Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 2,5 TDI (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2083)
rents
huviline



Registreerunud 21.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDI 95a.

postitati 18.04.06 06:44 Tsiteeri
A6 2,5 TDI



Sai mõni aeg tagasi selline masin soetatud, aga tehnilised teadmised puuduvad.. huvi on diisli turbo kohta - mida peab sõites silmas pidama, et turbot mitte teadmatult lõhkuda? Minu 85 kw erilist tõmmet küll pole, ainult jõudu tekib kui pöörded suured.. kas peaks äkki turbole mingi diagnostika tegema ja reguleerima?
Ootan asjatundjatelt igasuguseid soovitusi ja näpunäiteid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 18.04.06 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rents
Sai mõni aeg tagasi selline masin soetatud.

SÕIDA


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 18.04.06 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: rents
Sai mõni aeg tagasi selline masin soetatud.

SÕIDA


Vaga asja tundlik

Raakisin hiljuti parnus uhe vaga asjliku auto elektrikuga ja tuli jutuks 2.5 dti audi ja teme raakis et tema on korduvalt kokku puutund autodega millel puudub joud, ja viga ime lihtne sisselaske kollektor tahmab ara just nimelt sisse lase. Tema ka ei osand komanteeride millest see tuleneb.Pidi sest valja nagema nagu vana korsten.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ando
huviline



Registreerunud 25.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.

postitati 18.04.06 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:




Raakisin hiljuti parnus uhe vaga asjliku auto elektrikuga ja tuli jutuks 2.5 dti audi ja teme raakis et tema on korduvalt kokku puutund autodega millel puudub joud, ja viga ime lihtne sisselaske kollektor tahmab ara just nimelt sisse lase. Tema ka ei osand komanteeride millest see tuleneb.Pidi sest valja nagema nagu vana korsten.
Vaata teemat http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=26097 ehk leiad ka põhjuse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.06 18:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Raakisin hiljuti parnus uhe vaga asjliku auto elektrikuga ja tuli jutuks 2.5 dti audi ja teme raakis et tema on korduvalt kokku puutund autodega millel puudub joud, ja viga ime lihtne sisselaske kollektor tahmab ara just nimelt sisse lase. Tema ka ei osand komanteeride millest see tuleneb.Pidi sest valja nagema nagu vana korsten.

tuleb sellest kui autoga pargitakse või sõidetakse mingeid imelühikesi otsi, kus ei saa mootorit soojakski. Diislile tuleks ikka aegajalt puid alla rakendada, et lõõrid puhtaks köhiks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 20.04.06 20:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Rääkisin hiljuti pärnus ühe vaga asjliku auto elektrikuga ja tuli jutuks 2.5 tdi audi ja teme rääkis on korduvalt kokku puutunud autodega millel puudub jõud, ja viga ime lihtne sisselaske kollektor tahmab ära. Pidi sest valja nagema nagu vana korsten.

tehasest juurde pantud lisa mis laseb osa sumpase minevaid tosse uuele ringile läbi mootori.
Ja rakendub üle vaakumi siis kui sõites vabastad mingil määral pedaali. ja mingid momendid enne turbo taha tulekut lubab imeda lisa õhku (sumpa heitgaase?) et vähendada suurt vaakumit (õhk ei jõua mootorini) ja saab sumpast otse lisa. Fordil lööb selle otsevoolu (sisse-välja kolde vahel) lahti ka atmosfäri klapina kui täis turbo lennu pealt vabastad äkki pedaali. kas ka audil ei tea?
Kui selle toru sumpa poolne ots sulgeda ja sisse kolde ots saab ahmata puhast õhku muutub auto minek paremaks ja mootor ei söö teistkordselt läbi sumpa saasta.
Aga sellega kaasneb pidev tsuh-puh (nagu kiirendus autodel atmosfäri klapiga) kuigi tdi imeb hoopis sisse õhku sama tsuh-puh häälega ja teatud max turbo töö ajal hakkab vaikselt visisema ~160km-ga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.5% - SQL: 52.5%]