Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A4 1.8 ADR tüüpviga (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 22569)
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 07.01.06 11:23 Tsiteeri
A4 1.8 ADR tüüpviga



Alguses kaalusin teema vajalikkuses kuid peale seda kui enda auto käis diagnostikas selgus, et minuga juhtunu võib olla kasulik ka teistele. Nimelt lugu selline. Talve hakul sai isale muretsetud A4 1.8 92kw. Soovitasin talle, et ei teeks paha läbida täielik mootori diagnostika igaks juhuks. Diagnostikasse tulles ütles meister, kes nägi autot esmalt, et antud mootoriga on tüüpveaks karteri tuulutuse voolik, mis kipub pragunema ja sellega seoses tõmbab vahelt õhku, muutub õhulugeja töö, sealt edasi kütuse koosseis ja lisaks lõpeb lambdaga. Kokkuvõttes viskab ajju igasuguseid vigu.
Juhtmed taha pannes näitaski arvuti igasugu vigasid ajus. Meister ütles, et vaatab, kui hull seis on ja üritab asja parandada. Mõne tunni möödudes saime sõiduki kätte ning selguski, et karterituulutuse voolik oli hõre, meister leidis ajutise väljapääsu selles, et lappis vooliku teibiga kokku ja pani veel ühe vooliku talle otsa. Ütles, et ajutiselt see lahendab probleemi kuid lõpuks tuleb see siiski vahetada.
Täpselt sama situatsioon kordus siis, kui ostsin enesele täpselt samasuguse auto. Minul leidis samad vead ning samuti soovitas vahetada vooliku ja toru, mis samuti mureneb. Vigu oli minu puhul mootori ajus palju, kuni aju blokeerimiseni välja. Väliselt töötas mootor normaalselt, ainus viga oli kütusekulu maanteel 9-10 liitrit sõltumata millestki. Peale jällegi ajutist lappimist olukord paranes märgatavalt. Veel jutu sees selgus, et sellist ajutist lappimist kasutavad autode edasimüüjad kuid kokkuvõttes on see selle mootori puhul nõrk koht ja sellele tuleb tähelepanu pöörata.
Sellest tulenevalt soovitakski, et kui lähete diagnostikasse, siis ärge laske ennast kohe tillist tõmmata õhulugejate, lambdade vahetusega, kontrollige enne karteri tuulutusvoolikute korrasolekut. Panen siis siia kohe juurde antud detailide koodid. nr. 2 plastiktoru 058103213 ja nr. 13 tuulutusvoolik 058103221 Hinnad siis Forsis 314.- ja 248.- krooni


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
karla
klubiliige



Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.06 11:30 Tsiteeri


Njaa, tasub meelde jätta. Huvitav oleks teada kus kohas diagnostikas käisid?


OOOO
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 07.01.06 12:02 Tsiteeri


Diagnostikas käisin Jõhvis Tartu mnt. 29 asuvas firmas "Autohall".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 26.05.08 19:41 Tsiteeri


1998. aastast kuni 2001. aastani Audi A4'le (ADR, APT, ARG) ja Audi A6'le (AQE, ARH) paigaldatud 1.8 liitristel mootoritel tasub samuti kompida detaili koodiga 06B133783B, mis paikneb sisuliselt mootori tagaküljel ja ei ole visuaalselt kontrollitav.

Minul nägi peale demontaazi välja selline:

https://www.upload.ee/image/6116417/06B133783B.jpg

Katki hõõrdunud võib olla ka suguvend koodiga 06B133783C, mis on siiski nähtaval kohal ja õnneks lihtsamini ligipääsetav !


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 27.05.08 06:31 Tsiteeri


Huvitav kas ka AEB mootoril sama viga esineb? (1.8T)


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 27.05.08 06:36 Tsiteeri


See mida teemaalgataja mainis on ka minul neljal korral läbi tehtud. Lisaks veel põhiviga on ka õlifiltri/jahuti jala ja ploki vaheline plekktihend(u.30eek'i). Sealt immitseb õli ning selle vahetuse saab sättida samade tööde hulka, kui eelpool mainitud kartertuulutusvoolikuid vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 27.05.08 06:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Huvitav kas ka AEB mootoril sama viga esineb? (1.8T)


Ja!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 27.05.08 11:44 Tsiteeri


Kuna mul tühikäigupöörded kõiguvad, siis peaksin kappama poodi uue tuulutustoru järele? Kuidagi kontrollida saab lihtsalt või hull keemia?
Viimati kui Vag-com küljes oli siis vigu polnud ajus.
Kütusekulu on ilmselt normaalne (maantel 90-100=7-8l/100)


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 27.05.08 15:19 Tsiteeri


Selline nägi välja üks 1.8T toru :D

http://img84.imageshack.us/img84/4880/tuulutuskt5.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.08 18:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Kuna mul tühikäigupöörded kõiguvad, siis peaksin kappama poodi uue tuulutustoru järele? Kuidagi kontrollida saab lihtsalt või hull keemia?
Viimati kui Vag-com küljes oli siis vigu polnud ajus.
Kütusekulu on ilmselt normaalne (maantel 90-100=7-8l/100)


kobista käega sisselaske kolde alt, peaks aru saama.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uudi
huviline



Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ

postitati 07.06.08 06:44 Tsiteeri


Tere

Oman ka 1.8 ADR audit ja oli täpselt sama jama, plastik toruots oli katki kuhu kinnitub kummivoolik. Ning kummi voolik täiesti pehme ja pragusid täis. Point kuidas avastasin selle vea oli pöörete kõikumine, peale karteri tuulutuse ja vaakum voolikute vahetamist on asi jonksus. Töötab ilusti. Ise tellisin audi keskusest uue, tallinnas, voolik oli mingi 600.- ja plastik toru mis kinnitub ploki külge ka mingi 600.- umbes täpselt ei mäleta hindu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mait86
huviline

Avatar


Registreerunud 08.08.07
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia

postitati 23.07.08 19:03 Tsiteeri


Mul hakkasid mootori pöörded marudalt kõikuma .. Hakkasin siis vaatama ja oli kah see kummilõdvik puru...Ajutiselt saaks seda remontida niimoodi, et panna see panna sinna mingi voolik otsa ja põhja alla..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 23.07.08 19:41 Tsiteeri


AEB mootorile lähenemist keegi pildistada viitsiks?
et kus täpselt see katkine osa võiks asuda ja tolle koodi kah äkki.
endal käib moto küll täitsa rahulikult ja kulu kah okk, aga peaks kontrollima ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 24.07.08 07:59 Tsiteeri


AEB mootoril asub see sisselaske kollektori all keskmest natukene salongi poole. Välja näeb täpselt selline nagu kasutaja "Kiil" antud pildil ja tootekood on 058 103 213


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 24.07.08 11:56 Tsiteeri


See plasttoru asub 1.8-l sisselaskekollektori all/taga? Sarnane asi on küll seal. Ei saa kompida ka, kas on katki või ei. Käed väikse(ma)d küll, aga kuidagi kohe ei mahu vahele:D Kui vahetada, siis juba see kummivoolik ka jah?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 24.07.08 14:54 Tsiteeri


huvitav, kas sinna gatesi volla ei istuks asemele?
ma mõtlen, et miskit kindlamat
samas, kas mitte seesama va tuulutus ei aja sisselaset ju rõvedalt õlijääke täis??
et paneks hoopis breatheri sinna otsa ja teise otsa kinni. peaks kah hea saama. et intercoolerit läga täis ajades ei anna too enam kindlasti sama head tulemust, kui puhtalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vanemlendur
huviline



Registreerunud 15.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q

postitati 27.02.10 15:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
1998. aastast kuni 2001. aastani Audi A4'le (ADR, APT, ARG) ja Audi A6'le (AQE, ARH) paigaldatud 1.8 liitristel mootoritel tasub samuti kompida detaili koodiga 06B133783B, mis paikneb sisuliselt mootori tagaküljel ja ei ole visuaalselt kontrollitav.

Minul nägi peale demontaazi välja selline:

http://www.hot.ee/quattro4/image/06B133783B.jpg

Katki hõõrdunud võib olla ka suguvend koodiga 06B133783C, mis on siiski nähtaval kohal ja õnneks lihtsamini ligipääsetav !


Milliselt mootorilt pildil olev voolik pärit on? Ja kuskohast kuskohta see täpselt jookseb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 27.02.10 16:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vanemlendur


Milliselt mootorilt pildil olev voolik pärit on? Ja kuskohast kuskohta see täpselt jookseb?


http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4b8944872b800.jpg
06B133783B detail nr 36
06B133783C detail nr 35


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 05.01.11 07:19 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema, ehk sobib siia. A4 1,8T (96a, manuaal) nimelt on selline probleem tühikäiguga, et külmast peast käivitades hoiab tühikäiku 1000rpm, kuid soojast peast tõuseb 1800rpm-ni. Kui korraks kaasipedaali anda, siis kukub 1000ni ja siis kohe 1800 rpm-i peale tagasi. Mingeid vigu vagcom ei näita. Vahetasin ära sisselaske temp anduri, peale mida jääb tühikäik 1300-1400rpm-i peale. Võtsin lahti segusiibri, kuid see paistis puhas, ei hakanud seda puhastama. Vagcom-i 311-2 softiga siibrit ümber kalibreerida ei saa millegipärast.
Kas võib viga peituda samuti karteri tuulutuses või vaakumi süsteemis? Niipalju mõikas, et kui sisselaske kollektorisse minev õhuvoolik (asub suht temp anduri juures, läbimõõduga u 15mm) kinni pigistada, siis pöörded langevad. Visuaalselt tunduvad voolikud/torud terved. Mõtlesin, et ehk vaakum pump läbi, kuid Reval väidab, et see nö suction jet pump on ainult automaatkastiga isenditel?


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.01.11 10:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Vagcom-i 311-2 softiga siibrit ümber kalibreerida ei saa millegipärast.

Seal on trossiga süsteem, minu teada ei ole seal midagi kalibreerida.
Tsitaat:
Kas võib viga peituda samuti karteri tuulutuses või vaakumi süsteemis? Niipalju mõikas, et kui sisselaske kollektorisse minev õhuvoolik (asub suht temp anduri juures, läbimõõduga u 15mm) kinni pigistada, siis pöörded langevad. Visuaalselt tunduvad voolikud/torud terved. Mõtlesin, et ehk vaakum pump läbi, kuid Reval väidab, et see nö suction jet pump on ainult automaatkastiga isenditel?

Üsna suure tõenäosusega on probleem selles. Kui kuskilt lisaõhku kogu aeg saab, siis käitubki nii - idle kõrge, segu lahja kogu aeg.
Pane kogu süsteem mõninga surve alla, usun, et leiad üsna kiirelt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 05.01.11 10:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Vagcom-i 311-2 softiga siibrit ümber kalibreerida ei saa millegipärast.

Seal on trossiga süsteem, minu teada ei ole seal midagi kalibreerida..




Trossiga küll aga tühikäigu mootor on seguriibri sees ja kalibreerimist vajab kindlasti kui aku juhe maas on olnud.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 05.01.11 11:36 Tsiteeri


Seda ma olen lugenud, et ka trossiga süsteemil tuleb kalibreerida. Autol on ilmselt jah juhe maas käinud.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.01.11 13:58 Tsiteeri


Tänan parandamast.
Millegi pärast jäi kõrva, et ainult drive-by-wire 1.8-t oli vaja kalibreerida. Nüüd jälle targem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 05.01.11 15:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Vagcom-i 311-2 softiga siibrit ümber kalibreerida ei saa millegipärast.

Seal on trossiga süsteem, minu teada ei ole seal midagi kalibreerida..




Trossiga küll aga tühikäigu mootor on seguriibri sees ja kalibreerimist vajab kindlasti kui aku juhe maas on olnud.

Kas tõesti on vajalik segusiibrit galibreerida peale akujuhtme maha võtmist, seni teadsin, et vaid siis kui siiber ise on maas käinud?


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 05.01.11 17:07 Tsiteeri


See peaks nagu ise ka paika minema peale mingit aega sõitmist


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.0% - SQL: 53.0%]