Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A100 libelingi pagass avanema ilma lukuta (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2199)
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 12.11.04 22:26 Tsiteeri
A100 libelingi pagass avanema ilma lukuta



nüüd lood järgmised...
autoks A100 libelink millel teadagi on pagasi luugi avamine nupule vajutusega ja nupp/lukk on tule sees..

uus tulepaneel on karelingi oma ja luku kohta pole..

ootan häid ideid kuidas panna luuk sedasi avanema et tuld vahetama lõhkuma ei pea ja luugi sisse lukuauku ka ei taha lõigatata.

kas on mõeldavad trossi ja kangi süsteem nagu japsidel, või kaks vaakumlukku? vms

aitähh


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 12.11.04 23:00 Tsiteeri


Tavaline paarisajakroonine kesklukumootor luugi sisse, siis juhid signa puldist (peab olema vähe asjalikum signa) või nupust salongist. Meie pere teisel psi-Quattrol (B3) on tehtud niimoodi


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 12.11.04 23:41 Tsiteeri


hea mõte...
vajutan nuppu ja pagasiluugi teine "kesklukumootor" avab luugi lukustuse..

et kogemata nupu pihta siis ei läheks.. peamine :D

mõtlesin ise trossi ja vaakumit aga see el mootor paistab parim võimalus olevat - täitsa autonoomne ja kõige parem paigaldada kah
aga see peab selline olema siis mis avab ja kohe jälle sulgub, et luuk ei jääks avatud reziimi ja ei takistaks lukustumist - relee vms abiks vist

rass


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.11.04 00:28 Tsiteeri


Soovitaks siiski mingit sellist varianti mida ka häda korral normaalsel moel avada saab (loe:võtmega). Need huvitavad elektriga juhitavad lahendused on küll tavaolukordades põnevad, kuid kujutle näiteks ekstreemolukorda teel kus on külm, torm, voolu mingil põhjusel pole, ning kõik vajalikud tööriistad on teadagi kus? Mispärast see tavapärane lahendus siis ikkagi ei sobi? See ju ikka kõige parem?
Autoinsenerid ju ka selliste asjade peale mõelnud? Japsidel ju ka ikka võtmega avamise võimalus ikka olemas??!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.11.04 02:28 Tsiteeri


Ja mina just mõtlen, et kuidas omal seal tagatules lukuava kinni panna... Endal on just plaanis kõik välised lukud ära kaotada ja pagasniku avamine solenoidiga salongist lülitist ja puldist teha.

Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Soovitaks siiski mingit sellist varianti mida ka häda korral normaalsel moel avada saab (loe:võtmega). Need huvitavad elektriga juhitavad lahendused on küll tavaolukordades põnevad, kuid kujutle näiteks ekstreemolukorda teel kus on külm, torm, voolu mingil põhjusel pole, ning kõik vajalikud tööriistad on teadagi kus?
Hädaavamiseks võib ju tuua sealt jupi kõriga trossi kuskile tagaistme alla. Võtmega avatavatest lukkudest leiad varem või hiljem linnas parkides sissemurtud kääriotsad. Minul on seda juba 2 korda juhtunud, rohkem ei tahaks...
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Mispärast see tavapärane lahendus siis ikkagi ei sobi? See ju ikka kõige parem?
Autoinsenerid ju ka selliste asjade peale mõelnud? Japsidel ju ka ikka võtmega avamise võimalus ikka olemas??!
Seepärast, et nagu pildilt (pirniteemas) näha, pole selles tumedas pikas paneelis lukuava. Minul, nagu ilmselt ka Rassil, poleks südant seda ka sinna lõigata, kuna ilma oleks just väga kena clean look. Honda Preludel mul oli nii pagasnik kui ka bensuluuk kangi ja trossi abil juhiistme kõrvalt maast avatavad. Algselt oli pagasnikul ka lukuava (nuppu ei olnud ja avada sai vaid võtmega), kuid lõpus sai see ka ära kaotatud.

Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
mõtlesin ise trossi ja vaakumit aga see el mootor paistab parim võimalus olevat - täitsa autonoomne ja kõige parem paigaldada kah
Vaakumsüsteemi jaoks peaksid paigaldama ka teise vaakumpumba ja seda ikkagi elektriga juhtima. Poleks vist eriti mõistlik ainult ühe tarbija jaoks...
Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
aga see peab selline olema siis mis avab ja kohe jälle sulgub, et luuk ei jääks avatud reziimi ja ei takistaks lukustumist - relee vms abiks vist
Selleks on spetsiaalne tugeva tõmbejõuga solenoid. Samas, kui vool välja lülitub, liigub ta kergelt algasendisse tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.11.04 02:47 Tsiteeri


Ideed on tõesti head, kuid minu arvates on piisavalt ka nende peale mõeldud. Ainult elektriline variant ei sobi kindlasti just selleks puhuks kui vool peaks ettearvamatul põhjusel kaduma. (näiteks akuühenduse rike) Pimedal maanteel võib teinekord ka üsna tühiste asjadega väga hädas olla. Mina isiklikult eelistaksin ikkagi sellist varianti mida mingil moel ka ilma elektrilise sekkumiseta avada saaks olgu siis selleks nöörijupp või misiganes. ( kui aus olla siis eelistan siiski tehasevarianti) Kui kaak tahab pagasnikusse ronida siis saab ta sinna nagunii, on seal võtmeauk või mitte. (järgi proovitud)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.11.04 10:10 Tsiteeri


Unustasin tegelikult märkida seda, et Prelude'il käis tagaiste alla ja pagasnik oli sealtkaudu ligipääsetav.
Surnud akuga autosse ja pagasnikusse sissepääsemiseks tood stange alla ilmastikukindla pesaga auto massi ja plussi, nii et vajadusel saab sinna alati teiselt autolt voolu peale anda ja seejärel puldist uksed ja nupust luugi lahti. Ah et solenoid põleb läbi ja signa sureb ära ja maa mõnikord väriseb ja vulkaanid purskavad jne? :P [roppus] happens, tellid takso või autoabi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 13.11.04 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Soovitaks siiski mingit sellist varianti mida ka häda korral normaalsel moel avada saab (loe:võtmega). Need huvitavad elektriga juhitavad lahendused on küll tavaolukordades põnevad, kuid kujutle näiteks ekstreemolukorda teel kus on külm, torm, voolu mingil põhjusel pole, ning kõik vajalikud tööriistad on teadagi kus? Mispärast see tavapärane lahendus siis ikkagi ei sobi? See ju ikka kõige parem?
Autoinsenerid ju ka selliste asjade peale mõelnud? Japsidel ju ka ikka võtmega avamise võimalus ikka olemas??!


Omal on ka pandud sinna mingi japsi keskluku tõmberele. Ja ühel ilusal päeval pagass enam ei avanenud. lahendus - lõikasin rellakaga luugi pealse tule küljest ära ja sain luugi lahti. Ikka juhtub.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 13.11.04 18:26 Tsiteeri


ilmselt peab mingi korraliku hädaabivariandi ka ehitama sinna


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]