 krooni ja teine 15000-... krooni.
Odava asja ostmise võimalikust hilisemast hinnast teavad vast kõik...
Sellega olen 100% nõus, et katkise mootori/turbo ja muidu kehvalt hooldatud masina chippimisel need vead vaid võimenduvad ja ka kiiremini ilmnevad.
Uuematel masinatel, mil kübemefilter, on samuti chipid saadaval jne, chip peab lihtsalt arvestama kõikide nende "aga"-dega, mis konkreetse auto
puhul esinevad. Lisaks n. automaatkastiga uuemate masinate chippimisel uuendatakse ka automaatkasti programm.
Õhukulumõõtjale pannakse ka takisteid vahele ning nimetatakse neid chippideks, seda nad aga ju ei ole ja loodetud efekti samuti ei anna.
Kui chippimine oleks tõesti nii ohtlik, vaevalt, et chipitootja ise pakuks uutele masinatele garantiid mootorile
Kokkuvõtvalt : püsige korralike firmade toodete juures ja kõik on ok.
NB! Hoiduge võimalikult kaugele igasugustest tuningbox-dest, sest nende hulgas on veel rohkem "takisti õhukulumõõtja vahel" saasta kui chippide
puhul...
Ise julgeks soovitada järgmisi tootjaid:
APR, Wetterauer, Digital Sport (Turbotec ja Mika Karala), MTM, ABT
|
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 24.09.06 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: xjan
Mõttetu kommenteerida. Kivil ja kivil ON vahe. Ilma asjata ei maksa üks kivi 3000-5000 krooni ja teine 15000-... krooni.
Odava asja ostmise võimalikust hilisemast hinnast teavad vast kõik...
Sellega olen 100% nõus, et katkise mootori/turbo ja muidu kehvalt hooldatud masina chippimisel need vead vaid võimenduvad ja ka kiiremini ilmnevad.
Uuematel masinatel, mil kübemefilter, on samuti chipid saadaval jne, chip peab lihtsalt arvestama kõikide nende "aga"-dega, mis konkreetse auto
puhul esinevad. Lisaks n. automaatkastiga uuemate masinate chippimisel uuendatakse ka automaatkasti programm.
Õhukulumõõtjale pannakse ka takisteid vahele ning nimetatakse neid chippideks, seda nad aga ju ei ole ja loodetud efekti samuti ei anna.
Kui chippimine oleks tõesti nii ohtlik, vaevalt, et chipitootja ise pakuks uutele masinatele garantiid mootorile
Kokkuvõtvalt : püsige korralike firmade toodete juures ja kõik on ok.
NB! Hoiduge võimalikult kaugele igasugustest tuningbox-dest, sest nende hulgas on veel rohkem "takisti õhukulumõõtja vahel" saasta kui chippide
puhul...
Ise julgeks soovitada järgmisi tootjaid:
APR, Wetterauer, Digital Sport (Turbotec ja Mika Karala), MTM, ABT |
No tegelikult oli ka Autobildis selle kivi ja kivi vahe kohta eraldi tabel olemas ja rääkides meie naiivselt oodatud 106 -136 jne kilowatist, siis
tegelikkuses ei olnud kivide kasvatatud võimsuse lisa üldsegi nii suur kui lubatud.
Suurem kui lubatud oli hoopis kütusekulu, suurem oli ka heitgaaside temperatuur (katalüsaatorile see just ei meeldi).
Kui paljud teist on dünamomeetri peal käinud ja tegelikku võimsust kontrollinud ?
Nagu ma artiklist aru sain, siis peamine probleem on just uuemate autodega ja uuemate mootoritega millel sada andurit küljes ja mis vale signaali
puhul lihtsalt mingi järgmise lüli peesse keeravad.
Proovisin siin hiljuti uut Skoda Octavia 2,0 TDI-d (103kw)automaatkastiga ja see liikus tagumiku järgi märksa paremini edasi kui tuttava A6 2,5TDi
136kw.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.06 07:25
|
|
|
Võin niipalju öelda et see Chiptuning on täielik BULLSHIT. Saate saia meeletu raha eest. Need boksikesed on väga primitiivse põhimõttega. Mida nad
nimelt teevad:
1. Valetavad ajule mootori temperatuurist. Näitavad ajule et mootor on külmem, vastavalt jagab aju rohkem küttet, et "tuba soe oleks"
2. Valetavad õhukogust. Näitavad et mootor saab rohkem õhku, vastavalt rohkem küttet. (ei tea, kust see kokkuhoid peaks tulema)
3. Mängivad süüte nurgaga. järsul pedaali vajutusel, läheb süütenurk rohkem varasemaks kui on vaja ja põletades meeletut küttekogust varase süütega
tahmab kui vana KaMaZ.
Mida see põhjustab.
Tihtipeale lähevad katalysaatorid umbe. Õnneks see pole benskakas ja kati saab tühjaks taguda.
Tõstavad küttekulu, eesolevast tekstist saate vihjet mix ja kuhu kütte läheb.
Turbiini ülekoormus. Rohkem küttet - rohkem heitgaase - rohkem turbo pöördeid.
Võin öelda et see pole kõik, kuid arvan et pole mõttet enam komenteerida, sellest juba piisavalt mõtlemisainet.
|
|
|
JJJ
huviline
Registreerunud 14.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,9tdi 66kw
|
postitati 07.11.06 21:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: XraunoX
et kas keegi on paigaldand oma masinale chipi on ka vahe märgatav
mul on 1,9 tdi 81kw a6 kas on mõtet
edit by MaQQu, muutsin pealkirja natuke informatiivsemaks. | Ega mootorile ta head ei tee otseselt aga mina olen nõus sellega riskima
sellise mineku juures mida mina 66kw välja pigistasin box-i ja turborõhu tõstmisega. SUPER
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.06 06:13
|
|
|
Mina ei ole kunagi kellelegi PEALE SURUNUD ühtegi chip tuuningu elementi!!! Kui olen kuulnud, et kellelgi on huvi asja vastu ja ta on minu poole
pöördunud, siis mina olen rääkinud oma kogemustest ja mida on võimalik leida, kui mul aega on. Kui aega ei ole, siis saadan üldjuhul Tartsi juurde,
kuna me nagunii samast kohast kive saame.
Mina ei ole siiani ühtegi oma essi ega muud turbokat chippimata jätnud ja usun, et ei jäta ka tulevikus. Kui keegi arvab, et chip tuning on halb,
saatanast jne, siis miks te peate vastu tahtmist seda tegema? Ostke õige auto ja olge rahul, jumala pärast.
Enda masinad, mida ma chippinud olen, on kõik väga kenasti töötanud. Eriti naljakas oli veel 2.2t automaat, mis chipitud manuaalist 400m kiirem oli
(Arno, paranda mind, kui nii ei olnud). Küll on olnud ka negatiivseid kogemusi, aga ma tõsiselt ei taha enam vabatahtlikult nii kapriisseid autosid
chippida, milledel 100 muud asja võivad kalada (a´la 101 andurit jne).
Lõpuks palve chippide huvilistele - palun veenduge ennem oma auto korrasolekus 100%, kui hakkate chippima. Selleks lugege veakoode, külastage
Speedsteri Hannest või esindusi, mida iganes. Te peate sellest aru saama, et chip ei ole auto remont, vaid see paneb auto mootori (ja muud vidinad)
optimaalsemalt tööle, mis kasutab ka rohkem mootori ressurssi!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.06 21:08
|
|
|
no sorry, S2 2.2T on bensakas, nendega on teine lugu, ega see sul tahmama hakka kui sa seda boxi vahele paned
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.06 21:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
no sorry, S2 2.2T on bensakas, nendega on teine lugu, ega see sul tahmama hakka kui sa seda boxi vahele paned |
su jutust järeldub, et chip tuuning = tuning boxi paigaldus kuhugi juhtmete vahele?
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.06 11:22
|
|
|
jah, aju ja nende originaal pistikute vahele tavaliselt.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.06 11:39
|
|
|
chiptuning = ajus mootori juhtprotsessori vahetus, või selle seadete muutmine, mitte kuskile juhtmete vahele takistite või muu saasta panek
teeme omale mõisted selgeks ennem kui hakkame kiruma ja maha laitma
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |