Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: K: 1.9TD mootor tiksub (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 8927)
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 17.08.05 20:58 Tsiteeri
K: 1.9TD mootor tiksub



Probleem järgmine, et mootor tiksub vahest. Kas klapp teeb häält? Ma kuulsin, et keemia pidi aitama. Oskab keegi kommenteerida?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vader
huviline



Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1,8Tfsi , VW Passat varjant 2.0TDi 2008a.

postitati 17.08.05 21:05 Tsiteeri


soovitan ennem välja uurida miks tiksub, sest mul vennal oli juhus kui tiksus ka aga põhjuseks oli üks kinnine õlikanal ja lõpptulemuseks pooleks nukvõll
muidugi reeglina tiksub ikkagi õli mitte hästi pidav hüdrutõukur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 18.08.05 05:56 Tsiteeri


Tiksumist on kuulda küllaltki harva. Ma arvan, et kinnise õlikanaliga tiksuks pidevalt. Oletame, et tiksub hüdrutõukur-mida esialgu proovida?
Mootori temp ei tõuse üle 70-on see normaalne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 18.08.05 07:13 Tsiteeri


Ei oska öelda 1,9 moto kohta aga omal on ka selline asi et viskab tiksumist vahele ja seda just siis kui pöörded alla kukuvad peale kohapeal paarutamist siis viskab klõbina sisse see käib täitsa nii nagu juhtub vahest töötab täiesti puhtalt,pakun välja et hüdrotõukur teeb häält (ise plaanin varsti ära vahetada hüdrod).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 18.08.05 15:56 Tsiteeri


Tasuks kontrollida igaksjuhuks ka hammasrihm üle. Kuna rihmaga mul probleeme polnd siis selgus minulgi täna et vaja hüdrotõukurid ära vahetada selle klõbina pärast. Öeldi ka seda et odav remont see pole- nüüd siis huvitabki et palju need maksavad...
Peale selle tuli ka välja et turbo rõhk kõigest 0,5 bar ja rohkem sealt ei punnita....et äkki kellegil teada mis hinnaga need siis liiguvad(kasutatud/uued), sest ilmselt vajab see vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 18.08.05 16:45 Tsiteeri


Ma ei tea kas 1.9 TD on ka vaakum pump peal, aga 2.5 TDI-l on sageli selle tiksumise põhjuseks just vaakum pump.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 18.08.05 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Ma ei tea kas 1.9 TD on ka vaakum pump peal, aga 2.5 TDI-l on sageli selle tiksumise põhjuseks just vaakum pump.


Minu autol 2,5 TDI-l klõbises ka piduri vaakum pump ja algul mõtlesin ,et hüdrotõukurid. Putitasin seda vaakumpumpa pisut ja siiani on ilusti töödanud. Kontrollida saab seda väga eduliselt ,kas tiksub vaakum pump või klapid sedasi ,et tõmmata pidurivõimendisse minev kummivoolik vaakumpumba küljest ära ja siis tuuritada. Kui vaikus siis sellest see klõbin. Vähemalt minu masinaga oli nii:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 18.08.05 20:19 Tsiteeri


Palju siis nende hüdrotõukuri(te) vahetus maksma läheb? Oskab keegi kommenteerida? Või on võimalik parandada ka odavamalt(üks lukksepp soovitas mingit keemiat kasutada, mis täidab kõik mikropraod ning tekitab viskoosse kihi metalli pinnale, enne kui vahetamiseks läheb)? Kas keegi on valanud seelist asja enda moto sisse? Tulemus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 19.08.05 08:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marks713
Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Ma ei tea kas 1.9 TD on ka vaakum pump peal, aga 2.5 TDI-l on sageli selle tiksumise põhjuseks just vaakum pump.


Minu autol 2,5 TDI-l klõbises ka piduri vaakum pump ja algul mõtlesin ,et hüdrotõukurid. Putitasin seda vaakumpumpa pisut ja siiani on ilusti töödanud. Kontrollida saab seda väga eduliselt ,kas tiksub vaakum pump või klapid sedasi ,et tõmmata pidurivõimendisse minev kummivoolik vaakumpumba küljest ära ja siis tuuritada. Kui vaikus siis sellest see klõbin. Vähemalt minu masinaga oli nii:)
Ja öelge nüüd ausalt mida te seal vaakumpumbal putitasite, kaldun juba arvama et teeb ka seda tiksumist vaakumpump(seal üks pulk mis liigub nuka jõul,võtsin selle ära siis kadus ka piduri vaakum ära.bensukal saab vaakumi mujalt ja siis seda pulka seal vaja pole).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 19.08.05 20:32 Tsiteeri


Esiteks kiskusin selle juppideks ja puhastasin õlist ära. Teiseks kiskusin niinimetatud kolvirõnga kolvi pealt maha ja selle all olevale kummirõngale panid tavalisest isoleerpaelast ühe kihi alla ,et kolvirõngas jääks tihedamalt vastu silindtit hõõruma ja panin ettevaatlikult kokku tagasi. See kolvirõngas on üsnagi õrn asi ja soovitan tõmbitsat kasutada ,et vedru pinge maha suruda. Nüüdseks üle aasta ei ole seda nõmedat klõbinat enam teinud. Ma olen kusagilt siin foorumis lugenud ,et kuskil pidavat neid vaakumpumpasid 300.- korda tehtama aga kuidas nad seda teevad ,pidi nende saladus olema:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 22.08.05 06:30 Tsiteeri


Rähn toksib ikka mu mootoris. Kas minu motol (1,9TD 55kW ) on vaakumpump olemas? Äkki pump teeb häält?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 22.08.05 08:57 Tsiteeri


Vaata järgi kust pidri võim saab vaakumi.Uurida võid ka elcats lehelt,millegipärast minul see ei avane enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 03.09.05 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Vaata järgi kust pidri võim saab vaakumi.Uurida võid ka elcats lehelt,millegipärast minul see ei avane enam.

Sama siin ei avane:mad::(:(:mad:


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxs30
huviline



Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDI

postitati 04.09.05 11:52 Tsiteeri


http://etka.auto2.ru/?lang=eng


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 14.09.05 08:13 Tsiteeri


Minul öeldi karla autos selle tiksumise põhjuseks kolvi loks:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 14.09.05 09:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mihkel
Minul öeldi karla autos selle tiksumise põhjuseks kolvi loks:(

üsna huvitav mõte iseenesest karla meestel:o. Pakun jan-kos`-ga viiki - hüdrotõukurid!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 14.09.05 16:14 Tsiteeri


Karla mehed näitasid mulle golf3-e sama mootoriga mille kolvil loks. See auto oli sama häält teinud. Ise loodan südamest et viga ikka hüdrotõukurites oleks:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 15.09.05 14:09 Tsiteeri


Sai siis vahetatud õli (Valvoline turbo V), tulemus: 2000km vaikus majas. Nüüd aga hakkas vahest jälle tiksuma(ainult sooja mootoriga). Tuleb vist ikka hüdrotõukurid ära vahetada.
to mihkel: kas sul tiksub pidevalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 15.09.05 14:24 Tsiteeri


Võiks proovida panna õlilisandit. See peaks parandama määrimisomadusi suurematel temperatuuridel ja ei lase õlil väga vedelaks minna. Minu autol tuli peale agressiivsemat sõitu vahest ka hüdrotõukuri tiks sisse, viimasel õlivahetusel panin seda lisandit juurde ja nüüd on vaikus majas. Iseenesest täisesti ohutu vahend, kui jälgida kasutusjuhendit. Ehk aitab?

http://www.valvoline.ee/products/enginecare/oil/oiltreatment.html

Stokkeris maksis see 0,5L pudel 69.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 16.09.05 12:08 Tsiteeri


Tsitaat:
to mihkel: kas sul tiksub pidevalt?


Mul tiksub pidevalt jah. Tühikäigul on hääl üsna karm:(. Lisaks võtab veel õli nii kuidas juhtub.....vahel kõvasti rohkem, vahel vähem. Ka tahma ajab rohkem kui võiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 07.10.05 15:44 Tsiteeri


Nii sain nüüd auto korda. Viga oli jah ikkagi hüdrotõukurites mis sai vahetatud. Lisaks oli veel nukkvõll valesti mis pühjendab suurema küttekulu. Pisut vähendas seda koledat häält ka pihustite läbipuhumine. P.S. Addinol õlidest lähen nüüd kaarega mööda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 10.10.05 06:19 Tsiteeri


palju siis tõukurid koos vahetusega maksid?
nukvõll oli rihma peal valesti?

mul ka 1,9d 50kw tiksub vahest, tuleb ja läheb see tiksumine.

ja kui peaks olema sellel massinal ka roolivõimu vaakumpump siis kus pool mootorit see asub? tundub et tiksumine tuleb rihma poolt otsast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 10.10.05 08:50 Tsiteeri


Tõukuri tüki hind oli u.115eek i. Korraliku töö tegid ära taskukohase hinnaga mehed Tõdvalt. Rihm oli üldse lõtv mis oli tingitud kulunud (20k km. sõitnud ainult)rullikust ja sellest siis ka nukkvõll ilmselt valesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 10.10.05 11:17 Tsiteeri


veel targem küsimus, igal klapil on 1 tõukur ja igal silindril tavadiislil 2 klappi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 10.10.05 12:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
veel targem küsimus, igal klapil on 1 tõukur ja igal silindril tavadiislil 2 klappi?
Nii ta on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.6% - SQL: 43.4%]