Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Korralik Tööriistakomplekt Pagasiruumis - mida arvate ...??? (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 5662)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 27.07.06 20:39 Tsiteeri
Korralik Tööriistakomplekt Pagasiruumis - mida arvate ...???



Olen seda meelt, et kui auto on juba siiski aastaid vana siis oleks soovitav siiski hoida autos ka korralikku tööriistakasti. Palju on autondusega seonduvatest ajakirjanduse väljaannetes kajastust leidnud teema, et tööriista kast - isegi varuratas tuleks autost välja visata et küttekulu vähendada. Ma ise mõtlen ja naeran selle peale omaette. Võib juhtuda et kui sa ise mootorit ning ülekannet või kere tunned ja kui sul teel olles midagi juhtub , oled sa ise võimeline asja korda tegema. Samas laiutad sa käsi ja nead end maapõhja kui sul on ainult 2 kätt otsas ja mitte ühtegi tööriista mis sind abistaks. Jõukamate meeste rahakott kannataks ehk puksiiri kohale kutsumist iga kord kuid mina nendin fakti et millest mu jõud ja mõistus üle käib, selle teen ma ise korda. Tervet maailma ma endaga kaasas ei vea kuid olen enda jaoks mõelnud läbi vajalikud vahendid. Mu tööriista kasti sisaldab endas suurt padrunvõtmete komplekti 8-30 +3 erineva pikkusega pikendust narrele. Samuti väike narre komplekt 6-13. Korralikud kullinokad, näpitsad, lõiketangid, elektriku tangid, lehtvõtmed 6-22-ni Kruvikeerajaid (suur ja väike lapik, suur ja väike rist ning minikruvikate komplekt) 12v sigareti süütajast energiat võttev pikk halogeenvalgusti (pimedas asendamatu riistapuu ning igati tõhusam kui taskulamp sest tavaliselt akus ikka nii palju jõudu on), tester, haamer, suur kile (juhuks kui peab auto alla heitma porise ilmaga) mahukas torkide ning muude eriotstarbeliste otsikute komplekt koos vastava kruvikeerajaga millele saab erinevate otsade vahetusvõimalust rakendada, mini sõrgkang ning cyprocki nuga koos teradega ning ka korralik 6 kant võtmete komplekt, paksud kummikindad, isoleerpaela rull ning veel mõned magnetotsad erinevate raskendatud asjadele ligipääsuks. Ka on mõnda sahtlisse paigutatud erinevate pingetaluvustega kaitsmeid, 1 esilaterna halogeen ning erinevaid juhtmeühendusdetaile (kokku pigistatavad) Komplekti kuulub ka veel üks omatehtud õhukesest käsisaelehest tehtud võti. Ehk on keegi näinud sellist. Mina tegin selle ühe vana mehe zigulii tööriista kastis oleva isendi järgi. Spetsvõti et eemaldada ukselt väntasid st splint eemale lükata. Küsite et miks see vajalik on ? Situatsioon selline et mis te teete kui te olete parasjagu Selveri parklas teil on väntmehanismiga aknatõstukid, hakkate akent üles kerima ja järsku kukub aken põhja (üks siinidest oli lahti ukse sees käärmehanism) Pool tundi korraliku komplektiga ja klaas oli omal kohal tagasi ning võisin rahulikult poodi minna. Eks kritiseerge kui tahate aga mina leian et mõte on igati õigustatud. Ja seda kütusekulu möla pole minu meelest mõtet kuulata. Samamoodi varuratta võite välja visata aga soovitatud vahuballoonike ei pumpa suuremahulist rehvi elusees täis. Ehk ainult hästi õhukest rehvi. Nii et arvamused siis oodatud :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lumekass
huviline



Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel Auditu

postitati 27.07.06 20:53 Tsiteeri


Mõte igati kiiduväärt. Endal ka üht-teist kaasas, kuid niipaljukest pole veel soetanud. Siiamaani olen väikeste vigadega hakkama saanud. Ah jaa, jupike traati ja juhet tasub ka kaasa vedada.;) Ja ärme unusta puksiirköit :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 27.07.06 20:59 Tsiteeri


Nu puksiirköis on juba KINDEL varustuse hulka kuuluv detail. Küljeboxides asub esmaabi pakk, tõkiskingad, tungraud, veljevõti koos veljesuunamispulgaga - ratta alla sobitamiseks, ohukolmnurk, tulekustuti, ohutusvest neoonvärvides, puksiirköis, lehter, 1L mootoriõli ning 1L jahutusvedelikku.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
merybel
huviline



Registreerunud 22.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: minu autoks on trollid, trammid ja bussid :P

postitati 27.07.06 21:02 Tsiteeri


Mul endal suht sarnane komplekt autos kaasas alati, välja arvatud suured padrunid mis kodus on. Siiamaani igati abiks olnud nii teepeal kui ka suvilas, kus nad tänu autos vedelemisele alati kaasas on mitte koju ei unune. Halogeen on küll kahjuks 220V kui mul on 2 väga võimast diood pealampi + varsti niikuinii autosse ka 220V adapter paigaldada.

Kunagi ei tea mis võib teepeal ette tulla ja asjad abiks olla!

Olen parklas bensupumba voolukadu otsinud jne, kui oled autot ikka paar korda aatomiteks võtnud käib kõik jõle kiiresti kui vajalikud tööriistad olemas. Olen mõelnud ka keemilise metalli tuubi autosse muretseda, juhuks kui karteri sodiks sõidan, et ehk saab hädapärast pidama. Viimasel offroad reisil sain karterisse korraliku litaka, õnneks jäi seekord pidama.


edit: tegelt kirjutas selle teksti rass, kes ei pand tähele et arvuti oli vale nime alt sisse logitud :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 27.07.06 21:10 Tsiteeri


12V pealt sigaretisüütajast energiat ammutav halogeenpulk maksab Tallinnas Ülemiste Keskuses Kodu Extras 75 eek. Kui aga veel kvaliteetsema asja järele isu on, siis tuleb kõmpida Handyman-i mis seal samas lähedal on. Sealt saab kvaliteetsema lambi veidi üle 200 eek eest. Igatahes vajalik too asi on , eriti kui ilmad pimedaks lähevad. Hea pikk juhe on tal sabas ...


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 27.07.06 21:36 Tsiteeri


Kurat, see on nagu Arseni Palu raamatutest kopi-peist.
Aga mõte hea, kuigi.. palju see ruumi kõik võtab?? kiled-asjad..Ja ma siiski kaldun arvama, et siguli juures on teepeale jäädes rohkem nende riistadega kui Sinu audil, sest kui audi juba teepeale jääb, siis tavaliselt ei piisa ainult headest tööriistadest.

Agan never say never, võibolla läheb neid asju vaja hoopis mujal ja hea kui alati kaasas :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 27.07.06 21:40 Tsiteeri


Mul päris nii põhjalik komplekt pole kaasas aga leht-silmusvõtmed 6-22, kuuskantvõtmed, kruvikeerajad, täkujuhtmed, veoköis ja näpitsad on ka koguaeg masinaga ühes :D Padrunvõtmete komplekt võtab liialt palju ruumi, seega seda hoian kodus. Olen samuti arusaamal, et niipalju kui mõistus võtab tuleb ise teha, juba sellepärast, et siis vähemalt on kindel et kõik mutrid on kinni ja ei ole mingi pulk lahti "unustatud" :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.06 22:14 Tsiteeri


Mul on ainult kaasas need tööriistad mida Audi suvatses kaasa anda + veoköis teiste vedamiseks ja täkujuhtmed enda aitamiseks. Tegelikult on plaanis ikka autoklubi kaart teha, see on ikka tükkmaad mõistlikum kui tööriistakomplekt (iga algpostitaja poolt nimetatud ühiku hind on ca 50EEK alates) soetada.
Teises autos on mul üldse ainult näpitsad ja taskulamp.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 27.07.06 22:42 Tsiteeri


Ma ei näe mingit vajadust sellist varustust kaasas tarida. Tuleb autot hooldada, ei ole ka tee peal üllatusi. Vähemalt selliseid kindlasti mitte, mis taolise varustusega likvideeritud saaks.
Sellise varustuse soetamise hinna eest, mis ultra2005 mainis, saaks juba paar korda puksiiri järele kutsuda.
Ehk siis enne taolise varustuse soetamist tasuks tõsiselt kaaluda pigem autoklubi kaardi tegemist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 27.07.06 22:59 Tsiteeri


Mul on kombeks tööriistu mitte kaasa vedada, viimase kuu jooksul olen tuttava varurattaga järgi kutsunud kas kahel või isegi kolmel korral.
Varuratas, veljevõti, tungraud peaksid siiski kaasas olema...
Kui muud üle ei jää, siis viimased kilomeetrid sihtpunktini on õnnestunud ka tühja rehviga sõita...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 28.07.06 04:00 Tsiteeri


Nu muidugi tõepoolest see point on asjal ka et kuna ma elan 2 - hes kohas ... 160 km-se vahega siis pole mõtet 2 hte komplekti soetada ... et paljusid asju võib ja läheb ka muus majapidamises vaja. Padrunikomplektist niipalju et kogu see kast ei võta autos eriti ruumi kuna enamus asju on lahtiselt ostetud. Kasti ehitasin ise sellest Koffreeritud metallist hõbedase kasti baasil. Padrunikomplekti jaoks on seal lihtsalt eraldi hoidikud tehtud nii et kui mõni mõtleb, et autos on mul selline paras hunnik kohvreid ja karbikesi siis ta eksib. Ühte normaalmõõtmetes kohvrisse (mitte nendesse plastmassist junnidesse mida pakutakse) on võimalik veidi mõeldes teha päris käepärane komplekt. Kodus kamorkas seisab mul ka veel see suur metallkast mis keskelt 2 heks tõmmata saab. Seda vedada oleks juba suht mõttetu ja ruumi võttev. See sialdab erinevaid kruvisid, seibe, polte, puure, freese ning selliseid riistasid mida tõesti eriti tarvis iga hetk ei lähe :) Kodus kui veidi tõsisemaks tööks läheb, saab see lihtsalt kõrvale tõstetud teisele :) Hinna koha pealt ei oska ma midagi öelda. Enamus ajsu on juba aastaid vanad. Lihtsalt vajadusest kogunenud nii et hetkest sellist pappi tööriistade eest pole välja käidud. Kui aga kellegil on huvi suure Narre komplekti järele kus on suur narre + siis padrunid siis mingu Handymani. Seal veel siiamaani see 350 eek-ne komplekt alles ... selline plastraam kus keskel on võti ja mõlemal pool plastnagade otsas padrunid. Juurde tuleb sinna vajadusel osta ainult pikenduste komplekt ja kui huvi on siis ka kardaan keerukamatest kohtdadest mutrite keeramiseks. Kardaanist veel niipalju et (mul endal pole veel soetatud) et väga mugav asi on painduv kardaan ... kui seda saab nii nimetada. See mida saad ümber nurga keerata aga mis pole mitte liigendite vaid vedru põhimõttel. :D:D Muig aga mina vean neid asju kaasas veel selle pärast et ma ei ole 100 % kindel selle auto puhul veel millegis. Liig palju üllatusi on mind tabanud. Küll ostmise hetkest alates, küll ka peale tuttava vanamehe juures lastud mootori remonti tehes :P Muidugi eks Avant kerega masinal on sellist kasti mugavam paigutada ära kah.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 28.07.06 07:37 Tsiteeri


Mina olen ka pigem seda meelt, et kaasa pole kogu seda kremplit mõtet vedada. Paar kruvikeerajat ja väikeste padrunite komplekt minumeelet piisav. Harva kui teepeal juhtub midagi sellist, et ise enam edasi liikuda ei saa, aga sellisel juhul eelistan mina kutsuda maanteeabi v mõne sõbra pukseerima (9 aastase staa˛i jooksul olen teepeale jäänud 2 korral, mitte kummalgi korral poleks ultra2005 kirjeldatud komplektist abi olnud - 1 kord läks genekas ja aku sai tühjaks, teine kord oli avariiohtlik situatsioon, mille tagajärjel jäin teeäärsesse lumevalli kinni). Kodus küll võiks korralik varustus olla. Ja õhuke varuratas on ka hea asi kaasa tassimiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ellar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 TQ 20V

postitati 28.07.06 07:40 Tsiteeri


@ ultra
kui sul midadi näiteks kapoti all juhtub siis saad 2 liitrisel mootoril igale asjale ilusti ligi. mina oma autol pean kindlasti pooled asjad eest ära lammutama et kuhugi üldse ligi pääseda;) .
Nii, et mulle piisab puksiirköiest ja oma töid teostan parem kodus :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.07.06 10:26 Tsiteeri


Kõik on tore, aga kui ühel hommikul on lukud puruks keeratud ja pagass kogu su vaevaga kokku kogutud varustusest tühjaks tehtud, tuleb jube ahastus kallale...

Endal on ka mõned elementaarsed asjad kaasas - näpitsad, 2 otsaga orig kruvikas, nuga ja veel paar pisiasja, kuid suurt ja kallist padrunite komplekti ma küll ei usaldaks autosse jätta.

Kes vähegi sportlikumat sõidustiili harrastab, teab, kuidas igasugused lahtiselt ringi jooksvad vidinad nii salongis kui ka pagassis närvidele käima hakkavad. Nii et kogu see krempel peaks pagasnikus, eriti avandi korral, ka korralikult kinnitatud olema. Liiklusõnnetuse korral on ka suht valus suure padrunikastiga mööda kuppu saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 28.07.06 10:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kõik on tore, aga kui ühel hommikul on lukud puruks keeratud ja pagass kogu su vaevaga kokku kogutud varustusest tühjaks tehtud, tuleb jube ahastus kallale...


Selline asi tuleb lihtsalt keeruliseks teha. Minu autol pole ühtki lukku mis võtmega lahti end keeraks ja kõige vähem saab pagassi lahti kuskilt võtmest või väljaspoolt autot üldse. Aga asjad peavad tõesti olema korralikult kasti ja ka kast suht korralikult paigutatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.07.06 10:37 Tsiteeri


Tean. ;) Sõrgkangi vastu siiski ei saa. Kui need värdjad juba teavad, et sul seal midagi väärtuslikku on, siis küll nad sellele ka ligi saavad. Seega soovitaks võimalikult vähe oma igaöise parkimiskoha lähedal pagasnikuluuki lahti hoida, kui seal midagi väärtuslikku on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 28.07.06 10:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kõik on tore, aga kui ühel hommikul on lukud puruks keeratud ja pagass kogu su vaevaga kokku kogutud varustusest tühjaks tehtud, tuleb jube ahastus kallale...


Selline asi tuleb lihtsalt keeruliseks teha. Minu autol pole ühtki lukku mis võtmega lahti end keeraks ja kõige vähem saab pagassi lahti kuskilt võtmest või väljaspoolt autot üldse. Aga asjad peavad tõesti olema korralikult kasti ja ka kast suht korralikult paigutatud.


Ega autodes öösiti alati (ja pahatihti) lukke avades sees ei käida, seega mida vähem ära võetavat seal on, seda parem


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 28.07.06 11:30 Tsiteeri


ei taha siin kedagi solvata, aga minu jaoks muutus see nimekiri üks hetk küll haiglaseks. ise pooldan haiguste ravimist nende ennetamise teel. pagassis tagavara ratas, tung ja rattavõti. kindalaekas kahepoolne kruvikas. elus olen korra teele jäänud ja seda 82 aasta vw jettaga mille ma 2000 krooni eest ostsin (iga päev sõitsin teadmisega, et kohe läheb midagi katki), läks pooltelg - ei oleks aidanud ükski teemaalgataja pagassist leidinud tööriist. lakke vaadates tuleb meelde kohe vähemalt 5 inimest, kes oleks nõus mind pea suvalisel kellaajal nööriotsas ära tooma ja sellest mulle piisab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ants6
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6/95 110kw

postitati 28.07.06 11:40 Tsiteeri


Appiiii ! Mis autoga Sa sõidad kus see staff peal !? Kas see sama Audi 100 või mõni Opel ..... väga haige wärk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vallo
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6

postitati 28.07.06 11:55 Tsiteeri


endal tööriistadeks kaasas lisaks audi töörista komplektile ( tung, kruvikas, rattavõti, lehtvõti 2tk) kuuskant, küünlavõti ja paar klambrit voolikute jaoks. Lihtsamad vead parandab vajadusel ehk kohapeal, kui ei siis mõni sõber järgi ja garaa˛i.
Klambrid kaasas sellepärast, et ühekorra olen teele jäänud kui lõdviku klamber lihtsalt puruks läks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 28.07.06 15:35 Tsiteeri


Eks see ole maitse asi, kas hoida auto tehniliselt korras ja sellega muretult sõita ning hoida pakiruumis vaid rattavõtit, tungrauda ja kruvikat. Või siis autoga ainult sõita ja hoida pakiruum tööriistu täis, et vajalikud töövahendid oleks kohe võtta, kui autol näiteks klaas Selveri parklas eest ära kukub. :D
Ise olen seni esimest varianti eelistanud.

Üks H1 pirn, mis nii lähi- kui kaugtulele sobib, on siiski ka alati kaasas. ;)
Soovitan teistelegi, sest massiliselt kohtab autosid, mis isegi kottpimedal maanteel ühe põleva esitulega sõidavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 28.07.06 21:37 Tsiteeri


njah ... kate on peal ... :P


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.06 19:29 Tsiteeri


Minu meelest polnud mu vanamehe Mosse 407 ski nii palju tööriistu kui teise Eesti otsa sai sõidetud nõuka ajal. Samas varuratas, võti ja tungraud peavad ikka olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taivo
huviline

Avatar


Registreerunud 31.07.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 TDI (C4) QUATTRO

postitati 04.08.06 20:25 Tsiteeri


Olen seda meelt, et lennukeid õhus ei remondita:D ja endalgi kaasas ainult varuratas, pump, tung, veljevõti ja puksiirköis, et teisi ära tirida.
Oma liikurit eelistan siiski kodus remontida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 04.08.06 20:42 Tsiteeri


Minul on küll Vata toodanguga üks suht hea kohver.Kunagi ei tea millal vaja võib minna.Ehk on mõni teeääres kellel peale autovõtmete muud pole siis on inimest hea aidata.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.9% - SQL: 52.1%]