aatom
huviline
Registreerunud 07.06.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 1,6i@74kw
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 15.02.05 14:09
|
|
|
ot nagu et kaotasid õlikorgi ja sõitsid ilma selleta... või sõitsid ilma
õlita!!! Või huumorinurka ei leia ylesse!?
|
|
|
|
aatom
huviline
Registreerunud 07.06.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 1,6i@74kw
|
postitati 15.02.05 14:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: john
ot nagu et kaotasid õlikorgi ja sõitsid ilma selleta... või sõitsid ilma
õlita!!! Või huumorinurka ei leia ylesse!? |
Huumorinurgast on see 710 pärit. Õli on ka kenasti olemas, vahepeal viskan vaid pilku peale, et kas vähemaks jäänud pole. Eelmise kontrolli ajal
keerasin ülevalt korgi maha ja nii ta jäi. Kapott kinni ja sõitu.
Ka Audi on kõigest auto
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 15.02.05 18:16
|
|
|
Ei saagi aru nagu milles siis küsimus on. Loomulikult on ette nähtud mootorile õlikork. Ja see mis ette on nähtud, see peab olema. P.S. minu auto
sureb välja kui õlikorgi maha võtan.
|
|
|
|
aatom
huviline
Registreerunud 07.06.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 1,6i@74kw
|
postitati 15.02.05 18:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audifan
Ei saagi aru nagu milles siis küsimus on. Loomulikult on ette nähtud mootorile õlikork. Ja see mis ette on nähtud, see peab olema. P.S. minu auto
sureb välja kui õlikorgi maha võtan. |
küsimus on selles, et kuidas vahepealne ILMA korgita sõitmine mõjutada võis. Ja mingit erinevust küll ei tähelda mootori käimises nii kogirga kui
korgita.
weird...
Ka Audi on kõigest auto
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 15.02.05 18:39
|
|
|
ma sinu asemel kardaks praeguste ilmade juures kõige rohkem sodi sattumist mootorisse ja see oleks küll pahapaha. tõmba kasvõi mingi plastiktükk
teibiga peale vms, mina teeks nii vähemalt.
|
|
|
|
sulps
Bännitud
Registreerunud 14.07.04
Kasutaja on eemal
Auto: audi80
|
postitati 16.02.05 12:24
|
|
|
kui mootor õli punni äravõtmisel ääsureb siis onju kolvirõngad läbi
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 16.02.05 13:36
|
|
|
krt pange see mõtetu teema juba lukku
see on umbes selline jutt, et kuulge mul kadusid 3 rattapolti ära ja ühega hoiab kinni, et näe ratas pole veel alt ära tulnud - mis te arvate millal
võiks viimane polt puruneda ja mis juhtub?
Ja veel see 710 nali mootori ja ülekande teema all kurb
Peaks tegema teema "nõmedad naljad ja jaan tatika katsetused"
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 16.02.05 14:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
see on umbes selline jutt, et kuulge mul kadusid 3 rattapolti ära ja ühega hoiab kinni, et näe ratas pole veel alt ära tulnud - mis te arvate millal
võiks viimane polt puruneda ja mis juhtub?
|
Kusjuures ma ei näeks selles midagi imelikku kui näiteks blondi peaga blondiin ka sellist asja küsiks.
Üldiselt ei tohiks ka minu arvates audi mootor ilma õlikorgita tühikäigul normaalselt käia. Seega pead peale õlikorgi leidmist hakkama otsima milles
on viga. Seni aga soovitaks käituda nii nagu Rasmus soovitas.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
aatom
huviline
Registreerunud 07.06.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 1,6i@74kw
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 16.02.05 16:27
|
|
|
Vastus algsele küsimusele peaks olema üsna selge: kui Su mootoril tekitab karterituulutus edukalt sinna vaakumi, siis imeb kapoti alt igasugust sodi
sisse ja asi pahapaha. Näiteks diiselmootorite puhul (ja ka nendel bensukatel, millel on tuulutus tehtud läbi õlikorgi enda) on karteris sageli hästi
väike surve olemas ning sinna ei saa eriti midagi sisselennata ja siis ei tohiks see korgita sõitmine ka midagi mõjutada. Probleem pole mitte selles,
et sealt midagi nukkvõlli peale kukub, vaid kui imeb pidevalt tolmu jms peenikest sodi mootorisse, siis need ladestuvad õlis, ning hakkavad settima
välja näiteks vändakanalite nurkades, kus on väga suured "nurkkiirendused" - lõpuks on lihtsalt ühe (reeglina viimase silindri) õlikanali
läbilaskvus normaalse õlisurve puhul ebapiisav, ning seda pole raske järeldada, mis saab edasi, kui ühe silindri saaledelt õlisurve äravõtta. Kardan,
et selle jutu paikapidavust reaalses elus ei saagi keegi kinnitada ega ümberlükata, kuna õli läheb harva sodi täis sellistel põhjustel. Ummistunud
vändakanaleid on aga paljud näinud vanemate mootorite puhul
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
aatom
huviline
Registreerunud 07.06.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 1,6i@74kw
|
postitati 16.02.05 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Vastus algsele küsimusele peaks olema üsna selge: kui Su mootoril tekitab karterituulutus edukalt sinna vaakumi, siis imeb kapoti alt igasugust sodi
sisse ja asi pahapaha. Näiteks diiselmootorite puhul (ja ka nendel bensukatel, millel on tuulutus tehtud läbi õlikorgi enda) on karteris sageli hästi
väike surve olemas ning sinna ei saa eriti midagi sisselennata ja siis ei tohiks see korgita sõitmine ka midagi mõjutada. Probleem pole mitte selles,
et sealt midagi nukkvõlli peale kukub, vaid kui imeb pidevalt tolmu jms peenikest sodi mootorisse, siis need ladestuvad õlis, ning hakkavad settima
välja näiteks vändakanalite nurkades, kus on väga suured "nurkkiirendused" - lõpuks on lihtsalt ühe (reeglina viimase silindri) õlikanali
läbilaskvus normaalse õlisurve puhul ebapiisav, ning seda pole raske järeldada, mis saab edasi, kui ühe silindri saaledelt õlisurve äravõtta. Kardan,
et selle jutu paikapidavust reaalses elus ei saagi keegi kinnitada ega ümberlükata, kuna õli läheb harva sodi täis sellistel põhjustel. Ummistunud
vändakanaleid on aga paljud näinud vanemate mootorite puhul |
Tänud pädeva ja mitte OT vastuse eest krss
Minupärast võib selle teema nüüd lukku panna.
Ka Audi on kõigest auto
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 16.02.05 16:51
|
|
|
Mina veel lukku ei paneks - mu jutt oli nö "üldine mula", ning kindlasti leidub siin Audiklubis targemaid inimesi, kes oskavad selle kohandada Sinu
2.0 85kW mootori kohta. Peres teisel Quattrol on just selline mootor peal, ja kui ma õieti mäletan, siis sellel peaks küll karterisse vaakumit
imema...
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
aatom
huviline
Registreerunud 07.06.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 1,6i@74kw
|
|