Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 20.03.14 12:42
|
|
|
Audi A4 2.5 TDI 120kW 2003 ostuabi
Tere tere.
Otsustasin sammu uuema auto poole astuda ja nüüd natuke abi tarvis.
Kuna 1,9 TDI suht harudlane ja valik kesine, siis hakkasin ka 2,5 poole vaatama.
Silma on jäänud näiteks järgmine:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1635290
http://195.80.106.137:9050/saap
Ainsaks suuremaks mureks pidavat olema taga kojamehe mitte töötamine + mõningad iluvead.
Oskab keegi midagi kommenteerida/soovitada. Võibolla kellegi oma siit foorumist, ei tea.
Tundub kuidagi liiga hea varustuse, seisukorra ja murede puudumisega, et tõsi olla ja see teeb natuke ettevaatlikuks.
Enne ostu plaaniks loomulikult mõnest pädevast esindusest põhjaliku ülevaate saada, aga enne kui sammud tartu poole sean, üritan natuke kodutööd
teha.
Mootor peaks sellel vist olema uuem, nukkvõlli probleemi lahendusega?
Ühesõnaga, üritan võimalikult palju kodutööd teha enne kui sammud tartu poole sean. Tööpäeval Tartu minek nõuab suuri ümbermängimisi tööl.
Anyway, tänud ette ära kui kellelgi on midagi asjalikku kommenteerida.
|
|
|
miqu
huviline
Registreerunud 09.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2.0TDI
|
postitati 20.03.14 13:10
|
|
|
Mina sinu asemel ei vahetaks seda 1.8TQ 2.5TDI vastu, vaid võtaksin mingi korraliku 1.9TDI kui sa diislit soovid.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.03.14 14:02
|
|
|
Uuri näiteks mootori kolmetäheline kood välja. Seal võib peal olla eelmise põlvkonna V6 disla (kood BFC) või ka juba pisut uuendatud nukkade ja
nookuritega versioon koodiga BCZ või BDG.
Kõrgsurvepumba pikaealisuse küsimus jääb muidugi veel täiendavalt õhku.
Nõustun miqu'ga, et pigem panustada R4 dislale, mis on tunduvalt lihtsama ehitusega, odavamate juppidega, parema ligipääsetavuse ja hooldatavusega.
Ei usu, et aastatega selle V6 renomee enam kerkiks. Aga seda tead Sa vist isegi
|
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 20.03.14 16:13
|
|
|
Pole sellel 2.5 midagi viga, aga läbisõit on küll kõvasti kaheldav. Ise 8 aastast sellega sõitnud (vana tüübi mootor) ja keera aga võtit.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.14 16:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimo21
Pole sellel 2.5 midagi viga, aga läbisõit on küll kõvasti kaheldav. Ise 8 aastast sellega sõitnud (vana tüübi mootor) ja keera aga võtit.
|
Kas läbisõit peab olema 30-50000 aastas siis on usutav? Ei ole kõigil auto, et sõita igapäev 100 või rohkem km.
|
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 20.03.14 17:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miqu
Mina sinu asemel ei vahetaks seda 1.8TQ 2.5TDI vastu, vaid võtaksin mingi korraliku 1.9TDI kui sa diislit soovid. |
Miks mitte vahetada 1.8TQ 2.5TDI vastu? Mis põhiargument oleks? Diisli soov on küttuse kokkuhoiu mõttes, selleks algselt 1.9TDI leida lootsingi, aga
nagu eelnevalt väitsin, siis valik kesine ja ka 2.5 peaks justkui vähem võtma keskmiselt. Vist.
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Uuri näiteks mootori kolmetäheline kood välja. Seal võib peal olla eelmise põlvkonna V6 disla (kood BFC) või ka juba pisut uuendatud nukkade ja
nookuritega versioon koodiga BCZ või BDG.
Kõrgsurvepumba pikaealisuse küsimus jääb muidugi veel täiendavalt õhku. |
Mootorikoodiks ütleb maanteeameti avalik päring "Mootori mudel BFC;BDG"
Kõrgsurvepumba vahetus sammuti kallis lõbu? Eeldan vähemalt, et on.
Läbisõit läbisõiduks. Vana tõde ju, et läbisõidu järgi autot ei osteta.
Igasugune arutelu teretulnud, ostuga ei kiirusta ja tahan "õige" isendi otsa sattuda.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.03.14 19:21
|
|
|
BFC on vanem ja BDG uuendatud variant 120kw'isest 2.5TDI mootorist.
Kaks korraga ei saa ta olla kuidagi. Nad on vägagi sarnased, kuid mitte identsed.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 20.03.14 19:44
|
|
|
Kütuse kokkuhoidu ilmselt väga ei saavuta selle V6 diisliga...
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.03.14 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kütuse kokkuhoidu ilmselt väga ei saavuta selle V6 diisliga... |
Bensiini hoiab kõvasti kokku Aga kui võrrelda 1,8T quattroga, siis miskit
ikka säästaks ka vast, veoskeemi vahe juba võtab oma.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 20.03.14 20:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kütuse kokkuhoidu ilmselt väga ei saavuta selle V6 diisliga... |
Bensiini hoiab kõvasti kokku |
Seda minagi.
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 20.03.14 20:23
|
|
|
Ha-ha
Palju 1.8T B6 kere peal kütet sööb huvitav. Esiveoline+automaat.
On kellelgi siseinfot?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 23.03.14 10:47
|
|
|
Tänud ino eest.
Jään õiget 1,9TDI otsima.
On ka nendel mootoritel midagi, mida silmas pidada?
Hetkel üks silma jäänud, millel mootorikoodiks AWX.
http://www.auto24.ee/used/1698402
|
|
|