V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 14.09.04 11:24
|
|
|
2,6 vs 2,6E
Kas 2,6 liitriseid mootoreid on 100 ja A6 jaoks saadaval nii sissepritsega kui ka nn vabalthingavaid? Või eksin?
Kumba tasuks eelistada? Kütusekulu vist sissepritsega väiksem, aga ilma sissepritseta äkki jälle töökindlam.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.09.04 11:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja V200
Kas 2,6 liitriseid mootoreid on 100 ja A6 jaoks saadaval nii sissepritsega kui ka nn vabalthingavaid? Või eksin?
Kumba tasuks eelistada? Kütusekulu vist sissepritsega väiksem, aga ilma sissepritseta äkki jälle töökindlam. | Ilmselt mõtled ühte ja
sama sissepritsega vabalthingavat 110 kw 12V mootorit. Karburaatoriga neid ei ole.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 14.09.04 13:41
|
|
|
Jah, ei ole kuulnud / lugenud 2,6 liitrisest karpast. Ja ei ole ta nii ebatöökindel midagi Siin on palju kirjutatud, millised ühe/teise mootori eripärad jne, kasuta otsingut.
PS. 2,6 E on arvatavasti sildituuning
|
|
|
Sermon
huviline
Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330xd
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 14.09.04 16:27
|
|
|
Aga mida 2,6 liitrise mootoriga 100 või A6 ostmisel kindlasti vaatama peaks? Mis mootori juures nõrgad kohad on ja kuidas põhilisi vigu ära tunda?
Plaanis Saksamaale tooma minna ja poleks just meeldiv, kui tagasiteel mootoriga mingi jama tekiks.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 14.09.04 16:39
|
|
|
V6 12V mootori puhul nn. tüüpveaks on õlileke teatud kohtadest.
200000 ja rohkem sõitnud mootoritel on veel resurssi küllaga ja pakuvad ka raskele kerele suht talutavat dünaamikat.
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 15.09.04 11:10
|
|
|
Tuttav rääkis, et 2,6 ja 2,8 liitristel pidi olema tihtilugu probleemiks ka CO sisaldus heitgaasis. On asi nii hull?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 15.09.04 13:00
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja V200
Tuttav rääkis, et 2,6 ja 2,8 liitristel pidi olema tihtilugu probleemiks ka CO sisaldus heitgaasis. On asi nii hull? | CO-d sisaldab
heitgaas nii või teisiti, jäägitut kiiret põlemist on suht raske saavutada. 
Aga kui katalüsaator on omadega õhtul ja ka lambdaandur enam oma parimas vormis pole, siis pole normist suurem CO-sisaldus mingi ime.
|
|
|
Heigosan
huviline
Registreerunud 03.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Quattro & 200 Turbo Quattro
|
postitati 16.09.04 05:48
|
|
|
Aga oskab siis öelda mis tähendab 2.6 taga E???
Tean et BMW-del oli see madala pööretega mootor aga Audil??
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 16.09.04 14:12
|
|
|
Audil peaks E näitama sissepritsega mootorit. Ma võin ka eksida.
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 16.09.04 14:37
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black
Tsitaat: | Esialgne postitaja V200
Tuttav rääkis, et 2,6 ja 2,8 liitristel pidi olema tihtilugu probleemiks ka CO sisaldus heitgaasis. On asi nii hull? | CO-d sisaldab
heitgaas nii või teisiti, jäägitut kiiret põlemist on suht raske saavutada. 
Aga kui katalüsaator on omadega õhtul ja ka lambdaandur enam oma parimas vormis pole, siis pole normist suurem CO-sisaldus mingi ime.
|
No selge see, et sisaldab nagunii CO-d, aga suurtel mootoritel pidi sagedamini üle normi olema CO sisaldus.
Lambdaandur maksab vist ca paar tuhat krooni, aga palju katalüsaatori vahetamine maksma võib minna?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 16.09.04 14:40
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Heigosan
Aga oskab siis öelda mis tähendab 2.6 taga E???
Tean et BMW-del oli see madala pööretega mootor aga Audil?? | Einspritzung.
Tsitaat: | Esialgne postitaja V200
No selge see, et sisaldab nagunii CO-d, aga suurtel mootoritel pidi sagedamini üle normi olema CO sisaldus.
Lambdaandur maksab vist ca paar tuhat krooni, aga palju katalüsaatori vahetamine maksma võib minna? | Uued orig. katalüsaatorid on
vist sinna 10-15k kanti.
|
|
|
arvoest
huviline
Registreerunud 30.09.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Impreza WRX
|
postitati 16.09.05 11:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
V6 12V mootori puhul nn. tüüpveaks on õlileke teatud kohtadest.
... |
Äkki täpsustaks veidi, omal tekkis just ülevaatusel probleem õlilekkega kuskilt mootori (AAH) eestotsast, ülevalt poolt.
Nädal tagasi vahetati hammasrihm ja õlid, vigu siis näha polnud.
|
|
|
Sermon
huviline
Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330xd
|
postitati 16.09.05 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvoest
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
V6 12V mootori puhul nn. tüüpveaks on õlileke teatud kohtadest.
... |
Äkki täpsustaks veidi, omal tekkis just ülevaatusel probleem õlilekkega kuskilt mootori (AAH) eestotsast, ülevalt poolt.
Nädal tagasi vahetati hammasrihm ja õlid, vigu siis näha polnud. |
tüüpveaks on immitsevad plokikaane tihendid 
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.05 11:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Esialgne postitaja V200
Tuttav rääkis, et 2,6 ja 2,8 liitristel pidi olema tihtilugu probleemiks ka CO sisaldus heitgaasis. On asi nii hull? | CO-d sisaldab
heitgaas nii või teisiti, jäägitut kiiret põlemist on suht raske saavutada. 
Aga kui katalüsaator on omadega õhtul ja ka lambdaandur enam oma parimas vormis pole, siis pole normist suurem CO-sisaldus mingi ime.
| Tuttav ülevaatuse mees ütles, et vanematel audi V6-tel CO paigas tõesti väga harva. Aga see vist tulenebki nende tihtipeale
tühjadest lörisevatest katalüsaatoritest. Endal ka CO paigas tepsmitte polnud, aga sellepärast nende vahetusega pead ka vaevama ei hakka. 
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 19.09.05 11:58
|
|
|
Minu arvates on 2,6 mootori tüüpviga see, et 2,8 mootor on ka olemas, mis sama kütusekulu eest pakub tuntavalt paremat dünaamikat...
|
|
|
|