Lehekülgi: 1 2 3 |
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 23.11.05 22:28
|
|
|
El. skeemi välistemperatuuri näidikule
Vajan el. skeemi välistemperatuuri näidiku jaoks, et teada, mis juhe on mis. (valge, pruun, roheline, tumekollane, hall).
Edit: Pilt ka selgituseks.
|
|
|
vanapagan
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo
|
postitati 01.12.05 19:55
|
|
|
valge süüde 12v
pruun tulede reostaat
roheline mass
kollane t´ andur
anduril üks ots massi ja teine kollase külge
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.05 12:23
|
|
|
Kasutax teemat ja kysix kas testriga saab mõõta ka kas temperatuuri andur töötab... Mul nimelt jookseb -30 kuni +30 vahel edasi tagasi nii kuidas ise
soovib.
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 02.12.05 13:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vanapagan
valge süüde 12v
pruun tulede reostaat
roheline mass
kollane temp. andur
anduril üks ots massi ja teine kollase külge |
Oled sa selles täiesti kindel või? Pauku ei soovi teha. Asjad peavad esimese korraga õigesti saama.
|
|
|
vanapagan
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo
|
postitati 02.12.05 14:33
|
|
|
kindel või mitte aga endal sai nii pandud.
pauku ei ole võimalik sellega teha .
kui sa esimese korraga mõne otsa ära ka vahetad siis ei juhtu ka midagi. (lolli peaga proovitud)
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 22.01.06 21:42
|
|
|
Mul oleks paar küsimust antud teema kohta: Kas kuidagi on võimalik näidikust ja tavalisest välistermomeetri andurist teha autole välistemperatuuri
näidik?
Minu autol kellade plokis vastavad juhtmed puuduvad, aga kas on võimalik siis kahest asjast ilus ja toimiv asi saada?
Kui näitikusse tuleb viis juhet ja vanapagan nimetas ainult nelja, siis mis see viies hall juhe peab olema?
Termoanduri tööpõhimõte on ju mõõta takistust? Kas auto andur ja tavaline termomeetri andur on ühilduvad?
On kellegil veel ideid?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 25.01.06 12:38
|
|
|
Oskab siis keegi öelda, kas saab temp näidikust ja tavalise termomeetri temp andurist teha toimiva süsteemi C4-le?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
vanapagan
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo
|
postitati 25.01.06 15:03
|
|
|
Ei oska öelda mis takistusega see (tavaline) temp andur olla võiks aga Audi omal on näiteks 3,3k 0 ja 1k +23
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 30.01.06 16:51
|
|
|
Mida selle " tulede reostaat" all mõtled, kuhu pruun juhe peaks minema.
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 30.01.06 17:43
|
|
|
Aiku, seal on silmas peetud armatuurivalgustuse tugevust reguleerivat reostaati. Ehk siis tahho- ja spidomeetri juures see kõige vasakpoolsema
pulgakesega reguleeritav asi. Et kui kellade taustvalgust maha keerad, siis läheb ka temp. näidiku oma sellega kaasa.
edit: ühendada peaks olema kõige lihtsam mõne suvalise armatuuri taustvalgustuse lambi klemmi külge, kui otse reostaadist ei kannata võtta.
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 30.01.06 17:46
|
|
|
Selge see ,aga kuhu seal nagu ühendada saaks seda juhet ei mõista.
No tegelikult vast kellade tagant ikka mõne koha leiab kudu ühendada saaks.
Uurin veel asja
|
|
|
vanapagan
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo
|
postitati 30.01.06 18:06
|
|
|
armatuuri poolses juhtmestikus on mass--pruun, süüde--must/sinine, armatuuri valgustus--hall/sinine
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 15.11.07 11:23
|
|
|
Koogin taas teema päevakorda. Vahepeal sai näidik küll maha müüdud aga nüüd jälle uus olemas ja paneks seekord ikka külge.
Veel küsimusi:
* Mis juhe on hall?
* Kas pruuni juhtme võib "ära jätta", kui regull ei huvita?
* Kas mingit vahetükki rohkem pole vaja anduri ja näidiku vahele?
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.07 13:34
|
|
|
Pruun muidu pea alati massi tähendanud
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 07.12.07 19:52
|
|
|
Ehk kellelgi vastuseid tekkinud küsimustele?
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 25.08.08 18:31
|
|
|
Pin 5 - +12; pin4 - valgustus; pin3 - mass; pin2 - andur; pin1 - kiiruse signaal
Kiiruse signaali ei ühendanud külge aga plaanin ka selle välja otsida pistikust. temp anduri signaali saad nii, et paned anduri ühe otsa massi ja
teise pin2 alla. Tööle ei hakka enne kui pin 5,3,2 on ühendatud. Algul arvasin et asi läbi kärsand. Kui temp anduri taha ühendasin, lõid tuled särama.
Temp andur on autol juba küljes aga võtsin teise veel lammarist katsetamiseks.
|
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 21.11.09 18:26
|
|
|
Kaevaks siis vana teema jälle välja. Sai ka muretsetud näidik ja välistemp andur b4'le
Kõik muud juhtmed peale peale halli on siiani teada.
Küsiksin siis uuesti üle kasutaja Kaaku küsimused
* Mis juhe on hall?
* Kas pruuni juhtme võib "ära jätta", kui regull ei huvita?
* Kas mingit vahetükki rohkem pole vaja anduri ja näidiku vahele?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 21.11.09 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
Kaevaks siis vana teema jälle välja. Sai ka muretsetud näidik ja välistemp andur b4'le
Kõik muud juhtmed peale peale halli on siiani teada.
Küsiksin siis uuesti üle kasutaja Kaaku küsimused
* Mis juhe on hall?
* Kas pruuni juhtme võib "ära jätta", kui regull ei huvita?
* Kas mingit vahetükki rohkem pole vaja anduri ja näidiku vahele? |
1.Hall on kiiruse signaal. Ise ühendasin samasuguse juhtmeha kellade plokki minevas kimbus oli ainulke sellist värvi.
2.Kui pruuni ära jätad on ju pime sul see displei. Se on valgustus!! ühendad jällegi müne suvalise valgustus juhtmega mis kelladesse läheb.
3.Ei ole rohkem midagi vaja.
Halli võid ära jätta ei muutu midagi eriti ma arvan.
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 25.11.09 15:43
|
|
|
Mille jaoks on tehtud see kiirusesignaal ? Kuidagi saab sinna temp näidikule mingit muud informatsiooni veel kuvada?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 25.11.09 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
Mille jaoks on tehtud see kiirusesignaal ? Kuidagi saab sinna temp näidikule mingit muud informatsiooni veel kuvada? |
Ei saa sinna midagi kuvada rohkem. Kiirus on vast selleks, et kohapeal seistes võtab paar kraadi maha temperatuuri.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 25.11.09 17:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
Mille jaoks on tehtud see kiirusesignaal ? Kuidagi saab sinna temp näidikule mingit muud informatsiooni veel kuvada? | Kui tuul puhub,
siis tundub ju temperatuur jahedam. -10c on tuulevaikse ilma ja 30m/s tuule korralik ikka suhtkoht erinevad kogemused. Sama loogika järgi ma arvan, et
selle signaali abil korrigeerib temp näidik temperatuuri näitu, vastavalt kiirusele.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 25.11.09 17:22
|
|
|
Siis peaks selle halli juhtme ikka kelladeblokki kiiruse juhtme külge ära ühendama, muidu hakkab termomeeter veel villast panema.
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 26.11.09 11:05
|
|
|
Kas valgele juhtmele (Pin5 +12) tuleb võtta toide nii, et see süüte väljakeeramisel ka voolu maha võtab, või sobib ka pidev tarbimine. Elektroonilisel
kellal displeis on pidev toide peal ja seega ka nähtav valges. Kuidas on lood selle temp. displeiga.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
argos
huviline
Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'
|
postitati 26.11.09 13:53
|
|
|
Maha ikka. Muidu on kasutu tarbimine taga ju kui auto niisama seisab ja keegi ei kasuta. (Samas teisest küljest, odomeetril on koguaeg näit ees..)
Endal ühendasin nii, et süüte sisse keeramisel saab alles voolu.
"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
|
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 14.11.10 10:07
|
|
|
Selline tähelepanek mul, et see välis temp. näit paneb vahepeal segast. Näitab aegajalt sõites mõned kraadid tegelikkusest külmemaid numbreid. Kuid
see on vaid korraks ja enamus ajast ikkagi toimib.
Üksaeg aga täheldasin, et kui ventikad vurama hakkavad, näiteks kasutades konti, siis kerib koheselt -45 kraadi peale. Tundub et õhuliikumist andur ei
kannata, samas sõites on see paratamatu. Peaks vist teist andurit katsetama, juhtmestikus endas vist ei saa probleem olla, kuna viletsate ühendustega
ei toimetaks vast üldse.
Edit: Viga oli väheses massis, mille võtsin ventikaga ühe klemmi alt. Vedasin massi mujalt ja toimib ilusti.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |