Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
Rumsa
huviline
Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 21.10.13 20:31
|
|
|
Paremaks teeb kindlasti, määrib juba pumpa ja pihusteid rohkem. Ei teki hõõrdumise tagajärjel metallipuru niipalju mis pumpa ja pihusteid tapab.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 20:42
|
|
|
Ütleme nii, et kui ma varem oma pead selle teemaga ei vaevanud, siis nüüd ilmselt proovin ära.
Ise siis nüüd kasutanud 2T kolme paagi jagu ja eile õhtul siis üritasin DPF puhastama panna ehk lasin maanteel pikalt 3 käiguga üle 3000 pöörde.
Tulemuseks ei midagi.
Ilma 2T õlita tegi ta seda ikka 600-800 km tagant.
Kui see 2T tõesti aitab vähendada tahmaosakeste kogunemist DPF-i siis mina olen igatahes rahul. Eks järgmine nädal paistab kui järgmised kaks paaki
kuivale sõidetud.
Täna hommikul autot tööle pannes oli ka mootori töö kuidagi pehmem. Osaliselt võib selle vast kirjutada ka soojade ilmade kraesse.
Õliks kasutan Addinoli 2T mineraalset.
________
R129 ja Mareki jutus tarbimisühiskonna ja komponentide kestvuse kohta on iva sees. Meenutagem.
Vana kooli MB (näit. W124) kasutas Boschi rivipumpa (Reihenpumpe) ja see kestis vabalt 500 000 km või isegi rohkem. Veoautode peal ei olnud ka 1 000
000 km läbisõit ilma rivipumba kap remondita mingi haruldus.
Boschi järgmine leiutis jaoturpump (Verteilereinspritzpumpe) enam niikaua ei kestnud. Näiteks BMW 525tds (E39 kere), mille peal selline pump oli
naljalt poolt miljonit ilma remondita enam ei läbinud. Selle pumba "pea" oli üsna minev müügiartikkel. MB eriti jaoturpumpa ei kasutanud.
Edasi tuli Common Rail ning ja ka see süsteem ei ole väga "pikaealine". Pihustid kestavad ehk 200 000-300 000 km ja siis vajavad vahetust.
Ilmselt ei ole autotootjal otstarbekas ehitada ühelt poolt väga töökindlat autot ja teiselt poolt väga lagunevat autot. Auto kestvus ja vastupidavus
peab olema parasjagu, et mitte tekitada kehva margiimidzit ja samas peab autodiiler ka saama ära elatud s.t tal peab olema tööd ja leiba autosid
remontides ja neile varuosi müües.
________
Sõber käis oma 2000a alguse mitte MB masuudipressiga ülevaatusel. Oli küsitud, et kas sellel on juba DPF vahel, et tahma näitu ei saa... Umbes pool
aastat on ta sõitnud 1:200 2T mineraalõliga.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
KKaaleste
huviline
Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 20:55
|
|
|
Kasutan ka 2t ôli pluss talvel diisli lisandit Kaks pumpa ribadeks
lennanud
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 21.10.13 20:57
|
|
|
Ise olen kasutanud 2T õlit ca viimased 40 tkm-it. Ei kurda Palju ta aitab
õelda ei oska. Ise kasutan aint tänu sellele, et tangin venemaal vahepeal... Hõõrdumise vastu aitab küll muidu hästi...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Zerro
huviline
Registreerunud 21.07.09
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B6
|
postitati 21.10.13 21:15
|
|
|
palju ühe liitri kohta lisate?
|
|
|
RainerAK
huviline
Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro
|
postitati 21.10.13 21:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Umbes pool aastat on ta sõitnud 1:200 2T mineraalõliga. |
1:200 on hea suhe. Ma olen juba umbes 15 aastat erinevate autodega teinud niimoodi, et valan 0,3 liitrit 2T õli paagitäie diislikütuse kohta (enamasti
60-70 liitrit saab korraga tangitud). Kui mõnikord on meelest läinud või pole õli käepärast olnud, siis on kohe aru saada, et mootor käivitub
halvemini, on lärmakam ja ajab rohkem tahma välja. Kütusekulu oleks ka nagu pisut suurem, kui õli kütusesse lisamata jääb.
|
|
|
KKaaleste
huviline
Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 21:32
|
|
|
2t ja kindlasti minerali 100g paagi peale paras.
Palju juttu sel teemal olnud. Môni paneb 200,300 jne.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 21.10.13 21:53
|
|
|
Olles rääkinud ja koostöödanud ühe õlispetsiga kes on sellel ala juba mingi 10a tegelenud siis tema väga seda 2t õli ei soovitanud kuna see ei põle
korralikult ikkagi ära ja see kõik jama ladestub mootorisse. Tema soovitus oli stp kütuselisand http://www.drbcarspares.co.uk/catalogue/oils-additives/engine-additives/stp-mpmt-multi-purpose-motor-treatment-500ml .Ise olen
ka nüüd seda kasutanud ja tõesti on mootori töö ja tahmamine ja kõik parem. Maksis üks pudel kas äkki 14e ja see on mõeldud 4000km peale. Pigem
soovitaks seda lisandit kasutada kuna asi toimib ja ongi kohe mõeldud selleks. Ise olen juba kasutanud pikemat aega STP tooteid ja tõesti on head
asjad, iga õlivahetus läheb sisse mootoripesu vahend ja siis peale 15 minutit töötamist läheb sisse 5w40 täissünt õli ja siis mesi mis on tehtud
sõjaväe masinate jaoks, et need rasketes tingimustes ei saaks nii suurt koormust ja see mesi tekitab mootorile siukse paksu kile kihi mis vähendab
kulumist. Toimib ta paremini kui paljukiidetud x1r vms lisand mis kunagi oli popp ja maksis mingi 50kr 1l vms. Vastu vaielda ei oska kui keegi nüüd
midagi vastu tahab öelda lihtsalt räägin mis selle ala spets on mulle rääkinud ja nähes missugune on tema auto diiselmootori õli ja korrasolek siis
sellest ka minu soovitus kasutada neid lisandeid.
http://www.rensu.co.uk/gbu0-prodshow/stp_oil_treatment_for_diesel_engines.html
http://www.nielsencdg.co.uk/acatalog/STP-Engine-Flush-62450EN-450ml--STP_62450EN.html#SID=1054
|
|
|
KKaaleste
huviline
Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 22:07
|
|
|
Mineral pidi ära pôlema. Ei teagi siis mida uskuda vôi teha,lugesin just et kôik need lisandid môttetu. Väidetavalt ainult rikastuvad nende pealt Siis, et ôli môtetu toppida jne jne. Mis see siis ôige sinna kallata on?
Siiamaani ôli kasutanud ja rahul. Paar aastat juba,kuna enne lendas paar pumpa kohe järjest. Teine küll läbi remondi mehe süü, aga jah enam ei
riskiks
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
|
RainerAK
huviline
Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro
|
postitati 22.10.13 07:00
|
|
|
2T peab mineraalõli olema, see põleb ära. Ise olen kasutanud pikemat aega Castrol Act Evo 2T õli:
http://bikeman.ee/castrol-act-evo-2t-1l
Kolme paagitäie diislikütuse kohta 8 eurot õli peale panna on tühine raha, aga positiivne mõju on täiesti olemas.
Mingeid noname tootjate kes teab mida sisaldavaid kütuselisandeid või õlilisandeid, mida kuno666 siia postitas, tasub pigem karta. Iga vähegi
korraliku õli pakendilgi on kirjas, et ei tohi õlilisandeid kasutada.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 22.10.13 07:01
|
|
|
Minult selline kogemus, kus Audi 3.0tdi kasutas Olerexist ostetud kütuse jäätumise vastast ainet. Umbes 200 kilomeetri pärast lõi ühe pihusti
nn.lukku. Tiskumine kestis kuskil 1400 pöördeni, siis kadus sujuvalt ära, aga kolin oli suht suur. Sai paaki valatud tavalist poolsünti ja kuskil
kaks tundi kohapeal tiksumist ning asi oli korras ka VCDS-i arvutuslikud pihusti väärtused olid normis. See oli möödunud talv. Jah tahmaosakeste teket
automootori poolsünt võibolla siiski soodustab, kuid pihustile põhjus hästi.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 22.10.13 09:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RainerAK
2T peab mineraalõli olema, see põleb ära. Ise olen kasutanud pikemat aega Castrol Act Evo 2T õli:
http://bikeman.ee/castrol-act-evo-2t-1l
Kolme paagitäie diislikütuse kohta 8 eurot õli peale panna on tühine raha, aga positiivne mõju on täiesti olemas.
Mingeid noname tootjate kes teab mida sisaldavaid kütuselisandeid või õlilisandeid, mida kuno666 siia postitas, tasub pigem karta. Iga vähegi
korraliku õli pakendilgi on kirjas, et ei tohi õlilisandeid kasutada. |
Enne kui targutama hakkad siis vôiks natuke stp kohta uurida Usas on see
väga levinud yoode ja on reaalne näide olemas kuidas 2,5tdi on tänu sellele lisandile pöörete kôikumine ja kütusekulu vähenenud ja samuti on tänu
nende ôli lisanditele 1,9diisel mootori ôli ka peale 5000km läbimist nagu uus mitte süsimust. Aga eks kasutage oma 2t ôli edasi mina lihtsalt
soovitasin seda mida soovitas mulle selle ala spetsialist ja kuna olen ka ise tulemust näinud kasutan ka neid ise edasi. Minul peale selle lisandi
kasutamist kadus igatahes pihusti lagin.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 22.10.13 09:56
|
|
|
Ise olen kasutanud ka sellist toote sarja nagu Forte. Soomes väga soositud probleemide korral. Hind ka muidugi vastav, ca 30€ 250 ml
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 22.10.13 10:56
|
|
|
Kas seda 2T õli on soovitav ja võib lisada 1,9 TDI PD kütusele, 2009.a. isendile?
Tänud!
Erki
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 22.10.13 11:00
|
|
|
Kunagi kasutasin ise 2T õli ka bensukal, selleks et bensupump vähem undaks. Sai pandud tollal ka umbes 300-400g paagitäie kohta (80L paak 2.3 100kw
sigar), aitas küll. Dislale pole pannud aga vb peaks proovima, kuna kõvemini peale andes käib tagant korralik vares välja.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 22.10.13 12:12
|
|
|
STP'ga tõesti seotud ainult positiivsed emotsioonid, olen ise kasutanud ja soovitan ka teistele. Suvel sai ca 6000km trip ette võetud ja valasin nii
paaki kui ka õli sisse lisandit, tagasi jõudes avastasin, et mootori töö on küll vaiksemaks muutunud. Mitte, et varem midagi viga oleks aga kõrvaga
eristatav vahe on küll.
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Enne kui targutama hakkad siis vôiks natuke stp kohta uurida Usas on see
väga levinud yoode ja on reaalne näide olemas kuidas 2,5tdi on tänu sellele lisandile pöörete kôikumine ja kütusekulu vähenenud ja samuti on tänu
nende ôli lisanditele 1,9diisel mootori ôli ka peale 5000km läbimist nagu uus mitte süsimust. Aga eks kasutage oma 2t ôli edasi mina lihtsalt
soovitasin seda mida soovitas mulle selle ala spetsialist ja kuna olen ka ise tulemust näinud kasutan ka neid ise edasi. Minul peale selle lisandi
kasutamist kadus igatahes pihusti lagin. |
|
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 24.10.13 12:45
|
|
|
Tere,
Just täna hommikul sattusin rääkima Test-Rem diislipoistega antud teemast. Küsisin ka otse, mida arvavad DPF'i kasutatavale autole 2T mineraali
lisamisest ja öeldi suhteliselt selgelt, et kui kõrgsurvepumbast lahti ei taha saada, siis ei kasutaks. Samuti nentis, et vanad autod võivad küll
kasutada (kõrgsurve pumbad mis töötasid ca 1000 barise rõhuga), kuid uuema common rail süsteemi puhul ei tohiks midagi peale kütuse lisada (töötavad
max kuni 3000 barise rõhuga) - samuti laitis maha igasuguste kütuselisandite tarvitamise. Tõi vaid näite, et DPF'i võib aitadata tõesti puhastada või
puhtamana hoida, kuid pihustid ja kõrgsurvepump võivad hukka saada.
Veel mainis antud härra, et vanematele autodele pandi jah talviti 2T õli kütte hulka, sest suvisel küttel oli parafiin sees kuid talvisel seda pole ja
õlituse asendamiseks siis lisati, seega 2T mineraal täitis pelgalt õlitusprotsessi ülesannet kuna ilma parafiinita küte oleks muidu liiga "kare".
Tänapäva talvised kütted on aga juba valmistoodanguna sobilikud kasutamaks ilma lisanditeta.
Võta nüüd kinni, kas asi on päris nii nagu ülalpool kirjeldatud, sest samas oleks minu arusaam õli lisamisest ja selle sattumisest kõrgsurvepumpa ja
pihustitesse juhul kui antud õlisurakas konkreetselt tühja paaki kallata ja teoorias jätta võimalus, et õli ja diisel segatud ei saa ning mõnda kohta
jääb nii öelda õliklomp õlina - sellest ka tõmbaks omale kõrgsurvepumpa lihtsalt õli, mitte kütust. Samas kui ära segada, ei suuda ma aru saada
mismoodi võib ta pihustitele ja pumbale halba teha, kuna ta ei ole ei tahke ega poolvedelas olekus vaid on täiesti vedel koos küttega, samuti kui kord
juba segatud, siis settimist tal ei ole. Sama on diislilisanditega.
Ma ei ole ise kunagi kasutanud 2T mineraali, kuid antud teema tõttu tekkis isegi huvi kuna parajasti just kaks võrreldavat autot - üks vanem ilma
DPF'ita ja pommikindel R5 2.5TDI ja teine DPF'iga 4.2TDI.
Kusjuures olen kasutanud aastaid SEDA diislilisandit ja samuti kasutanud ka 4.2TDI puhul. Samuti antud toodet jagub lausa 2 tonni kütuse jaoks nii et
ei suuda minu loogika siin öelda, miks ta peaks pigem kahju tegema kui kasu ?? Olen olnud siiani arvamusel, et parem kasutada lisandit pidevalt ja
olla kindel et vesi ja muud jäägid on kütusest seotud ning välja põletatud ja paagis ei oleks üllatusi, mis külmematel aegadel võiks endast märku
anda.
Võibolla satub keegi asjast tõesti hästi arusaadev isik oma arvamust jagada, miks korralik lisand või 2T õli siis halb on pihustitele ja pumbale kui
neid pidevalt kasutada ja hoolitseda selle eest, et auto korras oleks, mitte hakata õlitama ja lisandeid sisse uhama siis kui juba mootoris esimesed
vead ilmnevad? (räägime siis ikkagi korralikult küttega segatud õlist ja lisanditest).
Selgitavad kommentaarid on teretulnud!
Terv,
ash
EDIT: kogemata lasin alguses vale teema alla - sama jutt asub teemas "Kütuselisandid ja kuidas käivitub diisel suurte külmadega?"
- samas sobib ka sinna - Moded kui soovite sealt kustutada siis pole vastu!
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 24.10.13 13:15
|
|
|
Kui minu c6-l oli vee kahjustus, siis vahetasin aint etteande pumba, kõrgsurve oma ei vahetanud. Pärast seda sai mitu kuud iga nädal kütuse
regulaatorit puhastada. Kui 2t õli sees, oli ilusti puhas. Kui ei kasutanud oli aga metallipuru sees. Minul pold rohkem vajagi ja spetsialistid
rääkigu mis tahavad.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
RainerAK
huviline
Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro
|
postitati 24.10.13 13:43
|
|
|
Eks iga spetsialist arvab midagi. Mina tean oma kogemusest ainult seda, et olen eri diislitega üle 600 000 km sõitnud pidevalt 2T õli kasutades,
sealhulgas ka Audi 3.0 diisel DPF-ga. Ühelgi autol pole mootoriga mingit probleemi olnud. Noh, vaakumsüsteemi on parandatud ja muud nipet näpet
tehtud, aga mitte küttesüsteemiga.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 24.10.13 13:59
|
|
|
Eks nii palju kui on inimesi on ka erinevaid arvamusi, aga ise olen siiani pannud ja panen ka edaspidi 2T õli paagile, algul 50ml, viimased aastad
juba 200ml. Minule tundub siiski, et ei ole see meie tanklates müüdav küte nii heade määrimisomadustega, kui räägitakse. Kõrvale on tõesti pehmem
kuulata, kui küte õliga segatud. Ise arvan, et 200-300 ml õli on täpselt selline kogus, mis midagi p'se ei keera, kuid õlitus on tunduvalt parem.
|
|
|
|
rait183
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Tallinn/Paide
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.8T
|
postitati 26.10.13 13:19
|
|
|
Mida toll sellest pullist arvab kui paagist proovi võtab?
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 26.10.13 13:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rait183
Mida toll sellest pullist arvab kui paagist proovi võtab?
|
Tolli huvitab vaid maksuvaba ehk erimärgistatud kütus . See kas sinna sisse on segatud õli või pandud lisaaineid ei ole tolli asi.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.10.13 17:04
|
|
|
Kellel vähegi aega ning keelt jagab, siis head LUGEMIST !
A6 ´09a 2.7TDI 140KW mootoris olen kasutanud 20 000km jooksul nii Karla Auto spets diislilisandit kui ka Mobil Extra 2T poolsünt mootoriõli.
Fikseerisin algselt pihustinäidud, nüüd, hiljem, pärast testi, võrdlesin pihustinäite algsetega ning tõdema pean, et näidud on paranenud isegi
tublisti.
Algselt lasin ca 10 paagitäit Karla Auto lisandiga, doseerisin tiba üle ettenähtud normi.
Hiljem hakkasin kasutama Mobil Extra 2-takt mootoriõli ( Semi sünt. ). Oli kordasid, mil lisasin paagitäie kohta lausa ca 400ml, siis vähem, mõni
paagitäis ilma, mõni paagitäis Karla lisandiga. Nüüd pole viimased ca 6-10 paagitäit midagi, peale puhta diisli, pannud.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |