Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: vajan abi auto ostmisel! 2,8? (Vastuseid: 47 | Vaatamisi: 5633)
quattro28
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.06
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.06 12:22 Tsiteeri
vajan abi auto ostmisel! 2,8?



tervist.
tahaks osta audi 100 kuskil 92 a kandis.. ja soov on et oleks ka normaalselt lisavarustust.
aga olen vaadanud kuulutusi ja järeldanud et korraliku lisavarustusega (el aknad, peeglid, luuk, kompuuter, kont, puit sisu) audid on kõik suurte mootoritega. täiega meeldivad täis laksuga audid aga jah see mootor 2,6 ja 2,8 hirmutab.
on see väga jube kütteröövel?? ja üldse võiksite rääkida selliste audide heast ja vigadest, millele tuleb eriti tähelepanu pöörata.
või soovitate üldse mõnda muud mudelit?
muidu silmapiiril on need 2 autot:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=173986-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=173157-www_auto24_ee.html
Mis arvate neist? ja kuda selle küttekuluga ikka lood on?

samas audi kere ka suht raske ja siis minu loogika järgi nagu 2,0 ja 2,6 küttekulu eriti erineda ei tohiks, kuna 2,0 lihtsalt ei jaksa vedada seda keret ja seetõttu ka suur kulu.. või olen ma valesti aru saanud?
ja kuidas nende automaatkastidega on? peavad vastu?

igati tänulik kasuliku info eest!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.06 12:31 Tsiteeri


No millest me räägime, loomulikult esimene, see ju quattro. Teise juures on ainult välimus, aga ilusad veljed saab ju igale käkile osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.06 12:37 Tsiteeri


2,8-ga saab maanteel väga edukalt alla 10l sajale hakkama
ehk ei ole ta nii kütteröövel midagi
kui ökomat tahad, siis osta miskine huidai kets 1,1 vms :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 02.03.06 12:48 Tsiteeri


Nendest mootoritest ja autodest on siin foorumis juttu piisavalt.
2,0 esivedu manuaal võtab kütet tublisti vähem, kui 2,8 quattro automaat, samas 2,0 on lahja mootor seda keret vedama - aastad hooravad selle mootori seal aistevahel lihtsalt ära.

Kui muretsed küttekulu pärast, sis on vast 2,3 esiveduline enamvähem norm valik (küttekulu ei erine suuresti 2,0-sest - minek aga küll).
Kui tahad sõidumõnu, siis selle aastakäigu 100-dest on 2,8 parim valik. 2,6 ei soovita - kulud samad mis 2,8 (v.a üks katt) ja küttekulu ei erine - samas minekuvahe on märgatav.

Hetkel oma auto keskmine küttekulu ca 12l/100km (70% mnt ja 30% tallinn).

Soovitan 100 quattro 2,8 AT, sellest järgmine samm on (A6 quattro 2,8 AT ja sealt) S6 4,2 AT. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattro28
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.06
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.06 13:03 Tsiteeri


kui keskmine kuskil 12 siis linnas umbes 14-15 ?? ma enamus sõidan linnas aga kui kuskil 14-15 kanti jääb siis on norm, sest mul 2,0 bemm võttis sama palju :) kartsin et 2,8 AT pürgib üle 15 kõvasti linnas..
ühesõnaga 2,8 AT quattro sellise hinna eest nagu eeloleval lingil on hea küll???
aga kastid ikka peavad vastu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 02.03.06 13:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattro28
kui keskmine kuskil 12 siis linnas umbes 14-15 ?? ma enamus sõidan linnas aga kui kuskil 14-15 kanti jääb siis on norm, sest mul 2,0 bemm võttis sama palju :) kartsin et 2,8 AT pürgib üle 15 kõvasti linnas..
ühesõnaga 2,8 AT quattro sellise hinna eest nagu eeloleval lingil on hea küll???
aga kastid ikka peavad vastu?


no see on praegu, kus ilm külm/õlid paksud. suvel saab 12-13 linnas rahulikult hakkama. mnt 8-8,5. keskmine võib kukkuda isegi sinna 10-11 kanti. Kui suvel muidugi kliimat kasutada, siis küttekulu pisut tõuseb, kuid mitte oluliselt.

Ostueelne kontroll ei tee paha ;) siis kindel värk.
Mootorile ja kastile diagnost - siis tead millega riskid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 02.03.06 15:00 Tsiteeri


Mina ei pooldaks üldse automaati ja suvel oli keskmine ikka alla 10-ne.Audipuhul on linnainimesele isegi Quattro tegelikult liiast kui just ei harrasta extreemi.Muidugi paljud Quattro omanikud nüüd solvuvad ja kiidavad seda edasi kuid olen omanud mõlemat audit nii nelikut kui esivedulist.Pean ütlema, et esivedulise hooldus on tunduvalt odavam kui 4 WD puhul. Juppe isegi lammutusest kergem saada.Vahekastidega aga kaunis tuuga ja need kipuvad vanematel autodel kustuma,lihtsalt aeg on oma töö teinud.See ei tähenda siin nüüd, et ajan kellelegi peale oma arvamust vaid minu seisukoht on selline.Ja lisaks veel,et 2WD võtab vähem kütust ka reeglina.Kui aga harrastad tõsiseimaid elamusi siis vaataks hoopis S klassi poole.


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 02.03.06 15:45 Tsiteeri


Kollerimehe jutu võiks vist kokku võtta sõnadega: "osta minu auto ära" :D

Omalt poolt soovitan Sulle kindlasti quattro ostmist. Suvel linnavahel vb tõesti ei ole mõtet, kuid talvel-kevadel-sügisel tasub quattro end ikka kuhjaga ära. Samamoodi ka pikkadel otstel. Vahet pole suvi või talv quattro teelpüsivus on ikka midagi muud kui poolevedusel. Kumme läheb ka vähem ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 02.03.06 16:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
Kollerimehe jutu võiks vist kokku võtta sõnadega: "osta minu auto ära" :D

Omalt poolt soovitan Sulle kindlasti quattro ostmist. Suvel linnavahel vb tõesti ei ole mõtet, kuid talvel-kevadel-sügisel tasub quattro end ikka kuhjaga ära. Samamoodi ka pikkadel otstel. Vahet pole suvi või talv quattro teelpüsivus on ikka midagi muud kui poolevedusel. Kumme läheb ka vähem ;)


igatpidi nõus .... ja olen isegi ringi pääle teinud alustades neliveolisest tarbides esiveolisi ja nüüd neliveolise juures tagasi - asi on teisest puust alustades dünaamikast lõpetades kestvusega. Autkasti otsas olnud mootorid on kindlasti tunduvalt korralikumad, sest AT ei lase mootorit väga ära hoorata ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
macdiversant
huviline



Registreerunud 10.12.03
Asukoht: Tartu - Peedu - Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: A5Q

postitati 02.03.06 16:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kollerimees
Mina ei pooldaks üldse automaati ja suvel oli keskmine ikka alla 10-ne.Audipuhul on linnainimesele isegi Quattro tegelikult liiast kui just ei harrasta extreemi.Muidugi paljud Quattro omanikud nüüd solvuvad ja kiidavad seda edasi kuid olen omanud mõlemat audit nii nelikut kui esivedulist.Pean ütlema, et esivedulise hooldus on tunduvalt odavam kui 4 WD puhul. Juppe isegi lammutusest kergem saada.Vahekastidega aga kaunis tuuga ja need kipuvad vanematel autodel kustuma,lihtsalt aeg on oma töö teinud.See ei tähenda siin nüüd, et ajan kellelegi peale oma arvamust vaid minu seisukoht on selline.Ja lisaks veel,et 2WD võtab vähem kütust ka reeglina.Kui aga harrastad tõsiseimaid elamusi siis vaataks hoopis S klassi poole.

Jagan täielikult eelkõneleja seisukohta, quattro on imho tõsiselt "overrated". Ise kasutan mõlemat versiooni. jää peal vms. lammutamise tarbeks on B4/2,8/Q, aga sõites 90% igapäevasõite linnas A6/2,6/2WD-ga, siis see tundub küll mõnusama/mõttekama liikurina.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 02.03.06 16:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
Kollerimehe jutu võiks vist kokku võtta sõnadega: "osta minu auto ära" :D

Omalt poolt soovitan Sulle kindlasti quattro ostmist. Suvel linnavahel vb tõesti ei ole mõtet, kuid talvel-kevadel-sügisel tasub quattro end ikka kuhjaga ära. Samamoodi ka pikkadel otstel. Vahet pole suvi või talv quattro teelpüsivus on ikka midagi muud kui poolevedusel. Kumme läheb ka vähem ;)
Seda ma eeldasin,et midagi traagilist hakkab peale seda posti kuid rõhutan,et ei lase veel esialgu endaoma hinda alla ja ise ei kavatsenud oma siin reklaamida.Kui ostab mõni siis ostab ja kui ei ,ei juhtu ka midagi.Minu seisukoht on lihtsalt selline.Ja pole ma veel oma poolevedulisega kraavi sõitnud ja samas ei saa ka veel öelda et pooleveduline kehvasti teepeal seisab.Audi on lihtsalt hea auto ja sinna pole midagi parata.Usun ,et eelnenud lauset mõistavad kõik.Kuna aga tegelen natuke rohkem ekstreemiga siis leiaks,et S6 sobiks mulle paremini.Kaua ikka opeliga jäärada sõidad.Kusjuures viimasekohta võin öelda,et ´tavaliselt kipuvad need neliveolised ikka talle jalgu jääma:D
http://www.hot.ee/kollerimees/valge6.jpg
Mingi muu asjapärast ei vahetaks oma audikest iial välja.Kuna see auto on tõesti hea.Sorry OT aga lihtsalt pidin vastama:P


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattro28
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.06
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.06 17:01 Tsiteeri


siis 1 vb loll kysimus veel, et quattrol kumbagi silda välja lülitada ei saa w??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 02.03.06 17:21 Tsiteeri


Quattro on pidev nelikvedu, st sildu välja lülitada ei saa.
Välja lülitatavad on sillad nendel nelikveolistel, kus nelikvedu on peamiselt läbivuse suurendamiseks mõeldud (nn 4WD).
Quattro (AWD) on ikka ennekõike juhitavuse parandamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 02.03.06 17:24 Tsiteeri


saab vaid taga tiffrit lukustada. Vanematel sai ka vahekastist lukku panna aga uuematel see võimalus puudub.


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 02.03.06 17:54 Tsiteeri


Mina olen 2,8 pooleveolise omanik ja pole aru saanud, et oleks quatrot vaja. Ma väga vabandan, et nüüd purustasin paljude Q-meeste roosa õhumulli quatro headusest. Mootor on piisavaks raskuseks esisillale ja auto roomab läbi sealt, kus tagaveolisel pole asjagi. Kui rooli ja istme vaheline tihend on korras, siis saab esiveolisega väga hästi hakkama ja kütust jääb ka paaki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 02.03.06 18:21 Tsiteeri


:) ja kõige hullem on see, et mehed ise usuvad kah seda mida nad räägivad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 02.03.06 21:52 Tsiteeri


:D
suvel ei näe ma nelivedul mõtet ja palju meil seda talvegi on et seda quattro mõnu nautida:)
ei näe küll tungivat vajadust et auto silla jupid (hooldus) peaks olema kordades kallimad lihtsalt selle pärast et mul oleks quattro :)
on küll tore ja äge jne. aga on seda vaja? :)

ja te siin küll mainisite et 2.6 ja 2.8 pole erilist vahet ainult et üks on võimsam ja võtab samapalju kütet kui nõks lahjem aga mehed selle auto kindlustust peab ka maksma :) kas 110kw või 128kw on ikka vahe küll ju :) (loomulikult oleneb kõik rahakoti paksusest aga...)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
greedy
huviline



Registreerunud 30.12.03
Asukoht: Järvamaa & Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4, coupe otsingul

postitati 02.03.06 21:59 Tsiteeri


Q ruulib ikkagi:D kui pole olnud ega siis ei oska tahtagi eks:P


Kui keegi mind kihutamas näeb siis teadke mul spido valetab.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 02.03.06 22:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: greedy
Q ruulib ikkagi:D kui pole olnud ega siis ei oska tahtagi eks:P


seda kindlasti et olla võiks aga samas kui veic mõelda siis... ma ei ostaks endale seda igapäevaseks autoks
ostaks ainult lõhkumise tarbeks jäärajale :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 02.03.06 22:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Mina olen 2,8 pooleveolise omanik ja pole aru saanud, et oleks quatrot vaja. Ma väga vabandan, et nüüd purustasin paljude Q-meeste roosa õhumulli quatro headusest. Mootor on piisavaks raskuseks esisillale ja auto roomab läbi sealt, kus tagaveolisel pole asjagi. Kui rooli ja istme vaheline tihend on korras, siis saab esiveolisega väga hästi hakkama ja kütust jääb ka paaki.


Ja veel parem on omada mitut autot, millest vähemalt üks on Q :P Ja kui ka kõik oleks Q siis poleks ikkagi probleemi :cool: Mingi eriline müüt sel teemal, et meeletut moodi kallim ja kulukam jne see Q ajab naerma. Ise kasutanud kõiki isendeid nii fwd, rwd kui Q. FWD esiosa sai topelt laksu ja enamus vidinaid vahetasin tunduvalt kiiremini kui Q'l, samas rehve läks ees nagu leiba. Q puhul kuluvad kõik enam vähem võrdselt ja kestavad kokkuvõttes oluliselt kauem. Nii et kui ma oma esisilla parema kestvuse arvelt remondin natuke ka tagasilda siis kust otsast mul see nii kõvasti kallim tuleb :D


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.03.06 23:13 Tsiteeri


kui peaks valima 2.6 või 2.8, siis pigem vaataks 2.6 poole. pidavat õnnestunum olema, kui 2.8 ja vaidleks tammele vastu mineku osas.
tegelt see on väga diip värk ja teema suhteline, aga ikkagi kui mõlemad on korras motod, sa minekus erinevust ei tunneta, kuna seal tuleb juba käimari erinevused mängu. küll aga tunnetad erinevust küttekulus.
0-100ni sekund on erinevus, kui ma ei eksi ja no seda 1 grammi ma ei usu et eriti tunnetad. ja kui tunnetadki, siis vaevalt sul kripeldama jääb see 1 sekund, kuna sa ei sõida ju mingeid ringiaegu

ja Q on minu jaoks lihtsalt mõnu rahakoti arvelt. et noh eks igaüks ise teab kui sõber ta rahakotiga on ja mida autolt saada tahab.

tunnistan ausalt: oleks plekki nagu putru, sõidaks ka 4.2Q ringi, aga seni kuni seda ei ole, liiklen esiveolise diisliga, sest elus on tähtsamatki;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 02.03.06 23:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Starrpoiss
kui peaks valima 2.6 või 2.8, siis pigem vaataks 2.6 poole. pidavat õnnestunum olema, kui 2.8 ja vaidleks tammele vastu mineku osas.


:D:D:D:D:D:D:D Ok Ok igalühel omad arvamused, argumenteerima ei hakka pikemalt - kasutage otsingut. Starrpoiss, kui sa suudad mulle tuua ühe näite, miks on 2,6 õnnestunum siis ma lasen Sulle kah Rüütli poolt selle metallist viisnurga rinda visata :D Ja lõpetuseks võiks saata teise teema lingi kust loe Joeli viimast kommentaari, see on paraku 200% tõde.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 03.03.06 01:24 Tsiteeri


Siiski on meil talve enam kui suve ja muideks, isegi ei näinud quattrol mõtet kuni lõpuks kogemata sain selle...nüüd sõidan esiveolise dislaga aga ikkagi, quattrot tahaks kuna sellega oli fun ka linnas(ei kommenteeri miks, vihjeks valgusfoorid ja kõrval seisev auto :P) ning ka jäärada.
Kes ikka talve 4wd`ga sõidab, see järgmine talv soovib sama.
Samas, need kes sõidavad rahulikult nagu 80-aastased, ei oskagi sellest puudust tunda ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 03.03.06 01:53 Tsiteeri


Las koerad hauguvad karavan liigub ikka edasi:cool::cool:

Proovi Q ära ja kui sa ei ole juhmakas et ostad omale läbiaetud diffri, kardaaniga isendi oled mäel. Enne sa seda ei usu kui oled proovinud.

Sorry pooleveduse mehed aga......


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehoo
huviline



Registreerunud 25.01.04
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.06 05:53 Tsiteeri


nii max:) ära karda osta 2.8 julgelt endale;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.1% - SQL: 64.9%]