Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Aeglusti Quattrole? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3347)
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 23.05.05 09:36 Tsiteeri
Aeglusti Quattrole?



Täpsemalt siis aeglusti C3 Quattrole? Omal ei teki küll peas ühtki asjalikku mõtet, kuidas seda võiks tehniliselt lahendada. Aga üsna tõenäoline, et keegi muu on kusagil sellise asja siiski valmisehitanud... on äkki kellelgi midagi kusagil netis silmajäänud? Asi hakkas huvitama, kuna sai omal ümberehituse käigus väga suured rattad allatopitud, ning ülekanded on linnasõiduauto jaoks ideaalsed, ja saab veel hädapärast hakkama ka raskemal maastikul, aga kui auto jagu kaaluv haagissuvila, paat vms konksu otsas, siis ülesmäge liikumasaamine liivas, poris vm on võimalik tänu diisli heale väändele, kuid sidur kipub end sageli meenutama sel puhul huvitavate aroomidega... Päris tõsiselt hakkan varsti kaaluma juba Audist loobumist:(


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.05 16:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Täpsemalt siis aeglusti C3 Quattrole? Omal ei teki küll peas ühtki asjalikku mõtet, kuidas seda võiks tehniliselt lahendada. Aga üsna tõenäoline, et keegi muu on kusagil sellise asja siiski valmisehitanud... on äkki kellelgi midagi kusagil netis silmajäänud? Asi hakkas huvitama, kuna sai omal ümberehituse käigus väga suured rattad allatopitud, ning ülekanded on linnasõiduauto jaoks ideaalsed, ja saab veel hädapärast hakkama ka raskemal maastikul, aga kui auto jagu kaaluv haagissuvila, paat vms konksu otsas, siis ülesmäge liikumasaamine liivas, poris vm on võimalik tänu diisli heale väändele, kuid sidur kipub end sageli meenutama sel puhul huvitavate aroomidega... Päris tõsiselt hakkan varsti kaaluma juba Audist loobumist:(
Siis parem juba miski ameerika üüratu mootoriga turbodisla või UAZ:D Oma UAZ sikutab välja õunapuid, veab kive, liiva ja puid ning sidur ei ütle selle peale midagi :cool: Vabandan OT pärast


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alar Q
huviline



Registreerunud 16.12.04
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.05 08:41 Tsiteeri


Ega Quattro ei olegi ju mõeldud traktori asemele kuhugi tallu. Sellisteks rasketeks vedudeks kasuta ikka mastureid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mati200
huviline



Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant

postitati 05.06.05 18:23 Tsiteeri


Piisab sellestki,kui juba diisli peale üle läksid. Sa peaksid tõesti kaasuma mõnda sihukest URAL või KRAZ tüüpi autot - linnasõidul ideaalne,sest keegi ei sega ja suvila võid selga virutada ning paadigi jaoks jääb kohta üle...
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mike
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 Q

postitati 06.06.05 07:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Täpsemalt siis aeglusti C3 Quattrole? Omal ei teki küll peas ühtki asjalikku mõtet, kuidas seda võiks tehniliselt lahendada. Aga üsna tõenäoline, et keegi muu on kusagil sellise asja siiski valmisehitanud... on äkki kellelgi midagi kusagil netis silmajäänud? Asi hakkas huvitama, kuna sai omal ümberehituse käigus väga suured rattad allatopitud, ning ülekanded on linnasõiduauto jaoks ideaalsed, ja saab veel hädapärast hakkama ka raskemal maastikul, aga kui auto jagu kaaluv haagissuvila, paat vms konksu otsas, siis ülesmäge liikumasaamine liivas, poris vm on võimalik tänu diisli heale väändele, kuid sidur kipub end sageli meenutama sel puhul huvitavate aroomidega... Päris tõsiselt hakkan varsti kaaluma juba Audist loobumist:(


sa oled imelik inimene - küll tahad sa oma Audile lumesahka monteerida (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=12379#pid95404), küll mõtled aeglustist... miks sa traktorit ei osta?


www.auto24ring.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 06.06.05 09:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mikesa oled imelik inimene - küll tahad sa oma Audile lumesahka monteerida (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=12379#pid95404), küll mõtled aeglustist... miks sa traktorit ei osta?


Miks kohe imelik, inimene peab lihtsalt heast autost lugu ja ei taha selle roolist lahkuda kui vähegi võimalik. Lihtsalt otsib võimalusi, kuidas võimalikult palju toimetusi AUDI roolis ära ajada :D;)


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 06.06.05 15:36 Tsiteeri


Võtan omaks, olen imelik. Aga audi meeldib, ja maasturit hästi ei tahaks (ja ega tegelikult ei vaja kah). Kuna universaalkerega Subarutel on aeglusti (st 2x5 käiku) standardvarustuses, siis raske uskuda, et Audile keegi midagi sarnast varem poleks aretanud. Subaru juures on palju asju mis meeldivad, aga Eestis hästi Subarut kah omada ei tahaks. Ning ma ei vaja ju tegelikult seda kümmet käiku, vaid ainult ühte, mis ulataks veel allapoole praegusest esimesest käigust, oleks näiteks ülekannete poolest sama mis kaubikute esimene käik... Tegelikult on paljude autode mootorid ja käigukastid üsna meelevaldselt ümbervahetatavad (mu Audi 80 kast läks näiteks ühele rallisõiduks tehtud Ford Escortile) ja kindlasti läheks midagi muud ka sinna Audi mootori taha või siis saaks mingi muu sisu sinna aretada (mida kindlasti keegi kusagil teinud). Paljud on soovitanud mulle vahetada peaülekanne (minu jaoks on praegune lõppkiirus, vähemalt 150km/h, nagunii täiesti piisav), kuid siis tekiks selle aeglusti järele juba lausa karjuv vajadus...


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 06.06.05 16:45 Tsiteeri


Kui tahad ühte veel madalamat käiku, kas siis ei anna näiteks esimest ümber teha? Nagu aru saan, on Su diislil piisavalt momenti, et teist käiku kohalt äraminekuks kasutada. Sellega pääseksid väga suurtest ümberehitustest.
Ja kas mitte Audi 5k kaste erinevate käikudega ei ole (st samadel käikudel erinevad ülekanded erinevat tüüpi kastis). Uuri neid arve täpsemalt www.elcats.ru aadressilt. Seal olid minuteada ka hammasrataste hambad kirjas. Võibolla annab kombineerida midagi erinevatest peaülekannetest ja käigukastidest.
Antud lahendused ei küündi küll vahekasti poolt saadavale aeglustusele, aga ehk said abi natuke.

EDIT: veel on võimalus panna küll aeglasem peaülekanne kuid muuta viiendat käiku. Nii jääb maanteesõit endiseks aga linnas kaotad mugavuses ilmselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rulle.
huviline



Registreerunud 25.10.04
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI B4 1,9 TD

postitati 04.08.05 21:42 Tsiteeri


VW Transporterit on ka valmistatud 4*4 ja aeglustiga , võibolla saaksid sealt ideid.Jõudu aretamisel;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 04.08.05 21:55 Tsiteeri


Mootor käis vahepeal jälle lahti ja kokku (+veel väike tuuning), ning nüüd on nullpöörete moment üsna hirmuäratav. Seda, kas aeglustit ikka veel "vaja" oleks, näitab see, kuidas nüüd tulevikus sidur vastu peab:)


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
r0mmi
huviline



Registreerunud 14.10.05
Kasutaja on eemal


cool.gif postitati 14.10.05 08:00 Tsiteeri


Pane siis oma audile veidi sportlikum sidur... :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 14.10.05 11:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r0mmi
Pane siis oma audile veidi sportlikum sidur... :cool:

Diislile kahjuks ei tehta sportlikku sidurit, ja minu auto oma on paratamatult kombinatsioon bensuka ja diisli omadest (siiski uute juppidega tehtud)


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.7% - SQL: 38.3%]