Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 quattro 2.3 20v R5 (müüdud) - 1992 - kolmelehmajook (Vastuseid: 47 | Vaatamisi: 14715)
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 24.07.15 13:34 Tsiteeri
Audi 80 B4 quattro 2.3 20v R5 (müüdud) - 1992 - kolmelehmajook



Tere. Kuna oli uut kere vaja, millel oleks ikka 2 vedavat telge, siis sai toodud omale üks 80 B4 quattro. Kahjuks värv on üsnagi läbi omadega, kuid kere enda seisukord on rahuldav. Samuti ka see 2.8 V6 pole enam oma esimeses nooruses, seega läheb sinna üks 7A mootor aistevahele.
Muidu auto tavaline neegrikas, 2x el aknad, vändaga luuk, esimesed/tagumised udutuled, ABS, suusaboks, kokkuklapitavad istmed, tavaline hele riidest sisu. Vist ka mingi madaldus, millest oleks soov lahti saada.

Paar müügikuulutuse pilti:

http://i.imgur.com/wEkg0nk.jpg

http://i.imgur.com/Peb24dG.jpg

http://i.imgur.com/tQhv75T.jpg

Esimesel õhtul sai kohe suure pesuga alustatud ja vähe vägevamate velgede allapanekuga:

http://i.imgur.com/qgihFYj.jpg

http://i.imgur.com/BVfQPv6.jpg

http://i.imgur.com/ZKb2fAk.jpg

Üks pilt mootorist ka:

http://i.imgur.com/aG0fIHJ.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 24.07.15 13:41 Tsiteeri


Siinkohal tahakski küsida kohe, et mis on 7A mootori siduri paksus?

http://i.imgur.com/u7hAu4i.jpg
http://i.imgur.com/SClWqrZ.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 24.07.15 17:20 Tsiteeri


9 mm peaks originaal paksus olema.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 30.07.15 18:46 Tsiteeri


Täna sai siis mõned jupid 7A mootorile ära tellitud. Nuka ja väntvõlli simmereid veel ei tellind, kuid kui vajadus on, siis tuleb ka need ära võtta. Muidu auto ise on suht-koht samasuguses seisus. Sidur ise muidu oli ~8.5mm, niiet ka see ei taha vahetust. Kas muidu kellegil on mõnda head ideed, kuidas need roostes pisikesed kuuskandid kätte saada, mis väntvõlli küljes on? Peaks neid seal 4tk olema.

http://i.imgur.com/fQFeTWC.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 30.07.15 18:58 Tsiteeri


Roostelahusti, haamer ja õhupüss või trell. Kui kandid maha keerad, siis 8mm puur ja puuri poldil pea maha, pärast keera tangidega välja ning asenda uuega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
butan
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: (80Q 20V ex :( ) A4 1.9TDI

postitati 30.07.15 22:27 Tsiteeri


Neid kuuskante saab ilma väljapuurimiseta väljakeerata sealt. Võtad otsiku TORX 12-nurkna , või kuidas see täpsemini nimetatakse ei tea kahjuks, lööd haamriga poldi pea sisse ja keerad lahti, mulle alati siuke lahendus aitas :)

Pilt asjast millest jutt on : siin


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.15 09:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: butan
Neid kuuskante saab ilma väljapuurimiseta väljakeerata sealt. Võtad otsiku TORX 12-nurkna , või kuidas see täpsemini nimetatakse ei tea kahjuks, lööd haamriga poldi pea sisse ja keerad lahti, mulle alati siuke lahendus aitas :)

Pilt asjast millest jutt on : siin
Mina olen sellist otsikut rohkem kohanud 12 kant nime all... Aga ise eemaldasin ümmarguseks keeratud kuuskant peaga polte torx otsa sisse löömisega. Sain need kaks jonnivat polti ilusti kätte. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 04.08.15 14:40 Tsiteeri


http://i.imgur.com/bBnabbS.jpg

http://i.imgur.com/SRm6jfA.jpg

Nüüd vaja aint need väntvõlli poldid kätte saada, kuid pole millegagi seda kinnitada. Vaja vist mingisugust spets Audi tööriista?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 04.08.15 15:36 Tsiteeri


Miks muidu mootorit uldse vahetad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 04.08.15 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
Miks muidu mootorit uldse vahetad?


Tsitaat:

Kuna oli uut kere vaja, millel oleks ikka 2 vedavat telge, siis sai toodud omale üks 80 B4 quattro. Kahjuks värv on üsnagi läbi omadega, kuid kere enda seisukord on rahuldav. Samuti ka see 2.8 V6 pole enam oma esimeses nooruses, seega läheb sinna üks 7A mootor aistevahele.


Muidu sain selle rihmaratta kätte, kolm väikest polti tulid ilusti lahti, kuid viimasega murdus kuuskandi ots sinna sisse ja puurida ei saanudki. Läksid nüriks puurid või ei hakand pealegi, õnneks tuttav freesis ära selle ning pärast tuli näpuga see allesjäänd keermetükk ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 06.08.15 15:44 Tsiteeri


Täna sai karteripõhi küljest ära võetud ning puhtaks nühitud, sama tegin klapikambrikaanega. Veepump sai vahetatud, samuti ka see rullik. Uus rihm peal, rihmarattal 4 väikest polti said uute vastu vahetatud. Homme veel polte juurde tooma, et karteripõhi külge tagasi panna ning siis võib vist B4-ja lammutama hakata.

http://i.imgur.com/yW80fze.jpg

Kui kellegil oleks nr 2 (034 109 121) detaili pakkuda mulle, siis PS või ***
http://i.imgur.com/XYFYtl0.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 06.08.15 16:05 Tsiteeri


Kahju, et 2,8 pole piisavalt heas korras, muidu ääretult mõnus mootor, kui muidugi korras on. Laias pöörete diapasoonis on mõnus vääne kohe võtta - madalatel juba piisav vääne olemas ja kui pöördesse lasta, siis lammutab päris korralikult pere auto kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 06.08.15 16:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Kahju, et 2,8 pole piisavalt heas korras, muidu ääretult mõnus mootor, kui muidugi korras on. Laias pöörete diapasoonis on mõnus vääne kohe võtta - madalatel juba piisav vääne olemas ja kui pöördesse lasta, siis lammutab päris korralikult pere auto kohta.


Minu 2.8-l on ühtlane jõupuudus ning põletab juba õli korralikult, vapralt annab ka õlituli endast märku vahepeal. Homme hakkan ettevalmistusi tegema, et see sealt aistevahelt maha võtta ning uurima neid kere-mootori kinnitusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 11.08.15 18:48 Tsiteeri


Asi nii kaugel, et 7A mootor on löögivalmis, vaja aint aistevahele tõsta. Hakkasin nüüd B4ja lammutama.

http://i.imgur.com/YF4oI0n.jpg

http://i.imgur.com/LsRpabj.jpg

http://i.imgur.com/MlOCnNK.jpg

http://i.imgur.com/P5Bp9YB.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 14.08.15 13:21 Tsiteeri


Mootor maas, esmaspäeval hakkan neid kinnitusi vaatama.

http://i.imgur.com/RJF5aC5.jpg


http://i.imgur.com/slqIa8k.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 25.10.15 09:11 Tsiteeri


Mootor istub aistevahel koos üsna suurte muudatustega. Kere enda kinnitusi ümber tegema ei hakand, sai hoopis patjasid ja mootorikäppasid ja poolraami sätitud.

http://i.imgur.com/cQHSjdO.jpg

http://i.imgur.com/QoKl7h0.jpg

http://i.imgur.com/HaRY20e.jpg

http://i.imgur.com/w6cMbgz.jpg

http://i.imgur.com/THTyM5I.jpg

http://i.imgur.com/DDtyKlO.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 26.10.15 11:21 Tsiteeri


Vägev ettevõtmine! Tubli!


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V8
huviline



Registreerunud 20.11.02
Asukoht: Paide-Rapla-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Quattro Avant V8;Toyota Avensis Wagon 2,0 2005;Ford Taunus 1,6 1975;Volvo Amazon 1,8 1964

postitati 26.10.15 13:25 Tsiteeri


Veel niipalju, et mootoripadjad on aknaliimi täis valatud. Teistelegi V6-e meestele- ostke ridamootori padjad ja lõigake V6 omad pooleks, südamikud on samad. Säästate kõvasti raha...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 21.11.15 14:26 Tsiteeri


Sai veel üks suur takistus ületatud, nimelt radiaatori kinnitused. Täna lasin ka voolud järgi, süüdet andes bensupump lõi ja starterit andes ka käis mootor ringi, samuti ka el. aknad jne toimisid. Vist sai elektriga isegi täppi pandud, kuigi seal väga eksimisruumi niikuinii polnud.

http://i.imgur.com/RVfMrcI.jpg

http://i.imgur.com/ZRHUF4z.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 06.12.15 16:01 Tsiteeri


Nii, eile sai 7A mootori sumpsi esimene ots ja V6 tagumine pütt alla pandud, seejärel sai proovitud ka käivitumist. Bensiinid üles ja sai isegi tule torusse, kuid ei taha väga pöördesse minna ning lööb tagasi, nagu süüde oleks vale, kuigi rihm sai väga hoolikalt peale pandud. Tühikäik on olemas niikauaks kuni gaasi näpid, peale seda hakkab lonkama ning üks pütt nagu kaoks tagant ära. Ei taha väga uskuda, et ühe hamba võrra läks mööda, pigem kahtlustaks mõnda andurit. Ehk keegi oskab öelda, mis sellega seotud võiks olla?

http://i.imgur.com/3RVJwi7.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
butan
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: (80Q 20V ex :( ) A4 1.9TDI

postitati 06.12.15 17:12 Tsiteeri


See võiks olla liisa õhk (ajuga arvestamata liigne õhk) vaja kontrollida et ei oleks auke peale õhukuululugejat ja vaadata ka karterituulutus torustiku. Võib proovida lugeda veakoode LEDiga. Vaata siin http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecuf20v.html , http://20v.org/fault.htm ,


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 06.12.15 17:21 Tsiteeri


Kas sellel autol on veel mõnda elulise tähtsusega vaakumit, mis segaks mootori tööd peale bensiiniregulaatori vaakumi? Samuti tahaks küsida, et kas see aktiivsöefilter on ka tähtis jupp või võib selle vahelt ära jätta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 07.12.15 15:06 Tsiteeri


Ma olen selle söefiltri kõigil oma audidel vahelt ära visanud(kui paak vaakumisse läinud on). Paagipoolne voolik jäta lahti, mootoripoolne pane pimedaks. Kas 7a mootori ajus map andur ka on? Kui jah, tuleb sinna ka vaakum vedada.(V6 ajudel on map, 10v r5 ja r4 ajudel pole kohanud). Map teema N/A mootorite kohta siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 06.02.16 13:12 Tsiteeri


Nii, täna sai siis rihma märgid üle vaadatud, kuna mootor ei käinud hästi. Nukkvõlli ratas oli veidike mööda, kuid sai täpselt märgi järgi paika pandud. Samuti ka väntvõll sai hooratta järgi paika pandud. Nüüd tekib küsimus, et jagaja näitab täpselt kella 12'ne peale, kuigi peaks olema kella 7'me peal, kas seda jagaja korpust võib keerata, nii, et märgid jälle ühtiks või on sellel mõni teine moodus? Ka säde kadus ära peale märkide paika ajamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.02.16 10:56 Tsiteeri


Keera jagajat. Säde kadus, kuna vända positsioon ja jagajas halli anduri suhe on mööda.

Ehk siit abi.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 60.8% - SQL: 39.2%]