Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: paigaldame dislale kiirusehoidja (Vastuseid: 74 | Vaatamisi: 22940)
Robootik
huviline



Registreerunud 02.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 03.01.06 21:35 Tsiteeri
paigaldame dislale kiirusehoidja



Lugesin, et kõikidel diisel volkswagenitel ja seatidel saab peale panna püsikiirusehoidja, vahetades välja suunatulelüliti ja seejärel see aktiveerides.
Oskab keegi teadjam seda öelda, kas see toimib samamoodi ka audidel. Seal väideti, et kõikidele TDi mootoritele peab saama lisada kiirusehoidja ainult lisades lüliti.
Lisan ka lingi:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=49198

Endal autoks Audi A4 1,9td-96 kliimaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 03.01.06 21:38 Tsiteeri


Pigem käi revalist läbi või helista Töökoja poolele.See auto24 on siuke koht et anna aga olla.Ja lihtsalt kangivahetusega ei usu ma elus et asi piirdub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 03.01.06 22:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Pigem käi revalist läbi või helista Töökoja poolele.See auto24 on siuke koht et anna aga olla.Ja lihtsalt kangivahetusega ei usu ma elus et asi piirdub.

ma sügavalt kahtlen selles, kas nad ütlevad suvalisele helistajale, et asi tõesti nii lihne on (kui on). seda peaks uurima ikka keegi kellel seal "käpp sees" on või midagi.

aga võiks meelde tuletada sellist ütlust, et kus suitsu seal tuld. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Robootik
huviline



Registreerunud 02.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 03.01.06 22:49 Tsiteeri


ega keegi ei oska juhuslikult vaadata, kus neil autodel see pistik asub, mis selle kangi küljest tuleb ja siis ma võin näiteks enda auto pealt vaadfata, kas see mul olemas on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 03.01.06 23:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Pigem käi revalist läbi või helista Töökoja poolele.See auto24 on siuke koht et anna aga olla.Ja lihtsalt kangivahetusega ei usu ma elus et asi piirdub.

Usu mind, asi on nii lihtne.Endalgi see töö ees,teen hetkel sellekohta väikest uuringut.Vähemalt Mercedese puhul vastab see tõele,et on vaja lisada vaid lüliti ning püsikiirushoidja seaded aktiveerida.Simel ju?Kui tööle saan,panen väikse jutu ka foorumisse:cool:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 03.01.06 23:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Usu mind, asi on nii lihtne.Endalgi see töö ees,teen hetkel sellekohta väikest uuringut.Vähemalt Mercedese puhul vastab see tõele,et on vaja lisada vaid lüliti ning püsikiirushoidja seaded aktiveerida.Simel ju?Kui tööle saan,panen väikse jutu ka foorumisse:cool:

Opel Omega 2.5TD 1994a puhul oli selle töölesaamine samuti ühe õhtu töö, kuid seal oli mingi kala impulsside arvu lugemisega ja see oli vaja saada vist 2x suuremaks


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 04.01.06 07:51 Tsiteeri


Teoreetiliselt saab asi toimida ainult nendel autodel millel on elektrooniline gaasipedaal. Kui gaasipedaali ja kütusepumba (drosselklapi bensukatel) vahel on tross, siis nii lihtsalt see kindlasti ei lähe.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.01.06 08:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Teoreetiliselt saab asi toimida ainult nendel autodel millel on elektrooniline gaasipedaal. Kui gaasipedaali ja kütusepumba (drosselklapi bensukatel) vahel on tross, siis nii lihtsalt see kindlasti ei lähe.

No aga diislitel ongi ju nn. elektrooniline lapats.
Ootaks isegi huviga infot selle asja kohta, samas ega keegi antud teemast eriti midagi ei tea / ei taha rääkida.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dixi
huviline



Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 04.01.06 10:08 Tsiteeri


Sellel A4 käib siis nii:
Lüliti pistik Mootori juhtblokk
1.................................58
2..................................34
3...................................35
4...................................66

Ja siis teed mootoriblokile teatavaks, et tahad hakata cruisi kasutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Robootik
huviline



Registreerunud 02.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 04.01.06 10:22 Tsiteeri


kas siis Audidel mootori juhtblokil on selline vaba pistik juba olemas, nagu VW-l, või tuleb need sinna ise külge aretada.
Kuidas aktiveerimine käib


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.06 10:38 Tsiteeri


Hmm, kas automaatkastiga 1995 aasta 2,5TDI Audi A6 on see asi samuti nii lihtne?


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 04.01.06 10:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Hmm, kas automaatkastiga 1995 aasta 2,5TDI Audi A6 on see asi samuti nii lihtne?

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=43351

http://www.christiantena.pwp.blueyonder.co.uk/motor/vag/tdi/ccs.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 04.01.06 11:18 Tsiteeri


Oi pagan, kuna omal kunagi läbitud parema põlve vigastus:(, siis pikematel otstel lausa karjun autopiloodi järele - ootan samuti tööde käiku ja tulemusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 04.01.06 22:01 Tsiteeri


tundub et lähiajal on tulemas üks suuremat sorti auto gruiside paigaldus :D

endalegi pakub see asi huvi:)

akustika lehel pakutakse ka igasugu kiiruse hoidjaid aga seal väidavad et on mingi iseõppiv ja et töötab koos mingite juhtmoodulitega(ilma ei tööta)
et nagu aru saan siis nendele jublakatele mis akustikas müüa on nendele vaja veel mingi jubin juurde osta?? Oskab keegi kommenteerida?

http://www.pood.akustika.ee/index.php?GID=820&muuja=1&lang=est¤cy=EEK


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.06 22:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Hmm, kas automaatkastiga 1995 aasta 2,5TDI Audi A6 on see asi samuti nii lihtne?

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=43351

http://www.christiantena.pwp.blueyonder.co.uk/motor/vag/tdi/ccs.html


Seal ei ole 1995 aasta 2,5TDI Audi A6 juttugi...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
4b
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80B4 1.9tdi

postitati 05.01.06 09:41 Tsiteeri


Tegin siis väikse kiirtõlke. Tekst on tõlgitud lehelt http://www.christiantena.pwp.blueyonder.co.uk/motor/vag/tdi/
ccs.html
Antud õpetus käib Golf TDI ja Passat TDI (mootori kood 1Z) kohta, kuid peaks toimima kõigil VAG tdi mootoritega autodel.


Ise pole veel katsetanud, kuid peagi on plaanis. Eks annan siis tulemustest teada (autoks Audi 80 B4, 1,9tdi).

Kaitsmeploki tagant peaksid leidma neljasoonelise pistiku nelja juhtmega selle taga. Juhtmete värvid: must, sinine/hall, punane, must/valge. Seal on palju juhtmeid, nende otsimine võib natuke aega võtta.
Kontrolli, et +12V tuleks mustast juhtmest kui süüde on sees.
Kui ühendada must ja must/valge juhe, siis kiirusehoidja on "on" asendis.
Kui ühendada hetkeks must/valge ja punane juhe, on see kiirusehoidjal "set" nupp. Kui ühendada hetkeks must/valge ja sinine/hall juhe, on see kiirusehoidjal "res" nupp.
Proovi sõita ja vaata, kas kiirusehoidja töötab. Pea meeles, et kiirusehoidja ei tööta, kui kiirus on alla 40 kmh.

Tõenäoliselt avastad, et kiirusehoidja ei, mispuhu
l tuleb aju ringi programmeerida.
Leia sõltumatu VW või Audi spetsialist kellel on VAG 1551 programm.
Vali “engine control module” vajutades "01Q".
vali “read data function” vajutades "08Q".
Loe gruppi 06 vajutades "06Q" või "006Q" olenevalt VAG 1551 programmi versioonist.
1551 ekraanile tuleb hulk numbreid. Neljas numbrite grupp, ekraani parema serva lähedal peab näitama kas "0" või "255". "0" tähendab, et kiirusehoidja funktsioon on juba lubatud. Kui sa näed "255" siis kiirusehoidja funktsioon on lukustatud, avamiseks toimi järgmiselt.
Vajuta parema noolega nuppu.
Protseduuri sisselogimiseks vajuta "11Q".
Sisesta avamiskood "11463Q".
Nüüd korda esialgseid samme ja veendu, et "255" on muutunud "0".

Nüüd korda proovisõitu veendumaks, kas kiirusehoidja töötab. Kui see ei tööta, siis on paar asja, mida võid kontrollida:
Kui süüde on sees ja kiirushoidja “ON” asendis, peab must/valgesse juhtmesse tulema +12V.
Kui süüde on sees, kiirushoidja “ON” asendis ja vajutada “SET” nuppu, peab punasesse juhtmesse tulema +12V. Kui süüde on sees, kiirushoidja “ON” asendis ja vajutada “RES” nuppu, peab sinine/hall juhtmesse tulema +12V.
Siduri pedaali peal paiknev lüliti (kahe juhtmega ühendatud ajuga) peab olema normaalasendis ühendatud, kui pedaal alla vajutada, ahel katkeb ja aju lülitab kiirusehoidja välja.
Teine lüliti asub piduripedaali peal, (samuti kahe juhtmega ühendatud ajuga). Piduripedaalil on kaks lülitit; esimene on normaalasendis avatud, (pidurituled kustus). Teine lüliti on normaalasendis suletud, kui pedaal alla vajutada, ahel katkeb ja aju lülitab kiirusehoidja välja.


Auto hakkab ikka A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 05.01.06 12:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Driver
tundub et lähiajal on tulemas üks suuremat sorti auto gruiside paigaldus :D

endalegi pakub see asi huvi:)

akustika lehel pakutakse ka igasugu kiiruse hoidjaid aga seal väidavad et on mingi iseõppiv ja et töötab koos mingite juhtmoodulitega(ilma ei tööta)
et nagu aru saan siis nendele jublakatele mis akustikas müüa on nendele vaja veel mingi jubin juurde osta?? Oskab keegi kommenteerida?

http://www.pood.akustika.ee/index.php?GID=820&muuja=1&lang=est¤cy=EEK



Nende jubinate (lite-on) maaletooja on Artvali (olin kunagi seotud selle firmaga). Siin lehel vähe täpsemalt kirjutatud http://www.autoalarm.ee/index.php?cruisecontrol


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 05.01.06 22:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Nende jubinate (lite-on) maaletooja on Artvali (olin kunagi seotud selle firmaga). Siin lehel vähe täpsemalt kirjutatud http://www.autoalarm.ee/index.php?cruisecontrol

kui nüüd süveneda oleks viitsind siis saaks aru et VAG TDi mootoritel ei ole mingeid lisa elektroonilisi vigureid vaja(pööreteregulaator ja aju on ju olemas)
on vaja 2 lülitit, mis on viisakam osta koos tehase suunatule kangiga, juhtmed ära ühendada ja ajus aktiveerida.
lite-on ehk sobib siis bensumootoritele paremini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Robootik
huviline



Registreerunud 02.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 05.01.06 22:28 Tsiteeri


tänud vastajatele. kui sess läbi, lasen peale panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Esthet-x
huviline



Registreerunud 09.05.04
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 08.01.06 17:38 Tsiteeri


Kuidas asjalood on? On keegi paigaldanud juba enda autole selle? Hakkas ennastki huvitama asi ja varsti läheb vist teostamisele idee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sam
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi- A6 2,8 142kw

postitati 09.01.06 17:32 Tsiteeri


reedel sai volkari t4 kang tellitud. muidu jah kõik vidinad tehasest peal (pedaalide lülitid ja pistik). tuttava passatil samuti ise paigaldatud ja toimib hästi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
4b
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80B4 1.9tdi

postitati 09.01.06 19:23 Tsiteeri


esmasel vaatlusel jäi b4-jal igatahes see pistik leidmata:(

Aga jätkan otsinguid.


Auto hakkab ikka A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vaa11
huviline



Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3 87

postitati 22.01.06 12:36 Tsiteeri


Et kuidas siis on.???
teema on kuidagi ära vajunud!!!
Sai endalegi ostetud uus lülitite kang,aga ei ole veel jõudnud installima hakata.
Äki keegi on juba teinud seda (A6 19tdi 95a. aut.) ja on nõus jagama kogemusi ja näpunäiteid:P

Kui siit teemast lugeda,siis on nelja juhtmega pistik kuskil kaitsmeploki taga peidus aga kuhu lähevad ülejäänud kaks,sest lülitist tuleb kuus otsa välja????
Ja veel üks küsimus kas armatuuris on juba mingi kontroll lamp ,et arusaada kas on sees või väljas püsikkiirusehoidja???
Või tuleb see kuidagi ise kombineerida,kui nii siis kuhu ja kuidas oleks seda kõige parem teha??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sam
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi- A6 2,8 142kw

postitati 24.01.06 21:31 Tsiteeri


täna sai siis asi lõpuks valmis. kõik toimib 5+:D :cool:. pistiku leidmisega võib tõesti aega minna eriti kui ei tea milline ta välj näeb. enda autol(volkar t4 ) lasin ühendada ja aju kallal nokitseda tuttaval( töö kiire ja korralik )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 25.01.06 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vaa11
Ja veel üks küsimus kas armatuuris on juba mingi kontroll lamp ,et arusaada kas on sees või väljas püsikkiirusehoidja???
Või tuleb see kuidagi ise kombineerida,kui nii siis kuhu ja kuidas oleks seda kõige parem teha??


1998a 2,4B A6 küll mingit tulukest ei olnud, kuulda oli ainult "klõps" kui rakendus ja pedaali tõmbas kergelt jala alt ära.

muidugi ega üks tuluke paha ei teeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.3% - SQL: 34.7%]