Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: K: 1.9TD mootor tiksub (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 8929)
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 12.10.05 06:54 Tsiteeri


oot aga kui on hüdrotõukur süüdi, siis mis asi mida ei lükka või mis asi mille vastu mis hetkel käib et see kolks tekib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 12.10.05 07:28 Tsiteeri


Mõni mootori spetsialist vast seletab siin selle ilusti lahti, mina pole süvenenud sellesse protseduuri.Tean vaid seda et sellised asjad seal on ja asi töötab õlisurve abil ja kui tiksuma hakkab siis on nad väsinud.On soovitatud ka läbi pesta neid aga ei usu sellesse,sest hüdro sees on/peaks olema vedru mis ajapikku ära väsib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 12.10.05 09:48 Tsiteeri


tundub jah et pigem on miski suts umbes ja kord tiksub kord mitte.

kuidas nende "puhastus" vedelikega on?
keeravad põhjast veel suurema sodi lahti ja siis kellad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hifi
huviline



Registreerunud 07.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Vento 1,9 Td

postitati 12.10.05 14:10 Tsiteeri


Mootoripesust nii palju, et kui pesta, pärast seda mitte sõita üle nii umbes 2000 kilza. Uuesti vahetada õlifilter ja siis tasapisi normi sõita. Kõik muidugi oleneb sellest kui palju masinat tunnete(st. kui must ta üldse võib olla). Kui normaalsete õliga sõidetud(nt. poolsünt), siis ei tohiks probleemi olla(samas ei tohiks siis hüdrokad ka mustad olla), aga mine tea!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 17.10.05 12:08 Tsiteeri


Tõukurid on vahetatud ning tiksu ei ole rohkem kuulda, aga vahetamise käigus selgus, et nukkvõll hakkab otsi andma.
Auto kordategemine on nagu ahelreaktsioon:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 17.10.05 18:04 Tsiteeri


mis nukal häda on siis?
või see tiksuv tõukur on nukale liiga teind?

mul tiks jälle kadund ja muhe diisli urin kostab ainult.

kus ja mis need tõukurid üldse teevad?
on miskit piliti kellelgi teada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Vader
huviline



Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1,8Tfsi , VW Passat varjant 2.0TDi 2008a.

postitati 10.11.05 11:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
mis nukal häda on siis?
või see tiksuv tõukur on nukale liiga teind?

mul tiks jälle kadund ja muhe diisli urin kostab ainult.

kus ja mis need tõukurid üldse teevad?
on miskit piliti kellelgi teada?



vanasti olid masinatel sellised toredad asjad nagu klapivahed mida ise regullima pidi nüüd on need asendatud hüdrotõukuritega mis ise ennast regullivad ja kui see tõukur enam õli sees hoida ei taha ja kokku tõmbab siis on sama efekt mis regullimatta klapivahedegagi.
ja see tõukur asub nukkvõlli all ning kui nukkvõlli nukk hüdrole virutab siis hüdro virutab kohe klapile edasi ja muud suurt ta ei teegi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 26.12.05 00:59 Tsiteeri


Lähen ka nüüd üks päev B4 1.9td 55kw ostma. Avastasin ka nagu hydrotõukurite klõbina(bensukal on täpselt sama klõps olnud...sigaril ja hüdrotõukuritest).
Omanik ütles, et pihustid vahetatud ja reguleerimatta(saab neid üldse regullida??!). Samas ajas sinist välja kui pikalt tühikäigul töötas...kui pöördesse lasin, kadus ka sinine(pidavat külma mootoriga norm olema).

On see kõik normaalne? Ostan oma esimest diiselautot ja teadmine nende suhtes ümmargune null.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dan.d
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan

postitati 26.12.05 12:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Lähen ka nüüd üks päev B4 1.9td 55kw ostma. Avastasin ka nagu hydrotõukurite klõbina(bensukal on täpselt sama klõps olnud...sigaril ja hüdrotõukuritest).
Omanik ütles, et pihustid vahetatud ja reguleerimatta(saab neid üldse regullida??!). Samas ajas sinist välja kui pikalt tühikäigul töötas...kui pöördesse lasin, kadus ka sinine(pidavat külma mootoriga norm olema).

On see kõik normaalne? Ostan oma esimest diiselautot ja teadmine nende suhtes ümmargune null.
seal võib olla turbos kala sees ,annab õli läbi .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
termiit
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.04
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.05 13:47 Tsiteeri


Lühidalt on sellel mootoril üleval nukkvõll.Plokokaanes otse nukkvõlli all on klapid.Klapi ja nukkvõlli vahel on hüdrotõukurid,mis õlisurvega hakkavad laiali end suruma ja nuki peale vajutades vajutavad klapi lahti.Kui tõukur on pees,siis ei hoia ta vastusurvet ja hakkab pendeldama seal klapi ju nuki vahel ja sellest tekibki klõbin.Muuseas on ka selliseid mootoreid,kus on hüdrotõukurid ja ka reguleeritavad nookurite ja tõukurite vahed.Neil ei ole muidugi nii nagu sellel 1,9-l nukkvõll otse hüdrotõukuri peal.Sellised on Fordi 1,8 diislid ja fordi 2,4 ja 2,9 bensukas.Need on mootorid,mida olen remontinud ja mida olen näinud.Neid on mootoreid on kindlasti rohkem.Sellel fordi 1,8-l käivad hüdrotõukurite sisse erineva paksusega taldrikud,mis nookurite vahed õigeks ajavad.
Kunagi oli mul 1,6d(sisuliselt on see 1,9 sama)golfil peal ja sellel olid tõukurid kutud ja seetõttu oli ka nukkvõllil tükke välja tagunud.Asi selles,et kui see tõukur nüüd põrkab seal üles-alla ja ,kui satub see moment,kui tõukur lendab alt üles ja nukk samal ajal pealt alla,siis võibki nukist tükke välja lüüa.Sest nukamaterjal on tööpinnal rabe.Kuna need kahjustused ei olnud väga suured,panin uued tõukurid sisse ja sõitsin sama nukiga veel 25000 läbi ilma hädadeta.Ja siis ostis kindlustus auto ära.
Kuna need tõukurid ei ole eriti kallid asjad,eriti kui on 8 klapiga mootor,siis ei ole mõtetki nende remontimise peale pead vaevata.Olen muidugi isegi neid lahti katkunud ja 10-st mõni võib-olla jääb ka normaalne.Aga siiski,mis on kulunud-see on kulunud ja tuleks ära vahetada.On muidugi ka seda,et tõukuri sisse on kogunenud sitta ja ta ei liigu enam vabalt.Siis on pesemisest ka abi.Selleks tuleks muidugi asi ka lahti võtta.
Kuivale jäämine teeb neile liiga.St.kui õli on nii paks,et ei jõua õigeaeselt nendeni.Või ei liigu õli lihtsalt õlipumba pärast piisava kiiruse ja kogusega jne,jne.Selle viskoossusel on muidugi kaks otsa.Samas ei tohiks õli täitsa veeks muutuda ja samas peaks ta kohe ka külmalt määrima hakkama.Kui ikka 200-ga kavatsetakse piki bahni pidevalt ainult anda,siis peaks ikka suurema numbriga asja kasutama(15w 30).Samas,kui pidevalt külma mootorit käivitada,peaks külmapoolne viskoossus madal olema.Endal on kogu aeg synth 5w 40 td-s olnud ja olen sellega 150 000 läbi sõitnud.0w on külmalt muidugi veel kiirem,aga neil on soe ots ka tavaliselt mitte alla 40-e,pigem 50.Ja see mootor peaks juba väga uus olema,et sobiks.Vanale mootorile ei ole enam kasulik liiga vedelat asja panna.
Markide erinevustest olen Naamsiga rääkinud,kes on Eestis kõige targem määrimisomaduste küsimustes.Ja tema väitel on kõikide õlide purkidel kirjutatud numbrid õliga vastavuses.Erinevused hakkavad välja tulema alles siis,kui õlid on töödanud näiteks 5000 km.Siis hakkavad näitajad muutuma.10000 km peal on neid veel vähem ja 20t juures on vähesed margid vastavuses esialgsete numbritega.Tema väitel on parim olnud mobili ülemine ots ja samas ka BP.Aga ega muud margid(Castrol,Gulf,jne) veel mingit katastroofilist koostise muutumist ei oma.Tema teadmised tulevad katsetustest laboris,kus on kõike võimalik analüüsida erinevatel etappidel.Muuseas ta ise(Naams) esindas veel märtis Motoreksil Lukoili kraami.
Ja see jutt,mida mulle kunagi Joe garaazis räägiti,et addinol on jääkidest tehtud on haige ila.Sellisesse garaazi ei vii ma mitte kunagi oma autot remonti.Sest jääkidest tootmine oleks kordades kallim,kui õigest toorainest.Õlide kvaliteedid muutuvad töö käigus sellest,kust on pärit komponendid selle tootmiseks.Maakera on suur ja naftade koostised on erinevad.
Vaakumpumpa olen ka sellel 1,9-l lahti võtnud ja ma ei näinud seal küll midagi sellist,mis tiksu võiks tekitada.Seal on ekstsentrik sees ja kogu lugu.Ainus asi,mis saab seal juhtuda on võlli ja selle puksi kulumine,teoorias võiks see mingi tiksu ka tekitada.Olen muidugi kuulnud,et selle vaakumpumba tööle paneva võlli saale on pees seal rihma poolses otsas ja inimesed on hakanud tervet mootorit selle pärast laiali katkuma.Sest kahtlased helid tulevad mootorist.Wagi 8 klapilistel bensukatel on jagaja sama võlli otsas,kus dislal vaakumpump.
Kui soojal mootoril kohal käies tuleb tagant sinist,siis on kaks võimalust.Kas õlirõngad või kui on turbomootor,laseb turbo palju õli läbi.Turbomootoritel on see 95% turbo probleem.Ja kui pidevalt ikka sinist viskab on viimane aeg turbo lahti võtta,sest kui õigel ajal jaole saada,tuleb odavam.Turboremont on umbes 3000-ne investeering,kui algmaterjal on kõlbulik.St. kui võll-korpus ja tiivikud on kasutatavad.Kui need(või osa nendest) ka küpsed on,siis läheb asi palju kallimaks.
Pihustiotste vahetamisel on lugu selline,et seal saab küll asja valesti teha ja võib klõbin jääda,kui midagi on väga valesti kokku pandud.Pihustiots peab õigele sügavusele jääma ja kui ei ole kasutatud testimiseks abivahendit-pumpa,siis võib ka tekkida olukord,et pihustiots on liiga sügaval oma pesas sees ja pihustab ka pesa servale,kus see diisliauru pilv segi lüüakse ja ladestab dislat pesa servale,kust seda silindrisse tilkuma hakkab ja hakabki tiksuma.Kui ots jälle liiga välja jääb,siis lööb lehviku silindrisse liiga laiali ja kütus ei põle korralikult.Ma enda autol ei vahetanud pihustiotsi ka ise,sest ma ei viitsinud endale hakata mingit pumpa ehitama.Ma vaatasin töökojas asja pealt ja nende pump oli lihtsalt kangiga pump.Kangi vajutades tekkist disla kokkusurumine ja surve küttetorus.Ja manomeeter oli ka peal,et surve suurust näha.Ja vend lihtsalt jälgis,kuidas asi pihustub ja tõstis seibe juurde või võttis vähemaks,et aurujuga oleks õige kujuga.
Reeglina on ikka nii,et ei automüüja jutt ei pruugi vastata tõele ja vastupidi on asjad vahetamata.Ja pihusti ainult kuseb silindrisse.Või ongi probleem hüdrotõukurites.Kõrvaga teeb neil tavaliselt vahet ka,sest hudrotõukuri klõbin on veidi teistsugune ja teise koha peal.Aga kõrv ei ole mingi sajaprotsendiline testija.Olen kõvasid tesijaid näinud,kes on ikkagi valesid diagnoose pannud.Kuningas on silm.Aga selleks peab midagi lahti võtma,et silm näha saaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.7% - SQL: 36.3%]