Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi v8 armatuuris kellad? (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 3788)
R@ints
huviline



Registreerunud 16.11.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 - MB W210

postitati 07.02.05 22:10 Tsiteeri
Audi v8 armatuuris kellad?



Oskab keegi öelda kuidas käib V8'l armatuurist kellad välja?


R@ints.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 07.02.05 22:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R@ints
Oskab keegi öelda kuidas käib V8'l armatuurist kellad välja?

täpselt samamoodi nagu ka teistel sigaritel. Üldiselt on sellega sellised lood, et lihtsam on teha kui kirja teel õpetada... kellade esine liist on altpoolt kruvidega kinni, samamoodi ka kellad ise.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
R@ints
huviline



Registreerunud 16.11.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 - MB W210

postitati 07.02.05 22:39 Tsiteeri


Jah see sigari ja c4 kere asi on kyll nii,kuid V8 pole!


R@ints.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 07.02.05 22:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R@ints
Jah see sigari ja c4 kere asi on kyll nii,kuid V8 pole!

SRY, siis ajan jama, väljanägemiselt on küll samasugune seega ka eeldasin, et küljest ära käivad ka samamoodi.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
R@ints
huviline



Registreerunud 16.11.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 - MB W210

postitati 07.02.05 23:03 Tsiteeri


Ma ise arvasin ka,et mis seal ikka liist ära ja tuleb kuid sittagi!:P
Seal pildipeal on näha kuidas asi välja näeb.
PILT


R@ints.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
priit
moderaator
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4, Bora & Octavia

postitati 07.02.05 23:54 Tsiteeri


Kinni peaks olema kahe kruviga. Üks on üleval spidoka kohal ja teine vasakus nurgas. :)


priitpoiss --> priit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
R@ints
huviline



Registreerunud 16.11.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 - MB W210

postitati 08.02.05 10:41 Tsiteeri


Mingi auk oli jah seal kellade kohal kuid seda teist väidetavat kruvi kohta kyll pole.
Ok aga isegi kui need kruvid olexid seal olnud ei tulex see kell kuidagi sealt välja kuna kogu armatuuri serv katab kellasi.
Selline tunne nagu volvo 850 ,et kisu armatuuri ülemine ots maha!


R@ints.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.02.05 12:57 Tsiteeri


Kas siis tõesti on V8 jaoks teistsugune armatuur tehtud? Ja kõige imelikum on, et pildil paistab täpselt samasugune kui tavalise 100 oma??? Kas see kellade alune liist on siis armatuuriga ühes tükis või? Põnev igatahes.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
R@ints
huviline



Registreerunud 16.11.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 - MB W210

postitati 08.02.05 14:02 Tsiteeri


Nii ta on jah,et see alumine liist mis tavalisel 100'l ära käib
on V8'l armatuuriga ühes tükis!

Äkki on sellelt PILDILT paremini näha


R@ints.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 28.02.05 20:57 Tsiteeri


Oskab nüüd keegi midagi kasulikku ka öelda, kuidas need kellad sealt armatuurist kätte saada? Või pean ikka ise jõu meetodil selle teada saama:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 28.02.05 21:15 Tsiteeri


uurisin ETKAT ja seal see näitab et see liist peab ikka ära käima mis seal spido all ääres on armatuuri värvi. mõlemas nurgas peaks alt suunast 1 kruvi olema. äkki kruvidel katte ees? kruvi peaks olema täpselt otstes ja alt üles suunaga. 2 tk. ja siis peaks see sealt eest ära tulema ja selle all siis vist spido kurvid. et liistu kätte saada peaks enne eemaldama rooli ja lülitikarbi. uurige veel, kui ikka sotti ei saa siis puurib veel veits seda ETKAt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
R@ints
huviline



Registreerunud 16.11.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 - MB W210

postitati 28.02.05 21:53 Tsiteeri


Ehh seep see häda ongi,et sellel puudub taoline liist ja kruvid nagu on c4.
Pole hetkel paremat pilti kah kus näha oleks.:(


R@ints.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
R@ints
huviline



Registreerunud 16.11.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 - MB W210

postitati 28.02.05 21:56 Tsiteeri


Leidsin vähe parema pildi PILT

Vaata seda paremat nurka seal pole sellist tervat nurka nagu c4 vaid ühes tükis ja selline kumer.


R@ints.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 28.02.05 22:10 Tsiteeri


krt maitea siis, panen siia pildi kus on näha 3 kruvi millega spido kinni on. 2 kruvi vasakus otsas ja üks keskel ja paremas otsas on liigend mingi tapp nagu, st vasak ots ees peab välja tulema .


http://orav.terasvara.ee/v8spido.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
R@ints
huviline



Registreerunud 16.11.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 - MB W210

postitati 28.02.05 22:12 Tsiteeri


Nojah nende kruvideni olekski vaja jõuda aga kuidas?:P


R@ints.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 06.03.05 17:55 Tsiteeri


Nii, võtsin siis asja käsile, natuke jõu ja ilu numbreid, ning väljas need kellad olidki.

Asi imelihtne: Tööriistadest läheb vaja neljast kuuskanti ja ühe mutri keeramiseks ka 8 võtit/padrunit.
Kõigepealt tuleb ära võtta kindalaegas ja juhi poolt see sahtel ka. Siis tuleb ikkagi lahti keerata need puitliistud, mis on armatuuri keskel. Kui need eest, siis saab lahti keerata armatuuri ülemise poole kruvid. Kui need lahti, saab ligi ka nendele kahele kruvile, mis on kellada vasakul pool. Edasine on juba imelihtne.

Ehk siis mingit müstikat seal ei ole. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 18.11.05 13:20 Tsiteeri


Huh, mõned tunnid nüüd siis asja lammutatud...Ajanappusel jäi asi pooleli. Küsimus- kas kindalaegas tuleb koos korpusega mingi nipiga välja? Neid tähtpeaga kruvisid mis siine kinni hoiavad pole vaja näppida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 18.11.05 13:36 Tsiteeri


Ma enam päris täpselt ei mäleta, aga vist keerasin ka need lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 18.11.05 13:40 Tsiteeri


Aga tähtvõtit sa tööriistade loetelus ei kirjeldanud;) Siit ka lootus, et pole vaja näppida. Nendega see häda, et paremal pool viimasele suht kehv ligi pääseda. Ainus variant et täht sisse ja siis nr 6 võtmega keerad tähe saba. Ja vasakule poole ei pääse vist eriti ligi...Huh, karm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 18.11.05 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Aga tähtvõtit sa tööriistade loetelus ei kirjeldanud;) Siit ka lootus, et pole vaja näppida. Nendega see häda, et paremal pool viimasele suht kehv ligi pääseda. Ainus variant et täht sisse ja siis nr 6 võtmega keerad tähe saba. Ja vasakule poole ei pääse vist eriti ligi...Huh, karm.


Njah, vat see on see luxauto pidamine, pead ikka esindusse pöörduma;) Insenerid on kõik täpselt välja arvutanud, et kui jõuad sellise masina osta, siis peab ikka originaalteenindusse raha taguma:P


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 18.11.05 14:07 Tsiteeri


Just, nii ta on. Näitaja juba seegi, et mingi konkreetse jubina lahtisaamiseks on vaja 3 eri tüüpi võtmeid - a la sisekuuskant, padrun, kruvikas, täht. Ja lisaks vaja teada töövõtteid, et millele saad otse ligi ja millele sumpa kaudu :) Aga põnev enivei ise torkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kasa
huviline



Registreerunud 14.03.05
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 Q.

postitati 27.11.05 14:51 Tsiteeri


Tegelikult tuleb terve armatuur maha võtta ja alles siis saad ligi kelladele.Ise tegin nii,kuuskant kruvid on otstes ja keskel ja armatuuri peal ka kustkohast sooja õhku klaasile puhub.Puiduimitatsiooni pole vaja küll maha kiskuda.Rool võib-olla ehk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 27.11.05 15:13 Tsiteeri


Just sain selle vägiteoga hakkama. Kogu krempel maha jah. Boonuseks on see, et (vähemasti minu "süütul" kellaplokil) juhtmekimbud on kellaploki taga nende plastikklipsidega kinni, niiet enne kui kellad kätte saab tuleb neid veel noaga nüsida.

Kui puitimitatsiooni liistu ära ei võta, siis vist ei saa kõigile armatuuri ülemise osa kruvidele ligi? Hmm, ei mäleta enam :)
Enivei, seda pole raske ära võtta.

Eriti naljakad on armatuuris 4 pirni, millele on punane kummilutt pähe tõmmatud :D

Edit: infoks siis asja tulevikus ettevõtvatele tegelastele. Kokku on V8 kellade plokis 28 pirni - 17x1,1W, 10x1,2W ja 1x2W.
Otsustasin korraga kõik ära vahetada (kuigi ainult 3-4 tk olid pimedad), et tulevikus asjatut lammutamist vältida. Haapsalu autopoed ja bensukad sai neist tühjaks ostetud :D aga 7 tk jäi ikka puudu. Puuduolevad sai Forsist ostetud. Ja mis välja tuli - samu pirne mida Haapsalus müüdi 14 eeku tükk, müüs Forss 24 eeku tükk :o. Pole paha äri, hakka või ise pirnimüüjaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 30.11.05 13:52 Tsiteeri


Jah, jälle targem. Puiduimitatsiooni pole tõesti vaja maha kiskuda, vendiavades on üleval ääres vajalikud augud. See tähendab ka, et kindalaegast pole ka vaja välja kiskuda. Rool tuleb siiski ära võtta, üks kruvi on lülitite kopsiku all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 01.12.05 07:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Ja mis välja tuli - samu pirne mida Haapsalus müüdi 14 eeku tükk, müüs Forss 24 eeku tükk :o. Pole paha äri, hakka või ise pirnimüüjaks.


Tallinnas Ben Autokaupades Järvel peax ka need kellade pirnid parema hinnaga olema, ka sinna 12-14 krooni tuuri. Kui mu mälu mind ei peta:D

EDIT: seisuga 04.01.2006 maxid BENis need pirnid 11 EEK/tk


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.3% - SQL: 34.7%]