Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,6 vs 2,6E (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2751)
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 14.09.04 11:24 Tsiteeri
2,6 vs 2,6E



Kas 2,6 liitriseid mootoreid on 100 ja A6 jaoks saadaval nii sissepritsega kui ka nn vabalthingavaid? Või eksin?
Kumba tasuks eelistada? Kütusekulu vist sissepritsega väiksem, aga ilma sissepritseta äkki jälle töökindlam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.09.04 11:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja V200
Kas 2,6 liitriseid mootoreid on 100 ja A6 jaoks saadaval nii sissepritsega kui ka nn vabalthingavaid? Või eksin?
Kumba tasuks eelistada? Kütusekulu vist sissepritsega väiksem, aga ilma sissepritseta äkki jälle töökindlam.
Ilmselt mõtled ühte ja sama sissepritsega vabalthingavat 110 kw 12V mootorit. Karburaatoriga neid ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 14.09.04 13:41 Tsiteeri


Jah, ei ole kuulnud / lugenud 2,6 liitrisest karpast. Ja ei ole ta nii ebatöökindel midagi :) Siin on palju kirjutatud, millised ühe/teise mootori eripärad jne, kasuta otsingut.
PS. 2,6 E on arvatavasti sildituuning


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sermon
huviline



Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330xd

postitati 14.09.04 15:30 Tsiteeri


Tsitaat:

PS. 2,6 E on arvatavasti sildituuning


Ei ole sildituuning ;)

Aga jah..nendest mootoritest küllaga juttu olnud :)

näiteks: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8307

leiad kindlasti midagi huvitavat sealt ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 14.09.04 16:27 Tsiteeri


Aga mida 2,6 liitrise mootoriga 100 või A6 ostmisel kindlasti vaatama peaks? Mis mootori juures nõrgad kohad on ja kuidas põhilisi vigu ära tunda? Plaanis Saksamaale tooma minna ja poleks just meeldiv, kui tagasiteel mootoriga mingi jama tekiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 14.09.04 16:39 Tsiteeri


V6 12V mootori puhul nn. tüüpveaks on õlileke teatud kohtadest.
200000 ja rohkem sõitnud mootoritel on veel resurssi küllaga ja pakuvad ka raskele kerele suht talutavat dünaamikat.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 15.09.04 11:10 Tsiteeri


Tuttav rääkis, et 2,6 ja 2,8 liitristel pidi olema tihtilugu probleemiks ka CO sisaldus heitgaasis. On asi nii hull?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.09.04 13:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja V200
Tuttav rääkis, et 2,6 ja 2,8 liitristel pidi olema tihtilugu probleemiks ka CO sisaldus heitgaasis. On asi nii hull?
CO-d sisaldab heitgaas nii või teisiti, jäägitut kiiret põlemist on suht raske saavutada. ;)
Aga kui katalüsaator on omadega õhtul ja ka lambdaandur enam oma parimas vormis pole, siis pole normist suurem CO-sisaldus mingi ime.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heigosan
huviline



Registreerunud 03.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro & 200 Turbo Quattro

postitati 16.09.04 05:48 Tsiteeri


Aga oskab siis öelda mis tähendab 2.6 taga E???
Tean et BMW-del oli see madala pööretega mootor aga Audil??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 16.09.04 14:12 Tsiteeri


Audil peaks E näitama sissepritsega mootorit. Ma võin ka eksida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 16.09.04 14:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Black
Tsitaat:
Esialgne postitaja V200
Tuttav rääkis, et 2,6 ja 2,8 liitristel pidi olema tihtilugu probleemiks ka CO sisaldus heitgaasis. On asi nii hull?
CO-d sisaldab heitgaas nii või teisiti, jäägitut kiiret põlemist on suht raske saavutada. ;)
Aga kui katalüsaator on omadega õhtul ja ka lambdaandur enam oma parimas vormis pole, siis pole normist suurem CO-sisaldus mingi ime.


No selge see, et sisaldab nagunii CO-d, aga suurtel mootoritel pidi sagedamini üle normi olema CO sisaldus.
Lambdaandur maksab vist ca paar tuhat krooni, aga palju katalüsaatori vahetamine maksma võib minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.09.04 14:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Heigosan
Aga oskab siis öelda mis tähendab 2.6 taga E???
Tean et BMW-del oli see madala pööretega mootor aga Audil??
Einspritzung.

Tsitaat:
Esialgne postitaja V200
No selge see, et sisaldab nagunii CO-d, aga suurtel mootoritel pidi sagedamini üle normi olema CO sisaldus.
Lambdaandur maksab vist ca paar tuhat krooni, aga palju katalüsaatori vahetamine maksma võib minna?
Uued orig. katalüsaatorid on vist sinna 10-15k kanti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvoest
huviline



Registreerunud 30.09.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru Impreza WRX

postitati 16.09.05 11:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
V6 12V mootori puhul nn. tüüpveaks on õlileke teatud kohtadest.
...


Äkki täpsustaks veidi, omal tekkis just ülevaatusel probleem õlilekkega kuskilt mootori (AAH) eestotsast, ülevalt poolt.
Nädal tagasi vahetati hammasrihm ja õlid, vigu siis näha polnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Sermon
huviline



Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330xd

postitati 16.09.05 15:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvoest
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
V6 12V mootori puhul nn. tüüpveaks on õlileke teatud kohtadest.
...


Äkki täpsustaks veidi, omal tekkis just ülevaatusel probleem õlilekkega kuskilt mootori (AAH) eestotsast, ülevalt poolt.
Nädal tagasi vahetati hammasrihm ja õlid, vigu siis näha polnud.


tüüpveaks on immitsevad plokikaane tihendid :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.05 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Esialgne postitaja V200
Tuttav rääkis, et 2,6 ja 2,8 liitristel pidi olema tihtilugu probleemiks ka CO sisaldus heitgaasis. On asi nii hull?
CO-d sisaldab heitgaas nii või teisiti, jäägitut kiiret põlemist on suht raske saavutada. ;)
Aga kui katalüsaator on omadega õhtul ja ka lambdaandur enam oma parimas vormis pole, siis pole normist suurem CO-sisaldus mingi ime.
Tuttav ülevaatuse mees ütles, et vanematel audi V6-tel CO paigas tõesti väga harva. Aga see vist tulenebki nende tihtipeale tühjadest lörisevatest katalüsaatoritest. Endal ka CO paigas tepsmitte polnud, aga sellepärast nende vahetusega pead ka vaevama ei hakka. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 19.09.05 11:58 Tsiteeri


Minu arvates on 2,6 mootori tüüpviga see, et 2,8 mootor on ka olemas, mis sama kütusekulu eest pakub tuntavalt paremat dünaamikat...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]