TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 01.07.16 16:57
|
|
|
A8 D3 3,0tdi vs. VW Phaeton?
Uurisin ühes teemas küll D4 kerega kohta, kuid huvitab ka D3 kerega ja 3,0 disla. Ma ei tea, kas olen otsinguga koba, kuid pannes otsingusse A8
3,0tdi, viskab suuresti vaid D2 kerega A8 kohta?
Ühesõnaga, mida arvate nende kahe masina kohta öelda? Siinseid postitusi lugedes sain aru, et seda 171kw-list mootorit kimbutavad pihustid ja
ketipingutid? Ma ei teadnudki, et see Audi V6 disla on ket(tide)ga?
Kuidas A8-l see õhkvedru vastu peab? Mida veel jälgida?...just konkreetsete autode puhul.
Kas see 155kw on väga hull ja kohitsetud mootor?
Väga hea pakkumise (loe: väga eeskujulik seisukord ja korralik ajalugu) huvitavad ka prefaceliftid.
http://www.auto24.ee/used/2256021
http://www.auto24.ee/used/2272808
..või hoopis VW? http://www.auto24.ee/used/2286769
Tänud vastajatele.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 02.07.16 07:21
|
|
|
Mul on olnud D3 1 1/2 aasta ja ei mingeid veermikumuresi.
Lugedes A6 3.0 teemasid, siis 171kw mootor oma muredega on riskantne, kui üllatavaid väljaminekuid kardad.
Phaetoni 176kw mootor peaks olema neist muredest vaba?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 02.07.16 07:28
|
|
|
Phaeton on teraskerega, loe TANK
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.16 07:44
|
|
|
D3 hinnaklass on sul kuni 15k? Mina eelistaksin iga kell V8 diislit. Samas see 15k on juba selline ääri-veeri hinnaklass, kust varsti algavad BMW F01,
F10 ja Audi C7. Paned vähe juurde ja saad uuema auto.
Kui aga D3-st rääkida, siis tegemist on minu arvates ühe parima autoga hinnaklassis kuni 15k. Leia endale sobiva varustusega masin, tee ostueelne
kontroll ja naudi. Sillad ja õhkvedrustus on head, heliisolatsioon hea, sõidumugavus hea.. Ja kui sa pole varem 4.2 diisliga sõitnud, siis
tõenäoliselt üllatud selle dünaamikas. Üks asi, mida D3 puhul soovitan vältida, on sportvedrustus.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.07.16 08:52
|
|
|
4.2-l on täpselt samamoodi pihustiprobleemid. Lisanduvad turboprobleemid rohkem sõitnud autodel ning nende vahetuseks tuleb mootor maha võtta.
171kw 3.0 TDI-l on ülemised ketipingutid (400-500 EUR) ning lisaks sellele pihustiprobleemid.
176kw 3.0 TDI-l, mida saab Phaetoni peal neid probleeme ei ole. A8-le seda mootorit paraku ei paigaldatud. Samuti on kõikidel 3.0 TDI Phaetonitel
Webasto - aga vahe on sees, kas on tehasest juba puldiga või peab selleks lisamooduli paigaldama, et puldiga juhtida saaks.
155kw ja 171kw-l pole mitte mingit vahet peale väände piiraja mootorisoftis. Selle saab tarkvara muutes 171kw (või rohkema) peale.
Mis 4.2 vs 3.0 puutub, siis 3.0 on suurema ls-ga mõistlikum ost, sest pea kõik vead saab lahendada lihtsalt nii, et ei pea mootorit maha võtma. 4.2 on
"äge" täpselt nii kaua, kuni see töötab.
A8-ga võrreldes on Phaeton pehmem, aga suurema kaaluga. A8-l on selle arvelt parem/konkreetsem juhitavus. Phaetonil on ka parem mürasummutus. Võib
öelda nii - kui A8 on mõeldud pigem konkurendiks BMW 7ndale seeriale, siis Phaeton pigem S-klassile.
A8 MMI on oluliselt parem, kui Phaetoni navigatsioon, seda kuni GP2 mudelini, kust edasi tuli Phaetonile uuem navi (nagu lingil toodud).
13800 EUR on 220 000 LS-ga 176kw Phaetoni kohta selgelt üle hinnatud. Antud mudelil pole ka kõige parem varustus - 12way istmed, mitte 18way comfort
(kuigi 12way on ka üsna hea), puudu on servosulgurid ustel. Samuti on varustust kirjas, mida reaalselt ei ole (istmed mäludega - mälu nuppe pole antud
autol). Kõige suurem hind võiks olla 11000 - mitte üle selle.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 02.07.16 09:32
|
|
|
Hoidsin pigem siiani suud kinni, kuna ei tahtnud margifoorumis teisele grupile reklaami teha, aga paraku prj tegi otsa lahti ja peab paraku selle D3
kohta samuti nii palju soovitama, et osta parem phaeton. Neid üritatakse pahatihti D3'ga võrrelda, aga ma ei leia kahjuks D3'l ühtegi eelist
arvestades nende omavahelist hinnavõistlust, mis on samuti pigem phaetoni kasuks. Taustakontroll on loomulikult mõlemal nii vanade masinate puhul
ülioluline ja kui ikka kahtluseuss sisse poeg, siis hoia eemale mitte ära muutu auto kõrval "pimedaks".
Kui vaatasid ka juba D4'ja, siis tee oma valik pigem D4 vs. viimane phaeton. Üks
lausa pikendatud versioonis pakkuda.
Ma käinud suhteliselt tihedalt igasugu pakutavaid d3'sid vs c6'si nii pulli pärast vanemaid kui ka tõsisemalt uuemaid kuni 20k hinnapiiris vaatamas
(kahjuks küll ainult Tartu ümbruse platsidel) ja need pisihädad, mida väga tähelepanelikult otsides ikka leiab on vägagi kulukas eemaldada, eriti kui
mingid elektrikulinad ei toimi - ütleme siis nii, et mingid ketipingutid, pihustid ja sild mind tegelikult üldse ei koti, kuna need on kindel laks ja
asi sõidab.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.16 12:46
|
|
|
Ma võtaksin siinkohal sõna ainult mootori suure hoolduse kohta, st poleks uskunud, et ka "helgemad pead" jätkavad selle jama ajamist, et 150, 165 ja
171kw on "ketiprobleemiga" ja edasi (C6 176, C7 150 ja 180kw) enam pole. See on täielik müüt, legend jms = jama. Lisaks promoda ülemiste
ketipingutite vahetust probleemi lahendusena, muidu kõrgete teadmistega hiilgava seltsimees prj poolt, on "kerge" prohmakas.
Ketiajam vajab kõigil mootoritel täiskomplektis vahetamist, seda tuleb võtta kui suurt hooldust, mitte kui mingi X mootori tüüpprobleemi. Vanematel
versioonidel saab laias laastus sõita ilma, et laginad/kõrinad väga hulluks läheks 300 tkm (+/- 50 tkm), uuematel (ehk siis legendide järgi parematel)
200 tkm.
Sama teema ka 4.0 ja 4.2 V8 kohta ja kes nt bemmiusku tahab pöörata lootuses, et seal seda "probleemi ei ole", siis kinnitan, et on ikka küll.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 02.07.16 12:53
|
|
|
Sama ajastu BMW diislitel on ka mitmeid probleeme, seal lähevad ketid puruks lihtsalt
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 02.07.16 23:03
|
|
|
Väga hea tagasiside! Tänud kõigile vastajaile D4 peale esialgu enam
hammast ei ihu, kuid sain vägagi head infi küsitule.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.16 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Ketiajam vajab kõigil mootoritel täiskomplektis vahetamist, seda tuleb võtta kui suurt hooldust, mitte kui mingi X mootori tüüpprobleemi. Vanematel
versioonidel saab laias laastus sõita ilma, et laginad/kõrinad väga hulluks läheks 300 tkm (+/- 50 tkm), uuematel (ehk siis legendide järgi parematel)
200 tkm. |
Tarts, suure hoolduse all pead sa silmad mida? 210 000 km?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.07.16 17:08
|
|
|
Kõik on tore ja hea mida te siin eelpool arutate, kuid te unustate minu arust väga tähtsa(d) asja(d).
Kuidas sa ennast seal autos sees tunned.
Saada on ju kolme erinevat istmetüüpi (sh. 4 või 5 kohaline, ventileeritavad, massaa˛, jne), kolme helisüsteemi, erinevaid vedrustuse tüüpe.
Rääkimata lisadest nagu keyless, softclose, acc, afs(2) reahoidmis ja vahetusabi, tagurduskaamera, erinevad mutimeedia võimalused, webasto jne.
Kõik see on teine pool autost.
Mina ostaks igakell näiteks 2005facelift mudeli enne kui 2008 oma, kui viimane oleks lisade vaene.
Olles ise ajajooksul mitut d3 omanud, on need kõik v8 olnud ja ma pole isegi hetkeks 3.0tdi peale mõelnud. See lihtsalt ei oma madalat seda väänet ega
kõrgelt seda jõudu. Jah, mõne jaoks pole need olulised, kui mulle on.
Samas olen tööalaselt kokku puutunud paljude d3 ja võin öelda, et pole ühtegi ideaalses korras sõidukit näinud. Mõni nendest kõlbaks minu arvates
ainult juppideks müümiseks, kuid näe . . . sõidavad.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.16 18:52
|
|
|
Lisan omapoolt mõtte, et A8 minu silmis on ilusam auto kui seda on phaeton, mis sünnist surmani on olnud sama auto. Faceliftid küll olid, kuid auto
jäi ju samaks sisuliselt.
Audi A8 siiski arenes ka vahepeal D2-D3 ja nüüd D4.
Tundub, et ka varuosi ka lihtsam saada. Mõtlen just elektri poolt, sest kindlasti neid vaja läheb. Olen nüüdseks kokku puutunud mitmete A8 D3
masinatega ja kõigil on elektris mingi kala.
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 03.07.16 19:07
|
|
|
Viimane Phaetoni facelift tundub päris meeldiv, see vist siis alates 2011? Juba täitsa modernse ja värske ninaga, Mobiles hinnad ka väga mõistlikud
arvestades aastat ja klassi. Kui on valida sarnase raha eest nt. 2008.a A8 171KW või 2011.a Phaeton 176KW, siis mina pikalt küll ei mõtleks. Phaeton
haruldasem ka tänavapildis ja mulle endale tundub viimane facelift välimuselt generatsiooni võrra uuem ka kui D3.
Endalgi imelik lugeda kui eelistaks Audile midagi muud
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 03.07.16 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Phaeton haruldasem ka tänavapildis ja mulle endale tundub viimane facelift välimuselt generatsiooni võrra uuem ka kui D3.
|
No see facelift Phaeton (2011+) ongi pigem konkurent siiski A8 D4-le.
P.S Kuna Phaeton on ka teemasse tiritud, siis korrigeerisin ka pealkirja.
|
|
|
kiljotiin
huviline
Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 TDI Q
|
postitati 03.07.16 21:03
|
|
|
A8 kindlasti lihtsam müüa kui Phaetoni tuleviku perspektiivis. Samas kõik oleneb, mida tahad. Tehnika pm neil üks. Mine proovi üht ja teist. Nii saad
ainult oma küsimusele vastuse, kumba eelistada.
Phaetonil rohkem tilulilusid küljes.
Rendin Opel Astra 10€ /päev! 5271023 Tartu
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 04.07.16 05:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Phaeton haruldasem ka tänavapildis ja mulle endale tundub viimane facelift välimuselt generatsiooni võrra uuem ka kui D3.
|
No see facelift Phaeton (2011+) ongi pigem konkurent siiski A8 D4-le.
P.S Kuna Phaeton on ka teemasse tiritud, siis korrigeerisin ka pealkirja. |
Seda enam, hind ju pigem D3'ga võrreldav.
|
|
|
MaxPower
huviline
Registreerunud 25.12.07
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.16 11:13
|
|
|
Imelik tõesti, et Audi foorumis hakati hoopis VW ülistama, aga ise endalegi meeldib Phaeton, pean siis silmas seda mis 2011a tuli .
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 04.07.16 15:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaxPower
Imelik tõesti, et Audi foorumis hakati hoopis VW ülistama, aga ise endalegi meeldib Phaeton, pean siis silmas seda mis 2011a tuli . |
Pimesi pole võimalik mitte kumbagi neist autodest osta. On neil kõigil omad head ja vead. PS! Kui keegi mõne Lexuse kah siia teemasse toob, siis selle
kustutan küll maha!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.07.16 15:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Ma võtaksin siinkohal sõna ainult mootori suure hoolduse kohta, st poleks uskunud, et ka "helgemad pead" jätkavad selle jama ajamist, et 150, 165 ja
171kw on "ketiprobleemiga" ja edasi (C6 176, C7 150 ja 180kw) enam pole. See on täielik müüt, legend jms = jama. Lisaks promoda ülemiste
ketipingutite vahetust probleemi lahendusena, muidu kõrgete teadmistega hiilgava seltsimees prj poolt, on "kerge" prohmakas. |
Vat ei ole prohmakas. Pole mul veel ühelgi 176kw-l kõrisevaid kette olnud 250 000km juures ning käinud on neid kümneid ja kümneid. Küll aga on mitu
autot olnud 400 000 juures ilma ketiprobleemita. Samas on käinud 180kw-seid, kus kella peal 150 000 ning ketid kõrisevad.
Eelneva põlvkonna omadel on 250 000 pigem erand, kui ketid häält ei tee. Samuti aitab ülemiste pingutite vahetus 60 000 - 120 000km. Seejärel on vaja
kogu mäng vahetada. Paljud müüvad auto enne maha.
Samuti pean tähtsaks märkida, et sina pole siin mitte keegi kellegi teise poolt öeldut "jamaks" tembeldama. Kõike on võimalik viisakalt öelda, mitte
möliseda. Kas tööd vähe?
Teemasse:
D4 vs viimane Phaeton ei kannata mingit võrdlust. Loomulikult D4 või siis S-klass. Phaeton on sisuliselt muutusteta aastast 2003 ning see annab
tunda.
D3 vs Phaeton tuleb lihtsalt mõlemat proovida ja otsustada, kas tahad pigem sportlikumat suunitlust või ajad ainult mugavust taga ning oled nõus kõik
muu ohverdama.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 04.07.16 15:28
|
|
|
Enne kui siin teemas sõda lahti läheb võiks keegi targem pigem kirjutada, mis on siis tehase poolt soovituslik tegevus nende pingutite ja kettide osas
ja miks on sama grupi piires see siis erinev "pealtnäha samadel isenditel" .
PS! P*rsse, ma lähen ostan 5 aasta vanuse tossava lexuse
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 04.07.16 19:35
|
|
|
Ma vahetan neid rihmu edasi parem. Vähemalt teada asi
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|