Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 1,8 turbo 132 kW- kas kellegil kogemusi (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 6287)
Vincent
huviline



Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: allroad bit

postitati 10.10.05 10:02 Tsiteeri
1,8 turbo 132 kW- kas kellegil kogemusi



Kas kellegil on mainitud mootoriga kogemusi, mis plussid -miinused. Kõiksugune info teretulnud.
Mis maksab rihma vahetus, kas turbo peab vastu, palju õli kulub (vahetus), bensiini kulu jne.
Kas see on sama mootor, mis 1,8 turbo 110 kW, aga turbo on vahejahutiga?
Soovin osta sellise mootoriga autot, aga kahjuks audi mootoritest ei tea mitte halligi, seepärast küsin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
liiver
huviline



Registreerunud 16.06.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q 3.0tdi 4F

thumbup.gif postitati 10.10.05 10:26 Tsiteeri


Ise oman sellise konfiguratsiooniga mootoriga A4 Avant Quattrot

Ei saa enda oma kohta küll ühtegi halba sõna öelda. Meeldib just see et kui tahta saab sõita madalama kütusekuluga ja kui rohkem vajutada on kulu suurem aga sõit võimsam. Kompuuter näitab keskmiseks kütusekuluks 11 aga no minu sõit on selline et mingi linn:mantee kuskil 50:50, ja no see ka et maanteed ei ole kuigi pikalt nii et palju on külma mootoriga sõitu ja see ka tõstab kulu, ninig quattro ka. Põhimõtteliselt näitab jooksev kütusekulu näit sõidu ajal tulemust enamus ajast alla 10ne aga keskmine tuleb ikka selline. Samas olen sõitnud tallinn-tartu otsi ja nullind enne kütuse kulu, siis on keskmine 8.2-8.5. Õli kulu ja vhetuse kohta ei oska eriti öelda, endal ei kulu küll ülemäära. kes see sõltu vast moto korrasolekust. Turbo kohta oskan öelda seda et ees vasakus nurgas on igaljuhul mingi turbo radikas küll. Aga ise ka selles mõttes 110kw ja 132kw vahet väga ei tea. Nii et seda võiks keegi pikemalt seletada küll huvi pärast.


Et jah...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Vincent
huviline



Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: allroad bit

postitati 10.10.05 14:07 Tsiteeri


Lisaks sooviks teada, et kui miski külmast peast turbomootoril teeb päris valju häält, et mis asi see on. Kui mootor on natuke soojenenud, siis jääb vait. Automüüja arvas, et mingi puhastuse teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.05 14:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vincent
Lisaks sooviks teada, et kui miski külmast peast turbomootoril teeb päris valju häält, et mis asi see on. Kui mootor on natuke soojenenud, siis jääb vait. Automüüja arvas, et mingi puhastuse teema.

Mis asja, "puhastamise teema"?:D Aga kui nii lihtne, et ainult puhastada, las siis puhastab enne müüki ära.

Üks puhastamise teema siiski on, mis 1,8t puudutab. Turbo õlitus jookseb väljalaske kollektorile jube ligidal ja õlitoru saab liialt kuuma ning ummistab täis. A4TQ on selle probleemiga kokku puutunud.

1,8t on nii väike turbo, et kui ta korras ka on, siis ei tohiks tühikäigul seda üldse kuulda olla. Boosti pealt natuke kuuleb teist.

Enamus 1,8t on jah 110kw. Minu seisukoht on see, et mis mure sinna 135kw peale panna on? Väga lihtne..


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 10.10.05 14:47 Tsiteeri


Ilma turbota teeb käivitamisel lsamamoodi valju häält sõltuvalt olukorrast, vahest kõlab rohkem, vahest vähem. Kui aga tühikäigu pöörded peale soojenemist ilusti alla 1000 langevad, võtab vaixemax. Võib-olla on tegemist mingite resonantsidega enam mitte nii uues väljalaskesüsteemis, ei oska öelda ....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 10.10.05 19:55 Tsiteeri


mina olen sama motoga TT-d kasutand. Päris häst haukas edasi ja kytet võtis ka pompu järgi 7 ja peale kui koonerdada. Foorumi tegelane demis oskada sind valgustada kunagi ta tegi mullegi erinevaid pakkumisi varuosade ja muud nänni kohta.

;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lare
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal

Auto: Rahuliku Sõidu Octavia

postitati 11.10.05 08:56 Tsiteeri


mul octavial sama moto peal.külmalt uriseb jah veidi valjemini,aga kui pöörded alla viskab,kaob ka see heli ära.suvel koos pikemate otstega näitab keskmist 7,6-talvel 10,5 l/100-le.mina olen küll väga rahul selle motoga.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vincent
huviline



Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: allroad bit

postitati 14.10.05 07:20 Tsiteeri


Äkki kellegil veel kommentaare?
Mis pööretel turbo taha haagib? Enne seda pole vist mootorist palju tahta, nagu tavaline ühekaheksane ikka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
liiver
huviline



Registreerunud 16.06.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q 3.0tdi 4F

postitati 14.10.05 07:24 Tsiteeri


eks ta mingi 2,5K rpm on jah. Enne seda oleneb käigust, kui liiga suur on siis ei ole eriti midagi teha jah.


Et jah...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.05 07:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vincent
Äkki kellegil veel kommentaare?
Mis pööretel turbo taha haagib? Enne seda pole vist mootorist palju tahta, nagu tavaline ühekaheksane ikka?

Pidage seda meeles, et väljalaske süsteemil on ka määrav jõud turbo viiteajal. Muidugi veel kollektor, ECU jne..


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal

Auto: Rahuliku Sõidu Octavia

postitati 14.10.05 08:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vincent
Äkki kellegil veel kommentaare?
Mis pööretel turbo taha haagib? Enne seda pole vist mootorist palju tahta, nagu tavaline ühekaheksane ikka?


minul viskab 1 900 pealt taha,ei tea kas audil sama on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vincent
huviline



Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: allroad bit

mad.gif postitati 22.10.05 10:40 Tsiteeri


Niisiis, auto ostetud, ja sain ikkagi tünga. Auto on A3 1,8t 132 kW. Peale ostu sai auto üles tõstetud, põhjakaitse natuke õline. Võtsime selle maha, ja mis siis välja tuli- kõvasti halli teipi ümber turbo torude- õhk mis läheb intercoolerisse ja sealt sisselaskesse. Mingid suvalised voolikujupid olid külge pandud. Nüüd ma siis pean kõik torud uued leidma, samuti on vist intercooler vale, peale selle lapitud.
Otsisin nissensi kataloogist uut intercoolerit, aga seal ei tehta vahet 110 ja 132 kW mootoril. Nii et küsimus tarkadele- kas intercooler neile on sama?
Teine loll küsimus on see, et kuidas ma saan teada, mis koodiga mootor mu autol peal on, sest selle järgi saab täpsemalt midagi otsida.
Ma kujutan ette, et netis kindlasti on mõni leht, kuhu toksid vin- koodi sisse, ja saad kõik asjad teada, mis komplektsuses auto tehasest välja tuli. Äkki keegi saab lingi saata?
Ja veel- kas see on normaalne, et turbost tuleb õli, ja see läheb sisselaskesse (mitte palju, aga siiski)?
Ning hoiatus- Kadakalt autot ostes olge alati valmis selleks, et teile tehakse tünga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 22.10.05 10:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vincent
Ma kujutan ette, et netis kindlasti on mõni leht, kuhu toksid vin- koodi sisse, ja saad kõik asjad teada, mis komplektsuses auto tehasest välja tuli. Äkki keegi saab lingi saata?


Audi VIN decoder


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 22.10.05 16:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kopamees
Tsitaat:
Algselt postitas: Vincent
Ma kujutan ette, et netis kindlasti on mõni leht, kuhu toksid vin- koodi sisse, ja saad kõik asjad teada, mis komplektsuses auto tehasest välja tuli. Äkki keegi saab lingi saata?


Audi VIN decoder

sain sellelt lehelt teada: minu auto on A4, tehtud 1995 aastal saksamaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vincent
huviline



Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: allroad bit

postitati 23.10.05 14:31 Tsiteeri


See dekooder on jah täiesti mõtetu.
Oleks nautke rohkem andmeid tarvis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 23.10.05 14:48 Tsiteeri


Pagasnikus on üks kleepekas kus on kirjas mootori- ,käigukasti-,värvikood ja mingid andmed veel.
132kw mootor on suhtelisel harv A3(hakati panema 99a.teisest poolest)
See et sisselaskes natuke õli on- pole hullu midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lare
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal

Auto: Rahuliku Sõidu Octavia

postitati 24.10.05 06:19 Tsiteeri


AUQ peaks su mootori tähed olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 24.10.05 07:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vincent
Lisaks sooviks teada, et kui miski külmast peast turbomootoril teeb päris valju häält, et mis asi see on. Kui mootor on natuke soojenenud, siis jääb vait. Automüüja arvas, et mingi puhastuse teema.


Seda müra tekitab EGR süsteem, kus osa heitgaasidest lastakse sisselaskesse tagasi, et vähendada külma mootori puhul õhku paiskuvate toksiliste ainete hulka. Müra võib tekitada ka pragudega v.l. kollektor.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vincent
huviline



Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: allroad bit

postitati 24.10.05 08:16 Tsiteeri


Viimane on küll üsna reaalne, st see EGR. Pragunenud väljalaske taban küll ära, kui auto töötab, see häda õnneks (veel) puudub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.10.05 08:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vincent
Võtsime selle maha, ja mis siis välja tuli- kõvasti halli teipi ümber turbo torude- õhk mis läheb intercoolerisse ja sealt sisselaskesse.

Võibolla see oli hoopis tuuningteip, mida pannakse torude termoisoleerimiseks kapotialusest? ;)

Tsitaat:
Algselt postitas: Vincent
See dekooder on jah täiesti mõtetu.
Oleks nautke rohkem andmeid tarvis.

Siit teemast peaks sobiva dekoodri leidma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
xjan
huviline

Avatar


Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 4,2TDI, VW Passat 1.8T, BMW 323ti

postitati 24.10.05 12:15 Tsiteeri


võta mootoril plastkate maha ja seal eesservas on alumiiniumservale täksitud mootorikoodi kolm tähte.

intercooleri osas oskaks ehk aidata...

uued korralikud turbovoolikud saad minu käest soodsamalt - Forge Motorspordil suisa kampaania hetkel - 50% soodsam. Originaale väga ei soovita sinna toppida anyway, kuna need üsna kehvad, eriti kui väike chippimise plaan on... igatahes, võta ühendust kui huvi ;)

xjan@dc-ice.ee


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lare
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal

Auto: Rahuliku Sõidu Octavia

postitati 25.10.05 06:25 Tsiteeri


Tsitaat:
uued korralikud turbovoolikud saad minu käest soodsamalt - Forge Motorspordil suisa kampaania hetkel - 50% soodsam. Originaale väga ei soovita sinna toppida anyway, kuna need üsna kehvad, eriti kui väike chippimise plaan on... igatahes, võta ühendust kui huvi ;)

xjan@dc-ice.ee


mitu raha turbovoolikute eest küsid?
2001.a.Octavia RS moto AUQ


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
art
huviline

Avatar


Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Jarvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1.9TDI oli 80 1.8S,Honda CBR1100XX Bläku.

postitati 28.10.05 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: liiver
Ise oman sellise konfiguratsiooniga mootoriga A4 Avant Quattrot

Ei saa enda oma kohta küll ühtegi halba sõna öelda. Meeldib just see et kui tahta saab sõita madalama kütusekuluga ja kui rohkem vajutada on kulu suurem aga sõit võimsam. Kompuuter näitab keskmiseks kütusekuluks 11 aga no minu sõit on selline et mingi linn:mantee kuskil 50:50, ja no see ka et maanteed ei ole kuigi pikalt nii et palju on külma mootoriga sõitu ja see ka tõstab kulu, ninig quattro ka. Põhimõtteliselt näitab jooksev kütusekulu näit sõidu ajal tulemust enamus ajast alla 10ne aga keskmine tuleb ikka selline. Samas olen sõitnud tallinn-tartu otsi ja nullind enne kütuse kulu, siis on keskmine 8.2-8.5. Õli kulu ja vhetuse kohta ei oska eriti öelda, endal ei kulu küll ülemäära. kes see sõltu vast moto korrasolekust. Turbo kohta oskan öelda seda et ees vasakus nurgas on igaljuhul mingi turbo radikas küll. Aga ise ka selles mõttes 110kw ja 132kw vahet väga ei tea. Nii et seda võiks keegi pikemalt seletada küll huvi pärast.

Tehase tuuning chip


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
xjan
huviline

Avatar


Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 4,2TDI, VW Passat 1.8T, BMW 323ti

postitati 28.10.05 23:39 Tsiteeri


ei pea paika. Lisaks erinevale programmile ka raua poolel muudatused - näiteks juba ka suurem turbo jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Vincent
huviline



Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: allroad bit

postitati 01.11.05 12:27 Tsiteeri


Niinii. Sain auto lõpuks liikuma, ja rõõmu kui palju.
Natuke "lõbusat" juttu ka.
Reedel sai turbo lugu korda, tagurdasin garaa˛ist välja, esimene käik sisse, normaalselt gaasi, ja KRÄUKS!
Parempoolne pooltelje veovõll pooleks, omal nutt kurgus.
Seda me enne ka vaatasime, et asi on imeliku koha pealt keevitatud, ja nüüd läkski sealt jälle puruks. Oh neid roppusi, mis siis lendama hakkas automüüja arvel.
Eile õhtul sai võll ka korralik pandud, ja nüüd sõidab ilusti.
Arvata on, et auto on parema esinurgaga laksu pannud, turbolõdvikud ja vahejahuti ka sealpool nurgas. Ju vahetati kerepaneelid ära, aga moto ja pooltelje remondiks raha ei raisatud, visati kaugelt midagi kapoti alla, et saaks kähku maha müüa.
Ehh, lõppkokkuvõttes, läks aega, aga asja sai. Samas, kui nii uut (2000 detsember) autot osma lähed, ega ei oska karta küll, et sellist väljaheidet korda saadetakse. Vbla on asi minus, kõige uuem auto, mis ma varem olen ostnud, oli aastast 93.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 77.2% - SQL: 22.8%]