Lehekülgi: 1 2 |
Vincent
huviline
Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: allroad bit
|
postitati 10.10.05 09:02
|
|
|
1,8 turbo 132 kW- kas kellegil kogemusi
Kas kellegil on mainitud mootoriga kogemusi, mis plussid -miinused. Kõiksugune info teretulnud.
Mis maksab rihma vahetus, kas turbo peab vastu, palju õli kulub (vahetus), bensiini kulu jne.
Kas see on sama mootor, mis 1,8 turbo 110 kW, aga turbo on vahejahutiga?
Soovin osta sellise mootoriga autot, aga kahjuks audi mootoritest ei tea mitte halligi, seepärast küsin.
|
|
|
liiver
huviline
Registreerunud 16.06.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q 3.0tdi 4F
|
postitati 10.10.05 09:26
|
|
|
Ise oman sellise konfiguratsiooniga mootoriga A4 Avant Quattrot
Ei saa enda oma kohta küll ühtegi halba sõna öelda. Meeldib just see et kui tahta saab sõita madalama kütusekuluga ja kui rohkem vajutada on kulu
suurem aga sõit võimsam. Kompuuter näitab keskmiseks kütusekuluks 11 aga no minu sõit on selline et mingi linn:mantee kuskil 50:50, ja no see ka et
maanteed ei ole kuigi pikalt nii et palju on külma mootoriga sõitu ja see ka tõstab kulu, ninig quattro ka. Põhimõtteliselt näitab jooksev kütusekulu
näit sõidu ajal tulemust enamus ajast alla 10ne aga keskmine tuleb ikka selline. Samas olen sõitnud tallinn-tartu otsi ja nullind enne kütuse kulu,
siis on keskmine 8.2-8.5. Õli kulu ja vhetuse kohta ei oska eriti öelda, endal ei kulu küll ülemäära. kes see sõltu vast moto korrasolekust. Turbo
kohta oskan öelda seda et ees vasakus nurgas on igaljuhul mingi turbo radikas küll. Aga ise ka selles mõttes 110kw ja 132kw vahet väga ei tea. Nii et
seda võiks keegi pikemalt seletada küll huvi pärast.
Et jah...
|
|
|
|
Vincent
huviline
Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: allroad bit
|
postitati 10.10.05 13:07
|
|
|
Lisaks sooviks teada, et kui miski külmast peast turbomootoril teeb päris valju häält, et mis asi see on. Kui mootor on natuke soojenenud, siis jääb
vait. Automüüja arvas, et mingi puhastuse teema.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.10.05 13:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vincent
Lisaks sooviks teada, et kui miski külmast peast turbomootoril teeb päris valju häält, et mis asi see on. Kui mootor on natuke soojenenud, siis jääb
vait. Automüüja arvas, et mingi puhastuse teema. |
Mis asja, "puhastamise teema"? Aga kui nii lihtne, et ainult puhastada,
las siis puhastab enne müüki ära.
Üks puhastamise teema siiski on, mis 1,8t puudutab. Turbo õlitus jookseb väljalaske kollektorile jube ligidal ja õlitoru saab liialt kuuma ning
ummistab täis. A4TQ on selle probleemiga kokku puutunud.
1,8t on nii väike turbo, et kui ta korras ka on, siis ei tohiks tühikäigul seda üldse kuulda olla. Boosti pealt natuke kuuleb teist.
Enamus 1,8t on jah 110kw. Minu seisukoht on see, et mis mure sinna 135kw peale panna on? Väga lihtne..
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 10.10.05 13:47
|
|
|
Ilma turbota teeb käivitamisel lsamamoodi valju häält sõltuvalt olukorrast, vahest kõlab rohkem, vahest vähem. Kui aga tühikäigu pöörded peale
soojenemist ilusti alla 1000 langevad, võtab vaixemax. Võib-olla on tegemist mingite resonantsidega enam mitte nii uues väljalaskesüsteemis, ei oska
öelda ....
|
|
|
allud
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
|
postitati 10.10.05 18:55
|
|
|
mina olen sama motoga TT-d kasutand. Päris häst haukas edasi ja kytet võtis ka pompu järgi 7 ja peale kui koonerdada. Foorumi tegelane demis oskada
sind valgustada kunagi ta tegi mullegi erinevaid pakkumisi varuosade ja muud nänni kohta.
|
|
|
lare
huviline
Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal
Auto: Rahuliku Sõidu Octavia
|
postitati 11.10.05 07:56
|
|
|
mul octavial sama moto peal.külmalt uriseb jah veidi valjemini,aga kui pöörded alla viskab,kaob ka see heli ära.suvel koos pikemate otstega näitab
keskmist 7,6-talvel 10,5 l/100-le.mina olen küll väga rahul selle motoga.
|
|
|
Vincent
huviline
Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: allroad bit
|
postitati 14.10.05 06:20
|
|
|
Äkki kellegil veel kommentaare?
Mis pööretel turbo taha haagib? Enne seda pole vist mootorist palju tahta, nagu tavaline ühekaheksane ikka?
|
|
|
liiver
huviline
Registreerunud 16.06.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q 3.0tdi 4F
|
postitati 14.10.05 06:24
|
|
|
eks ta mingi 2,5K rpm on jah. Enne seda oleneb käigust, kui liiga suur on siis ei ole eriti midagi teha jah.
Et jah...
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.05 06:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vincent
Äkki kellegil veel kommentaare?
Mis pööretel turbo taha haagib? Enne seda pole vist mootorist palju tahta, nagu tavaline ühekaheksane ikka? |
Pidage seda meeles, et väljalaske süsteemil on ka määrav jõud turbo viiteajal. Muidugi veel kollektor, ECU jne..
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
lare
huviline
Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal
Auto: Rahuliku Sõidu Octavia
|
postitati 14.10.05 07:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vincent
Äkki kellegil veel kommentaare?
Mis pööretel turbo taha haagib? Enne seda pole vist mootorist palju tahta, nagu tavaline ühekaheksane ikka? |
minul viskab 1 900 pealt taha,ei tea kas audil sama on.
|
|
|
Vincent
huviline
Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: allroad bit
|
postitati 22.10.05 09:40
|
|
|
Niisiis, auto ostetud, ja sain ikkagi tünga. Auto on A3 1,8t 132 kW. Peale ostu sai auto üles tõstetud, põhjakaitse natuke õline. Võtsime selle maha,
ja mis siis välja tuli- kõvasti halli teipi ümber turbo torude- õhk mis läheb intercoolerisse ja sealt sisselaskesse. Mingid suvalised voolikujupid
olid külge pandud. Nüüd ma siis pean kõik torud uued leidma, samuti on vist intercooler vale, peale selle lapitud.
Otsisin nissensi kataloogist uut intercoolerit, aga seal ei tehta vahet 110 ja 132 kW mootoril. Nii et küsimus tarkadele- kas intercooler neile on
sama?
Teine loll küsimus on see, et kuidas ma saan teada, mis koodiga mootor mu autol peal on, sest selle järgi saab täpsemalt midagi otsida.
Ma kujutan ette, et netis kindlasti on mõni leht, kuhu toksid vin- koodi sisse, ja saad kõik asjad teada, mis komplektsuses auto tehasest välja tuli.
Äkki keegi saab lingi saata?
Ja veel- kas see on normaalne, et turbost tuleb õli, ja see läheb sisselaskesse (mitte palju, aga siiski)?
Ning hoiatus- Kadakalt autot ostes olge alati valmis selleks, et teile tehakse tünga.
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 22.10.05 09:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vincent
Ma kujutan ette, et netis kindlasti on mõni leht, kuhu toksid vin- koodi sisse, ja saad kõik asjad teada, mis komplektsuses auto tehasest välja tuli.
Äkki keegi saab lingi saata? |
Audi VIN decoder
|
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 22.10.05 15:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kopamees
Tsitaat: | Algselt postitas: Vincent
Ma kujutan ette, et netis kindlasti on mõni leht, kuhu toksid vin- koodi sisse, ja saad kõik asjad teada, mis komplektsuses auto tehasest välja tuli.
Äkki keegi saab lingi saata? |
Audi VIN decoder |
sain sellelt lehelt teada: minu auto on A4, tehtud 1995 aastal saksamaal.
|
|
|
Vincent
huviline
Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: allroad bit
|
postitati 23.10.05 13:31
|
|
|
See dekooder on jah täiesti mõtetu.
Oleks nautke rohkem andmeid tarvis.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 23.10.05 13:48
|
|
|
Pagasnikus on üks kleepekas kus on kirjas mootori- ,käigukasti-,värvikood ja mingid andmed veel.
132kw mootor on suhtelisel harv A3(hakati panema 99a.teisest poolest)
See et sisselaskes natuke õli on- pole hullu midagi.
|
|
|
lare
huviline
Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal
Auto: Rahuliku Sõidu Octavia
|
postitati 24.10.05 05:19
|
|
|
AUQ peaks su mootori tähed olema.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 24.10.05 06:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vincent
Lisaks sooviks teada, et kui miski külmast peast turbomootoril teeb päris valju häält, et mis asi see on. Kui mootor on natuke soojenenud, siis jääb
vait. Automüüja arvas, et mingi puhastuse teema. |
Seda müra tekitab EGR süsteem, kus osa heitgaasidest lastakse sisselaskesse tagasi, et vähendada külma mootori puhul õhku paiskuvate toksiliste ainete
hulka. Müra võib tekitada ka pragudega v.l. kollektor.
|
|
|
Vincent
huviline
Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: allroad bit
|
postitati 24.10.05 07:16
|
|
|
Viimane on küll üsna reaalne, st see EGR. Pragunenud väljalaske taban küll ära, kui auto töötab, see häda õnneks (veel) puudub.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.10.05 07:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vincent
Võtsime selle maha, ja mis siis välja tuli- kõvasti halli teipi ümber turbo torude- õhk mis läheb intercoolerisse ja sealt
sisselaskesse. |
Võibolla see oli hoopis tuuningteip, mida pannakse torude termoisoleerimiseks kapotialusest?
Tsitaat: | Algselt postitas: Vincent
See dekooder on jah täiesti mõtetu.
Oleks nautke rohkem andmeid tarvis. |
Siit teemast peaks sobiva dekoodri leidma.
|
|
|
|
xjan
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 4,2TDI, VW Passat 1.8T, BMW 323ti
|
postitati 24.10.05 11:15
|
|
|
võta mootoril plastkate maha ja seal eesservas on alumiiniumservale täksitud mootorikoodi kolm tähte.
intercooleri osas oskaks ehk aidata...
uued korralikud turbovoolikud saad minu käest soodsamalt - Forge Motorspordil suisa kampaania hetkel - 50% soodsam. Originaale väga ei soovita sinna
toppida anyway, kuna need üsna kehvad, eriti kui väike chippimise plaan on... igatahes, võta ühendust kui huvi
xjan@dc-ice.ee
|
|
|
|
lare
huviline
Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal
Auto: Rahuliku Sõidu Octavia
|
postitati 25.10.05 05:25
|
|
|
Tsitaat: | uued korralikud turbovoolikud saad minu käest soodsamalt - Forge Motorspordil suisa kampaania hetkel - 50% soodsam. Originaale
väga ei soovita sinna toppida anyway, kuna need üsna kehvad, eriti kui väike chippimise plaan on... igatahes, võta ühendust kui huvi
xjan@dc-ice.ee |
mitu raha turbovoolikute eest küsid?
2001.a.Octavia RS moto AUQ
|
|
|
art
huviline
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Jarvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI oli 80 1.8S,Honda CBR1100XX Bläku.
|
postitati 28.10.05 17:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: liiver
Ise oman sellise konfiguratsiooniga mootoriga A4 Avant Quattrot
Ei saa enda oma kohta küll ühtegi halba sõna öelda. Meeldib just see et kui tahta saab sõita madalama kütusekuluga ja kui rohkem vajutada on kulu
suurem aga sõit võimsam. Kompuuter näitab keskmiseks kütusekuluks 11 aga no minu sõit on selline et mingi linn:mantee kuskil 50:50, ja no see ka et
maanteed ei ole kuigi pikalt nii et palju on külma mootoriga sõitu ja see ka tõstab kulu, ninig quattro ka. Põhimõtteliselt näitab jooksev kütusekulu
näit sõidu ajal tulemust enamus ajast alla 10ne aga keskmine tuleb ikka selline. Samas olen sõitnud tallinn-tartu otsi ja nullind enne kütuse kulu,
siis on keskmine 8.2-8.5. Õli kulu ja vhetuse kohta ei oska eriti öelda, endal ei kulu küll ülemäära. kes see sõltu vast moto korrasolekust. Turbo
kohta oskan öelda seda et ees vasakus nurgas on igaljuhul mingi turbo radikas küll. Aga ise ka selles mõttes 110kw ja 132kw vahet väga ei tea. Nii et
seda võiks keegi pikemalt seletada küll huvi pärast. |
Tehase tuuning chip
|
|
|
xjan
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 4,2TDI, VW Passat 1.8T, BMW 323ti
|
postitati 28.10.05 22:39
|
|
|
ei pea paika. Lisaks erinevale programmile ka raua poolel muudatused - näiteks juba ka suurem turbo jne.
|
|
|
|
Vincent
huviline
Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: allroad bit
|
postitati 01.11.05 11:27
|
|
|
Niinii. Sain auto lõpuks liikuma, ja rõõmu kui palju.
Natuke "lõbusat" juttu ka.
Reedel sai turbo lugu korda, tagurdasin garaa˛ist välja, esimene käik sisse, normaalselt gaasi, ja KRÄUKS!
Parempoolne pooltelje veovõll pooleks, omal nutt kurgus.
Seda me enne ka vaatasime, et asi on imeliku koha pealt keevitatud, ja nüüd läkski sealt jälle puruks. Oh neid roppusi, mis siis lendama hakkas
automüüja arvel.
Eile õhtul sai võll ka korralik pandud, ja nüüd sõidab ilusti.
Arvata on, et auto on parema esinurgaga laksu pannud, turbolõdvikud ja vahejahuti ka sealpool nurgas. Ju vahetati kerepaneelid ära, aga moto ja
pooltelje remondiks raha ei raisatud, visati kaugelt midagi kapoti alla, et saaks kähku maha müüa.
Ehh, lõppkokkuvõttes, läks aega, aga asja sai. Samas, kui nii uut (2000 detsember) autot osma lähed, ega ei oska karta küll, et sellist väljaheidet
korda saadetakse. Vbla on asi minus, kõige uuem auto, mis ma varem olen ostnud, oli aastast 93.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |