allarhermas
huviline
Registreerunud 28.02.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.13 07:58
|
|
|
Probleemne A4 palun abi !
Selline teena siis et lakkasid töötamast tagumised el aknad ja pmst kohe pärast seda hakkas ka autol immo jamama. Küsimus siis selline et kas neil on
omavahel mingi seos või viga ühine või siis lihtsalt kokkusattumus et mõlemad ühel ajal ajal jamama hakkasid . ???
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 15.08.13 08:13
|
|
|
Kas tõesti on nii raske ära märkida, mis aasta ja mis kerega autoga tegemist on või loodad, et ülejäänud kasutajad on selgeltnägijad ja suudavad õhust
võtta auto andmed?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 15.08.13 08:43
|
|
|
Viimaste päevade ilmad tekitavad küll seose kahe elektriprobleemi vahel minu peas. Kas põrand kuiv ees jalge all? Kui märg ja tegemist B5-ga siis
kontrolli, ega kapotiavamis trossi august vett sisse ei jookse või aju karbi alt. Lisaks kontrolli aku all äravoolud üle, et need ummistunud ei oleks.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 15.08.13 08:47
|
|
|
Põrandaalused rõõmud on pigem C5/B6/B7 teema.
B5 on seal vist ainult automaatkasti aju.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 15.08.13 09:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Põrandaalused rõõmud on pigem C5/B6/B7 teema.
B5 on seal vist ainult automaatkasti aju. |
Seda küll, kuid kust see vesi tuleb, ülevaltpoolt ju üldjuhul ikka. Seega võibolla releed niiskust saanud vms. Kui kapotiavamis trossi avast, siis
sealt vist jookseb vesi mööda enamikust elektroonikast, aga aju karbi alt võib otse peale joosta vesi. Muidugi võis ju ukse sees hoopis see vesi
midagi põhjustada. Mul oli endal ka mingi aeg tagasi probleem akendega (vist kevadel vihmaga). Juhipoolne akna nupp ei toiminud. Võtmega sain
väljaspoolt aknad lahti ja kinni lasta, aga nupust ei liikunud lahti üldse ja kinni läks vaevaliselt. Sai foorumikaaslaste soovitusel proovitud
kõrvalistuja akna lülitiga proovida. Kõik toimis, seega lüliti oli läbi. Kiskusin lüliti lahti ja puhastasin peene liivapaberiga kontaktid ära ja
pärast seda toimivad aknad jälle nii nagu peavad.
|
|
|
|
allarhermas
huviline
Registreerunud 28.02.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.13 10:03
|
|
|
Vabandust vabandust . audi on a4 97A B5 . 1.8 92 Kw. kas immol ja el akendel elektrisüsteemis midagi ühist ?
|
|
|
allarhermas
huviline
Registreerunud 28.02.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.13 11:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Viimaste päevade ilmad tekitavad küll seose kahe elektriprobleemi vahel minu peas. Kas põrand kuiv ees jalge all? Kui märg ja tegemist B5-ga siis
kontrolli, ega kapotiavamis trossi august vett sisse ei jookse või aju karbi alt. Lisaks kontrolli aku all äravoolud üle, et need ummistunud ei oleks.
|
Vaatasin. aku vee sees . mida mõjutab ?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 15.08.13 11:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: allarhermas
Vaatasin. aku vee sees . mida mõjutab ? |
Novott, siis sul on aku all äravoolud umbes, nende puhastamise kohta saad lugeda SIIT. Kuna sul seal on veetase läinud liiga
kõrgeks ja igasugu kere liidete vahel olevad liimid ja tihendused ja läbiviikude kummimuhvid on aastatega vananenud, siis on sul sealt arvatavasti
vesi jõudnud sinna, kuhu ei tohiks ja sellest ka need probleemid. Kiiremas korras puhasta ära, enne kui vesi rohkem kahju jõuab teha.
|
|
|
|
allarhermas
huviline
Registreerunud 28.02.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.13 11:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: allarhermas
Vaatasin. aku vee sees . mida mõjutab ? |
Novott, siis sul on aku all äravoolud umbes, nende puhastamise kohta saad lugeda SIIT. Kuna sul seal on veetase läinud liiga
kõrgeks ja igasugu kere liidete vahel olevad liimid ja tihendused ja läbiviikude kummimuhvid on aastatega vananenud, siis on sul sealt arvatavasti
vesi jõudnud sinna, kuhu ei tohiks ja sellest ka need probleemid. Kiiremas korras puhasta ära, enne kui vesi rohkem kahju jõuab teha.
|
Eks puhastan ära . äkki tõmbas mõne relee ka läbi sellepärast ? Kas tagumistel akendel eraldi relee ? Ja immmo [roppus] ka sellepärast .
sesmõttes kui võtmega jaman mingi 20 korda siis kustub immo tuli ära ja saan sõita .
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 15.08.13 11:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: allarhermas
Eks puhastan ära . äkki tõmbas mõne relee ka läbi sellepärast ? Kas tagumistel akendel eraldi relee ? Ja immmo <b>[roppus]</b> ka
sellepärast . sesmõttes kui võtmega jaman mingi 20 korda siis kustub immo tuli ära ja saan sõita . |
Pead otsima elektriskeeme enda auto akende kohta. Kus ja kas ja mitu releed on, ma ei oska öelda.
Immoga võib olla sul see viga, et see immo rõngas ei anna ühendust hästi vms, mingid ühendused äkki niiskuse tõttu oksüdeerunud ja sellest andis ka
see probleem just nüüd tunda äkki. Otsi immo rõnga kohta foorumis (asub süüte luku ümber vms), B5-l see üsna levinud probleem.
|
|
|
|
allarhermas
huviline
Registreerunud 28.02.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.13 13:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: allarhermas
Eks puhastan ära . äkki tõmbas mõne relee ka läbi sellepärast ? Kas tagumistel akendel eraldi relee ? Ja immmo <b>[roppus]</b> ka
sellepärast . sesmõttes kui võtmega jaman mingi 20 korda siis kustub immo tuli ära ja saan sõita . |
Pead otsima elektriskeeme enda auto akende kohta. Kus ja kas ja mitu releed on, ma ei oska öelda.
Immoga võib olla sul see viga, et see immo rõngas ei anna ühendust hästi vms, mingid ühendused äkki niiskuse tõttu oksüdeerunud ja sellest andis ka
see probleem just nüüd tunda äkki. Otsi immo rõnga kohta foorumis (asub süüte luku ümber vms), B5-l see üsna levinud probleem. [/quote
kas oskad öelda millised need juhtmed on mida üle jootma peab või näpitsatega pigistama . värv ja asukoht. pilt äkki . või skeem |
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 15.08.13 14:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: allarhermas
kas oskad öelda millised need juhtmed on mida üle jootma peab või näpitsatega pigistama . värv ja asukoht. pilt äkki . või skeem |
Täpselt ei tea, mis seal teha vaja, aga kui googlisse toksida "audi B5 immo coil" vms, siis seal palju juttu, kuidas keegi asja korda on saanud.
Mõnel on lihtsalt pistik lahti olnud, mõni on selle rünga ja juhtme välja vahetanud...sisuliselt peaks aitama ka pistiku klemmide puhastamine. Pistik
iseenesest see, mis siin süüteluku küljepeal on:
Aga enne kui midagi lammutama hakkad, proovi veel siin foorumis otsida, sest minu teadmised pärinevad siit foorumist teiste kogemustelt ja ei mäleta
nii täpselt enam. Samuti kui inglise keelest aru saad hästi, siis internetis on sellest immo probleemist omajagu juttu foorumites.
Pealegi üleüldse see ei pruugi olla viga sinu auto puhul, seega oleks hea kui saaksid veakoode lugeda, siis saad täpsemalt teada kus viga võib
peituda.
|
|
|
|
allarhermas
huviline
Registreerunud 28.02.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.13 14:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: allarhermas
kas oskad öelda millised need juhtmed on mida üle jootma peab või näpitsatega pigistama . värv ja asukoht. pilt äkki . või skeem |
Täpselt ei tea, mis seal teha vaja, aga kui googlisse toksida "audi B5 immo coil" vms, siis seal palju juttu, kuidas keegi asja korda on saanud.
Mõnel on lihtsalt pistik lahti olnud, mõni on selle rünga ja juhtme välja vahetanud...sisuliselt peaks aitama ka pistiku klemmide puhastamine. Pistik
iseenesest see, mis siin süüteluku küljepeal on:
Aga enne kui midagi lammutama hakkad, proovi veel siin foorumis otsida, sest minu teadmised pärinevad siit foorumist teiste kogemustelt ja ei mäleta
nii täpselt enam. Samuti kui inglise keelest aru saad hästi, siis internetis on sellest immo probleemist omajagu juttu foorumites.
Pealegi üleüldse see ei pruugi olla viga sinu auto puhul, seega oleks hea kui saaksid veakoode lugeda, siis saad täpsemalt teada kus viga võib
peituda. |
TAhaks teada kuidas süüreluku ümbert see plastik ära saada , keerad kaks kruvi ära saab ülemise kätte aqa alumine ei taha kuidagi liikuda , ;( niiet
ei pääse ligi kuidagi . kas pean rooli ära võtma ?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 15.08.13 14:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: allarhermas
TAhaks teada kuidas süüreluku ümbert see plastik ära saada , keerad kaks kruvi ära saab ülemise kätte aqa alumine ei taha kuidagi liikuda , ;( niiet
ei pääse ligi kuidagi . kas pean rooli ära võtma ? |
Kui ma nüüd väga pange ei astu, siis peaks olema alumise plastiku kruvid rooli taga peidus. Jällegi tuleb appi foorum ja google. Kui oled rooli maha
võtnud, ära süüdet sisse pane, sest siis sul läheb airbagi tuli põlema.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.08.13 16:00
|
|
|
allerhermas, palun ürita oma teksti veavabalt kirjutada, kohati on suht arusaamatu pläma.
Tsitaat: |
1. Lause algab suure tähega.
2. Lause lõpeb punkti, küsimärgi või hüüumärgiga.
3. Kirjavahemärgi (peamiselt punkti ja koma) ees ei käi tühikut (näide ,kuidas ei tohi olla). Erandiks on mõttekriips.
4. Kirjavahemärgi järel on alati tühik (näide, kuidas peab olema). Erandiks on lõigu või jutu lõpp.
|
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
allarhermas
huviline
Registreerunud 28.02.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.13 20:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: allarhermas
TAhaks teada kuidas süüreluku ümbert see plastik ära saada , keerad kaks kruvi ära saab ülemise kätte aqa alumine ei taha kuidagi liikuda , ;( niiet
ei pääse ligi kuidagi . kas pean rooli ära võtma ? |
Kui ma nüüd väga pange ei astu, siis peaks olema alumise plastiku kruvid rooli taga peidus. Jällegi tuleb appi foorum ja google. Kui oled rooli maha
võtnud, ära süüdet sisse pane, sest siis sul läheb airbagi tuli põlema. |
Leidsin juhendi googlist ,lammutan mingi päev laiali ja annan teada kuidas läks . Tänud abistamast.
|
|
|
allarhermas
huviline
Registreerunud 28.02.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.13 07:06
|
|
|
Vabandust et pole kirjutanud aqa võtsime siis rooli ma . Süüteluku ka , üks klemm oli vigane veits kruvikeerajags sudimist ja töötab jälle . Mõnus on
ikka kui auto esimese korraga käima läheb .
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 30.08.13 07:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: allarhermas
Vabandust et pole kirjutanud aqa võtsime siis rooli ma . Süüteluku ka , üks klemm oli vigane veits kruvikeerajags sudimist ja töötab jälle . Mõnus on
ikka kui auto esimese korraga käima läheb . |
Seega oligi viga selles immo rõngas (õigemini selle pistikus)?
Kuidas on lood tagumiste akendega, liiguvad jälle?
|
|
|
|
allarhermas
huviline
Registreerunud 28.02.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.13 10:54
|
|
|
Viga oli pistikus jah . väga lihtne viga üle vaadara tegelikult ! Üks aken hakkas vahepeal lambist tööle . Pakun et viga lapselukus mida saab
juhipoolt peale panna . ED pean polstri maha võtma
|
|
|